فاركس حرفه اي فاركس حرفه اي .

فاركس حرفه اي

✨آموزش كامل بروكر اليمپ تريد OlympTrade

بروكر اليمپ تريد (Olymp Trade) با هشت سال سابقه از سال 2014 يكي از بروكرهاي برتر آنلاين در دنيا به شمار مي‌آيد كه داراي مشتريان بسياري است.

به طور كلي بروكر معاملاتي پرطرفدار اليمپ تريد Olymp Trade يكي از بروكرهاي سودآوري است كه معامله گران حرفه اي بسياري از خدمات آن در حال استفاده هستند.

به عنوان يكي از بروكرهاي محبوب در بازار معاملاتي، اليمپ تريد يك رابط كاربري كاربرپسند را ارائه كرده، خدمات مشتريان قدرتمندي داشته و گزينه هاي مختلفي براي يادگيري معامله در بازار معاملاتي ارائه مي‌كند.

اين پلتفرمي است كه هم براي كاربران تازه وارد و هم معامله گران باتجربه مناسب است و سطح بالاي كاربران روزانه آن نيز تاييدي بر معتبر بودن آن است.

بروكر معتبر اليمپ تريد در گذشته به معامله گران و مشتريان ايراني اليمپ تريد خدمات ارائه مي‌كرد اما در چند سال اخير اين پشتيباني قطع شده بود. خبر خوب اين است كه بروكر اليمپ تريد دوباره در آينده نزديك ارائه خدمات به معامله گران ايراني را از سر خواهد گرفت و شما مي‌توانيد به راحتي از خدمات اليمپ تريد بهره بگيريد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

آموزش كامل بروكر اليمپ تريد OlympTrade معرفي بروكر اليمپ تريد بهترين روش معامله با بروكر اليمپ تريد صفر تا صد معامله در اليمپ تريد انواع حساب بروكر اليمپ تريد

جوايز و دستاوردهاي بروكر اليمپ تريد OlympTrade

اليمپ تريدر از سال 2014 تا به حال توانسته است به بيش از 60 ميليون حساب جديد از طرف كاربران دست پيدا كند.

همينطور پرداخت ميانگين ماهانه در اين پلتفرم 16 ميليون دلار بوده و به طور ماهانه 30 ميليون دلار تراكنش در آن انجام مي‌شود و گردش معاملاتي ماهانه نيز به مبلغ 211 ميليون دلار مي‌رسد.

علاوه بر اين بروكر معاملاتي اليمپ تريد به معامله گران بيش از 190 كشور در سرتاسر دنيا خدمات ارائه مي‌كند و رابط كاربري اين پلتفرم به 13 زبان دنيا در دسترس قرار گرفته است.

اگر بخواهيم به دستاوردهاي ديگر بروكر اليمپ تريد در زمينه جوايز بپردازيم، شاهد افتخارات بسياري هستيم كه در زير به برخي از آنها اشاره كرده‌ايم:

اعتبار بروكر اليمپ تريد OlympTrade | آيا اليمپ تريد معتبر است؟

از لحاظ اعتماد و امنيت بروكر اليمپ تريد،‌ توجه داشته باشيد كه اين بروكر عضوي از كميسيون مالي (FinaCom) است كه قابل اعتماد بودن اين بروكر و كيفيت بالاي خدمات آن را تاييد مي‌كند.

در واقع FinaCom يك كميسيون مالي بين‌المللي است كه براي حفاظت از منافع معامله گران ايجاد شده است. اين نهاد شفافيت، درستي و اطلاع رساني به معامله گران را در صدر اهداف خود قرار داده است.

بروكر معاملاتي اليمپ تريد (Olymp Trade) ار سال 2016 عضوي از بروكرهاي تاييد شده‌ي اين نهاد بوده است و تا حالا تخلفي در اين زمينه از اليمپ تريد مشاهده نشده است.

اگر احيانا هر مشكل يا كلاهبرداري در بروكر اليمپ تريد به وجود بيايد و معامله گران مبالغ خود را از دست بدهند، اين معامله گران امكان دريافت خسارت تا مبلغ 20 هزار يورو هستند. همينطور كيفيت اجراي معاملات در اين پلتفرم توسط نهاد مستقل Verify My Trade داراي مجوز است.

تمام قيمت هاي ارائه شده در پلتفرم معاملاتي اليمپ تريد توسط شركت هاي معتبر تاييد شده و تمام داده هاي در هر زماني قابل دسترسي است تا معامله گران بتوانند بهترين تجربه را در اجراي معاملات خود داشته باشند.

آدرس سايت اليمپ تريد OlympTrade | اليمپ تريد بدون فيلتر

آدرس وب سايت رسمي اليمپ تريد OlympTrade

سايت اليمپ تريد از امكانات مناسبي بهره‌مند است و با ظاهري مدرن به مشتريان خود در بيش از 190 كشور دنيا خدمات ارائه مي‌كند.

البته براي مدتي اليمپ تريد به مشتريان ايراني خدمات ارائه نمي‌كند كه به زودي اين محدوديت برداشته مي‌شود و مشتريان قادر خواهند بود به راحتي به اين وب سايت دسترسي پيدا كرده و از امكانات آن استفاده كنند.

وب سايت بروكر اليمپ تريد Olymp Trade از آخرين تكنولوژي ها در رمزنگاري استفاده مي‌كند تا اطمينان حاصل كند كه داده هاي معاملاتي شما امن باقي مي‌ماند. مشتريان مي‌توانند حساب هاي خود را با استفاده از كيف پول هاي الكترونيك شارژ كند كه در اين حالت نيازي نيست اطلاعات بانكي خود را در وبسايت وارد كنند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

 

آموزش كامل بروكر اليمپ تريد OlympTrade معرفي بروكر اليمپ تريد بهترين روش معامله با بروكر اليمپ تريد صفر تا صد معامله در اليمپ تريد انواع حساب بروكر اليمپ تريد

كلاهبرداري و مشكلات بروكر اليمپ تريد OlympTrade

اگر نگران كلاهبرداري بروكر اليمپ تريد OlympTrade يا اعلام ورشكستگي اليمپ تريد هستيد، با توجه به سابقه مناسب اين بروكر،‌ اگر اقدامات احتياطي را انجام دهيد و در چارچوب قوانين اين بروكر عمل كنيد، با مشكلي مواجه نخواهيد شد.

بروكر معتبر اليمپ تريد اقدامات مناسبي انجام داده است تا از كلاهبرداري و هك شدن حساب و اقدامات پيش بيني نشده در امان باشد. از جمله اين اقدامات مي‌توان به لايه هاي امنيتي مختلف و همينطور قابليت دريافت خسارت اشاره كرد.

با اين حال هيچ بروكري وجود ندارد كه بي‌نقص باشد و اليمپ تريد نيز داراي مشكلات محدودي است كه مي‌تواند در آينده آن را برطرف كند.

يكي از بزرگترين مشكلات بروكر اليمپ تريد اين بود كه مشتريان ساكن ايران نمي‌توانستند ثبت نام كرده و از امكانات آن استفاده كنند. خوشبختانه اين مشكل به زودي حل خواهد شد و پشتيباني از معامله گران و سرمايه گذاران ايراني در بروكر اليمپ تريد ارائه مي‌شود.

براي اطلاع از زمان و نحوه ارائه خدمات به مشتريان ايراني شما مي‌توانيد به راحتي با پشتيباني مشتريان اليمپ تريد كه به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته در دسترس است ارتباط برقرار كنيد يا اينكه از مشاوران ما كمك بگيريد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

 

پلتفرم معاملاتي بروكر Olymp Trade | اپليكيشن موبايل اليمپ تريد

بروكر اليمپ تريد با طراحي يك پلتفرم اختصاصي براي مشتريان خود، راحتي كاربران و سرعت در انجام معاملات را هدف قرار داده است.

اين پلتفرم به گونه‌اي طراحي شده است كه به راحتي مي‌توانند ابزار موردنياز خود را براي معامله پيدا كنيد.

اين پلتفرم اليمپ تريد به راحتي از طريق مرورگر وب، يك اپليكيشن اختصاصي دسكتاپ اليمپ تريد (در دسترس براي ويندوز و مك) و همينطور يك اپليكيشن براي گوشي هاي هوشمند و تبلت‌‌ها (در دسترس براي اندرويد و iOS) قابل دسترسي است.

وب سايت اين پلتفرم معاملاتي نه تنها ابزار لازم را براي معامله آسان فراهم مي‌كند بلكه اطلاعات و راهنمايي هاي لازم را براي موفق بودن شما در معاملاتتان به شما گوشزد مي‌كند.

چارت هاي اين پلتفرم معاملاتي قابليت شخصي‌ سازي از نظر نوع چارت و رنگ دارند. همينطور در انتهاي صفحه اين پلتفرم قابليت كمك گرفتن و چت با اليمپ تريد در دسترس است.

هر دو اپليكيشن مربوط به گوشي هاي هوشمند و تبلت ها در اندرويد و iOS داراي امتيازات بالايي از طرف كاربران هستند و از تمام قابليت هاي مهم نسخه وب بهره مند هستند. به همين دليل بيش از 44 ميليون نفر اين اپليكيشن‌ ها را دانلود كرده‌اند.

اسپرد بروكر اليمپ تريد Olymp Trade

اسپردهاي ارائه شده در بروكر اليمپ تريد Olymp Trade جزو بهترين اسپردها بين بروكر هاي معاملاتي مشهور است. اين اسپردها در بروكر اليمپ تريد از 1.1 پيپ براي حساب استاندارد شروع مي‌شود. اين اسپرد در مقايسه با حساب استاندارد ديگر بروكرها، كمتر است.

قيمت گذاري مربوط به نمادهاي سهام و كريپتوكارنسي ها بسته به نماد معاملاتي متفاوت است و شما مي‌تواند پس از ثبت نام و در هنگام ثبت معامله در پلتفرم معاملاتي اليمپ تريد، آن را به صورت زنده مشاهده كنيد.

براي دريافت بهترين اسپرد ممكن از بروكر اليمپ تريد پيشنهاد مي‌كنيم از حساب ECN اين بروكر بهره مند شويد كه كمترين را براي مشتريان در دسترس قرار مي‌دهد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

 

حساب دمو در بروكر اليمپ تريد Olymp Trade

تمام مشترياني كه از طريق وب سايت در بروكر اليمپ تريد ثبت نام مي‌كنند، به يك حساب معاملاتي دمو يا تمريني دسترسي خواهند داشت.

در واقع اين يك حساب تمريني است كه دنياي واقعي معاملات را شبيه‌ سازي مي‌كند و در آن مي‌توانيد بدون اينكه سرمايه خود را در معرض ريسك قرار دهيد، با پول مجازي به معامله بپردازيد و با بازارهاي معاملاتي آشنايي پيدا كنيد.

خبر خوب اين است كه استفاده از اين دموي شبيه ساز اليمپ تريد محدوديت زماني ندارد و تا هر زماني كه بخواهيد مي‌توانيد از آن استفاده كرده و استراتژي هاي مختلف خود را تست كنيد و مهارت هاي معاملاتي خود را بهبود ببخشيد.

در ابتداي معامله با حساب دمو شما 10000 واحد پول مجازي دريافت مي‌كنيد كه مي‌توانيد با آن به معامله بپردازيد. اگر پس از مدتي معامله كردن موجودي پول مجازي شما كمتر از 5000 دلار شود، به راحتي مي‌توانيد با دو كليك ساده و بدون پرداخت هيچ مبلغي، آن را به ميزان 10000 بازگردانيد.

تجربه معامله در حساب دمو تا جايي كه ممكن است به حساب واقعي و دنياي واقعي معاملات نزديك است و حتي در هنگام معامله در حساب واقعي نيز مي‌توانيد براي تست استراتژي هاي جديد خود از حساب دمو بهره بگيريد.

اما توجه داشته باشيد كه حساب دمو يكي از شاخصه‌ هاي اصلي بازارهاي معاملاتي يعني احساسات بازار اليمپ تريد را منعكس نمي‌كند و در واقع زماني كه با پول مجازي معامله مي‌كنيد آن فشار رواني بر روي شما قرار ندارد. بنابراين در هنگام معامله در حساب دمو بايد اين نكته را در ذهن داشته باشيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

 

آموزش كامل بروكر اليمپ تريد OlympTrade معرفي بروكر اليمپ تريد بهترين روش معامله با بروكر اليمپ تريد صفر تا صد معامله در اليمپ تريد انواع حساب بروكر اليمپ تريد

انواع حساب بروكر اليمپ تريد | حساب واقعي OlympTrade

براي هر دو حالت دمو و زنده (Live)، دو نوع حساب با نام هاي استاندارد و ECN وجود دارد. با بهره گيري از حساب ECN، شما مي‌توانيد با اسپرد صفر و يك كميسيون ثابت به معامله بپردازيد.

از طرف ديگر اگر به سراغ حساب استاندارد برويد، بايد اسپرد كه از 1.1 پيپ شروع مي‌شود را پرداخت كنيد اما ديگر نيازي به پرداخت كميسيون براي باز كردن معامله نداريد.

براي اينكه متوجه شويد هر كدام چطور عمل مي‌كنند و با جزئيات حساب هاي استاندارد و ECN آشنا شويد،‌ براي هر دو مورد حساب دمو باز كنيد و به معامله با آنها بپردازيد تا گزينه‌اي كه با شرايط شما مناسب تر است را انتخاب كنيد.

همينطور به ياد داشته باشيد كه گزينه معامله بدون سوآپ را نيز امتحان كنيد كه هزينه باز ماندن معامله تا روز بعد را حذف مي‌كند.

اهرم معاملات بروكر اليمپ تريد Olymp Trade

لوريج يا اهرم نيز در كنار اسپرد يكي از مهمترين مواردي است كه معامله گران را جذب يك پلتفرم معاملاتي مي‌كند. خبر خوب اين است كه بروكر اليمپ تريد لوريج يا اهرمي تا 1:400 يا 1 به 400 ارائه مي‌كند.

البته لوريج در هر نماد معاملاتي متفاوت است. مثلا براي جفت ارزهاي مشهور معمولا لوريج 1:30 ارائه مي‌شود و در برخي از جفت ارزهاي كمتر شناخته شده اين لوريج به 1:200 مي‌رسد.

به طور كلي بايد توجه داشته باشيد كه لوريج بالاتر با اينكه امكان سودآوري را افزايش مي‌دهد اما ريسك معامله را نيز بيشتر مي‌كند.

واريز و شارژ حساب اليمپ تريد OlympTrade

در ابتدا براي شما يك حساب دمو در دسترس قرار داده شده است كه مبالغ موجود در آن مجازي است. براي اينكه در يك حساب واقعي معامله كنيد، بايد در اين پلتفرم، بر روي گزينه Make a Deposit در بالاي صفحه سمت راست كليك كنيد.

پس از آن به صفحه جديدي منتقل مي شود كه در آن روش هاي مختلفي را نشان مي‌دهد كه به وسيله آنها مي‌توانيد به واريز كردن به حساب معاملاتي خود در اليمپ تريد بپردازيد.

علاوه بر روش هاي پرداخت معمول با كارت هاي اعتباري و نقدي Visa و Mastercard، اليمپ تريد از بسياري از برترين كيف پول هاي الكترونيك پشتيباني مي‌كند.

به طور كلي در بروكر اليمپ تريد Olymp Trade روش هاي زير براي واريز و برداشت در دسترس است:

  • كارت هاي اعتباري و نقدي Visa و Mastercard
  • نتلر Neteller
  • اسكريل Skrill
  • وب ماني WebMoney
  • Epayments
  • QIWI Wallet
  • Yandex
  • FasaPay
  • بيت كوين Bitcoin، اتريوم Ethereum و تتر Tether

 

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.



پس از انتخاب روش واريز موردنظر خود، صفحه‌اي ديگر براي انتخاب مبلغ واريزي خود ظاهر مي‌شود.

 

نكته جذاب در مورد واريز به حساب اليمپ تريد اين است كه اگر در بازه قبل از يك ساعت پس از ثبت نام اقدام به واريز كنيد، براي اولين واريز خود بونوس 100 درصدي دريافت خواهيد كرد.

بونوس 100 درصدي به اين معنا است كه به همان ميزاني كه واريز كرده‌ايد، مبلغ بونوس نيز دريافت مي‌كنيد. براي مثال اگر 100 دلار واريز كنيد، با استفاده از بونوس 100 درصدي، 200 دلار موجودي براي معامله كردن در حساب معاملاتي اليمپ تريد خواهيد داشت. پس از اينكه مبلغ را تعيين كرديد، بر روي گزينه Deposit كليك كنيد.

در اين مرحله به صفحه پرداخت مرتبط با روشي كه براي واريز انتخاب كرده‌ايد منتقل مي‌شويد و بايد اطلاعات بانكي يا كيف پول الكترونيك خود را وارد كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

برداشت از حساب بروكر اليمپ تريد Olymp Trade

برداشت مبالغ نسبت به واريز تا حدودي آسان تر است و اگر مراحل ساده‌اي كه بروكر اليمپ تريد براي شما تعيين كرده است را دنبال كنيد، به راحتي قادر به برداشت پول خود خواهيد بود.

در سالهاي اخير بهبودهاي بسياري در زمينه واريز و برداشت و همينطور سرعت اين تراكنش ها در بروكر اليمپ تريد رخ داده است.

مواردي كه در زمينه برداشت مبالغ خود از حساب اليمپ تريد Olymp Trade بايد از آن اطلاع داشته باشيد، به شرح زير است:

  • هيچ هزينه و كميسيوني براي برداشت از طرف بروكر اليمپ تريد از مشتري دريافت نمي‌شود. از اين رو برداشت در بروكر اليمپ تريد به طور كامل رايگان است.
  • هيچ محدوديتي براي حداكثر مبلغي كه مي‌توانيد از حساب بروكر اليمپ تريد برداشت كنيد وجود ندارد و حداقل مبلغ نيز 10 دلار است كه براي افرادي كه سرمايه كمي دارند يا فعلا ميخواهند با ريسك كم وارد بازار شوند، بسيار مناسب است.
  • تنها يك روز كاري زمان مي‌برد تا مبلغ خود را برداشت كنيد. بيش از 90 درصد از برداشت هاي مربوط به حساب هاي بروكر اليمپ تريد در همين بازه انجام مي‌شوند.
  • اگر سطح معامله گر حرفه‌اي داشته باشيد، زمان برداشت 100 درصد يك روز كاري خواهد بود.

بروكر اليمپ تريد سعي كرده است نحوه برداشت از حساب هاي اين بروكر به ساده ترين نحو ممكن باشد.

در بروكر اليمپ تريدر برداشت كردن تنها يك كليك با شما فاصله دارد و با كليك كردن بر روي گزينه Withdrawal در اتاق معاملات خود مي‌توانيد اين روند را شروع كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

با كليك كردن بر روي اين گزينه به صفحه برداشت منتقل مي‌شويد. در اين صفحه شما بايد با توجه به موجودي در دسترس و موجودي كل كه به نمايش درمي‌آيد، مقدار برداشتي خود را انتخاب كنيد.

پس از تاييد كردن مقداري كه براي برداشت در نظر داريد، فرايند انتقال مبلغ شروع مي‌شود. مبلغ مستقيما به كيف پول الكترونيكي، كارت بانكي يا حساب بانكي كه توسط مشتري استفاده مي‌شود،‌ منتقل خواهد شد.

همانطور كه گفتيم يك روز زمان براي پردازش درخواست برداشت شما زمان نياز است اما برخي مواقع اين زمان بيشتر مي‌شود. براي سرعت بخشيدن به اين روند، اقدامات زير را توصيه مي‌كنيم:

  • بهترين راه سرعت بخشيدن به برداشت، ارتقاي وضعيت خود به معامله گر حرفه‌اي يا Expert است. معامله گران داراي اين سطح مزاياي زيادي را برخوردار هستند از جمله مشاوره با تحليلگران در مورد مديريت ريسك، معامله بدون ريسك، استراتژي هاي معاملاتي، برداشت سريعتر و غيره.
  • كيف پول هاي الكترونيكي مانند نتلر و اسكريل سريعتر از راه هاي برداشت ديگر مانند انتقال بانكي هستند و مي‌توانيد با اين روش ها سريعتر به مبلغ خود دست پيدا كنيد.
  • استفاده از گوگل يا خدمات ديگر براي احراز هويت در بالاترين سطح مي‌تواند به شما در سرعت بخشيدن به روند برداشت و عدم نياز به احراز هويت اضافي، كمك فراواني كند.
  • براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

رمزارزها در بروكر اليمپ تريد | كريپتو OlympTrade

براي افرادي كه دنبال معامله كريپتوكارنسي يا رمزارزها در قالب معاملات باينري آپشن هستند،‌ بروكر اليمپ تريد اين امكان را فراهم مي‌كند كه به معامله چندين رمزارز مشهور و پرطرفدار بپردازيد.

اين رمزارزها شامل موارد زير مي‌شوند:

  • بيت كوين (Bitcoin)
  • اتريوم (Ethereum)
  • لايت كوين (Litecoin)
  • ريپل (Ripple)
  • دش (Dash)

مسابقات بروكر اليمپ تريد | روش هاي سودآوري Olymp Trade

بروكر اليمپ تريد Olymp Trade علاوه بر ارائه خدمات معاملاتي در بازارهاي معاملاتي مختلف، مسابقات مختلفي را نيز برگزار مي‌كند تا مشتريان راهي ديگر براي درآمدزايي داشته باشند و هيجان حضور در بازارهاي معاملاتي بيشتر شود.

بروكر اليمپ تريدر يك بودجه كلي بالغ بر 100 هزار دلار به مسابقات معاملاتي اختصاص داده است. هر معامله گري كه در جدول رتبه‌بندي بتواند جايگاه يك تا 100 را به خود اختصاص دهد، سهمي از 100 هزار دلار خواهد داشت.

نفر اول 40 هزار دلار دريافت مي‌كند. نفر دوم و سوم مسابقات به ترتيب 16 هزار دلار و 10 هزار دلار دريافت مي‌كنند.

شركت كردن در مسابقات بروكر اليمپ تريد شامل تكميل كردن وظايف روزانه و معامله كردن بر روي يك حساب زنده يا واقعي مي‌شود. امتياز شركت كننده در مسابقه به تعداد معاملات سودآوري كه شركت كننده انجام مي‌دهد بستگي دارد.

با جمع آوري امتيازات مي‌توانيد به سطوح بالاتر در مسابقه صعود كنيد و به جوايز بيشتري دست پيدا كنيد.

وظايفي كه بايد انجام دهيد انواع مختلفي دارند و هر 2 تا 3 روز يك بار به روز رساني مي‌شوند. براي معامله گران با تجربه تر وظايف بيشتري در دسترس است تا بتوانند امتيازهاي بيشتري به دست آورند.

 

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

 

قوانين مسابقات بروكر اليمپ تريد Olymp Trade

تمام معامله گران ثبت نام شده در بروكر اليمپ تريد مي‌توانند در مسابقات بروكر اليمپ تريد شركت كنند و تراكنش هاي واقعي به منظور جمع آوري امتياز بيشتر بپردازند.

وظايف داراي امتياز مسابقات،‌ تا پايان روز مسابقات در دسترس خواهند بود. پس از پايان زمان مسابقه امتيازات جمع آوري شده و برندگان اعلام خواهند شد. شركت كنندگان لازم نيست از همان روز شروع مسابقه به آن ملحق شوند و تا پايان دوره مسابقه امكان شركت كردن در آن وجود دارد.

برخي وظايف روزانه و مسابقات به بازار فاركس اختصاص دارند. بنابراين اگر فاركس در كشور شما در دسترس نباشد، شما قادر به تكميل كردن آن وظايف و دريافت امتيازات مربوط به آن نخواهيد بود.

حداقل و حداكثري براي تعداد معاملاتي كه بايد انجام دهيد وجود ندارد. اما در نظر داشته باشيد كه هر چقدر معاملات بيشتري انجام دهيد، شانس برنده شدن شما بيشتر خواهد بود.

مسابقات بروكر اليمپ تريد از طريق تمام پلتفرم هاي موجود در دسترس است و تمام شركت كنندگان از طريق اپليكيشن دسكتاپ، مرورگر وب و اپليكيشن موبايل اليمپ تريد، قادر به شركت در مسابقه هستند.

آموزش كامل بروكر اليمپ تريد OlympTrade معرفي بروكر اليمپ تريد بهترين روش معامله با بروكر اليمپ تريد صفر تا صد معامله در اليمپ تريد انواع حساب بروكر اليمپ تريد

خدمات مشتريان اليمپ تريد | پشتيباني 24 ساعته Olymp Trade

خدمات مشتريان اين بروكر روزانه بيش از 7000 مشكل را براي مشتريان برطرف كرده و مدت زمان ميانگين انتظار براي پاسخگويي از طرف خدمات مشتريان، تنها 13 ثانيه است و اين پاسخگويي به 14 زبان مختلف دنيا انجام مي‌شود.

به طور كلي خدمات مشتريان بروكر اليمپ تريد Olymp Trade به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته در دسترس است و شما مي‌توانيد از روش هاي زير با مشاوران بروكر اليمپ تريد ارتباط برقرار كنيد:

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

علاوه بر اين موارد،‌ يك بخش بسيار مفيدي با عنوان سوالات متداول در وب سايت بروكر اليمپ تريد OlympTrade وجود دارد كه در آن به بسياري از سوالاتي كه معمولا مشتريان دارند، پاسخ كاملي داده شده است.

به طور كلي در مقايسه با ديگر بروكرهاي معاملاتي باينري آپشن و فاركس، اليمپ تريد توانسته است يك خدمات مشتريان معقول و راضي‌كننده را ارائه كند.

مزاياي معامله در بروكر اليمپ تريد Olymp Trade

  • حداقل معامله با 1 دلار يا يورو
  • پلتفرم اختصاصي معامله اليمپ تريد
  • رگوله شده توسط FinaCom
  • دسترسي به حساب دمو
  • اپليكيشن هاي معاملاتي ويندوز، اندرويد و iOS
  • حساب بدون سواپ | حساب اسلامي اليمپ تريد
  • اهرم يا لوريج تا 1:400
  • بيش از 77 نماد معاملاتي
  • پشتيباني مشتريان 24 ساعته در 7 روز هفته


ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagramhttps://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparathttps://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي

 


برچسب: معامله ارزهاي ديجيتال، بروكر اليمپ تريد OlympTrade، رمزارزها در بروكر اليمپ تريد، مسابقات بروكر اليمپ تريد، روش هاي سودآوري Olymp Trade، مزاياي معامله در بروكر اليمپ تريد، پلتفرم اختصاصي معامله اليمپ تريد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۸:۲۵ توسط:روزبه افشاري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :