فاركس حرفه اي فاركس حرفه اي .

فاركس حرفه اي

بروكر OlympTrade اليمپ تريد

مشاوره رايگان آموزش، برنامه ريزي معاملاتي و افتتاح حساب در كنار شارژ حساب معاملاتي تا 500 تومان زير قيمت بيت كوين(bitcoin) و يا وب ماني(webmoney) انجام مي شود. مشاورين ما آماده پاسخ گويي به شما از طريق پيام رسانهاي تلگرام، واتس آپ، ايمو و وايبر با شماره 00971555406880 هستند.

💎نام بروكر باينري OlympTrade اليمپ تريد
🟢حداقل شارژ 10 دلار
🔥 بونوس واريز دارد
📍ديجيتال آپشن ندارد
🔷حداقل معاملات 1 دلار
🏆ربات – اكسپرت دارد
💰 وب ماني – پرفكت ماني دارد
💵شارژ با ارز ديجيتال دارد



براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.



بروكر باينري آپشن OlympTrade
در 22 فوريه 2016 در موسسه International Finance Commission ثبت شده و عضو FinaCom مي باشد.

ميزان گارانتي و تضمين توسط رگولاتوري فوق بابت هر معامله 20 هزار دلار در هر معامله مي باشد.

بروكر اليمپ تريد با نام Smartex International Ltd با شماره 144540 در كشور Seychelles ثبت شده و وفعاليت خود را از سال 2014 شروع كرده.

در سال 2016، مبلغ پرداختي بروكر OlympTrade در ماه به مشتريان در حدود 6.4 ميليون دلار رسيد و حدود 190 هزار مشتري در طول روز به معاملات باينري آپشن پرداختند. حجم معاملات ماهانه مشتريان در يك ماه در حدود 124 ميليون دلار بود.

بروكر معاملاتي اليمپ تريد Olymp Trade به مشتريان بيش از 194 كشور دنيا خدمات ارائه مي‌كند و در سال 2022 داراي بيش از 60 ميليون حساب معاملاتي و ميانگين تراكنش ماهانه 30 ميليون دلار است.

به طور كلي گردش مالي ماهانه بروكر اليمپ تريد تا سال 2022 به 211 ميليون دلار رسيده است و ميانگين پرداختي هاي ماهانه 16 ميليون دلار است.

بروكر اليمپ تريد در گذشته به مشتريان ساكن ايران خدمات معاملاتي ارائه مي‌كرد اما در سالهاي اخير اين كار امكان پذير نبود و مشتريان ايراني نمي‌توانستند از خدمات اين بروكر مانند گذشته استفاده كنند.

خبر خوب اين است كه بروكر اليمپ تريد Olymp Trade دوباره همكاري با معامله گران و سرمايه گذاران ايراني را شروع كرده است و خدمات خود را به افراد ساكن ايران ارائه مي‌كند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

بروكر OlympTrade اليمپ تريد - بروكر باينري آپشن معتير با آموزش و وبينار معاملات باينري آپشن-تحليل تكنيكال فيلم-آموزش تحليل تكنيكال فيلم

صفحه آموزش افتتاح حساب بروكر اليمپ تريد OlympTrade

حساب معاملاتي بروكر OlympTrade

اليمپ تريد Olymp Trade يك بروكر با سابقه و مشهور است كه از چندين نوع حساب معاملاتي پشتيباني مي‌كند تا مشترياني كه به تازگي شروع به آشنايي با دنياي معاملات باينري آپشن كرده‌اند، بتوانند شروع بهتري را تجربه كنند.

در اين كارگزار باينري آپشن 3 نوع حساب معاملاتي وجود دارد كه بعد از افتتاح حساب يا ثبت نام ايجاد مي شود.

حساب معاملاتي استاندارد اليمپ تريد OlympTrade

تمامي افرادي كه ثبت نام كرده و وجه واريز مي كنند، حساب معاملاتي استاندارد يا معمولي  براي آنها افتتاح مي شود.

براي باز كردن اين نوع حساب مشتريان تنها لازم است به واريز 10 دلار بپردازند. معامله گران مي‌توانند با حداقل يك دلار تا حداكثر 2 هزار دلار براي هر معامله، فعاليت كنند.

حداقل مقدار برداشت از اين نوع حساب تنها 10 دلار است و هيچ محدوديتي براي حداكثر برداشت در نظر گرفته نشده است. حساب استاندارد در اليمپ تريد اسپردهايي در محدوده 1.1 پيپ به مشتريان ارائه مي‌كند.


براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

حساب معاملاتي وي آي پي VIP اليمپ تريد

افرادي كه وجه خود را به 2000 دلار افزايش دهند حساب آنها به VIP ارتقا پيدا مي كند و از خدمات ويژه بازگشت سود 90% در معاملات، مشاوره شخصي، قابليت معاملات بدون ريسك، وبينارهاي ويژه شخصي، استراتژيهاي معاملاتي خاص و افزايش سقف هر معامله به 5000 دلار.

همانطور كه گفتيم، براي اينكه براي استفاده از حساب VIP واجد شرايط باشيد، بايد حداقل 2000 دلار واريز انجام دهيد. در مقايسه با حساب استاندارد، حساب VIP قابليت هاي ويژه‌اي به مشتريان ارائه مي‌كند كه باعث بهبود كيفيت معاملات و سودآوري آنها مي‌شود.

دارندگان حساب VIP در بروكر اليمپ تريد اجازه دارند كه تا حداكثر 5000 دلار به هر معامله اختصاص دهند و همينطور به يك مشاور VIP اليمپ تريد نيز دسترسي خواهند داشت. اين مشاوران در واقع تحليل گران مالي باتجربه‌اي هستند كه مي‌توانند به شما راهنمايي كنند كه چه معامله‌اي را در چه زماني انجام دهيد.

دارندگان حساب VIP در اليمپ تريد همينطور مي‌توانند به ابزار معاملاتي اضافه كه براي دارندگان حساب استاندارد در دسترس نيست، دسترسي داشته باشند.


براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

بروكر OlympTrade اليمپ تريد - افتتاح حساب معاملاتي دمو و بدون ريسك با تضمين و گارانتي-آموزش تحليل تكنيكال بورس فيلم-تحليل تكنيكال اعداد فيبوناچي

صفحه آموزش افتتاح حساب بروكر اليمپ تريد OlympTrade

حساب دمو Demo اليمپ تريد OlympTrade

براي افرادي كه تازه شروع به كار كردن، اين امكان فراهم است كه بعد از ثبت نام از طريق حساب دمو Demo Account به معاملات شبيه سازي شده در فضاي واقعي اما با پول مجازي بپردازند.

تمام مشترياني كه از طريق وب سايت در بروكر اليمپ تريد ثبت نام مي‌كنند، به يك حساب معاملاتي دمو يا تمريني دسترسي خواهند داشت. در واقع اين يك حساب تمريني است كه دنياي واقعي معاملات را شبيه‌ سازي مي‌كند و در آن مي‌توانيد بدون اينكه سرمايه خود را در معرض ريسك قرار دهيد، با پول مجازي به معامله بپردازيد و با بازارهاي معاملاتي آشنايي پيدا كنيد.

خبر خوب اين است كه استفاده از اين دموي شبيه ساز محدوديت زماني ندارد و تا هر زماني كه بخواهيد مي‌توانيد از آن استفاده كرده و استراتژي هاي مختلف خود را تست كنيد و مهارت هاي معاملاتي خود را بهبود ببخشيد.

در ابتداي معامله با حساب دمو شما 10000 واحد پول مجازي دريافت مي‌كنيد كه مي‌توانيد با آن به معامله بپردازيد. اگر پس از مدتي معامله كردن موجودي پول مجازي شما كمتر از 5000 دلار شود، به راحتي مي‌توانيد با دو كليك ساده و بدون پرداخت هيچ مبلغي، آن را به ميزان 10000 بازگردانيد.

تجربه معامله در حساب دمو تا جايي كه ممكن است به حساب واقعي و دنياي واقعي معاملات نزديك است و حتي در هنگام معامله در حساب واقعي نيز مي‌توانيد براي تست استراتژي هاي جديد خود از حساب دمو بهره بگيريد.

اما توجه داشته باشيد كه حساب دمو يكي از شاخصه‌ هاي اصلي بازارهاي معاملاتي يعني احساسات بازار را منعكس نمي‌كند و در واقع زماني كه با پول مجازي معامله مي‌كنيد آن فشار رواني بر روي شما قرار ندارد. بنابراين در هنگام معامله در حساب دمو بايد اين نكته را در ذهن داشته باشيد.

براي افرادي كه به دنبال حساب اسلامي يا بدون سواپ شبانه هستند، بروكر اليمپ تريد اين امكان را براي شما فراهم كرده است.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

رگولاتور و اعتبار كارگزاري اليمپ تريد OlympTrade

از لحاظ اعتماد و امنيت بروكر اليمپ تريد،‌ توجه داشته باشيد كه اين بروكر عضوي از كميسيون مالي (FinaCom) است كه قابل اعتماد بودن بروكر اليمپ تريد و كيفيت بالاي خدمات آن را تاييد مي‌كند.

در واقع FinaCom يك كميسيون مالي بين‌المللي است كه براي حفاظت از منافع معامله گران ايجاد شده است. اين نهاد شفافيت، درستي و اطلاع رساني به معامله گران را در صدر اهداف خود قرار داده است.

بروكر معاملاتي اليمپ تريد (Olymp Trade) ار سال 2016 عضوي از بروكرهاي تاييد شده‌ي اين نهاد بوده است و تا حالا تخلفي در اين زمينه از اليمپ تريد مشاهده نشده است.

اگر احيانا هر مشكل يا كلاهبرداري در بروكر اليمپ تريد به وجود بيايد و معامله گران مبالغ خود را از دست بدهند، اين معامله گران امكان دريافت خسارت تا مبلغ 20 هزار يورو هستند.

همينطور كيفيت اجراي معاملات در اين پلتفرم توسط نهاد مستقل Verify My Trade داراي مجوز است. تمام قيمت هاي ارائه شده در پلتفرم معاملاتي اليمپ تريد توسط شركت هاي معتبر تاييد شده و تمام داده هاي در هر زماني قابل دسترسي است تا معامله گران بتوانند بهترين تجربه را در اجراي معاملات خود داشته باشند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

اسپرد و لوريج در بروكر اليمپ تريد Olymp Trade

اسپردهاي ارائه شده در بروكر اليمپ تريد Olymp Trade جزو بهترين اسپردها بين بروكر هاي معاملاتي مشهور است. اين اسپردها در بروكر اليمپ تريد از 1.1 پيپ براي حساب استاندارد شروع مي‌شود. اين اسپرد در مقايسه با حساب استاندارد ديگر بروكرها، كمتر است.

قيمت گذاري مربوط به نمادهاي سهام و كريپتوكارنسي ها بسته به نماد معاملاتي متفاوت است و شما مي‌تواند پس از ثبت نام و در هنگام ثبت معامله در پلتفرم معاملاتي اليمپ تريد، آن را به صورت زنده مشاهده كنيد.

لوريج يا اهرم در اليمپ تريد نيز در كنار اسپرد يكي از مهمترين مواردي است كه معامله گران را جذب يك پلتفرم معاملاتي مي‌كند. خبر خوب اين است كه بروكر اليمپ تريد لوريج يا اهرمي تا 1:400 يا 1 به 400 ارائه مي‌كند.

البته لوريج در هر نماد معاملاتي متفاوت است. مثلا براي جفت ارزهاي مشهور معمولا لوريج 1:30 ارائه مي‌شود و در برخي از جفت ارزهاي كمتر شناخته شده اين لوريج به 1:200 مي‌رسد. به طور كلي بايد توجه داشته باشيد كه لوريج بالاتر با اينكه امكان سودآوري را افزايش مي‌دهد اما ريسك معامله را نيز بيشتر مي‌كند.

واريز و برداشت در بروكر OlympTrade

امكان واريز و برداشت براي مشتريان از راههاي مختلف بسته به سليقه آنها موجود است و حداقل واريز 10 دلار يا 10 يورو است و دقيقا ميزان حداقل برداشت مانند حداقل واريز يا شارژ است.

به معامله گر يا تريدر اجازه داده مي شود تا از حداقل 1 دلار يا 1 يورو سرمايه گذاري خود را شروع كند و حداكثر در يك معامله 200 دلار يا 200 يورو است.

يكي از مزاياي منخصر به فرد باينري آپشن OlympTrade اين است كه هزينه براي واريز و برداشت به مشتري تحميل نمي كند و دقيقا همان مبلغ واريزي و برداشت را منتقل مي كند. سياست خوبي كه در معدود بروكرهاي براي رضايت مشتري انجام مي شود و خود بروكر هزينه انتقال را تقبل مي كند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

بروكر OlympTrade اليمپ تريد - واريز و برداشت وب ماني Webmoney و اسكريل گزيبنه هاي باينري-فيلم تحليل تكنيكال سهام-فيلم تحليل تكنيكال طلا

صفحه آموزش افتتاح حساب بروكر اليمپ تريد OlympTrade

روشهاي واريز و برداشت باينري OlympTrade

روشهاي مختلفي براي واريز و برداشت وجود دارد كه به شرح زير است:

  • QIWI كي وي
  • Webmoney وب ماني
  • Yandex.Money ياندكس ماني
  • Skrill اسكريل
  • Neteller نتلر
  • FasaPay فساپي

البته روش هاي ديگري مانند ويزا كارت، مستر كارت نيز موجود است و قصد اضافه كردن روشهاي ديگري در بروكر مورد نظر است.

تنها راه پيشنهادي و قابل انجام براي مشتريان ايرانِ حساب وب ماني مي باشد، و در بخش مربوط به آموزشهاي پولهاي الكترونيك قسمت وب ماني مي توانيد اطلاعات خوبي را براي ايجاد كيف پول يا ولت وب ماني كسب كنيد.

پلتفرمهاي معاملاتي باينري آپشن OlympTrade

بروكرهاي فاركس و باينري آپشن هميشه سعي در ارائه بالاترين كيفيت و راحتي مشتريان در معاملات هستند. بروكر اليمپ تريد، با بهره گيري از پلتفرمهاي زير به مشتريان خدمات ارائه مي‌كند.

  • تحت وب Web Based
  • اندرويد Android
  • اي او اس Ios

صفحه آموزش افتتاح حساب بروكر اليمپ تريد OlympTrade

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.


امكانات پلتفرم اليمپ تريد و نسخه هاي موبايل و دسكتاپ

بروكر اليمپ تريد با طراحي يك پلتفرم اختصاصي براي مشتريان خود، راحتي كاربران و سرعت در انجام معاملات را هدف قرار داده است.

اين پلتفرم به گونه‌اي طراحي شده است كه به راحتي مي‌توانند ابزار موردنياز خود را براي معامله پيدا كنيد.

اين پلتفرم اليمپ تريد به راحتي از طريق مرورگر وب، يك اپليكيشن اختصاصي دسكتاپ (در دسترس براي ويندوز و مك) و همينطور يك اپليكيشن براي گوشي هاي هوشمند و تبلت‌‌ها (در دسترس براي اندرويد و iOS) قابل دسترسي است.

وب سايت اين پلتفرم معاملاتي نه تنها ابزار لازم را براي معامله آسان فراهم مي‌كند بلكه اطلاعات و راهنمايي هاي لازم را براي موفق بودن شما در معاملاتتان به شما گوشزد مي‌كند.

چارت هاي اين پلتفرم معاملاتي قابليت شخصي‌ سازي از نظر نوع چارت و رنگ دارند. همينطور در انتهاي صفحه اين پلتفرم قابليت كمك گرفتن و چت با اليمپ تريد در دسترس است.

هر دو اپليكيشن مربوط به اليمپ تريد در گوشي هاي هوشمند و تبلت ها در اندرويد و iOS داراي امتيازات بالايي از طرف كاربران هستند و از تمام قابليت هاي مهم نسخه وب بهره مند هستند. به همين دليل بيش از 44 ميليون نفر اين اپليكيشن‌ ها را دانلود كرده‌اند.

برنامه و منابع آموزشي بروكر اليمپ تريد OlympTrade

بروكر معاملاتي اليمپ تريد براي معامله گران تازه‌كاري كه به تازگي وارد دنياي معاملات شده‌اند،‌ منابع آموزشي مناسبي را فراهم كرده است تا بدون نياز به منابع ديگر، نحوه تحليل تكنيكال، فاندامنتال و تكنيك هاي سودآوري را ياد گرفته و مهارت هاي معاملاتي خود را بهبود ببخشند.

زماني متوجه مي‌شويد كه اليمپ تريد آموزش و توقف مهارت هاي مشتريان خود را جدي مي‌گيرد كه در همان هنگام ثبت نام اوليه، با يك آموزش و آشنايي بصري بسيار سريع از نحوه ساده معامله آشنا مي‌شويد.

علاوه بر مقاله‌هاي تكنيكال مفصل در بخش بلاگ وب سايت اين بروكر، اليمپ تريد از طريق منابع آموزشي ويديويي، جلسات وبينار و همينطور تقويم هاي اقتصادي، ابزار لازم براي آموزش و بهبود را براي مشتريان فراهم مي‌كند.


براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

بروكر OlympTrade اليمپ تريد - پلتفرم معاملاتي دانلود متاتريدر 4 و 5 و تجارت با اندرويد و اي او اس-تحليل تكنيكال فرابورس-تحليل تكنيكال فراچارت

بونوس و مسابقات باينري آپشن اليمپ تريد OlympTrade

بروكر OlympTrade براي افزايش رقابت در بين مشتريان و ايجاد انگيزه معاملاتي به صورت دوره اي مسابقات متعددي را در طول سال برگزار مي كند و جوايز ارزنده اي به برندگان تقديم مي كند. اين مسابقات در سطوح مختلف براي حسابهاي معمولي و وي آي پي برگزار مي شود.

بروكر اليمپ تريد Olymp Trade علاوه بر ارائه خدمات معاملاتي در بازارهاي معاملاتي مختلف، مسابقات مختلفي را نيز برگزار مي‌كند تا مشتريان راهي ديگر براي درآمدزايي داشته باشند و هيجان حضور در بازارهاي معاملاتي بيشتر شود.

بروكر اليمپ تريدر يك بودجه كلي بالغ بر 100 هزار دلار به مسابقات معاملاتي اختصاص داده است. هر معامله گري كه در جدول رتبه‌بندي بتواند جايگاه يك تا 100 را به خود اختصاص دهد، سهمي از 100 هزار دلار خواهد داشت.

نفر اول 40 هزار دلار دريافت مي‌كند. نفر دوم و سوم مسابقات به ترتيب 16 هزار دلار و 10 هزار دلار دريافت مي‌كنند. شركت كردن در مسابقات بروكر اليمپ تريد شامل تكميل كردن وظايف روزانه و معامله كردن بر روي يك حساب زنده يا واقعي مي‌شود.

امتياز شركت كننده در مسابقه به تعداد معاملات سودآوري كه شركت كننده انجام مي‌دهد بستگي دارد. با جمع آوري امتيازات مي‌توانيد به سطوح بالاتر در مسابقه صعود كنيد و به جوايز بيشتري دست پيدا كنيد.

وظايفي كه بايد انجام دهيد انواع مختلفي دارند و هر 2 تا 3 روز يك بار به روز رساني مي‌شوند. براي معامله گران با تجربه تر وظايف بيشتري در دسترس است تا بتوانند امتيازهاي بيشتري به دست آورند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

مزاياي اليمپ تريد OlympTrade

معامله با بروكر اليمپ تريد OlympTrade شامل مزاياي فراواني مي‌شود كه قبل از شروع به معامله با اين بروكر مشهور بهتر است آنها را بدانيد و حداكثر استفاده را از آنها بكنيد. در زير به برخي از مهمترين مزاياي معامله با اين بروكر اشاره كرده‌ايم:

معايب و نكات منفي معامله با بروكر Olymp Trade

اگر نگران كلاهبرداري بروكر اليمپ تريد OlympTrade يا اعلام ورشكستگي اليمپ تريد هستيد، با توجه به سابقه مناسب اين بروكر،‌ اگر اقدامات احتياطي را انجام دهيد و در چارچوب قوانين اين بروكر عمل كنيد، با مشكلي مواجه نخواهيد شد.

با اين حال هيچ بروكري وجود ندارد كه بي‌نقص باشد و اليمپ تريد نيز داراي مشكلات محدودي است كه مي‌تواند در آينده آن را برطرف كند.

يكي از بزرگترين مشكلات بروكر اليمپ تريد اين بود كه مشتريان ساكن ايران نمي‌توانستند ثبت نام كرده و از امكانات آن استفاده كنند. خوشبختانه اين مشكل به زودي حل خواهد شد و پشتيباني از معامله گران و سرمايه گذاران ايراني در بروكر اليمپ تريد ارائه مي‌شود.

از ديگر نكات منفي بروكر اليمپ تريد مي‌توان به بونوس هاي محدود آن نسبت به ديگر بروكرهاي معاملاتي اشاره كرد.

خدمات مشتريان اليمپ تريد OlympTrade

خدمات مشتريان اين بروكر روزانه بيش از 7000 مشكل را براي مشتريان برطرف كرده و مدت زمان ميانگين انتظار براي پاسخگويي از طرف خدمات مشتريان، تنها 13 ثانيه است و اين پاسخگويي به 14 زبان مختلف دنيا انجام مي‌شود.

به طور كلي خدمات مشتريان بروكر اليمپ تريد Olymp Trade به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته در دسترس است و شما مي‌توانيد از روش هاي زير با مشاوران بروكر اليمپ تريد ارتباط برقرار كنيد:

علاوه بر اين موارد،‌ يك بخش بسيار مفيدي با عنوان سوالات متداول در وب سايت بروكر اليمپ تريد OlympTrade وجود دارد كه در آن به بسياري از سوالاتي كه معمولا مشتريان دارند، پاسخ كاملي داده شده است.

به طور كلي در مقايسه با ديگر بروكرهاي معاملاتي باينري آپشن و فاركس، اليمپ تريد توانسته است يك خدمات مشتريان معقول و راضي‌كننده را ارائه كند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

افزايش سطح سودآوري در اليمپ تريد OlympTrade

با قابليت سطح‌ها يا Statuses كه بروكر معاملاتي اليمپ تريد براي مشتريان خود فراهم كرده است، شما هر چقدر بيشتر واريز كنيد و به معامله بيشتري بپردازيد، قادر خواهيد بود كه سودآوري بيشتري در معاملات خود داشته باشيد.

اين قابليت Statuses در واقع يك برنامه وفاداري مشتريان است كه به عنوان يك سيستم پويا از سطح‌هاي حساب ارائه شده است. هر چقدر مقام و سطح شما در اين طرح بالاتر باشد، به عنوان يك مشتري، داراي امتيازات و مزاياي معاملاتي بيشتري خواهد بود.

در حال حاضر شما مي‌توانيد مقام تازه‌كار (Starter)، پيشرفته (Advanced) و متخصص (Expert) را كسب كنيد. براي كسب وضعيت متخصص شما بايد بيش از 2 هزار دلار به طور يكباره به حساب خود واريز كنيد. كسب مقام پيشرفته نيز براي حساب هايي كه به آن بيش از 500 دلار در يك بار واريز مي‌شود، تعلق مي‌گيرد.

سطح پيشرفته (Advanced): در سطح پيشرفته شما تا 85 درصد نرخ بازده خواهيد داشت و تا 10 درصد نيز كاهش كميسيون را تجربه خواهيد كرد. همينطور در اين سطح شما به توقف ضرر دنباله دار و ربات معاملاتي دسترسي خواهيد داشت.

در سطح پيشرفته حداكثر تعداد معاملات باز مي‌تواند به 100 عدد برسد و شما همينطور به يك مشاور شخصي دسترسي خواهيد داشت كه مي‌تواند هر ماه يك بار از آن بهره بگيريد. علاوه بر اين 90 درصد درخواست هاي برداشت شما تا يك روز پردازش خواهند شد.

سطح متخصص (Expert): در سطح مختصص شما مي‌توانيد تا 92 درصد نرخ بازده را تجربه كنيد و همينطور مي‌توانيد در هنگام اولين واريز، 5 درصد از مبلغ واريزي را به معامله بدون ريسك اختصاص دهيد. با افزايش سرعت برداشت و در اولويت قرار گرفتن درخواست هاي برداشت شما، مي‌توانيد شاهد اين باشيد كه 90 درصد از درخواست‌هايتان در طي چند ساعت پردازش مي‌شوند.

در اين سطح مانند سطح پيشرفته به وبينارهاي تخصصي و همينطور توقف ضرر دنباله دار دسترسي خواهيد داشت و در يكي از مهمترين مزايا، تا 20 درصد كاهش كميسيون را براي معاملات خود شاهد خواهيد بود.

صفحه آموزش افتتاح حساب بروكر اليمپ تريد OlympTrade

بروكر OlympTrade اليمپ تريد - بهترين بروكرهاي باينري آپشن فارسي در ايران و جهان-تحليل تكنيكال فراتر از كاربردي-تحليل تكنيكال فراهاني

انواع نمادهاي معاملاتي اليمپ تريد Olymp Trade

بروكر معاملاتي اليمپ تريد OlympTrade انواع مختلفي از نمادهاي معاملاتي را براي مشتريان خود فراهم كرده است. تنوع در تعداد نمادها و نوع آنها باعث مي‌شود مشتريان بتوانند بهتر به تنوع بخشي پرتفوي خود بپردازد و ريسك سرمايه خود را به حداقل برسانند.

اين نمادها شامل موارد زير مي‌شود:

  • بيش از 33 جفت ارز
  • كريپتوكارنسي ها
  • نمادهاي سهام
  • كالاها
  • ETF ها

به طور كلي بيش از 80 گزينه مختلف براي معامله در بروكر اليمپ تريد در دسترس مشتريان است.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

همانطور كه مشاهده مي‌كنيد بروكر اليمپ تريد تنوع بسيار بالاي در ارائه نمادهاي معاملاتي مختلف دارد. در زير به صورت جزئي ‌تر نمادهاي معاملاتي مختلف بروكر اليمپ تريد را نام مي‌بريم.

مطمئنا مهمترين نوع نمادهاي معاملات جفت ارزهاي معاملاتي اليمپ تريد است و بسياري از معامله گران در دنياي معاملات فاركس و باينري آپشن، عمدتا به سراغ جفت ارزهاي مشهور مي‌روند كه داراي نقدينگي بالايي هستند و اسپرد آنها كم است. در زير به برخي از مهمترين جفت ارزها اشاره كرده‌ايم:

  • EUR/USD
  • AUD/CHF
  • AUD/NZD
  • CAD/CHF
  • CHF/JPY
  • EUR/CAD
  • EUR/GBP
  • EUR/NZD
  • GBP/AUD
  • GBP/CHF
  • GBP/NZD
  • NZD/CAD
  • NZD/JPY
  • USD/CAD
  • USD/CLP
  • USD/MXN
  • USD/SGD

در رتبه دوم محبوب‌ترين نوع نمادهاي معاملاتي سهام شركت هاي بزرگ است. پس از جفت ارزهاي معاملاتي، سهام مشهور بسياري از معامله گران را به معامله جذب مي‌كند.

در بروكر اليمپ تريد حالتي با نام حالت سهام وجود دارد كه با فعال كردن آن مي‌توانيد به طور كلي نمادهاي مبتني بر سهام را معامله كنيد. اين شامل خود سهام و همينطور خريد و فروش انواع نمادهاي مشتقه مبتني بر سهام مي‌شود. برخي از سهام مشهور كه در بروكر اليمپ تريد ارائه مي‌شود را در زير نام برده‌ايم:

  • Adidas
  • AIG
  • Alibaba
  • AMD
  • BMW
  • Boeing
  • eBay
  • Fox
  • Goldman Sachs
  • McDonald’s
  • Microsoft
  • Nike
  • Spotify
  • Target
  • Visa

شاخص هاي معاملاتي برتر نيز يكي از جذاب ترين و سودآورترين و همينطور قابل اعتمادترين نمادهاي معاملاتي محسوب مي‌شوند كه در اليمپ تريد به مشتريان ارائه مي‌شود. مهمترين شاخص هاي معاملاتي اليمپ تريد شامل موارد زير مي‌شود:

  • CAC 40
  • Dow Jones
  • FTSE 100
  • NASDAQ
  • Quickler
  • S&P 500

نمادهاي ETF يا صندوق هاي قابل معامله نيز به دليل راحتي و ساختار جذابي كه دارند، توجه معامله گران كلان و همينطور خرده را به خود جلب كرده‌اند. تمام ETFهايي كه بروكر اليمپ تريد ارائه مي‌كند شامل موارد زير مي‌شود:

  • ETF MSCI Brazil 2x
  • ETF S&P 500 Volatility 1.5x
  • SPDR S&P 500 ETF Trust
  • ETF NASDAQ Reversal 2x
  • ETF U.S. Real Estate

معامله كريپتو و رمزارزها در بروكر اليمپ تريد Olymp Trade

براي افرادي كه دنبال معامله كريپتوكارنسي يا رمزارزها هستند،‌ بروكر اليمپ تريد اين امكان را فراهم مي‌كند كه به معامله چندين رمزارز مشهور و پرطرفدار بپردازيد و از تغييرات قيمتي در اين رمزارزها سودآوري كنيد.

اين رمزارزها شامل موارد زير مي‌شوند:

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

  • بيت كوين (Bitcoin)
  • اتريوم (Ethereum)
  • لايت كوين (Litecoin)
  • ريپل (Ripple)
  • دش (Dash)

خدمات مشاور سيگنال بروكر اليمپ تريد OlympTrade

امروزه معامله كردن ساده تر از هميشه است و به راحتي در چند دقيقه مي‌توانيد حساب معاملاتي باز كرده و شروع به معامله كنيد.

يكي از ابزاري كه مي‌تواند به شما در سرعت بخشيدن و آسان كردن تجربه معاملاتي‌تان كمك كند، طرح يا برنامه مشاور سيگنال معاملاتي است كه بروكر اليمپ تريد Olymp Trade براي بهبود نحوه معامله مشتريان خود راه‌اندازي كرده است.

البته سرعت بخشيدن به تمام جنبه‌هاي معامله توصيه نمي‌شود. براي مثال براي خلق استراتژي كه با شرايط و سرمايه شما منطبق باشد نيازمند ساعت ها تحليل داده ها، ترندهاي بازار و چارت ها است.

اما پس از اينكه استراتژي مناسب خود را پيدا كرديد، ديگر نيازي نيست كه مدت ها روبه‌روي كامپيوتر يا موبايل خود منتظر سيگنال بمانيد. به راحتي اين امكان وجود دارد كه با استفاده از برنامه مشاور سيگنال معاملاتي، سيگنال هاي خود را به طور رايگان و اتوماتيك براي انجام معامله دريافت كنيد.

نحوه استفاده از مشاور سيگنال معاملاتي اليمپ تريد Olymp Trade

اين مشاور سيگنال معاملاتي به تحليل چارت ها مي‌پردازد، ترندها را در بازار تفسير مي‌كند و حركات ميانگين متحرك ها را دنبال مي‌كند. در اتاق معاملاتي بروكر اليمپ تريد، به پايين سمت چپ توجه كنيد و بر روي گزينه Advisors كليك كنيد.

با فعال كردن مشاور سيگنال معاملاتي، به شما پيشنهادهايي براي ورود به معامله داده مي‌شود. در واقع اين مشاوران مانند ربات هاي معاملاتي باينري آپشن نيستند كه به طور اتوماتيك معامله را انجام مي‌دهند.

در واقع هنوز كنترل ورود به معامله در دست خود شما است و مشاور سيگنال معاملاتي تنها به شما پيشنهاد داده و در تفسير بازارهاي معاملاتي كمك مي‌كند.

انتخاب استراتژي مناسب براي شرايط خودتان و همينطور شناسايي فرصت هاي معاملاتي مناسب مي‌تواند وظيفه‌ي سنگيني باشد. به اين منظور مشاور سيگنال معاملاتي مي‌تواند به شما كمك كرده و از بار اين وظيفه بكاهد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

آدرس سايت اليمپ تريد بدون فيلتر OlympTrade

آدرس وب سايت رسمي اليمپ تريد OlympTrade

سايت اليمپ تريد از امكانات مناسبي بهره‌مند است و با ظاهري مدرن به مشتريان خود در بيش از 190 كشور دنيا خدمات ارائه مي‌كند.

البته براي مدتي اليمپ تريد به مشتريان ايراني خدمات ارائه نمي‌كند كه به زودي اين محدوديت برداشته مي‌ش
برچسب: پلتفرم معاملات اندرويد اليمپ تريد، استراتژي باينري رولت آپشن اليمپ، افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد، مزاياي معامله با اليمپ تريد، پشتيباني بروكر اليمپ تريد، معاملات باينري فارسي چيست،

امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۶:۳۵ توسط:روزبه افشاري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :