فاركس حرفه اي فاركس حرفه اي .

فاركس حرفه اي

روش هاي واريز و برداشت اليمپ تريد

بروكر معتبر اليمپ تريد OlympTrade به تازگي دوباره ارائه خدمات به مشتريان ايراني اليمپ تريد را از سر گرفته است و شما به راحتي مي‌توانيد با افتتاح حساب در اليمپ تريد، از امكانات متنوع اين بروكر بهره‌مند شويد و همينطور با دنبال كردن منابع آموزش اليمپ تريد، راه خود را براي سودآوري همراه كنيد.

از اين رو آشنايي با روش هاي واريز و برداشت بروكر اليمپ تريد يكي از اولين مواردي است كه در هنگام شروع استفاده از اليمپ تريد به آن توجه ويژه داشته باشيد. بروكر اليمپ تريد Olymp Trade طيف گسترده‌اي از روش هاي واريز و برداشت را براي مشتريان خود فراهم كرده است تا همه بتوانند بر اساس توانايي و نيازهاي خود به راحتي روش مناسبي را پيدا كرده و به شارژ و برداشت اليمپ تريد بپردازند.

در اين مطلب به هر كدام از روش هاي واريز اليمپ تريد و همينطور روش هاي برداشت اليمپ تريد مي‌پردازيم تا بتوانيد تصميم بهتري در هنگام استفاده از اليمپ تريد بگيريد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

💱روش هاي واريز و برداشت اليمپ تريد ويژگي‌ ها
🔥وب ماني WebMoney معتبر، سريع و هزينه كم
💥نتلر Neteller امن، داراي كميسيون واريز 3.75 درصد
⚡اسكريل Skrill پرسرعت، نياز به احراز هويت
💵پرفكت ماني Perfect Money ساده و سريع، كميسيون واريز 1.99 درصد
🏆رمزارزهاي Bitcoin، Etereum و Tether دسترسي راحت، واريز تا 24 ساعت

شارژ اليمپ تريد با وب ماني WebMoney

وب ماني WebMoney يك ارائه كننده خدمات پرداخت بين‌المللي است كه به مشتريان اجازه مي‌دهد كه به طور امني مبالغ خود را به صورت آنلاين منتقل كرده يا دريافت كنند. در اين بخش واريز از وب ماني به اليمپ تريد را آموزش مي‌دهيم. براي آموزش كامل Olymp Trade همراه ما باشيد.

براي استفاده از وب ماني براي شارژ حساب اليمپ تريد، در قدم اول بايد گزينه وب ماني را از بين روش هاي  شارژ در اليمپ تريد انتخاب كنيد. پس از اين مرحله از شما خواسته مي‌شود تا شناسه يا ID وب ماني (WBID)، آدرس ايميل خود يا شماره تلفن و همينطور رمز عبور وب ماني خود را وارد كنيد و در نهايت كد تاييد را ارائه دهيد.

همينطور مي‌توانيد از طريق كارت وب ماني WM يا Paymer از وب ماني استفاده كنيد. در اين صورت شما بايد شماره چك Paymer را ارائه دهيد. در صفحه بعدي از شما خواسته مي‌شود به منظور واريز پول از وب ماني به اليمپ تريد تا كد امنيتي كه به شماره تلفن شما ارسال شده است را وارد كنيد.

زماني كه پيام پرداخت موفقيت آميز را مشاهده كرديد، مبالغ در حساب اليمپ تريد شما منظور شده است و مي‌توانيد از آن استفاده كنيد. مبالغ به حساب اليمپ تريد معمولا به صورت آني منظور مي‌شود اما ممكن است برخي مواقع تا 1 ساعت به طول انجامد.



براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

برداشت از حساب اليمپ تريد با وب ماني

براي برداشت مبالغ در بخش برداشت يا Withdraw به سادگي گزينه وب ماني را در حساب واقعي اليمپ تريد خود انتخاب كنيد. سپس مبلغ موردنظر خود را وارد كنيد و درخواست برداشت خود را ثبت كنيد.

پردازش درخواست هاي برداشت از حساب اليمپ تريد معمولا از 24 ساعت تا 5 روز كاري به طول مي‌انجامد. پس از اين مدت اگر مبلغ خود را دريافت نكرده‌ايد كافي است با پشتيباني وب ماني ارتباط برقرار كنيد.

توجه داشته باشيد كه براي برداشت با وب ماني از اليمپ تريد تنها مي‌توانيد يك درخواست برداشت در حال انتظار داشته باشيد.

براي برداشت نياز به احراز هويت اجباري نداريد. تنها در زماني كه بروكر Olymptrade از شما درخواست ارسال مدارك كند، نياز است كه براي تكميل برداشت، اين كار را انجام دهيد. تاييد و احراز هويت به امنيت حساب و مبالغ اليمپ تريد شما اضافه مي‌كند.

واريز و برداشت اليمپ تريد با نتلر Neteller

نتلر Neteller يك پلتفرم كيف پول ديجيتال بين‌المللي و امن است كه براي مشتريان امكاناتي نظير انتقال پول، پرداخت آنلاين و خريد و فروش كريپتوكارنسي را فراهم مي‌كند.

براي واريز به اليمپ تريد با نتلر كافي است پس از ثبت نام در اليمپ تريدر انتخاب نتلر، آدرس ايميلي كه با حساب نتلر شما مرتبط است را وارد كنيد. سپس به صفحه‌اي در سايت نتلر منتقل مي‌شود كه بايد در آنجا رمز عبور خود را وارد كنيد.

همينطور توجه داشته باشيد كه به دليل اعتبار سايت اليمپ تريد ممكن است از شما خواسته شود ID امن خود را ارائه كنيد. پس از انتخاب گزينه ادامه اگر همه چيز درست باشد،‌ پيامي را مشاهده خواهيد كرد كه پرداخت شما با موفقيت پردازش شده است. مبالغ به صورت آني منظور مي‌شود تنها در شرايط خاص ممكن است تا 1 ساعت طول بكشد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

براي برداشت از سايت اليمپ تريد با نتلر كافي است مبلغ موردنظر خود را در بخش برداشت وارد كنيد. در اين لحظه شما يك شماره درخواست برداشت دريافت مي‌كنيد كه با آن مي‌توانيد وضعيت درخواست برداشت اليمپ تريد خود را چك كنيد. پردازش برداشت از 24 ساعت تا 5 روز كاري طول مي‌كشد.

در هنگام شارژ كيف پول نتلر خود به نرخ تبديل ارزها توجه داشته باشيد. همينطور به ياد داشته باشيد كه 3.75 درصد كميسيون در هنگام واريز به اين پلتفرم منظور مي‌شود.

واريز و برداشت اليمپ تريد با اسكريل Skrill

اسكريل Skrill يك ارائه كننده كيف پول ديجيتال محبوب است كه در حيطه انتقال پول، خريد آنلاين و واريز مبالغ به پلتفرم هاي مختلف كار مي‌كند. از آنجايي كه راهنماي فارسي OlympTrade براي واريز اليمپ تريد با اسكريل كمياب است، در ادامه به اين موضوع مي‌پردازيم.

براي واريز،‌ پس از انتخاب Skrill اطلاعات ورود اسكريل خود را وارد كنيد كه شامل آدرس ايميل و رمز عبورتان مي‌شود. اگر از تاييد دو مرحله‌اي براي اسكريل استفاده مي‌كنيد، از شما خواسته مي‌شود كه رمز يك بار مصرف خود را وارد كنيد. اگر رمز براي شما ارسال نشد با پشتيباني اليمپ تريد ارتباط برقرار كنيد.

پس از آن بايد انتخاب كنيد كه مبلغ از موجودي اسكريل شما واريز شود يا اينكه از طريق كارت اعتباري اسكريل واريز انجام شود. پس از انجام صحيح مراحل با صفحه‌اي روبه‌رو خواهيد شد كه خبر از پرداخت موفقيت‌آميز مي‌دهد. مبالغ معمولا به صورت آني منظور مي‌شوند يا اينكه نهايتا 1 ساعت طول مي‌كشد.

براي دنبال كردن نحوه دريافت پول از اليمپ تريد و برداشت از حساب Olymp Trade از طريق اسكريل، در صفحه برداشت مبلغ موردنظر را وارد كنيد و درخواست برداشت خود را ثبت كنيد. برداشت معمولا بين 24 ساعت تا 5 روز كاري پردازش مي‌شود و مبلغ را در اسكريل دريافت مي‌كنيد.

توجه داشته باشيد كه حساب اسكريل خود را براي واريزهاي بيش از 250 دلار و همينطور افزايش امنيت كيف پول الكترونيك خود، احراز هويت كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد  olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

واريز و برداشت اليمپ تريد با پرفكت ماني Perfect Money

پرفكت ماني Perfect Money يك سرويس مالي است كه به كاربران خود اجازه مي‌دهد پرداخت هاي آني و همينطور انتقال هاي پولي امن انجام دهند. براي بررسي اليمپ تريد و آشنايي بيشتر با اين نحوه واريز و برداشت با ما همراه باشيد.

براي واريز از پرفكت ماني به اليمپ تريد، در صفحه واريز و پس از انتخاب پرفكت ماني، ID پرفكت ماني خود را وارد كنيد. زماني كه به صفحه سايت پرفكت ماني منتقل شديد، گزينه‌اي كه ترجيح مي‌دهيد را انتخاب كنيد. شما مي‌توانيد از طريق خود حساب پرفكت ماني يا از طريق كارت هاي از قبل خريداري شده پرفكت ماني شارژ اليمپ تريد را انجام دهيد.

در صفحه بعدي، رمز عبور حساب پرفكت ماني خود و همينطور كد امنيتي را وارد كنيد. پس از اين كافي است پرداخت را در پلتفرم اليمپ تريد تاييد كنيد.

اگر همه چيز صحيح باشد، با صفحه‌اي كه اعلام مي‌كند پرداخت موفقيت آميز بود مواجه مي‌شويد. توجه داشته باشيد كه در واريز با پرفكت ماني 1.99 درصد هزينه براي شما در نظر گرفته مي‌شود. مبالغ نهايتا تا يك ساعت به حساب اليمپ تريد منتقل مي‌شود.

براي برداشت پرفكت ماني از اليمپ تريد، پس از انتخاب گزينه پرفكت ماني در صفحه برداشت، مبلغ موردنظر خود را وارد كنيد. مبالغ معمولا بين 24 ساعت تا 5 روز كاري برداشت مي‌شوند.

واريز اليمپ تريد رمزارزها | واريز با بيت كوين

بروكر اليمپ تريد از طريق سايت رسمي اليمپ تريد اجازه مي‌دهد كه مشتريان از طريق رمزارزها يا كريپتوكارنسي ها به واريز و برداشت به حساب هاي بروكر اليمپ تريد بپردازند. براي آموزش كار با Olymp trade به وسيله رمزارزها بايد آشنايي كافي با خود رمزارزها و نحوه تبادل آنها داشته باشيد.

رمزارزهايي كه با استفاده از آنها مي‌توانيد به اليمپ تريد واريز و برداشت انجام دهيد شامل موارد زير مي‌شود:

بيت كوين Bitcoin: بيت كوين يك ارز ديجيتال است كه براي پرداخت هاي سريع و كم هزينه استفاده مي‌شود و در حال حاضر بزرگترين و محبوب ترين رمزارز محسوب مي‌شود.

تتر Tether: تتر يك رمزارز است كه مي‌توان براي واريز به اليمپ تريد از آن استفاده كرد. تتر در واقع ارزشي برابر يك دلار دارد.

اتريوم Ethereum: اتريوم پس از بيت كوين محبوب‌ترين رمزارز بازار شناخته مي‌شود. از اتريوم نيز مي‌توان براي واريز و برداشت از اليمپ تريد استفاده كرد.

به منظور واريز از طريق بيت كوين، اتريوم و تتر، آدرس ايميل و همينطور آدرس استرداد رمزارز را بايد ارائه كنيد. درباره اليمپ تريد با توجه داشته باشيد كه آدرس استرداد يا بازپرداخت رمزارز براي اين دريافت مي‌شود كه در صورت اشكال در واريز، مبلغ به شما پس داده شود.

پس از آن با يك كد QR به صفحه‌ ديگري منتقل مي‌شود تا پرداخت را تكميل كنيد و به كيف پولي كه ارائه شده است مبلغ را واريز كنيد. پس از اين لحظه 180 دقيقه زمان خواهيد داشت تا واريز را انجام دهيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد  olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

توجه داشته باشيد كه اگر مبلغ واريزي با چيزي كه درخواست داده باشيد متفاوت باشد يا اينكه بيش از يك واريز انجام شود، پرداخت لغو شده و مبلغ به شما بازگردانده مي‌شود. زمان واريز براي كريپتوكارنسي ها معمولا تا 24 ساعت پس از پرداخت است و سپس مي‌توانيد به راحتي از مبلغ در معاملات خود استفاده كنيد. براي آموزش صفر تا صد اليمپ تريد در اين زمينه با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد.

برداشت از حساب اليمپ تريد با كريپتوكارنسي ها

نحوه برداشت پول از اليمپ تريد داراي روند ساده‌اي دارد. براي برداشت با بيت كوين از اليمپ تريد، شما بايد در صفحه برداشت بيت كوين را انتخاب كنيد و مقدار موردنظر و همينطور آدرس كيف پول بيت كوين را وارد كنيد. پس از اين يك شماره درخواست برداشت دريافت مي‌كنيد كه مي‌توانيد با استفاده از آن وضعيت درخواست خود را دنبال كنيد.

براي برداشت از طريق اتريوم و همينطور تتر، شما بايد حساب جديدي در Cryptology باز كنيد. پس از آن لازم است كه به بخش Balances برويد و گزينه Futures را انتخاب كنيد و سپس روي گزينه برداشت كليك كنيد.

ترفندهاي اليمپ تريد در اين زمينه شامل دو مورد مي‌شود. اينكه از پروتوكل ERC20 يا Omni براي برداشت استفاده كنيد. در نهايت آدرس اتريوم يا تتر خود را وارد مي‌كنيد.

در برداشت هاي بعدي تنها لازم است كه Cryptology را به عنوان روش برداشت انتخاب كرده و مبلغ موردنظر و ايميل خود را وارد كنيد. توجه داشته باشيد كه يك هزينه برداشت را پرداخت كنيد كه به نرخ تبادل اتريوم و تتر ارتباط دارد.

زمان پردازش درخواست هاي برداشت براي بيت كوين، اتريوم و تتر از 24 ساعت تا 5 روز كاري است. در ادامه براي آموزش كامل كار با اليمپ تريد، همراه ما باشيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد  olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

سوالات متداول روش هاي واريز و برداشت اليمپ تريد

بهترين روش واريز اليمپ تريد كدام است؟

بروكر اليمپ تريد روش هاي واريز و همينطور برداشت مختلفي را براي معامله گران و سرمايه گذاران ارائه كرده است. معمولا بهترين روش واريز بر اساس شرايط شما بايد انتخاب شود. براي ساكنان ايران يكي از روش هاي مناسب به جز شارژ ريالي اليمپ تريد، رمزارزها هستند.

آيا اليمپ تريد قانوني است؟

بروكر اليمپ تريد توسط كميسيون مالي FinaCom موردتاييد قرار گرفته و در حال حاضر معامله گران بسياري در حال استفاده از خدمات اين بروكر هستند. براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد به راحتي مي‌توانيد اقدام كنيد.

آيا اليمپ تريد كلاهبرداري است؟

در حال حاضر گزارش تاييدشده‌اي از كلاهبرداري اليمپ تريد منتشر نشده است و در طول فعاليت خود اليمپ تريد توانسته اعتماد بسياري از مشتريان خود را جلب كند و با ارائه خدمات و قوانين شفاف و همينطور احراز هويت و به كارگيري تكنولوژي هاي به روز از كلاهبرداري و از دست رفتن سرمايه و اطلاعات مشتريان جلوگيري كند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد  olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

آيا اليمپ تريد فارسي است؟

بروكر معتبر اليمپ تريد به تازگي ارائه خدمات به مشتريان ساكن ايران را از سر گرفته است اما در حال حاضر سايت بروكر اليمپ تريد فارسي را ارائه نمي‌كند. ممكن است اين قابليت در آينده نزديك به سايت اليمپ تريد اضافه شود.

رمزارزهاي اليمپ تريد كدام هستند؟

شما مي‌توانيد در بروكر معتبر اليمپ تريد رمزارزهاي بيت كوين، اتريوم، لايت كوين، ريپل و دش را خريد و فروش كنيد. علاوه بر اين مي‌توانيد با استفاده از بيت كوين،‌ اتريوم و تتر از بروكر اليمپ تريد برداشت كرده يا به آن مبالغي را واريز كنيد.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagramhttps://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparathttps://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: شارژ حساب با كريپتوكارنسي، واريز و برداشت اليمپ تريد، مزاياي معامله با اليمپ تريد، معاملات در بروكر Olymp trade، واريز برداشت ريالي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۱:۴۸ توسط:روزبه افشاري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :