فاركس حرفه اي فاركس حرفه اي .

فاركس حرفه اي

انواع حساب اليمپ تريد OlympTrade

به منظور سودآوري در بروكر معتبر اليمپ تريد، نياز به انتخاب و ساخت حساب وجود دارد. همينطور بايد همه اطلاعات و ترفندهاي مهم افتتاح حساب اليمپ تريد و همينطور نحوه استفاده از حساب OlympTrade را بدانيد تا بتوانيد بدون مشكل به سودآوري معاملاتي بپردازيد.

قبل از افتتاح حساب در اليمپ تريد شما بايد بدانيد كه با چه شرايطي معامله خواهيد كرد و چگونه به حساب خود دسترسي داشته باشيد و از نحوه كار با سايت اليمپ تريد مطلع شويد.

در اين مطلب در مورد حساب هاي بروكر اليمپ تريد به شما توضيح مي‌دهيم. با مطالعه اين مطلب نيازهاي شما براي انتخاب و شروع روند معاملاتي خود در اليمپ تريد، برطرف خواهد شد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

انواع حساب اليمپ تريد OlympTrade 💵بهترين حساب اليمپ تريد 💥حساب رمزارز كريپتوكارنسي✔ اليمپ تريد حساب دمو olymptrade✨ حساب معاملاتي زنده اليمپ تريد olymp trade

حساب دمو اليمپ تريد Olymp Trade

حساب دمو در اليمپ تريد در واقع يك قابليت براي تمرين كردن براي معامله گران و سرمايه گذاران است. در هنگام استفاده از يك حساب دمو، شما دقيقا به همان شكلي كه در حساب زنده انجام مي‌شود، به معامله مي‌پردازيد.

شما مي‌توانيد از حساب تمريني اليمپ تريد بدون نياز واريز استفاده كنيد. تنها كافي است به ثبت نام بپردازيد و به معامله بدون ريسك در حساب دمو بپردازيد.

در حساب دمو معاملات با مبالغ مجازي انجام مي‌شود كه شما به صورت رايگان در اليمپ تريد دريافت مي‌كنيد و پس از اتمام به راحتي مي‌توانيد به صورت رايگان به شارژ حساب دمو اليمپ تريد بپردازيد و به استفاده خود ادامه دهيد.

حساب آزمايشي اليمپ تريد يا همان حساب دمو هم در نسخه دسكتاپ كامپيوتر و هم نسخه موبايل در دسترس سرمايه گذاران و معامله گران است.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

حساب واقعي اليمپ تريد | حساب زنده OlympTrade

حساب واقعي در واقع حساب هايي هستند كه براي معامله با پول واقعي يا ذخيره كردن يك ارز خاص از آن استفاده مي‌شود. شما مي‌توانيد در اليمپ تريد از چندين حساب معاملاتي با ارزهاي متفاوت استفاده كنيد.

در هنگام ثبت نام اليمپ تريد و ورود به صفحه كارگزاري اليمپ تريد، شما يك ID معامله گر از اليمپ تريد دريافت مي‌كنيد. اين شماره شناسايي منحصربفرد شما در اليمپ تريد است كه بايد به ياد داشته باشيد. اين شماره را مي‌توايند در بخش پروفايل يا كابين اليمپ تريد پيدا كنيد.

پس از افتتاح حساب بروكر اليمپ تريد، شما به طور اتوماتيك حساب هايي با چندين نوع ارز معاملاتي محبوب به دست مي‌آوريد. شما همينطور مي‌توانيد به انتخاب خود حساب هاي معاملاتي بيشتري را ايجاد كنيد.

توجه داشته باشيد كه شما نمي‌توانيد ارز يك حساب اليمپ تريد را عوض كنيد. در عوض دو گزينه پيش روي شما قرار دارد: اول اينكه يك حساب جديد با ارزي كه مي‌خواهيد بسياري و حساب قبلي را آرشيو كنيد يا در واقع به حذف حساب اليمپ تريد بپردازيد. راه دوم اين است كه يك حساب چندارزي ديگر بسازيد.

لطفا توجه داشته باشيد كه اگر تنها يك حساب معاملاتي داشته باشيد، نمي‌توانيد قبل از اضافه كردن يك حساب جديد آن را آرشيو يا حذف كنيد. شما بايد در هر زماني حداقل يك كار با حساب Olymp Trade فعال داشته باشيد.

اگر يك حساب آرشيو شده شارژ شود و مبالغ جديدي به آن واريز شود،‌ حساب به طور اتوماتيك فعال مي‌شود. اين ممكن است زماني كه به يك حساب پول ارسال كنيد و قبل از منظور شدن مبلغ آن را آرشيو كنيد.

آموزش واريز و برداشت از حساب اليمپ تريد

براي شارژ يا واريز به حساب اليمپ تريد Olymp Trade شما بايد ابتدا حسابي كه مي‌خواهيد آن را شارژ كنيد را در اليمپ تريد انتخاب كنيد.

در ادامه بر روي گزينه Payments كليك كنيد و سپس گزينه Deposits را انتخاب كنيد. حالا نياز است كه مقدار واريزي را وارد كنيد. حالا يكي از روش هاي شارژ حساب اليمپ تريد را اتنخاب كرده و در نهايت فرايند پرداخت را در آن پلتفرم مربوطه تكميل كنيد.

براي برداشت از حساب اليمپ تريد نيز بايد در ابتدا يك حساب براي برداشت از اليمپ تريد انتخاب كنيد. سپس روي گزينه Payments و در نهايت Withdraw كليك كنيد. حالا بايد مبلغي كه مي‌خواهيد برداشت كنيد را وارد نماييد.

فرايند درخواست برداشت در اليمپ تريد را تكميل كنيد و منتظر بمانيد كه برداشت توسط اليمپ تريد تاييد شده و انجام شود. توجه داشته باشيد كه شما تنها مي‌توانيد مبالغ را از همان راهي كه به اليمپ تريد واريز كرده‌ايد، برداشت كنيد.



انواع حساب اليمپ تريد OlympTrade 💵بهترين حساب اليمپ تريد 💥حساب رمزارز كريپتوكارنسي✔ اليمپ تريد حساب دمو olymptrade✨ حساب معاملاتي زنده اليمپ تريد olymp trade

حساب كريپتوكارنسي اليمپ تريد | رمزارز اليمپ تريد

كريپتوكارنسي ها يا رمزارزها در واقع يك دارايي ارائه شده توسط شبكه بلاكچين غيرمتمركز هستند كه سريع، خصوصي، امن و كم هزينه هستند.

برخلاف پول فيات، رمزارزها توسط هيچ نهادي مانند دولت تحت نظارت و كنترل نيستند و ارزش رمزارزها به بلاكچين خود، كاربردهاي آن، مقبوليت عمومي و موارد ديگر مرتبط است. از اين رو مي‌توان از اين روش به عنوان يك روش انتقال پول به اليمپ تريد استفاده كرد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

از آنجايي كه رمزارزها در سالهاي اخير بسيار محبوبيت پيدا كرده‌اند، بروكر اليمپ تريد نيز حساب هايي مبتني بر رمزارزها ارائه كرده است. حساب USDT در واقع نوعي از حساب در اليمپ تريد است كه به شما اجازه مي‌دهد با استفاده از رمزارز USDT به واريز و برداشت بپردازيد.

رمزارز USDT در واقع يك Stablecoin محسوب مي‌شود يعني ارزش آن به يك ارز فيات به نام دلار آمريكا بستگي دارد. برخلاف ديگر رمزارزها مانند بيت كوين، USDT نوسان بسيار كمتري دارد. از اين اين باعث افزايش امنيت اليمپ تريد و روند معاملاتي آن مي‌شود.

شما مي‌توانيد بر اساس پروتوكل هاي زير به واريز و برداشت رمزارز USDT از اليمپ تريد اقدام كنيد:

  • TRC20 (USDT ارائه شده در TRON)
  • ERC20 (USDT ارائه شده در Ethereum)
  • Binance (USDT ارائه شده در Binance)
  • Omni (USDT ارائه شده از طريق لايه Omni بلاكچين بيت كوين)

نحوه واريز رمزارزها در اليمپ تريد

براي شارژ و برداشت USDT بايد يك حساب در يك پلتفرم معتبر كه از USDT در TRC20، ERC20، Binance يا Omni پشتيباني مي‌كند، باز كنيد.

براي آموزش شارژ حساب اليمپ تريد محبوب ترين اين پلتفرم ها شامل اين موارد مي‌شوند: Binance، Kraken، BitFinex، Coinmama، WazirX.

روند شارژ و برداشت اليمپ تريد معمولا به اين شكل است:

در ابتدا بايد ايميل خود را فراهم كنيد، يك رمز عبور ارائه كنيد و روند تاييد حساب را با دستورالعمل هاي ارائه شده تكميل كنيد.

در ادامه بايد اپليكيشن موبايل يا دسكتاپ پلتفرم موردنظر را دانلود كرده و وارد حسابي كه ساخته‌ايد شويد. حالا با استفاده اپليكيشن موبايل يا دسكتاپ، USDT را در ليست كيف پول هاي در دسترس پيدا كنيد. وارد كيف پول USDT شويد و شبكه را انتخاب كنيد (براي مثال Tron).

حالا بر روي گزينه واريز يا Deposit كليك كنيد تا آدرس كيف پول USDT خود را ببينيد. شما به اين آدرس نياز داريد تا پول را به كيف پول خود بفرستيد. در ادامه با استفاده از يك روش پرداخت مانند انتقال بانكي، كارت اعتباري يا ديگر روش‌ ها مبلغ را واريز كنيد.

حالا كافي است در اليمپ تريد سايت يا اليمپ تريد اندرويد به بخش Payments، Deposit و سپس Payment Method برويد و گزينه USDT را از ليست انتخاب كنيد. مبلغ مورد نظر را وارد كنيد و گزينه تاييد را بزنيد تا وارد صفحه پرداخت شويد.

حالا به كيف پول USDT خود برويد تا مبلغ مشخص شده را به آدرس واريزي كه اليمپ تريد ارائه داده است ارسال كنيد. همينطور مي‌توانيد با اسكن كد QR اين كار را انجام دهيد. بر اساس روش انتقالي كه استفاده مي‌كنيد، هزينه تراكنش متفاوت خواهد بود.

حداقل واريز اليمپ تريد براي اين نوع حساب 5 USDT است و حداكثر واريز 1 ميليون USDT است.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

برداشت رمزارزها در بروكر اليمپ تريد

براي برداشت رمزارز USDT بايد به اليمپ تريد ورود كنيد و در حساب USDT بروكر اليمپ تريد بايد به بخش Payments و سپس Withdraw برويد. پس از مشخص كردن مقداري مي‌خواهيد برداشت كنيد،‌ آدرس دريافت كه از كيف پول USDT خود دريافت مي‌كنيد را وارد كنيد.

توجه داشته باشيد برداشت ها با همان سيستمي كه براي واريز مبالغ استفاده كرده‌ايد، انجام مي‌شود.

مبلغي كه بروكر اليمپ تريد آنلاين به عنوان هزينه برداشت از شما دريافت مي‌كند، بستگي به پروتوكل رمزارزي است كه استفاده مي‌كنيد:

💰روش برداشت USDT كميسيون برداشت اليمپ تريد
✨TRC20 1 USDT
⚡ERC20 25 USDT
💵Binance 1 USDT + 1 %
💥Omni 10 USDT

مدت زمان پردازش درخواست هاي برداشت USDT به وضعيت بلاكچين در آن موقع بستگي دارد. در حال عادي واريزها و همينطور برداشت ها تا 15 دقيقه به طول مي‌انجامد. اگر درخواست شما تا 24 ساعت انجام نگرفت، از پشتيباني اليمپ تريد اقدام به پيگيري كنيد.

توجه داشته باشيد حداقل برداشت براي اين نوع حساب 5 USDT است و حداكثر برداشت 1 ميليون USDT است.

معامله با چند حساب در بروكر اليمپ تريد

حساب هاي چند منظوره يا Multi Account در واقع يك قابليت بروكر اليمپ تريد ايراني است كه به معامله گران اجازه مي‌دهد تا 5 حساب زنده متصل به هم در اليمپ تريد داشته باشند.

در هنگام ساخت حساب از طريق اليمپ تريد با گوشي يا اليمپ تريد براي ويندوز خود شما اين امكان را داريد كه از بين ارزهايي مانند دلار آمريكا، يورو اروپا و ديگر ارزها انتخاب كنيد.

در اين حالت شما كنترل كامل را بر روي حساب ها داريد و مي‌توانيد تصميم بگيريد كه چگونه از آنها استفاده كنيد. مي‌توانيد يكي از حساب ها را به ذخيره سودهاي معاملاتي خود از اليمپ تريد اختصاص دهيد و ديگري را براي يك استراتژي خاص معاملاتي استفاده كنيد.

همينطور امكان تغيير نام حساب ها و همينطور آرشيو كردن آنها وجود دارد. توجه داشته باشيد كه حتما راهنماي اليمپ تريد را بخواهيد و اطلاع داشته باشيد كه اين قابليت چندحسابه ارتباط با حساب اصلي معاملاتي شما كه ID معامله گر شما را نشان مي‌دهد ندارد.

شما تنها يك حساب معاملاتي اصلي مي‌توانيد در اليمپ تريد داشته باشيد اما مي‌توانيد تا 5 حساب زنده مختلف را به آن متصل كنيد تا براي اهداف متفاوت معاملاتي از آن بهره بگيريد.

براي باز كردن حساب هاي بيشتر به بخش Accounts در كابين اليمپ تريد برويد، بر روي گزينه + كليك كنيد و ارز موردنظر خود را انتخاب كنيد. حالا نام حساب جديد اليمپ تريد را وارد كنيد. حالا شما يك حساب جديد در اختيار داريد.

انواع حساب اليمپ تريد OlympTrade 💵بهترين حساب اليمپ تريد 💥حساب رمزارز كريپتوكارنسي✔ اليمپ تريد حساب دمو olymptrade✨ حساب معاملاتي زنده اليمپ تريد olymp trade

سوالات متداول انواع حساب اليمپ تريد OlympTrade

برداشت از حساب اليمپ تريد چطور انجام مي‌شود؟

براي برداشت از حساب اليمپ تريد نيز بايد در ابتدا يك حساب براي برداشت از اليمپ تريد انتخاب كنيد. سپس روي گزينه Payments و در نهايت Withdraw كليك كنيد. حالا بايد مبلغي كه مي‌خواهيد برداشت كنيد را وارد نماييد. فرايند درخواست برداشت در اليمپ تريد را تكميل كنيد و منتظر بمانيد كه برداشت توسط اليمپ تريد تاييد شده و انجام شود. براي اطلاعات بيشتر با پشتيبان فارسي اليمپ تريد ارتباط برقرار كنيد يا به سراغ تماس با پشتيبان واتساپ برويد.

حساب رمزارز اليمپ تريد چيست؟

حساب USDT در واقع نوعي از حساب در اليمپ تريد است كه به شما اجازه مي‌دهد با استفاده از رمزارز USDT به واريز و برداشت بپردازيد. در اين زمينه راهنماي ثبت نام در سايت اليمپ تريد را مي‌توانيد دنبال كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

حساب دمو اليمپ تريد چيست؟

حساب دمو در اليمپ تريد در واقع يك حساب آزمايشي است كه شما مي‌توانيد بدون ترس از دست دادن پول و ريسك، به معامله بپردازيد و استراتژي هاي اليمپ تريد و ترفندهاي معاملاتي خود را در يك محيط شبيه سازي شده معاملاتي امتحان كنيد.

بهترين حساب اليمپ تريد كدام است؟

از بين دو نوع حساب زنده و حساب رمزارز USDT شما بايد بر اساس نيازهاي خود انتخاب كنيد. اگر راحتي رمزارزها را مي‌پسنديد و علاقه‌مند هستيد براي واريز و برداشت از رمزارز USDT استفاده كنيد،‌ اين نوع حساب پيشنهاد مي‌شود. در غير اينصورت بهتر است از حساب واقعي اليمپ تريد استفاده كنيد.

حداقل واريز حساب اليمپ تريد چقدر است؟

حداقل واريز در حساب زنده اليمپ تريد 10 دلار است. همينطور توجه داشته باشيد كه حداقل واريز در حساب رمزارز USDT اليمپ تريد 5 USDT است. حداقل ميزان معامله نيز براي هر معامله 1 دلار يا يورو در نظر گرفته شده است.




ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagramhttps://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparathttps://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: انواع حساب اليمپ تريد OlympTrade، نحوه واريز رمزارزها در اليمپ تريد، دمو Olymp Trade، افتتاح حساب در اليمپ تريد، پشتيباني بروكر اليمپ تريد، اليمپ تريد با تتر،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۷:۴۸ توسط:روزبه افشاري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :