فاركس حرفه اي فاركس حرفه اي .

فاركس حرفه اي

دستورهاي معاملاتي اليمپ تريد OlympTrade

🔥دستورهاي معاملاتي اليمپ تريد OlympTrade💰

انواع مختلفي از دستورهاي معاملاتي در بازار فاركس وجود دارد كه معامله ‌گران براي مديريت معاملات خود از آنها استفاده مي‌كنند و پس از ثبت نام در بروكر اليمپ تريد مي‌توانيد از آنها بهره بگيريد.

پس از بررسي بروكر اليمپ تريد، شناختن اين دستورهاي معاملاتي مي‌تواند به معامله‌ گران كمك كند كه به طور مناسبي به بازار وارد شده و از آن خارج شوند.

دستورهاي معاملاتي عضوي بسيار مهم از هر معامله محسوب مي‌شوند زيرا استفاده از دستور مناسب در معامله باعث ايجاد حس اطمينان در معامله مي‌شود كه معامله خود را در زمان و با قيمت دلخواه پياده‌سازي كنند.

انتخاب دستور مناسب همينطور مي‌تواند باعث به حداكثر رساندن سودآوري در بازارهاي معاملاتي شود. از اين رو بروكر اليمپ تريد ايران انواع مختلفي از دستورها را براي استفاده مشتريان خود فراهم آورده است.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

دستور توقف ضرر Stop Loss اليمپ تريد

حركات بازار مي‌توانند غيرقابل پيش‌بيني باشند و دستور توقف ضرر (Stop Loss) يكي از تنها مكانيزم ‌هايي است كه معامله ‌گران براي حفاظت خود در مقابل ضرر فراوان در اختيار دارند. در هنگام معامله فاركس، باينري و CFD ها در بروكر اليمپ تريد مي‌توان از اين دستور استفاده كرد.

توقف ضررها در فاركس انواع مختلفي دارند و به روش ‌هاي متفاوتي مي‌توان آنها را پياده‌سازي كرد. در واقع توقف ضرر دستوري معاملاتي است كه توسط بروكر اليمپ تريد فارسي ارائه مي‌شود تا ضررها در بازارهاي پرنوسان و جريان بازار خلاف پيش‌بيني، محدود شود.

اين كار با ثبت يك دستور توقف ضرر، چند پيپ دورتر از نقطه ورود به معامله، قابل انجام است.

يك توقف ضرر مي‌تواند به معاملات كوتاه يا بلندمدت متصل شود و آن را به يك ابزار بسيار مفيد براي هر استراتژي اليمپ تريد تبديل كند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

دستور توقف ضرر دنباله دار اليمپ تريد

براي معامله ‌گراني كه مي‌خواهند بيشترين كنترل را داشته باشند، توقف ضررهاي دنباله ‌دار گزينه‌ مناسبي براي انواع معامله گران اليمپ تريد است.

در دستور توقف ضرر دنباله دار، مقدار فاصله با قيمت بازار را مي‌توان به صورت يك مبلغ دلاري ثابت يا يك درصد مشخص كرد. اگر شرايط توقف ضرر ايجاد شود و قيمت بازار به آن سطح مشخص شده برسد، دستور اجرا مي‌شود.

توقف ضرر دنباله‌دار در واقع توقف ضررهايي هستند كه با حركت قيمت به نفع معامله‌ گر، تغيير پيدا كرده و قيمت را دنبال مي‌كنند تا ريسك اشتباه كردن در پيش‌بيني روند بازار را بيشتر از هميشه در حساب هاي اليمپ تريد كاهش دهند.

براي مثال فرض كنيد يك معامله ‌گر براي جفت‌ارز EUR/USD در قيمت 1.1720 وارد معامله شده و يك توقف ضرر 167 پيپي را در 1.1553 ثبت كرده است.

با افزايش قيمت به 1.1730، سطح توقف ضرر نيز از 1.1553 بالاتر رفته و به سطح 1.1563 تغيير پيدا مي‌كند و مي‌توانيد براي مدت بيشتري به سودآوري در اليمپ تريد بپردازيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

دستور كسب سود Take Profit اليمپ تريد

هر معامله‌اي نيازمند يك خروج در زمان مناسب است. وارد شدن به معامله در بروكر معتبر اليمپ تريد در واقع مرحله‌ آسان است اما زماني كه از معامله خارج مي‌شويد، سود يا ضرر شما را مشخص مي‌كند.

يك هدف سودآوري در واقع سطح قيمتي از قبل مشخص ‌شده‌ است كه شما به بستن معامله و كسب سود تمايل خواهيد داشت. اين دستورها را بهتر است در حساب دمو اليمپ تريد استفاده كنيد.

با ثبت يك دستور توقف ضرر و كسب سود، نسبت ريسك و پاداش معامله قبل از ثبت معامله مشخص مي‌شود. بر اساس اين اطلاعات شما مي‌توانيد تصميم‌ بگيريد كه وارد معامله شويد يا خير.

اهداف كسب سود مي‌توانند بر اساس داده ‌هاي واقعي شكل بگيرند مانند الگوهاي اليمپ تريد رايج در چارت‌ هاي قيمتي و غيره. كسب سود اگر بر اساس تحليل منطقي انجام بگيرد، مي‌تواند احساسات از معاملات تصميم‌ گيري را حذف كند و ريسك را كاهش دهد.

توجه داشته باشيد كه ثبت نقاط كسب سود اليمپ تريد نيازمند مهارت است و نبايد بر اساس اميد و شانس و به صورت تصادفي بر روي معاملات اعمال شود.

ممكن است قيمت به سطح كسب سود نرسد. قيمت مي‌تواند به كسب سود نزديك شود اما تغيير جهت داده و به سراغ سطح توقف ضرر اليمپ تريد برود. همانطور كه گفتم اين سطوح نيازمند مهارت هستند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

دستورهاي در حال انتظار Pending اليمپ تريد

آيا از نشستن در مقابل چارت ها براي 10 تا 12 ساعت در روز خسته شده‌ايد؟ با دستورهاي در حال انتظار، نيازي نيست كه براي معامله در پلتفرم اليمپ تريد، صبر كنيد تا بازار حركتي باب ميل شما انجام دهد. بازار صرف نظر از حضور شما كار مي‌كند و دستور شما به طور اتوماتيك اجرا مي‌شود.

بنابراين تا زماني كه بازار به نقطه مشخص شده‌اي كه توسط شما تعيين شده است نرسد، معامله انجام نخواهد شد. اين نقطه مشخص مي‌تواند يك زمان مشخص باشد يا اينكه قيمتي تعيين شده در بازار باشد.

در واقع مي‌توان گفت دستورهاي در حال انتظار تا حدودي وظيفه برخي ربات هاي معامله گر اليمپ تريد را مي‌توانند انجام ‌دهند.

آموزش دستور در حال انتظار اليمپ تريد

پس از معرفي بروكر اليمپ تريد، بياييد فرض كنيم كه ما پيش ‌بيني كرده‌ايم قيمت جفت ارز EUR/USD افزايش خواهد يافت و زماني كه به قيمت 1.1600 برسد، تغيير جهت خواهد داد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

در هنگام استفاده از يك دستور در حال انتظار يا Pending Order شما لازم نيست كه در مقابل چارت بمانيد و منتظر باز شدن معامله باشيد. كافي است نماد معاملاتي موردنظر را انتخاب كرده و سطح قيمتي كه مي‌خواهيد معامله در آن انجام شود را تعيين كنيد.

سپس در منوي سمت راست كابين اليمپ تريد بر روي Order كليك كنيد. حالا لازم است كه قيمت را در كادر Quote وارد كنيد. شما همينطور مي‌توانيد يك حداقل بازده براي معامله Fixed Time Trades يا باينري آپشن اليمپ تريد تعيين كنيد.

همينطور مي‌توانيد سطوح توقف ضرر و كسب سود را براي معامله خود تنظيم كنيد. حالا مهمترين مورد يعني زمان باقي مي‌ماند. زماني كه معامله به طور اتوماتيك در آن باز مي‌شود را انتخاب كنيد. معاملات اتوماتيك اليمپ تريد از اين جهت اهميت دارند.

پس از اين موارد تنها چيزي كه باقي مانده است انتخاب گزينه سبز رنگ بالا يا خريد و گزينه قرمز رنگ پايين يا فروش است. اين تصميم به اين بستگي دارد كه فكر مي‌كنيد قيمت نماد پس از مدت زمان مشخص افزايش خواهد يافت يا اينكه كاهش پيدا مي‌كند.

زماني كه معامله تنظيم شد، شما مي‌توانيد با كليك كردن بر روي بخش Trades پلتفرم اليمپ تريد در منوي سمت چپ و انتخاب Orders يا دستورها آن را مشاهده كنيد.

روش هاي دستور در حال انتظار اليمپ تريد

دو روش اصلي براي استفاده از دستورهاي در حال انتظار اليمپ تريد وجود دارد. همانطور كه بالاتر گفتيم شما مي‌توانيد زمان باز شدن معامله را انتخاب كنيد و معامله شما دقيقا در همان زمان باز خواهد شد.

اما مشكل اين است به طور مشخصي پيش‌ بيني قطعي اينكه در يك زمان خاص روند بازار چطور خواهد بود، غيرممكن است. به همين دليل شما بهتر است پياده‌ سازي دستور در حال انتظار از طريق زمان را كنار بگذاريد و به دنبال روش دوم برويد.

توجه داشته باشيد كه بسته به شرايط بازار كميسيون اليمپ تريد مي‌تواند براي معاملات متفاوت باشد چون اسپرد اليمپ تريد براي نمادها تغيير پيدا مي‌كند.

در روش دوم ما به باز كردن دستور در حال انتظار از طريق قيمت نماد معاملاتي مي‌پردازيم. به طور مشابهي در اين روش نيز شما نماد و ميزان سرمايه گذاري را مشخص مي‌كنيد، سطوح كسب سود و توقف ضرر را نيز ثبت مي‌كنيد.

اما در عوض مشخص كردن زمان باز شدن معامله، قيمت نماد را مشخص كنيد و هر زماني كه نماد معاملاتي موردنظر به قيمت مشخص شده برسد،‌ معامله شما باز خواهد شد. فراموش نكنيد كه قبل از ثبت معامله به شارژ حساب اليمپ تريد خود بپردازيد.

اين روش به شما پيشنهاد مي‌شود چون شما مي‌توانيد از طريق تحليل تكنيكال اليمپ تريد و همينطور تحليل فاندامنتال پيش‌بيني كنيد كه قيمت يك نماد به چه سطحي خواهد رسيد حتي اگر زمان دقيق آن را ندانيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

توجه داشته باشيد كه سطوح حمايت و مقاومت مي‌توانند به عنوان سطوح قيمتي براي دستورهاي در حال انتظار در حساب اليمپ تريد استفاده شوند. بنابراين زماني كه شما يك دستور در حال انتظار را ثبت مي‌كند، معامله به طور اتوماتيك زماني كه قيمت به آن سطح برسد باز خواهد شد.

مزاياي دستور در حال انتظار OlympTrade

🔥نكات مثبت دستور در حال انتظار نكات منفي دستور در حال انتظار
💥صرفه جويي در زمان معامله گر امكان ايجاد اسليپيج در معامله
✨امكان ويرايش پارامترها قبل از باز شدن معامله امكان تداخل معاملات در صورت استفاده بسيار
💵امكان تركيب با دستورهاي توقف ضرر و كسب سود عدم امكان سودآوري سريع

 

به لطف دستورهاي در حال انتظار در پلتفرم اليمپ تريد فارسي، در واقع معامله كردن مي‌تواند به طور كاملا اتوماتيك و بدون حضور شما انجام شود. اين به شما زمان آزاد بيشتري فراهم مي‌كند كه مي‌توانيد براي تحليل دقيق‌تر بازار و پيش‌بيني از آن بهره بگيريد.

در معامله جفت ‌ارزها در سايت رسمي اليمپ تريد، نقاط ورود در واقع نقطه حال حاضر قيمتي نيست و قيمتي است كه پايين‌تر يا بالاتر از قيمت فعلي است. استفاده از دستور در حال انتظار باعث مي‌شود كمي فشار از روي دوش هاي شما برداشته شود.

شما لازم نيست كه به دقت نوسان هاي قيمتي را دنبال كنيد و تنها كافي است سطح قيمتي را مشخص كرده و معامله به طور اتوماتيك انجام خواهد شد. اين باعث مي‌شود احساسات بازار اليمپ تريد نيز تا حدي زيادي از روند معاملاتي شما حذف شود.

علاوه بر اين، معامله حتي در صورت عدم حضور شما نيز ادامه پيدا مي‌كند. با دستورهاي در حال انتظار، حتي اگر شما روند بازار را دنبال نمي‌كنيد، معامله به باز بودن خود ادامه مي‌دهد.

امكانات دستورهاي در حال انتظار در اليمپ تريد

بروكر اليمپ تريد ايران اطمينان حاصل كرده است كه شما بتوانيد در همه مواقع دستور در حال انتظار خود را لغو كنيد. بنابراين اگر فكر مي‌كنيد كه بهترين كار در شرايط فعلي بازار لغو كردن معامله است، مي‌توانيد به راحتي از دكمه لغو يا Cancel استفاده كنيد.

يك ويژگي جذاب ديگر دستورهاي در حال انتظار در پلتفرم اليمپ تريد اين است كه شما مي‌توانيد پس از ثبت دستور، سطوح توقف ضرر و كسب سود خود را ويرايش كنيد. شما مي‌توانيد اين كار را از طريق صفحه Trades در سمت راست كابين اليمپ تريد انجام دهيد.

در اليمپ تريد شما مي‌توانيد تمام اطلاعات مربوط به دستورهاي در حال انتظار را به وضوح مشاهده كنيد. قيمت فعلي، قيمت باز شدن معامله، سطح توقف ضرر و سطح كسب سود.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

به طور كلي با ويژگي‌ها و امكاناتي كه بروكر OlympTrade براي مشتريان خود در اين زمينه فراهم كرده است، در زمان شما صرفه جويي بسياري خواهد شد و مي‌توانيد از اين طريق سودآوري خود را در تمام زمينه ها از جمله معامله رمزارزها در اليمپ تريد به حداكثر برسانيد.

سوالات متداول دستورهاي معاملاتي اليمپ تريد OlympTrade

بهترين دستور اليمپ تريد كدام است؟

هر دستوري براي همه مواقع و همه معامله گران بهترين محسوب نمي‌شود. پس از افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد شما مي‌توانيد انواع دستورها را امتحان كنيد. برخي دستورها در شرايط مختلف كارايي دارند. بنابراين بهتر است از هر كدام استفاده كنيد و ببينيد كدام براي شما سودآوري و راحتي بيشتري به همراه دارد.

چرا از توقف ضرر در اليمپ تريد استفاده مي‌كنيم؟

توقف ضررها در فاركس انواع مختلفي دارند و به روش ‌هاي متفاوتي مي‌توان آنها را پياده‌سازي كرد. در واقع توقف ضرر دستوري معاملاتي است كه توسط بروكرها ارائه مي‌شود تا ضررها در بازارهاي پرنوسان و جريان بازار خلاف پيش‌بيني، محدود شود. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با ما ارتباط برقرار كنيد.

كسب سود اليمپ تريد چه فوايدي دارد؟

هر معامله‌اي نيازمند يك خروج در زمان مناسب است. وارد شدن به معامله در واقع مرحله‌ آسان است اما زماني كه از معامله خارج مي‌شويد، سود يا ضرر شما را مشخص مي‌كند. يك هدف سودآوري در واقع سطح قيمتي از قبل مشخص ‌شده‌ است كه شما به بستن معامله و كسب سود تمايل خواهيد داشت.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

دستور در حال انتظار چيست؟

در هنگام استفاده از يك دستور در حال انتظار يا Pending Order شما لازم نيست كه در مقابل چارت بمانيد و منتظر باز شدن معامله باشيد. كافي است نماد معاملاتي موردنظر را انتخاب كرده و بر اساس استراتژي هاي اليمپ تريد سطح قيمتي كه مي‌خواهيد معامله در آن انجام شود را تعيين كنيد.

چطور از دستور در حال انتظار استفاده كنيم؟

استفاده از دستور در حال انتظار از طريق دو روش در حساب هاي اليمپ تريد قابل انجام است. شما مي‌توانيد يك زمان مشخص را براي اجراي دستور در حال انتظار انتخاب كنيد يا اينكه يك قيمت را مشخص كنيد كه با رسيدن نماد به آن قيمت معامله باز شود.



ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebookhttps://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: محدوديت معاملات اليمپ تريد، مزاياي بروكر اليمپ تريد، ربات هاي معاملاتي اليمپ تريد، واريز و برداشت اليمپ تريد ب، ررسي بروكر معتبر اليمپ تريد، استراتژي هاي بروكر اليمپ تريد،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۳۷:۳۳ توسط:روزبه افشاري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :