فاركس حرفه اي فاركس حرفه اي .

فاركس حرفه اي

ورود به سايت پاكت آپشن بدون فيلتر شكن

⚡ورود به سايت پاكت آپشن بدون فيلتر شكن💵

بعد از شنيده شدن خبر هاي مانند پاكت آپشن فيلتر شد بروكر معتبر پاكت آپشن در يك بروز رساني اي جديد لينكي مخصوص رو براي مشتريان ايراني خودش در نظر گرفت كه آدرس بدون فيلتر پاكت آپشن هستش

https://po.finance/en/login/?utm_source=affiliate&a=VrQlSIZqLZfZcc&ac=revplan&code=MIN10

00:00
    
00:53

فاركس حرفه اي نماينده رسمي بروكر پاكت آپشن مي باشد

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

💎آموزشي تصويري ورود به سايت پاكت آپشن بدون فيلتر شكن
📚گروه آموزشي بروكر باينري پاكت آپشن pocket option
💰شماره جلسه 0176
🎓مدرس علي افشاري
🕔زمان 00:53
🔥قابل مشاهده كانال آپارات
💸لينك مشاهده كانال يوتيوب

بروكر پاكت آپشن از سال 2017 در بازارهاي معاملاتي فعال بوده است و با ارائه خدمات باينري آپشن توانسته مشتريان بسياري را به خود جذب كنيد.

اين بروكر به سودآوري و پرداخت هاي بالاي خود مشهور است و توسط مركز تنظيم روابط بازار مالي (Financial Market Relations Regulation Center) يا به طور مختصر FMRRC مجوز دريافت كرده است.

نحوه انجام معاملات در سايت بروكر پاكت آپشن بدون فيلتر شكن

تا معامله گران ايراني با توجه به محدوديت هايي كه وجود دارد بتوانند با سرعتي بيشتر معاملات خودشون رو انجام دهند.

همونطوري كه ما هميشه گفته ايم پيشنهاد ما به شما  انجام معاملات بدون استفاده از فيلتر شكن هستش كه هم بتوانيد با خيالي آسوده از بونوس هايي كه بهتون تعلق ميگيره استفاده كنيد و هم با امنيت بالاتري معاملات خودتون رو انجام دهيد

موضوع بعدي كه حائز اهميت هستش شما عزيزان ميبايست براي دريافت اين لينك بدون فيلتر دقت داشته باشيد

و از منابع معتبر آن رو تهيه كنيد تا مواردي همچون فيشينگ اتفاق نيفتد و از اطلاعات و سرمايه خودتون محافظت كنيد .

و همچنين لينك ورود پاكت آپشن و لينك لاگين پاكت آپشن در متن زير براي شما قرار گرفته است

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

معامله در سايت كارگزاري معتبر پاكت آپشن بدون فيلتر شكن🔥استراتژي فوق العاده پاكت آپشن💰 pocketoption فارسي ربات تريدر💥 باينري آپشن دانلود برنامه پاكت اپشن 💵

آدرس سايت پاكت آپشن بدون فيلتر PocketOption

آدرس وب سايت رسمي پاكت آپشن PocketOption

سايت بروكر پاكت آپشن از امكاناتي عالي بهره‌مند است و با ارائه خدمات پيشرفته، توانسته از كشورها و مناطق مختلفي از سرتاسر دنيا مشتري جذب كند.

وب سايت بروكر پاكت آپشن Pocket Option از آخرين تكنولوژي ها در رمزنگاري استفاده مي‌كند تا اطمينان حاصل كند كه داده هاي معاملاتي شما امن باقي مي‌ماند. مشتريان بروكر پاكت آپشن اين امكان را دارند كه از روش هاي واريز و برداشت مختلفي از جمله كيف پول هاي الكترونيكي بهره بگيرند تا حساب معاملاتي خود را شارژ نمايند.

پشتيباني از زبان فارسي پاكت آپشن PocketOption

خوشبختانه بروكر معاملاتي پاكت آپشن Pocket Option به كاربران ساكن ايران و فارسي زبان خدمات ارائه مي‌كند و وب سايت اين بروكر نيز به زبان فارسي در دسترس است.

كافي است از نوار بالاي صفحه سايت رسمي بروكر پاكت آپشن گزينه زبان فارسي را انتخاب كنيد تا اطلاعات ارائه شده در وب سايت پاكت آپشن به صورت فارسي براي شما نمايان شود.

امكانات سايت پاكت آپشن در بازارهاي معاملاتي

قابليت هاي مدرن و خلاقانه: ارائه قابليت هاي همگام با تكنولوژي هاي روز و به وجود آوردن ترندهاي جديد در صنعت معاملات، يكي از اهداف بزرگ پاكت آپشن تلقي مي‌شود.

سودآوري و پشتيباني قوي: فراهم كردن امكان سودآوري بالا و ايجاد رابطه بلند مدت با مشتريان به وسيله‌ي پشتيباني قوي.

معاملات اجتماعي: بروكر پاكت آپشن به اجتماع معامله گران اعتقاد دارد. تعامل هاي واقعي بين مشتريان بروكر يكي از اولويت هاي اصلي پاكت آپشن است.

كاركنان و خدمات حرفه‌اي: جذب، توسعه و حفظ بهترين استعدادها براي پروژه هاي معاملاتي و به چالش كشيدن آن براي به دست آوردن بهترين نتايج و پايدار كردن خدمات پاكت آپشن.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

معامله با ربات پاكت آپشن Pocket Option

با افزايش روزافزون معاملات باينري آپشن و دسترسي به ابزارهاي بيشتر مانند ربات هاي معاملاتي، بيشتر از هميشه است. با بهره گيري از ربات هاي معاملاتي،‌ سرمايه گذاران مي‌توانند بدون اينكه زمان بسياري به معامله و نظارت بر بازار معاملاتي اختصاص دهند، سودآوري كنند.

در واقع ربات هاي معاملاتي باينري آپشن نرم افزارهايي هستند كه سيگنال هاي معاملاتي دريافتي را با قابليت هاي معاملات اتوماتيك تركيب مي‌كنند تا شما بتوانيد بدون نياز به حضور هميشگي از فرصت هاي معاملاتي بهره بگيريد.

مي‌توان به انواع ربات هاي معاملاتي در پلتفرم هاي متاتريدر 4 و متاتريدر 5 كه بروكر پاكت آپشن نيز از اين پلتفرم ها پشتيباني مي‌كند، دسترسي پيدا كرد. ربات هاي مشهور با كارايي بالا معمولا به طور مداوم به روز رساني مي‌شود و به روش هاي مختلف در دسترس معامله گران قرار مي‌گيرند.

شما مي‌توانيد تنظيمات اكثر ربات ها را خودتان تغيير داده و آنها را بر اساس نيازهاي خود و شرايط معاملاتي فعلي خود شخصي سازي كنيد. همينطور مي‌توانيد از آنها در حساب دمو بهره گرفته و كارايي آنها را محك بزنيد.

ريسك معامله پاكت آپشن با ربات ‌ها

اما بايد بسيار هوشيار باشيد كه ربات هاي معاملاتي به طور كلي ريسك بالايي دارند و اگر به خوبي آنها را تنظيم نكرده و مديريت ريسك نكنيد، به راحتي ممكن است سرمايه خود را از دست بدهيد. بنابراين قبل از استفاده از هر ربات پاكت آپشن، حتما بايد از نحوه كارايي آن اطمينان حاصل كنيد.

براي انتخاب بهترين ربات هاي معاملاتي،‌ معمولا يكي از بزرگترين مواردي كه بايد آن را بررسي كنيد، داشتن ابزار مديرت ريسك مانند توقف ضررها و ارائه هشدارهاي قيمتي آني است. البته بررسي نقد و بررسي كاربران از ربات ها به صورت آنلاين نيز مي‌تواند به شما كمك كند.

همينطور براي انتخاب ربات مناسب بايد توجه كنيد كه ربات موردنظر براي چه بازاري مناسب است. ممكن است يك ربات تنها براي معاملات فاركس مناسب بوده و در معاملات باينري آپشن براي شما ضرر ايجاد كند.

البته قيمت ربات ها نيز عنصر مهمي است. با اين ممكن است يك ربات رايگان براي شما بيشتر از يك ربات با قيمت بالا كارايي داشته باشد اما معمولا ربات هايي كه از منابع معتبر به دست شما رسيده است و پشتيباني مناسبي دارند،‌ بهترين گزينه هستند.

ربات هاي معاملاتي باينري آپشن معمولا به طور رايگان در دسترس هستند يا اينكه يك دموي رايگان دارند تا بتوانيد آنها را تست كنيد. شما مي‌توانيد آنها را به راحتي دانلود كرده و در معاملات پاكت آپشن از ربات استفاده كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

آيا در پاكت آپشن كلاهبرداري صحت دارد؟

بروكر معاملاتي پاكت آپشن توسط رگولاتور IFMRRC رگوله شده است. با اينكه اين رگولاتور يك سازمان مستقل است، اما مجوز گرفتن از آن اعتبار پاكت آپشن را بالاتر برده است.

بر اين اساس توجه داشته باشيد كه تا به حال مدركي از كلاهبرداري اين بروكر ديده نشده است و اكثر مشتريان اين بروكر نيز نظر رضايت بخشي به آن داشته‌اند.

با اين وجود شما بايد اقدامات احتياطي را در نظر بگيريد و اطمينان حاصل كنيد كه در هنگام معامله و تعامل با پشتيباني رسمي بروكر پاكت آپشن در ارتباط هستيد.

معامله با حساب دمو Demo پاكت آپشن

حساب دمو در بروكر پاكت آپشن از نظر تكنيكي و عملكرد،‌ تقريبا يك كپي كامل از حساب هاي معاملاتي واقعي است و تنها تفاوت آن اين است كه مشتري در حساب دمو با پول مجازي به معامله مي‌پردازد.

نمادهاي معاملاتي،‌ نقل قول هاي قيمتي، انديكاتورهاي معاملاتي و سيگنال ها تمام با چيزي كه در حساب واقعي مي‌بينيم يكسان هستند.

بنابراين معامله در يك حساب دمو، راهي فوق العاده براي تمرين و امتحان كردن تمام استراتژي هاي معاملاتي متناسب با سبك معاملاتي شما است. به وسيله معامله در حساب دمو شما مي‌توانيد به راحتي ريسك از دست دادن سرمايه خود را از ذهن بيرون كرده و تمام تمركز خود را بر روي بهبود مهارت هاي معاملاتي و مديريت سرمايه بگذاريد.

معامله در سايت كارگزاري معتبر پاكت آپشن بدون فيلتر شكن🔥استراتژي فوق العاده پاكت آپشن💰 pocketoption فارسي ربات تريدر💥 باينري آپشن دانلود برنامه پاكت اپشن 💵

شروع معامله در بروكر پاكت آپشن

حساب دمو پاكت آپشن يك ابزار عالي براي شروع در بازار معاملاتي باينري آپشن است و به راحتي مي‌توانيد بدون واريز هيچ پولي،‌ به حساب دمو همراه شده و از پستي و بلندي هاي معامله در بازار باينري آپشن اطلاع حاصل كنيد.

حتي معامله گران حرفه‌اي نيز به طور مداوم از حساب دمو استفاده مي‌كنند تا استراتژي هاي معاملاتي جديد خود را تست كنند و آماده شوند تا در بازار واقعي آنها را به كار بگيرند.

البته بايد توجه داشته باشيد كه در هنگام معامله در حساب دمو، به دليل عدم وجود احساسات بازار در يكي از عناصر اساسي معاملات است و بازارها بر اساس آن تغيير و تحول هاي قابل توجهي پيدا مي‌كنند،‌ ممكن است تحولات بازار متفاوت از دنياي واقعي معاملات باشد. بنابراين در هنگام ورود به حساب واقعي پاكت آپشن بايد اين نكته را در ذهن داشته باشيد.

 براي دسترسي به حساب دمو پاكت آپشن كافي است مراحل اوليه ثبت نام بروكر پاكت آپشن را كه در ادامه توضيح داده‌ايم طي كنيد. نيازي به واريز يا احراز هويت براي استفاده از امكانات كامل حساب دمو وجود ندارد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

آيا پاكت آپشن قابل اعتماد است؟

همانطور كه گفتيم بروكر معاملاتي پاكت آپشن داراي مجوز از رگولاتور IFMRRC يا مركز تنظيم روابط بازار مالي (Financial Market Relations Regulation Center) است.

اين يكي از مهمترين عواملي است كه مي‌توانيد بر اساس آن به يك بروكر اعتماد كنيد اما كافي نيست.

از اين رو مي‌توانيد به اين توجه داشته باشيد كه بروكر پاكت آپشن از سال 2017 در حال فعاليت مستمر است و نظرات اكثر مشتريان در مورد اين بروكر مثبت بوده است. همينطور توجه داشته باشيد كه بخش قابل توجهي از معامله گران اين بروكر ايراني هستند و مي‌توانيد نظر آنها را در مورد اعتماد به اين بروكر جويا شويد.

واريز و برداشت پاكت آپشن Pocket Option

اين بروكر اكثر روش هاي محبوب پرداخت را مي‌پذيرد و حداقل واريز پاكت آپشن 50 دلار است و با اين مبلغ مي‌توانيد شروع به معامله با حساب واقعي بكنيد. همينطور حداقل مبلغ معامله يك دلار است.

مانند بسياري از بروكرهاي ديگر، اولين و مطمئن‌ ترين راه استفاده از كارت هاي اعتباري و نقدي است كه پاكت آپشن آنها را پشتيباني مي‌كند.

اما براي ساكنان ايران و افرادي كه داراي كارت اعتباري معتبر نيستند، كيف پول هاي الكترونيك مانند پرفكت ماني (Perfect Money) بسيار مناسب است. البته اين امكان وجود دارد كه با استفاده از رمزارزها يا كريپتو كارنسي ها به واريز و برداشت از پاكت آپشن بپردازيد.

ليست تمام راه هاي واريز و برداشت را در زير مي‌توانيد مشاهده كنيد:

كپي تريدينگ و كپي معاملات در پاكت آپشن

يكي از قابليت هاي محبوب و مهم بروكر پاكت آپشن Pocket Option امكان كپي كردن معاملات از طريق معاملات اجتماعي يا Social Trading است.

اين قابليت پرطرفدار به شما اين امكان را مي‌دهد كه معاملات معامله‌ گران موفق را به طور اتوماتيك كپي كرده و در كنار آنها به سودآوري بپردازيد.

اين يك روش ايده‌آل براي معامله گران و سرمايه گذاران تازه كار است كه مي‌خواهند از بازارهاي معاملاتي سود كسب كنند و با راه حل ساده و امن پاكت آپشن مي‌توانند، به راحتي مي‌توانند به اين هدف دست پيدا كنند.

در واقع در معاملات اجتماعي شما مي‌توانيد به معامله گران با تجربه متصل شده و از تجربيات آنها بهره گرفته و از آنها ياد بگيريد، آن هم در حالي كه سود مي‌بريد.

آموزش معاملات اجتماعي يا سوشيال تريدينگ PocketOption

بروكر پاكت آپشن ليستي براي معامله گران فراهم كرده است تا معامله گراني موفق و سودآور را بر اساس سودآوري آنها رتبه‌بندي كرده و به شما معرفي كند. بر اساس اين ليست شما مي‌توانيد معامله گر موردنظر خود را براي كپي كردن انتخاب كنيد. اين ليست در هر دقيقه به روز رساني مي‌شود تا جديدترين معامله گران برتر را به شما معرفي كند.

اگر شما قابليت معاملات اجتماعي يا Social Trading را براي حساب معاملاتي خود در پاكت آپشن فعال كرده باشيد، مي‌توانيد ليست معاملات كپي شده خود را در صفحه اختصاصي خود مشاهده كنيد.

گزينه مهمي كه بايد از آن آگاهي داشته باشيد نسبت كپي است. در واقع عددي كه در اين قسمت وارد مي‌كنيد نشان مي‌دهد كه شما نسبت به معامله اصلي، معامله‌اي به چه اندازه كپي كرده‌ايد. براي مثال اگر اين گزينه را بر روي 70 درصد قرار دهيد و معامله اصلي ارزش 100 دلاري داشته باشد، معامله شما به ميزان 70 دلار برايتان باز خواهد شد.

با اين حال درصد سودآوري به همان اندازه‌ي معامله اصلي كه از آن كپي كرده‌ايد، خواهد بود. گزينه Stop Balance نيز براي مواقعي تعبيه شده است بخواهيد در سطح مبلغ خاصي كپي كردن را متوقف كنيد. البته امكان متوقف كردن معامله در هر زماني به صورت دستي وجود دارد.

همينطور شما مي‌توانيد حداقل و حداكثري براي ميزان معامله كپي شده تنظيم كنيد. حداقل نبايد كمتر از يك دلار باشد زيرا حداقل ميزان معامله در بروكر پاكت آپشن به همين ميزان است.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

مزاياي بروكر پاكت آپشن PocketOption

معامله در بروكر پاكت آپشن PocketOption شامل مزيت هاي بسياري است و روزانه از سرتاسر دنياي بسياري از معامله گران و سرمايه گران به معامله در اين بروكر مي‌دازند. در زير به برخي از مهمترين مزاياي بروكر پاكت آپشن اشاره كرده‌ايم:

  • سايت و پشتيباني فارسي زبان
  • حساب هاي متنوع و مناسب براي انواع معامله گران
  • حداقل واريز فقط 50 دلار
  • امكانات معاملات اجتماعي (Social Trading)
  • بيش از 10 ميليون معامله گر از سرتاسر دنيا
  • پشتيباني از پلتفرم هاي متاتريدر 4 و متاتريدر 5
  • داراي مجوز از رگولاتور FMRRC
  • بيش از 130 نماد معاملاتي مختلف
  • ارائه خدمات به معامله گران ساكن ايران

معامله در سايت كارگزاري معتبر پاكت آپشن بدون فيلتر شكن🔥استراتژي فوق العاده پاكت آپشن💰 pocketoption فارسي ربات تريدر💥 باينري آپشن دانلود برنامه پاكت اپشن 💵

سوالات متداول ورود به سايت پاكت آپشن بدون فيلتر شكن

آدرس رسمي سايت پاكت آپشن كدام است؟

وب سايت بروكر پاكت آپشن Pocket Option از آخرين تكنولوژي ها در رمزنگاري استفاده مي‌كند تا اطمينان حاصل كند كه داده هاي معاملاتي شما امن باقي مي‌ماند. مشتريان بروكر پاكت آپشن اين امكان را دارند كه از روش هاي واريز و برداشت مختلفي از جمله كيف پول هاي الكترونيكي بهره بگيرند تا حساب معاملاتي خود را شارژ نمايند.

چطور از پاكت آپشن بدون فيلترشكن استفاده كنيم؟

شما بايد براي دريافت اين لينك بدون فيلتر دقت داشته باشيد و از منابع معتبر آن رو تهيه كنيد تا مواردي همچون فيشينگ اتفاق نيفتد و از اطلاعات و سرمايه خودتون محافظت كنيد. براي دريافت جديدترين آدرس سايت معتبر پاكت آپشن بدون فيلتر از طريق تلگرام يا واتساپ با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

آيا سايت پاكت آپشن فارسي است؟

خوشبختانه بروكر معاملاتي پاكت آپشن Pocket Option به كاربران ساكن ايران و فارسي زبان خدمات ارائه مي‌كند و وب سايت اين بروكر نيز به زبان فارسي در دسترس است.

كافي است از نوار بالاي صفحه سايت رسمي بروكر پاكت آپشن گزينه زبان فارسي را انتخاب كنيد تا اطلاعات ارائه شده در وب سايت پاكت آپشن به صورت فارسي براي شما نمايان شود.

كپي تريدينگ پاكت آپشن چيست؟

يكي از قابليت هاي محبوب و مهم بروكر پاكت آپشن Pocket Option امكان كپي كردن معاملات از طريق معاملات اجتماعي يا Social Trading است.اين قابليت پرطرفدار به شما اين امكان را مي‌دهد كه معاملات معامله‌ گران موفق را به طور اتوماتيك كپي كرده و در كنار آنها به سودآوري بپردازيد.

بهترين راه هاي واريز و برداشت پاكت آپشن كدام هستند؟

  • رمزارزهاي بيت كوين، لايت كوين، اتريوم، بيت كوين كش، ريپل و غيره.
  • كيف پول الكترونيك اسكريل (Skrill)
  • كيف پول الكترونيك نتلر (Neteller)
  • كيف پول الكترونيك پرفكت ماني (Perfect Money)

و براي بروز رساني هاي جديد تر و لينك هاي بدون فيلتر جديد تر ميتوانيد با تيم مجرب پشتيباني ما از طريق واتساپ و تلگرام ارتباط برقرار كنيد.

جهت افتتاح حساب در اين بروكر استثنايي اينجا كليك كنيد و فايل مربوطه را مشاهده كرده و هرچه سريعتر درآمد دلاري خود را آغار كنيد.

Audio Player

00:00
    
00:00

فايل پي دي اف راهنماي ورود به سايت پاكت آپشن بدون فيلتر شكن :

01-76-pocket-option-new-and-right-link-pforex-pdf

 

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagramhttps://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparathttps://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: اعتبار پاكت آپشن، معاملات در بروكر پاكت اپشن، معاملات باينري اپشن، انواع حساب بروكر پاكت آپشن، حساب ازمايشي، PocketOption معرفي بروكر پاكت آپشن،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۵:۴۹ توسط:روزبه افشاري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :