فاركس حرفه اي فاركس حرفه اي .

فاركس حرفه اي

آموزش شارژ و برداشت در پاكت آپشن PocketOption

🔥واريز و برداشت در پاكت آپشن PocketOption💰

بروكر معتبر پاكت آپشن PocketOption داراي روش هاي متنوعي براي واريز و برداشت است و شما مي‌توانيد طبق نيازهاي خود يكي از روش ها را انتخاب كنيد و پس از واريز وارد معامله شويد و پس از سودآوري مبلغ خود را برداشت كنيد.

با ثبت نام در بروكر پاكت آپشن شما به كابين پاكت آپشن دسترسي خواهيد داشت كه از طريق آن مي‌توانيد انواع اقدامات معاملاتي از جمله شارژ حساب پاكت آپشن و همينطور برداشت از حساب پاكت آپشن را انجام دهيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

در اين مطلب به شما نحوه شارژ و برداشت بروكر پاكت آپشن را آموزش مي‌دهيم تا بدون مشكل بتوانيد موجودي حساب پاكت آپشن خود را افزايش دهيد و معامله كردن در اين بروكر را شروع كنيد.

💵هزينه واريز و برداشت بدون هزينه و كميسيون
⏱زمان واريز و برداشت واريز عمدتا به صورت آني و برداشت از 1 تا 3 روز كاري
✨انواع روش واريز و برداشت كيف پول‌هاي الكترونيك، انتقال بانكي، كارت‌هاي بانكي، رمزارزها
⚡احراز هويت براي شارژ بدون نياز به احراز هويت و براي برداشت نياز به احراز هويت
🔥بونوس واريز 50 درصد

آموزش شارژ حساب پاكت آپشن PocketOption

با اينكه شما مي‌توانيد به واريز و برداشت از طريق كارت هاي بانكي بين‌المللي در سايت بروكر PocketOption بپردازيد اما براي معامله گران ساكن ايران و به طور كلي معامله گران سرتاسر دنيا، روش واريز با كيف پول الكترونيكي محبوب بسيار بالاتري دارد.

اين به دليل راحتي و همينطور امنيت بالاي اين روش هاي پرداخت الكترونيك است و افتتاح حساب در آنها نيز به سختي دريافت كارت هايي مانند MasterCard و Visa نيست. بنابراين بهتر است هميشه از اين روش ها استفاده كنيد.

قدم اول اين است كه در كابين پاكت آپشن صفحه واريز يا Deposit را انتخاب كنيد. سپس بايد يكي از روش هاي پرداخت الكترونيك را كه با آن راحت تر هستيد و به آن دسترسي داريد را انتخاب كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

در حال حاضر در پاكت آپشن بدون فيلتر اين روش هاي پرداخت الكترونيك را به مشتريان خود ارائه مي‌كند:

  • وب ماني WebMoney
  • پرفكت ماني Perfect Money
  • Advcash
  • PayRedeem
  • Jeton
  • MoMo Pay

حالا كه كيف پول الكترونيك را انتخاب كرديد، به يك صفحه ديگر منتقل مي‌شود كه بايد در آن اطلاعات پرداخت را وارد كنيد. ابتدا مبلغي كه مي‌خواهيد واريز كنيد را به دلار وارد كنيد.

دقت داشته باشيد كه به ازاي واريز به حساب پاكت آپشن، اين بروكر به شما جايزه واريز ارائه مي‌كند. از بين صندوق هاي به نمايش درآمد يكي را انتخاب كنيد. به طور تصادفي شما هديه‌اي دريافت خواهيد كرد كه به معاملات شما و همينطور سودآوري در معاملات آينده شما كمك مي‌كند.

بعد از اينكه اين موارد را انتخاب كرديد، بايد بر روي گزينه ادامه يا Continue كليك كنيد تا به صفحه بعدي منتقل شويد. در اين صفحه جديد شما بايد آدرس ايميل و رمز عبور مربوط به روش پرداخت خود را وارد كنيد و وارد صفحه اختصاصي آن روش پرداخت الكترونيك شويد.

زماني كه اطلاعات پرداخت را تكميل كرديد، چند لحظه طول مي‌كشد تا مبلغ موردنظر شما به حساب زنده پاكت آپشن منظور شود. حالا به راحتي مي‌توانيد از مبلغي كه واريز كرده‌ايد براي معامله پاكت آپشن بهره بگيريد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

هزينه و كميسيون واريز پاكت آپشن

توجه داشته باشيد كه بروكر پاكت آپشن هيچ كميسيوني را براي واريز دريافت نمي‌كند. اما ممكن است روش پرداختي كه شما انتخاب مي‌كنيد، به ازاي واريز، درصدي از مبلغ را به عنوان كميسيون پاكت آپشن از شما دريافت كند.

حساب معاملاتي كه در حال حاضر پاكت آپشن ارائه مي‌كند تنها با ارز دلار آمريكا كار مي‌كند. با اين حال شما مي‌توانيد با انواع ارزهاي محبوب دنيا و ارزهايي كه روش پرداخت شما اجازه استفاده از آن را مي‌دهد، به شارژ حساب خود بپردازيد.

هر ارزي كه به حساب پاكت آپشن واريز كنيد، به طور اتوماتيك با توجه به نرخ فعلي تبديل آن ارز، به دلار آمريكا تبديل مي‌شود و بروكر پاكت آپشن ايران، هيچ هزينه‌ تبديلي را از شما دريافت نمي‌كند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

استفاده از بونوس واريز پاكت آپشن PocketOption

يكي از جذاب‌ترين روش هاي افزايش امكان سودآوري مخصوصا در زمان اولين واريز، استفاده از كد بونوس واريز است. پاكت آپشن نيز به مشتريان خود بونوس ارائه مي‌كند و شما مي‌توانيد از طريق وب سايت رسمي پاكت آپشن به كد اين بونوس هاي واريز پاكت آپشن دسترسي پيدا كنيد.

براي اعمال كردن كد بونوس واريز پاكت آپشن و دريافت يك بونوس واريز براي مبلغي كه واريز مي‌كنيد، شما بايد كد را در صفحه واريز،‌ در كادر مخصوص آن كه در مقابل كادر مبلغ واريز است، وارد كنيد. با اين روش بونوس مربوطه به طور اتوماتيك بر روي مبلغ شما اعمال مي‌شود.

توجه داشته باشيد كه پس از وارد كردن كد، در زير كادر بونوس، شرايط مربوط به آن بونوس در كادر سبز رنگي به نمايش درمي‌آيد. براي مثال براي بونوس 30 درصد پاكت آپشن، شما حداقل بايد 100 دلار و حداكثر 5000 دلار واريز كنيد تا بتوانيد از اين بونوس استفاده كنيد.

پس از تكميل واريز، مبلغ بونوس به حساب شما اعمال مي‌شود. شما مي‌توانيد به كسب سود با اين بونوس بپردازيد و آن را در معاملات پاكت آپشن سرمايه گذاري كنيد. اگر كل مبلغ معامله شما بيش از 2500 دلار شود، شما مي‌توانيد مبلغ بونوس را نيز برداشت كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

پيگيري واريز و پشتيباني مشتريان پاكت آپشن

اگر مبلغ واريز پاكت آپشن شما احيانا در زمان كوتاهي به حساب هاي پاكت آپشن شما منظور نشد، كافي است از طريق كابين پاكت آپشن به بخش خدمات مشتريان پاكت آپشن برويد و يك درخواست پشتيباني جديد ثبت كنيد.

در اين درخواست بايد اطلاعات موردنياز را در فرم وارد كنيد و آن را ثبت كنيد. تيم پشتيباني مشتريان پاكت آپشن در اولين فرصت پرداخت شما را مورد بررسي قرار داده و آن را تكميل مي‌كند.

خوشبختانه بروكر پاكت آپشن از زبان فارسي پشتيباني مي‌كند و شما مي‌توانيد با استفاده از اين زبان با پاكت آپشن فارسي ارتباط برقرار كنيد و مشكلات خود را با آنها در ميان بگذاريد.

همينطور شما مي‌توانيد از بخش Help Center بروكر پاكت آپشن براي پيدا كردن راه حل مشكلات خود در سايت پاكت آپشن PocketOption استفاده كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

درخواست برداشت از حساب پاكت آپشن

براي برداشت از حساب واقعي پاكت آپشن نيز در مقابل شما گزينه هاي متعددي وجود دارد و مي‌توانيد از هر روشي درخواست برداشت ثبت كنيد تا موجودي حساب پاكت آپشن خود را در حساب بانكي خود يا كيف پول الكترونيك خود دريافت كنيد.

در ابتدا در كابين پاكت آپشن به بخش Finance يا بخش مالي منتقل شويد و گزينه Withdrawal يا برداشت را انتخاب كنيد.

حالا كافي است مبلغي كه مي‌خواهيد برداشت كنيد را وارد كنيد و يك روش در دسترس براي برداشت برگزينيد. لطفا توجه داشته باشيد كه مبلغ حداقل برداشت پاكت آپشن با توجه به روش برداشت متفاوت است.

پس از انتخاب روش برداشت شما بايد شماره حساب مربوط به آن روش برداشت را در بخش Account Number وارد كنيد و سپس روي گزينه ادامه يا Continue كليك كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

توجه داشته باشيد كه اگر در هنگام داشتن يك بونوس فعال يك درخواست برداشت ايجاد كنيد، مبلغ بونوس از موجودي حساب شما كسر مي‌شود.

برداشت با كريپتوكارنسي در پاكت آپشن

همانطور كه مي‌دانيد امكان معامله رمزارزها در بروكر پاكت آپشن وجود دارد و شما مي‌توانيد نمادهاي مربوط به اين رمزارزها از جمله بيت كوين را به راحتي در پلتفرم پاكت آپشن معامله كنيد.

خبر خوب اين است كه شما حتي مي‌توانيد برداشت خود را نيز به صورت رمزارز يا كريپتوكارنسي پاكت آپشن انجام دهيد. كافي است در هنگام انتخاب روش برداشت در صفحه درخواست برداشت، از كادر Payment Method يا روش پرداخت يك گزينه رمزارز مانند بيت كوين را انتخاب كنيد.

حالا لازم است مبلغي كه مي‌خواهيد برداشت كنيد را وارد كنيد و در ادامه آدرس بيت كوين پاكت آپشن خود را وارد كنيد. بعد از كليك كردن بر روي گزينه Continue يا ادامه، شما با پيغامي مواجه خواهيد شد كه اعلام مي‌كند درخواست شما در صف انتظار است.

حالا شما مي‌توانيد به بخش تاريخچه يا History برويد و وضعيت آخرين برداشت هاي پاكت آپشن خود را بررسي كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

برداشت با Visa يا Mastercard پاكت آپشن

براي معامله گران و سرمايه گذاراني كه خارج از ايران هستند و دسترسي به حساب هاي Visa و Mastercard دارند، امكان برداشت آسان از اين طريق نيز با ورود به سايت پاكت آپشن وجود دارد. كافي است در هنگام انتخاب روش برداشت يكي از گزينه هاي Visa يا Mastercard را انتخاب كنيد.

حتما به ياد داشته باشيد كه در برخي مناطق شما بايد كارت بانكي خود را تاييد كنيد تا درخواست برداشت ثبت شود.

حالا بايد مقدار برداشت را در كادر مربوطه وارد كنيد و درخواست برداشت را ثبت كنيد. توجه داشته باشيد كه در برخي موارد ممكن است برداشت از اين روش 3 تا 7 روز كاري طول بكشد تا بانك شما پرداخت را پردازش كند.

در سايت بدون فيلتر پاكت آپشن پس از كليك كردن بر روي گزينه ادامه، پيغامي را مشاهده خواهيد كرد كه نشان مي‌دهد برداشت شما در صف انتظار است و شما مي‌توانيد از طريق بخش تاريخچه وضعيت درخواست برداشت خود را بررسي كنيد.

زمان پردازش و هزينه برداشت پاكت آپشن

حساب معاملاتي در پلتفرم پاكت آپشن در حال حاضر تنها با ارز دلار آمريكا يا USD در دسترس هستند. با اين حال شما مي‌توانيد مبالغ برداشتي از حساب خود را با هر ارزي دريافت كنيد و اين به روش برداشت شما بستگي دارد.

در اكثر مواقع پس از پردازش درخواست پرداخت، مبالغ به صورت آني به حساب شما انتقال داده مي‌شود. توجه داشته باشيد كه پاكت آپشن هيچ هزينه و كميسيوني را برداشت دريافت نمي‌كند. با اين حال پلتفرم روش برداشت شما ممكن است درصدي را به عنوان هزينه دريافت كند.

درخواست هاي برداشت معمولا بين 1 تا 3 روز كاري پردازش مي‌شود. با اين حال در برخي مواقع زمان برداشت مي‌تواند تا 14 روز كاري طول بكشد و اگر اين اتفاق بيفتد به شما از طريق بخش پشتيباني پاكت آپشن اطلاع داده مي‌شود.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

نحوه لغو درخواست برداشت پاكت آپشن

به دلايل مختلفي ممكن است بخواهيد درخواست برداشت خود را از حساب پاكت آپشن حذف كنيد. شما مي‌توانيد اين كار را قبل از تغيير وضعيت برداشت به تكميل شده يا Complete انجام دهيد.

براي كنسل كردن درخواست برداشت شما بايد بخش تاريخچه مالي يا Finance History را باز كنيد و به بخش برداشت ها يا Withdrawals برويد.

حالا كافي است درخواست برداشتي كه مي‌خواهيد لغو كنيد را در سايت پاكت آپشن بدون فيلترشكن پيدا كرده و بر روي دكمه لغو يا Cancel كليك كنيد تا درخواست برداشت ناديده گرفته شود و مبلغ موردنظر در موجودي حساب شما دوباره منظور شود.

قوانين برداشت پاكت آپشن PocketOption

به ياد داشته باشيد كه شما تنها مي‌توانيد از روشي براي برداشت از حساب پاكت آپشن استفاده كنيد كه قبلا از آن واريز به حساب واقعي پاكت آپشن استفاده كرده‌ايد.

اگر شرايطي وجود دارد كه شما نمي‌توانيد از روش هاي قبل استفاده كنيد، با پشتيباني مشتريان پاكت آپشن ارتباط برقرار كنيد تا روش جديدي براي برداشت تعيين كند.

همينطور اگر اشتباهي كرده باشيد و اطلاعات اشتباه وارد كرده باشيد، مي‌توانيد درخواست برداشت خود را حذف كرده و دوباره يك درخواست جديد ثبت كنيد.

طبق قوانين AML و KYC، برداشت ها تنها براي مشترياني كه كاملا مراحل احراز هويت پاكت آپشن خود را انجام داده باشند، در دسترس است. اگر درخواست برداشت شما توسط يك مدير لغو شده باشد، يك بخش درخواست پشتيباني جديد ايجاد مي‌شود كه در آن دليل لغو شدن به شما توضيح داده مي‌شود.

در برخي شرايط زماني كه مبلغ برداشتي امكان ارسال به حساب انتخاب شده وجود ندارد، يك متخصص مالي از طرف پاكت آپشن يك درخواست جايگزين براي برداشت از طريق بخش پشتيباني براي شما ارسال مي‌كند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

سوالات متداول آموزش شارژ و برداشت در بروكر پاكت آپشن

كدام روش شارژ حساب پاكت آپشن براي ايرانيان مناسب است؟

با اينكه شما مي‌توانيد به واريز و برداشت از طريق كارت هاي بانكي بين‌المللي بپردازيد اما براي معامله گران ساكن ايران و به طور كلي معامله گران سرتاسر دنيا، روش واريز با كيف پول الكترونيكي محبوب بسيار بالاتري دارد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما همراه باشيد.

بونوس واريز پاكت آپشن چگونه اعمال مي‌شود؟

شما مي‌توانيد از طريق وب سايت رسمي پاكت آپشن به كد اين بونوس هاي واريز پاكت آپشن دسترسي پيدا كنيد. براي اعمال كردن كد بونوس واريز پاكت آپشن و دريافت يك بونوس واريز براي مبلغي كه واريز مي‌كنيد، شما بايد كد را در صفحه واريز،‌ در كادر مخصوص آن كه در مقابل كادر مبلغ واريز است، وارد كنيد.

آيا پاكت آپشن پشتيباني فارسي زبان دارد؟

خوشبختانه بروكر پاكت آپشن از زبان فارسي پشتيباني مي‌كند و شما مي‌توانيد با استفاده از اين زبان با پاكت آپشن فارسي ارتباط برقرار كنيد و مشكلات خود را با آنها در ميان بگذاريد. كافي است از طريق كابين پاكت آپشن به بخش خدمات مشتريان پاكت آپشن برويد و يك درخواست پشتيباني جديد ثبت كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

آيا براي برداشت از حساب پاكت آپشن بايد احراز هويت كنيم؟

برداشت ها تنها براي مشترياني كه كاملا مراحل احراز هويت در پاكت آپشن خود را انجام داده باشند، در دسترس است. اگر درخواست برداشت شما توسط يك مدير لغو شده باشد، يك بخش درخواست پشتيباني جديد ايجاد مي‌شود كه در آن دليل لغو شدن به شما توضيح داده مي‌شود.

آيا امكان برداشت با رمزارز در پاكت آپشن وجود دارد؟

شما به راحتي مي‌توانيد برداشت خود را نيز به صورت رمزارز يا كريپتوكارنسي در پاكت آپشن انجام دهيد. كافي است در هنگام انتخاب روش برداشت در صفحه درخواست برداشت، از كادر روش پرداخت يك گزينه رمزارز مانند بيت كوين را انتخاب كنيد.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۹:۱۰ توسط:روزبه افشاري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :