فاركس حرفه اي فاركس حرفه اي .

فاركس حرفه اي

آموزش معامله فاركس پاكت آپشن

💥نحوه معامله فاركس در پاكت آپشن💰

از آنجايي كه امكان معامله فاركس و CFD هاي پاكت آپشن به پلتفرم PocketOption اضافه شده است، مشتريان اين بروكر معتبر مي‌توانند پس از ثبت نام در پاكت آپشن در كنار باينري آپشن، به معاملات فاركس نيز بپردازند.

معامله فاركس و  CFD ها در پاكت آپشن با استفاده از نرم افزار متاتريدر 5 در نسخه وب قابل انجام است. همانطور كه مي‌دانيد متاتريدر 5 و نسخه قبلي آن يعني متاتريدر 4 جزو محبوب‌ترين نرم‌افزارهاي معاملاتي براي معاملات فاركس و CFD هستند.

از اين رو اگر يك حساب دمو رايگان در پلتفرم بروكر پاكت آپشن داشته باشيد و به افتتاح حساب پاكت آپشن پرداخته باشيد، شما نيز مي‌توانيد به امكانات متاتريدر 5 براي معاملات فاركس بهره بگيريد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

معامله فاركس و CFD در پاكت آپشن💵 معامله CFD پاكت آپشن ترفندهاي معاملاتي پاكت آپشن 💰مقايسه باينري آپشن و فاركس PocketOption ⚡استراتژي هاي فاركس پاكت آپشن✨

معامله با متاتريدر 5 در پاكت آپشن

امكان استفاده از نرم افزار آنلاين متاتريدر 5 يا MT5 با استفاده از رابط معاملاتي پاكت آپشن وجود دارد. همينطور شما مي توانيد به راحتي نرم افزار متاتريدر 5 پاكت آپشن را دانلود كرده و سرور، نام كاربري و كلمه عبور پاكت آپشن خود را به نسخه دسكتاپ اضافه كنيد.

همه كاربران احراز هويت شده پاكت آپشن كه موجودي حسابي بيشتر از 1000 دلار داشته باشند، دسترسي اتوماتيك به معامله زنده در اين ترمينال خواهند داشت.

براي دسترسي به قابليت ترمينال متاتريدر 5 در پلتفرم پاكت آپشن، كافي است منوي سمت چپ بر روي گزينه MT5 كليك كنيد. همينطور اپليكيشن هاي جداگانه براي ويندوز، مك، لينوكس و همينطور اپليكيشن هاي موبايل براي اندرويد و آيفون را مي‌توانيد از بخش پلتفرم‌ ها (Platforms) در منوي سمت راست پيدا كنيد.

با اين قابليت شما به راحتي مي‌توانيد به تنوع بخشي معاملات خود در پاكت آپشن بپردازيد و با اضافه كردن معاملات فاركس پاكت آپشن و CFD به سبد معاملاتي خود،‌ ريسك از دست دادن سرمايه خود را به طور قابل توجهي كاهش دهيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

معامله باينري آپشن در متاتريدر پاكت آپشن

متاتريدر در حال حاضر براي كاربران پلتفرم پاكت آپشن تنها براي معامله فاركس كلاسيك و CFD در دسترس است. بنابراين گزينه‌اي براي باينري آپشن از اين روش وجود ندارد اما احتمالا در آينده نزديك شاهد اضافه شدن آن با ورود به سايت پاكت آپشن خواهيم بود.

در حال حاضر متاتريدري كه در داخل پلتفرم پاكت آپشن وجود دارد اجازه معامله فاركس به صورت كلاسيك و همينطور معاملات CFD پاكت آپشن را به طور مستقيم از نسخه وب مي‌دهد و براي اين كار نيازي به دانلود و نصب برنامه‌اي نداريد.

به عنوان يك راه جايگزين شما مي‌توانيد نسخه دسكتاپ نرم افزار متاتريدر 5 را دانلود كنيد و با ورود نام سرور، نام كاربري و رمز عبور پاكت آپشن از آن استفاده كنيد.

آموزش دسترسي به متاتريدر در پاكت آپشن

براي دسترسي به امكانات پلتفرم متاتريدر در بروكر پاكت آپشن، در وب سايت رسمي پاكت آپشن و هنگامي كه داخل كابين معاملاتي هستيد، بر روي موجودي خود در منوي بالاي صفحه كليك كنيد.

با اين كار يك منو باز مي‌شود كه داراي سه گزينه متفاوت است. اولين گزينه شما را بين حساب دمو و زنده پاكت آپشن جابه‌جا مي‌كند و به متاتريدر مربوط نمي‌شود. اما گزينه دوم به شما اجازه مي‌دهد به معامله واقعي متاتريدر 5 در پاكت آپشن بپردازيد.

گزينه سوم نيز همانطور كه از نامش مشخص است، به شما اجازه مي‌دهد در محيط متاتريدر 5 به معامله دمو پاكت‌ آپشن بپردازيد و با تمرين كردن استراتژي هاي خود، در استفاده از MT5 مهارت كسب كنيد.

توجه داشته باشيد با كليك كردن بر روي گزينه متاتريدر زنده (MetaTrader Live) يك پيام هشدار بر روي صفحه ظاهر مي‌شود. در اين پيام مشاهده مي‌كنيد كه اين گزينه براي معامله گران باتجربه با سطح بالاي سود ارائه مي‌شود. براي استفاده از امكانات اين گزينه شما بايد موجودي حساب خود را به بيش از 1000 دلار برسانيد.

بنابراين اگر اين امكان را نداريد بر روي گزينه متاتريدر 5 دمو كليك كنيد. با اين كار يك صفحه باز مي‌شود كه در آن بايد اطلاعات ورود و رمز عبور و سرور پاكت آپشن ايران خود را وارد كنيد. نام كاربري به طور اتوماتيك ثبت شده است

اما توجه داشته باشيد كه رمزعبور در بالاي صفحه است. با كليك كردن بر روي آيكون چشم مي‌توانيد آن را مشاهد كنيد و با زدن گزينه Copy to Clipboard مي‌توانيد آن را كپي كرده و در كادر مربوط به رمز عبور منتقل كنيد. حالا متاتريدر 5 آماده استفاده شما است.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

معامله فاركس و CFD در پاكت آپشن💵 معامله CFD پاكت آپشن ترفندهاي معاملاتي پاكت آپشن 💰مقايسه باينري آپشن و فاركس PocketOption ⚡استراتژي هاي فاركس پاكت آپشن✨

مقايسه معامله فاركس و باينري آپشن PocketOption

معامله فاركس و CFD مقداري با معامله باينري آپشن در سايت بروكر پاكت آپشن متفاوت است. در حالي كه باينري آپشن هميشه به يك تاريخ انقضا متصل است، يك معامله فاركس يا CFD از نظر زماني محدوديتي ندارد.

در عوض شما در معاملات فاركس و يا CFD، دو سطح قيمتي انتخاب مي‌كنيد. اگر قيمت به يكي از آنها برسد، معامله بسته مي‌شود و مبلغ سود يا ضرر شما به حساب پاكت آپشن منظور مي‌شود.

🔥معامله فاركس در پاكت آپشن معامله باينري آپشن در پاكت آپشن
⚡بدون تاريخ انقضا داراي تاريخ انقضا
💥شخصي‌سازي نسبت ريسك و پاداش نسبت ريسك و پاداش مشخص
✨بهره‌مندي از كسب سود و توقف ضرر عدم نياز به سطوح كسب سود و توقف ضرر
💰پتانسيل سودآوري و ضرر بالا سودآوري و ضرر ثابت

توقف ضرر و كسب سود در معاملات فاركس

اولين سطح قيمتي كه بايد مشخص كنيد و اهميت بالايي دارد، سطح توقف ضرر است. توقف ضرر در واقع حداكثر ضرر شما را در هنگامي كه بازار خلاف ميل شما حركت كند، مشخص مي‌كند. ميزاني كه در اين حالت ضرر مي‌كنيد به اندازه مبلغ معامله و همينطور اهرم پاكت آپشن نيز بستگي دارد.

اگر شما يك توقف ضرر را در معامله فاركس خود مشخص نكنيد و قيمت برخلاف شما حركت كند، ممكن است شما كل مبلغ موجودي حساب هاي پاكت آپشن خود را تنها در يك معامله از دست بدهيد.

سطح كسب سود نيز سطحي است كه در آن شما از معامله خارج مي‌شويد تا سود خود را به حساب خود اضافه كنيد. زماني كه قيمت باب ميل شما حركت مي‌كند، معامله در سطح كسب سود بسته به طور اتوماتيك بسته مي‌شود و سود به موجودي حساب شما اضافه مي‌شود.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

سودآوري و ضرر در فاركس پاكت آپشن

يك تفاوت بزرگ ديگر بين معاملات فاركس و باينري آپشن در بروكر PocketOption پتانسيل سودآوري يا ضرر در آنها است. در باينري آپشن ها، شما از ابتدا مي‌دانيد كه در صورت عدم موفقيت چقدر از دست مي‌دهد و در صورت موفقيت چه ميزان سود مي‌كنيد.

اين مبالغ در ابتدا توسط بروكر در معامله باينري آپشن مشخص مي‌شود. اما فاركس به صورت متفاوتي عمل مي‌كند و متوجه شدن سود و ضرر در آن پيچيده تر است.

پتانسيل سودآوري و ضرر شما در فاركس توسط چندين عنصر مختلف تعيين مي‌شود: حجم معامله شما، اهرم يا لوريج پاكت آپشن كه از آن استفاده كرده‌ايد و همينطور سطح توقف ضرر و كسب سود. با اين موارد مي‌توانيد پس ورود به پاكت آپشن بدون فيلترشكن ميزان احتمالي سودآوري و ضرر را تخمين بزنيد.

همينطور يك هزينه يا اسپرد پاكت آپشن براي معامله شما در نظر گرفته مي‌شود كه در واقع تفاوت قيمت خريد و فروش يك نماد معاملاتي است و اين به نمادي كه شما انتخاب مي‌كنيد و شرايط بازار بستگي دارد. بروكر پاكت آپشن از اين راه مي‌توانيد از خدمات خود درآمدزايي كند.

بنابراين معاملات فاركس و همينطور معاملات CFD در پاكت آپشن نسبت به معاملات باينري آپشن ريسك بيشتري دارند و در صورت استفاده ناصحيح از اين نوع معاملات، شما ممكن است بسيار بيشتر از مبلغي كه براي معامله اختصاص داده‌ايد را از دست بدهيد. اما در صورتي كه روش استفاده از آن را بدانيد، ريسك آن به طرز قابل توجهي كاهش پيدا مي‌كند.

مزاياي معامله فاركس در پاكت آپشن

يكي از مزيت هاي مهمي كه معامله فاركس و CFD نسبت به باينري آپشن در بروكر پاكت آپشن فارسي دارد اين است كه شما نيازي نيست نگران تاريخ انقضاي معامله باشيد.

در معامله باينري آپشن ممكن است بازار به سمت پيش‌بيني شما حركت كند اما اين حركت كمي دير اتفاق بيفتد و نتوانيد به سودآوري برسيد. اما در معاملات فاركس هنوز مي‌توانيد يك معامله متضرر را به يك معامله موفق و سودآور تبديل كنيد.

ديگر مزيت معامله فاركس اين است كه شما مي‌توانيد نسبت ريسك و پاداش در معاملات فاركس را خودتان در استراتژي پاكت آپشن خود تعريف كنيد.

استراتژي هاي پاكت آپشن بسياري وجود دارد كه شما حتي اگر در هر سه يا پنج معامله يكي را موفق شويد، مي‌توانيد سودآوري داشته باشيد. در اين نوع استراتژي ها معمولا سودآوري در معامله بسيار بزرگتر از پتانسيل ضرر در نظر گرفته مي‌شود.

استراتژي هاي فاركس پاكت آپشن

بسياري از معامله گران كه از قبل به معامله باينري آپشن پاكت آپشن مي‌پرداختند حالا مي‌خواهند وارد دنياي فاركس شوند و در سايت رسمي پاكت آپشن به معامله فاركس بپردازند. اما سوال اين است كه آيا مي‌توان از استراتژي هاي باينري آپشن خود براي معاملات فاركس استفاده كنيد؟

جواب از بسياري از جهات مثبت است. مشكل اصلي اين است كه در استراتژي هاي باينري آپشن سطوح توقف ضرر و كسب سود در نظر گرفته نمي‌شود. در زير به برخي از استراتژي هاي مهمي كه مي‌توانيد در معاملات فاركس استفاده كنيد و براي تشخيص سطوح توقف ضرر و كسب سود از آن بهره ببريد، اشاره كرده‌ايم:

استراتژي فيبوناچي: شما مي‌توانيد سطوح اصلاحي فيبوناچي را به استراتژي خود اضافه كنيد. با اين كار مي‌توانيد سطوح توقف ضرر و كسب سود را مشخص كنيد.

خطوط مقاومت و حمايت: حداكثر بالا و حداقل پايين قيمت را با يك خطوط افقي به هم متصل كنيد. قيمت اغلب جهت خود را در اين خطوط عوض مي‌كند. از اين خطوط براي تشخيص توقف ضرر و كسب سود نيز مي‌توانيد استفاده كنيد. همينطور به شكلي مشابه مي‌توانيد از ميانگين متحرك ها و خطوط ترند نيز در سايت پاكت آپشن بدون فيلتر بهره بگيريد.

توقف ضرر و كسب سود ثابت: يك گزينه ديگر اين است كه خودتان توقف ضرر و كسب سود را مشخص كنيد. اگر نسبت مناسبي بين آنها در نظر بگيريد، اين مي‌تواند نتيجه بسيار مثبتي به همراه داشته باشد.

انديكاتورهاي پاكت آپشن: شما مي‌توانيد از انديكاتورها استفاده كنيد و زماني كه انديكاتور به سطح موردنظر رسيد از معامله خارج شد. البته هميشه از اين روش براي كسب سود استفاده كنيد و هيچ وقت براي توقف ضرر استفاده نكنيد چون خودتان بايد از معامله خارج شويد.

به طور كلي راه‌هاي بسياري وجود دارد كه مي‌توانيد استراتژي باينري آپشن خود را به يك استراتژي مناسب براي معاملات فاركس تبديل كنيد. امكان استفاده از ربات هاي پاكت آپشن و نرم افزارهاي اتوماتيك نيز وجود دارد.

به ياد داشته باشيد كه نسبت بين توقف ضرر و كسب سود مهمترين جنبه معاملات فاركس است. اين مورد همينطور زمان ميانگيني كه يك معامله ممكن است طول بكشد را نيز مشخص مي‌كند. پيشنهاد مي‌كنيم كار خود را از يك حساب دمو پاكت آپشن شروع كنيد و به صورت عملي روند معامله فاركس پاكت آپشن را تجربه كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

معامله فاركس و CFD در پاكت آپشن💵 معامله CFD پاكت آپشن ترفندهاي معاملاتي پاكت آپشن 💰مقايسه باينري آپشن و فاركس PocketOption ⚡استراتژي هاي فاركس پاكت آپشن✨

سوالات متداول آموزش معامله فاركس پاكت آپشن

نحوه استفاده از متاتريدر 5 در پاكت آپشن چطور است؟

امكان استفاده از نرم افزار آنلاين متاتريدر 5 يا MT5 با استفاده از رابط معاملاتي پاكت آپشن وجود دارد. همينطور شما مي توانيد به راحتي نرم افزار متاتريدر 5 را دانلود كرده و سرور، نام كاربري و كلمه عبور پاكت آپشن خود را به نسخه دسكتاپ اضافه كنيد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد.

تفاوت معامله باينري آپشن و فاركس در پاكت آپشن چيست؟

در حالي كه باينري آپشن هميشه به يك تاريخ انقضا متصل است، يك معامله فاركس يا CFD از نظر زماني محدوديتي ندارد. در عوض شما پس از افتتاح حساب در پاكت‌ آپشن، در معاملات فاركس و يا CFD، دو سطح قيمتي انتخاب مي‌كنيد. اگر قيمت به يكي از آنها برسد، معامله بسته مي‌شود و مبلغ سود يا ضرر شما به حساب پاكت آپشن منظور مي‌شود.

مزيت اصلي معامله فاركس در پاكت آپشن چيست؟

يكي از مزيت هاي مهمي كه معامله فاركس و CFD نسبت به باينري آپشن در بروكر Pocket Option دارد اين است كه شما نيازي نيست نگران تاريخ انقضاي معامله باشيد. در معامله باينري آپشن ممكن است بازار به سمت پيش‌بيني شما حركت كند اما اين حركت كمي دير اتفاق بيفتد و نتوانيد به سودآوري برسيد. اما در معاملات فاركس هنوز مي‌توانيد يك معامله متضرر را به يك معامله موفق و سودآور تبديل كنيد.

آيا مي‌توان از استراتژي باينري براي فاركس پاكت آپشن استفاده كرد؟

جواب در بسياري از جهات مثبت است. مشكل اصلي اين است كه در استراتژي هاي باينري آپشن سطوح توقف ضرر و كسب سود در نظر گرفته نمي‌شود. بنابراين به منظور اينكه از استراتژي باينري آپشن خود براي معاملات فاركس پاكت آپشن استفاده كنيد، بايد از ابزار مشخص كردن سطوح كسب سود و توقف ضرر بهره بگيريد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

ريسك معامله فاركس نسبت به باينري آپشن Pocketoption چقدر است؟

معاملات فاركس و همينطور معاملات CFD در پاكت آپشن نسبت به معاملات باينري آپشن ريسك بيشتري دارند و در صورت استفاده ناصحيح از اين نوع معاملات، شما ممكن است بسيار بيشتر از مبلغي كه براي معامله اختصاص داده‌ايد را از دست بدهيد. اما در صورتي كه روش استفاده از آن را بدانيد، ريسك معامله پاكت آپشن به طرز قابل توجهي كاهش پيدا مي‌كند.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474 

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA 

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: پلتفرم بروكر پاكت آپشن، اسپرد پاكت آپشن، معاملات CFD در پاكت آپشن، انديكاتورهاي پاكت آپشن، آموزش جامع باينري، مزاياي بروكر پاكت آپشن،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۷:۱۱ توسط:روزبه افشاري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :