فاركس حرفه اي فاركس حرفه اي .

فاركس حرفه اي

استراتژي هاي بروكر پاكت آپشن PocketOption

آموزش استراتژي هاي پاكت آپشن PocketOption

بروكر معاملاتي پاكت آپشن PocketOption اين امكان را براي شما فراهم مي‌كند كه شما از انواع استراتژي ها در اين بروكر استفاده كنيد. پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن شما مي‌توانيد هر استراتژي كه با آن راحت هستيد را به كار بگيريد تا سودآوري كنيد.

پيشنهاد مي‌كنيم قبل از ورود به حساب واقعي پاكت آپشن، حتما از طريق حساب دمو پاكت آپشن استراتژي هاي خود را امتحان كنيد و آن را تمرين كنيد تا در سودآوري با آن مهارت كسب كنيد و سرمايه خود را در معرض خطر قرار ندهيد.

در اين مطلب به استراتژي هاي پاكت آپشن سودآور مي‌پردازيم كه شما مي‌توانيد به راحتي آنها را در پلتفرم پاكت آپشن به كار بگيريد و طبق قوانين آن به سودآوري بپردازيد. فراموش نكنيد كه شما بايد يك استراتژي مديريت ريسك پاكت آپشن نيز داشته باشيد تا سرمايه خود را از ضرر محافظت كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

🔥استراتژي هاي معاملاتي پاكت آپشن ابزارهاي لازم براي استراتژي
💵استراتژي توربو Turbo ميانگين متحرك ها و اسيلاتور Awesome
💥استراتژي شكار Hunting انديكاتور تمساح Alligator
✨استراتژي تغيير جهت Reversal ميانگين متحرك همگرا واگرا MACD، ميانگين متحرك ساده SMA و باندهاي بولينگر
💰استراتژي فراكتال Fractal انديكاتور فراكتال Fractal
📈استراتژي Power Trend قدرت ترند شاخص قدرت نسبي RSI

استراتژي باينري آپشن توربو پاكت آپشن

استراتژي توربو پاكت آپشن مي‌تواند به طور قابل توجهي زمان معامله را كاهش دهد و سودآوري معاملات شما را افزايش دهد. خب بالاخره در هر 60 ثانيه امكان سودآوري در اين قراردادهاي كوتاه مدت پاكت آپشن فارسي وجود دارد.

نكته مهم اين است كه به طور موثري ياد بگيريد كه چگونه از اين استراتژي در سايت بروكر PocketOption بهره بگيريد و جهت قيمتي در يك دقيقه را مشخص كنيد. با اين حال استراتژي توربو داراي ضعف‌ هايي است.

براي مثال، اين استراتژي به نويز بازار پاكت آپشن حساس است چون معامله در بازه زماني بسيار كمي انجام مي‌شود. براي از بين بردن نويز، معامله گران توربو آپشن، از چندين انديكاتور پاكت آپشن به صورت تركيبي استفاده مي‌كنند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

نحوه سودآوري با استراتژي Turbo پاكت آپشن

استراتژي توربو از دو انديكاتور تكنيكال كه در پلتفرم پاكت آپشن در دسترس است بهره مي‌گيرد:

  • ميانگين متحرك: اين انديكاتور جهت قيمت اصلي بازار را نشان مي‌دهد.
  • اسيلاتور Awesome: اين انديكاتور پاكت آپشن قدرت تغييرات قيمتي را نشان مي‌دهد.

ايده مقدماتي استراتژي توربو اين است كه بر اساس تغيير جهت هاي ترند معامله كنيد. به همين دليل است كه پس از ورود به سايت بدون فيلتر پاكت آپشن ما به اسيلاتور Awesome نياز داريم تا سيگنال را تاييد كنيم. بر روي دكمه مربوطه كليك كنيد و انديكاتور را با تنظيمات پيش فرض فعال كنيد.

در يك صفحه جداگانه زير چارت اصلي يك هيستوگرامي مشاهده خواهيد كه در نقطه صفر تقسيم شده است. در اين حالت ما به سه ميانگين متحرك نياز داريم تا يك سيگنال براي خريد ايجاد كند: ميانگين متحرك نمايي 25، ميانگين متحرك نمايي 18 و ميانگين متحرك وزني 7.

دو ميانگين متحرك نمايي EMA را با رنگ زرد ثبت كنيد و ميانگين متحرك وزني WMA را با رنگ قرمز. حالا از كندل استيك ‌هاي ژاپني پاكت آپشن استفاده كنيد و بازه زماني را بر روي 30 ثانيه قرار دهيد.

حالا زماني كه خط قرمز رنگ هر دو خط زرد رنگ را در يك جهت قطع كند، اين سيگنال براي خريد محسوب مي‌شود. تاييديه اين سيگنال در صورتي رخ مي‌دهد كه اسيلاتور Awesome از يك سمت هيستوگرام به سمت ديگر حركت كند.

دو راه براي معامله باينري آپشن داريد. در صورتي كه WMA از هر دو EMA از پايين به بالا عبور كند و هيستوگرام از منفي به مثبت عبور كند، به سراغ آپشن Call برويد. در صورتي كه WMA از هر دو EMA از بالا به پايين عبور كند و هيستوگرام از مثبت به منفي عبور كند، آپشن Put را انجام دهيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

استراتژي شكار Hunting پاكت آپشن

در معاملات پاكت آپشن فارسي شما به راحتي مي‌توانيد موجودي حساب خود را در يك شب دو برابر كنيد يا اينكه كل موجودي خود را تنها در چند ساعت از دست دهيد؛ مخصوصا اگر به مارجين يا اهرم پاكت آپشن دسترسي داشته باشيد.

معامله گران باتجربه استفاده از اهرم را براي خود محدود مي‌كنند و هيچوقت زير بار ريسك بزرگي نمي‌روند و سعي مي‌كنند روند معاملاتي خود را پيچيده نكنند.

استراتژي شكار نيز در وب سايت رسمي پاكت آپشن قابل پياده‌سازي است و استراتژي بسيار ساده‌اي است كه تنها با يك چارت قيمتي و يك انديكاتور از بين انديكاتورهاي پاكت آپشن امكان سودآوري دارد.

ابزار لازم براي استراتژي شكار پاكت آپشن

شما تنها نياز به يك چارت قيمتي و يك انديكاتور تمساح يا Alligator داريد. همانطور كه مي‌دانيد،‌ طبيعت تمساح‌ها اين است كه شكارچيان مهاجمي باشند كه براي غذاي خود كمين مي‌كنند. انديكاتور تمساح يك ابزار تحليل تكنيكال پاكت آپشن است كه از ميانگين متحرك هاي روان شده يا Smoothed بهره مي‌گيرد.

اين انديكاتور از سه ميانگين متحرك با دوره ‌هاي 5، 8 و 13 استفاده مي‌كند. ميانگين متحرك ها به ترتيب آرواره، دندان و لب‌هاي تمساح را تشكيل مي‌دهند. اين انديكاتور يك رابطه همگرا واگرا را اعمال مي‌كند تا سيگنال هاي معاملاتي در پلتفرم پاكت آپشن ايجاد كند.

قانون اصلي معامله در اين استراتژي اين است كه وقتي تمساح در حال شكار است به معامله بپردازيد. بنابراين پس از ثبت نام در سايت بروكر پاكت آپشن اين مورد را فراموش نكنيد.

استراتژي معاملاتي تغيير جهت پاكت آپشن

تغيير جهت ها يا Reversals عضوي جدايي ناپذير در بازارهاي مالي هستند. قيمت ها هميشه در يك نقطه تغيير جهت مي‌دهند و در طول زمان شاهد تغيير جهت هاي صعودي و نزولي خواهيم بود.

ناديده گرفتن نقاط تغيير جهت باعث مي‌شود ريسك پاكت آپشن بيشتري را به جان بخريد. زماني كه يك تغيير جهت شروع به ظهور مي‌كند، در ابتدا مشخص نيست كه اين يك تغيير جهت است يا صرفا يك عقب ‌نشيني قيمتي.

زماني كه مشخص مي‌شود با يك تغيير جهت سر و كار داريم ممكن است قيمت حركت قابل توجهي كرده باشد و باعث ضرر بزرگ يا از بين رفتن بخش بزرگي از سرمايه در پاكت آپشن شود.

قانون اصلي تغيير جهت ها اين است كه در جهت تغيير قيمت به خريد بپردازيد. اين روند براي باينري آپشن در پاكت آپشن ايده‌آل است چون تراكنش ها را مي‌توان در بازه هاي زماني كوتاه با سيگنال هاي متعدد انجام داد.

اين استراتژي بر پايه سه انديكاتور پاكت آپشن قدرتمند ساخته شده است: باندهاي بولينگر، ميانگين متحرك همگرا واگرا MACD و ميانگين متحرك ساده SMA.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

نحوه پياده‌سازي استراتژي تغيير جهت PocketOption

براي پياده ‌سازي و اعمال استراتژي تغيير جهت، يك چارت كندل استيك در پاكت آپشن فعال كنيد و به سراغ معامله نمادهاي پر نوسان مانند دلار آمريكا يا معامله كريپتوكارنسي ها در پاكت آپشن برويد.

براي تنظيم انديكاتورهاي پاكت آپشن از اين موارد استفاده كنيد:

  • تنظيمات پيش فرض براي انديكاتور ميانگين متحرك همگرا واگرا MACD
  • استفاده از دوره 22 و انحراف 2 براي باندهاي بولينگر
  • استفاده از دوره 10 براي انديكاتور ميانگين متحرك ساده

متخصصان اين استراتژي توصيه مي‌كنند كه از يك بازه زماني 15 دقيقه‌اي براي استراتژي تغيير جهت در پاكت آپشن استفاده كنيد. شما مي‌توانيد با اين موارد شروع به كار با اين استراتژي و سودآوري در بروكر پاكت آپشن كنيد و سپس پارامترها را بر اساس نتايجي كه دريافت كرديد تغيير دهيد.

پس از تنظيم كردن استراتژي در بازه زماني 15 دقيقه منتظر حركت ناگهاني باشيد. همان لحظه‌اي كه چندين كندل در چارت پاكت آپشن ظاهر شد، به يك بازه زماني كوتاه‌تر (5 دقيقه) جابه‌جا شويد.

زماني كه در سايت رسمي بروكر PocketOption كندل‌ها در بالاي باندهاي بولينگر به سمت بالا حركت مي‌كنند، به سراغ آپشن Call برويد. همينطور قيمت بايد از ميانگين متحرك 10 به سمت بالا بازگردد و چارت MACD بالاتر از سطح صفر باشد.

زماني كه كندل ‌ها در پايين باندهاي بولينگر به سمت پايين حركت مي‌كنند،‌ به سراغ آپشن Put برويد. همينطور قيمت بايد از ميانگين متحرك 10 به سمت پايين بازگردد و چارت MACD پايين‌تر از سطح صفر باشد.

استراتژي فراكتال Fractal پاكت آپشن

انديكاتور فراكتال كه توسط بيل ويليامز Bill Williams معرفي شده است در واقع انديكاتوري است كه هدفش تشخيص نقاط تغيير جهت صعودي يا نزولي است. اين انديكاتور با پيكان هايي اين نقاط را علامت مي‌زند.

انديكاتور فراكتال ويليامز به معامله گران پاكت آپشن كمك مي‌كند تا تشخيص دهند قيمت به كدام جهت حركت خواهد كرد. ويليامز پيشنهاد كرده است از فراكتال و انديكاتور تمساح به همراه يكديگر استفاده شود.

اگر فراكتال بالاتر از دندان تمساح باشد اين يك سيگنال خريد است و اگر فراكتال پايين تر از دندان تمساح باشد اين سيگنالي براي فروش محسوب مي‌شود. انديكاتور فراكتال در ترمينال پاكت آپشن به صورت استاندارد در دسترس است و نيازي نيست آن را از جاي ديگري دانلود كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

استراتژي ترند قدرت Power Trend پاكت آپشن

سيستم ترند قدرت تنها از يك انديكاتور به نام شاخص قدرت نسبي يا RSI استفاده مي‌كند. شاخص قدرت نسبي يك انديكاتور تكنيكال است كه در تحليل بازارهاي مالي پاكت آپشن به كار گرفته مي‌شود.

اين انديكاتور قدرت تاريخي يا ضعف هاي يك نماد معاملاتي يا بازار را بر اساس قيمت هاي بسته شدن يك دوره معاملاتي، بر روي چارت پاكت آپشن به تصوير مي‌كشد. اين انديكاتور را با قدرت نسبي اشتباه نگيريد.

انديكاتور RSI به عنوان يك اسيلاتور (يك خط گراف كه بين دو حد حركت ميكند) و مي‌توانيد از 0 تا 100 قرار بگيرد. تفسير سنتي از اين انديكاتور اين باور را ايجاد كرده است كه مقادير 70 و بيشتر نشان دهنده شرايط اشباع از خريد است. در طرف ديگر مقادير 30 و كمتر نشان‌دهنده شرايط اشباع از فروش در سايت اصلي بروكر پاكت آپشن است.

با اين حال در استراتژي ترند قدرت ما از اين انديكاتور به شكل ديگري استفاده مي‌كنيم. معامله گران مشاهده كرده‌اند كه اين انديكاتور حركت قيمتي را دنبال مي‌كند: اگر يك ترند صعودي وجود داشته باشد، خط سيگنال RSI به بالا حركت مي‌كند. حداكثرهاي شاخص قدرت نسبي ابزار اضافه‌اي براي تفسير بازار محسوب مي‌شود.

نحوه معامله با استراتژي ترند قدرت PocketOption

يك مفهوم مرتبط با استفاده از سطوح اشباع از خريد و اشباع از فروش اين است كه بر روي سيگنال هاي معاملاتي پاكت آپشن و تكنيك هايي كه ترند را تاييد مي‌كند،‌ تمركز كنيم.

به عبارت ديگر، استفاده از سيگنال هاي صعودي در زماني كه قيمت در يك ترند صعودي است و استفاده از سيگنال هاي نزولي در زماني كه قيمت در ترند نزولي است. اين باعث مي‌شود از بسياري از هشدارها و سيگنال هاي اشتباهي كه RSI مي‌تواند ايجاد كند در امان باشيم.

در استراتژي ترند قدرت زماني كه يك شكست در شاخص قدرت نسبي از سمت پايين به بالا ايجاد مي‌شود، به سراغ آپشن Call پس از ورود به سايت پاكت آپشن بدون فيلترشكن مي‌رويم. از طرف ديگر، زماني كه يك شكست در شاخص قدرت نسبي از سمت بالا به پايين ايجاد مي‌شود به سراغ آپشن Put مي‌رويم.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

سوالات متداول استراتژي هاي بروكر پاكت آپشن

بهترين استراتژي در بروكر پاكت آپشن كدام است؟

پس از افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن مي‌توان انواع استراتژي ها را به كار گرفت و از طريق آنها سودآوري كرد. چيزي كه مهم است بدانيد بهترين استراتژي براي همه وجود ندارد و هر فردي با توجه به سبك معاملاتي خود، سرمايه‌اي كه دارد و شرايط خود،‌ مي‌تواند بهترين استراتژي را براي خود پيدا كند.

سريعترين استراتژي پاكت آپشن چيست؟

استراتژي توربو پاكت آپشن مي‌تواند به طور قابل توجهي زمان معامله را كاهش دهد و سودآوري معاملات شما را افزايش دهد. خب بالاخره در هر 60 ثانيه امكان سودآوري در اين قراردادهاي كوتاه مدت پاكت آپشن فارسي وجود دارد. به منظور اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما همراه باشيد.

شاخص قدرت نسبي پاكت آپشن چيست؟

شاخص قدرت نسبي يك انديكاتور تكنيكال پاكت آپشن است كه در تحليل بازارهاي مالي پاكت آپشن به كار گرفته مي‌شود. اين انديكاتور قدرت تاريخي يا ضعف هاي يك نماد معاملاتي يا بازار را بر اساس قيمت هاي بسته شدن يك دوره معاملاتي، بر روي چارت پاكت آپشن به تصوير مي‌كشد. اين انديكاتور را با قدرت نسبي اشتباه نگيريد.

براي استراتژي تمساح از كدام ابزار استفاده كنيم؟

شما تنها نياز به يك چارت قيمتي و يك انديكاتور تمساح يا Alligator داريد. همانطور كه مي‌دانيد،‌ طبيعت تمساح‌ها اين است كه شكارچيان مهاجمي باشند كه براي غذاي خود كمين مي‌كنند. انديكاتور تمساح يك ابزار تحليل تكنيكال است كه از ميانگين متحرك هاي روان شده يا Smoothed بهره مي‌گيرد.

در استراتژي تغيير جهت از كدام انديكاتورها استفاده مي‌كنيم؟

اين استراتژي بر پايه سه انديكاتور پاكت آپشن قدرتمند ساخته شده است: باندهاي بولينگر، ميانگين متحرك همگرا واگرا MACD و ميانگين متحرك ساده SMA. براي پياده‌سازي و اعمال استراتژي تغيير جهت، يك چارت كندل استيك در پاكت آپشن فعال كنيد و به سراغ معامله نمادهاي پر نوسان مانند دلار آمريكا يا معامله رمزارز ها در پاكت آپشن برويد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474 

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA 

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: پاكت اپشن معتبر، بررسي بروكر هاي باينري، روش شارژ ريالي، حداقل شارژ حساب پاكت اپشن، حساب ازمايشي پاكت اپشن،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۸:۰۹ توسط:روزبه افشاري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :