فاركس حرفه اي فاركس حرفه اي .

فاركس حرفه اي

مزاياي معامله در بروكر پاكت آپشن PocketOption

🔥امكانات معاملاتي بروكر پاكت آپشن PocketOption💵

همانطور كه مي‌دانيد بروكر پاكت آپشن PocketOption يك بروكر معاملاتي فاركس و CFD محسوب مي‌شود كه در سال 2017 شروع به كار كرد و دفتر اصلي آن در جزاير مارشال قرار گرفته است.

پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن شما به بيش از 100 نماد معاملاتي مختلف دسترسي خواهيد داشت و به طور كلي بروكر پاكت آپشن به عنوان يكي از بهترين بروكرهاي معاملاتي آپشن ها در بازار سرتاسر دنيا شناخته مي‌شود.

پاكت آپشن در واقع يك بروكر باينري آپشن است كه بيشتر براي معاملات باينري آپشن پاكت آپشن خود شهرت دارد و اين قابليت بين ديگر بروكرهاي فاركس صنعت معاملاتي چندان رايج نيست.

با ورود به سايت بروكر پاكت آپشن شما قادر هستيد در چهار بازار مالي مختلف و با بيش از 100 نماد به معامله و سودآوري بپردازيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد. 

 

در اين مطلب براي شما از مزاياي اين بروكر مي‌گوييم و اينكه چطور مي‌توانيد از اين امكانات از جمله حساب دمو پاكت آپشن و قابليت هاي معاملات اجتماعي و كپي معاملات بهره مند شويد. به طور كلي هزينه معامله در پاكت آپشن نسبت به ديگر بروكرهاي فاركس اين صنعت در رده پايين و مقرون به صرفه قرار دارد.

 

چرا در پاكت آپشن معامله كنيم💥 امكانات معامله در بروكر پاكت آپشن ⚡پلتفرم معاملاتي بروكر pocketOption 🔥خدمات مشتريان بروكر پاكت آپشن✨نمادهاي معامله pocketoption

اعتبار و امنيت معاملات بروكر پاكت آپشن

بروكر پاكت آپشن از طرف مركز تنظيم روابط بازار مالي بين‌المللي يا به طور مختصر IFMRRC موردتاييد قرار گرفته و مجوز دريافت كرده است. اين بروكر فاركس پاكت آپشن همينطور از قوانين Know-Your-Customer نيز پيروي مي‌كند و همينطور براي اجتناب از كلاهبرداري و پولشويي قوانيني تعيين كرده است.

به طور كلي با ورود به سايت رسمي بروكر پاكت آپشن متوجه خواهيد شد كه با يك بروكر امن و قابل اعتماد طرف هستيد كه امنيت و حريم خصوصي كاربران خود را در اولويت قرار داده است.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد. 

 

اين بروكر براي مشتريان خود محيطي را فراهم مي‌كند كه از سرمايه و اطلاعات شخصي خود به خوبي محافظت كنند. امنيت حساب پاكت آپشن يكي از مهمترين مسائلي است كه هر معامله گر بايد به آن توجه كند.

پاكت آپشن براي جلوگيري از هر گونه كلاهبرداري در پاكت آپشن، براي تمام كاركنان خود دوره هاي آموزشي در مورد قوانين و مقررات امنيت اطلاعات و سرمايه مشتريان تعيين كرده است. همينطور شما مي‌توانيد از تعداد ميليوني مشتريان پاكت آپشن در مورد امنيت و اعتبار معامله در پاكت آپشن سوال كنيد.

 

هزينه معاملات بروكر پاكت آپشن PocketOption

به ياد داشته باشيد كه هيچ كميسيون پاكت آپشن از مشتريان دريافت نمي‌شود و هزينه اضافه يا پنهاني براي معامله گران و سرمايه گذاران در پاكت آپشن وجود ندارد.

به طور كلي هزينه معامله پاكت آپشن نسبت به ديگر بروكرها كم است و شما مي‌توانيد بدون پرداخت هزينه اضافه و تنها از طريق اسپردهاي كم مربوط به نمادهاي معاملاتي به خريد و فروش و سودآوري در پاكت آپشن بپردازيد.

علاوه بر اين، در سايت بروكر PocketOption براي مشتريان وفادار بونوس هاي جذابي تعبيه شده است تا بتوانيد سودآوري خود را به حداكثر برسانيد و در كنار سود معاملات، درصدي نيز از بونوس ها دريافت كنيد.

اين بونوس هاي پاكت آپشن را شما مي‌توانيد از طريق كدهاي بونوس و همينطور سيستم كش بك پاكت آپشن دريافت كنيد و درآمدزايي فرعي در پلتفرم پاكت آپشن داشته باشيد.

به طور كلي در سيستم كش بك بروكر پاكت آپشن شما مي‌توانيد 1 درصد از حجم معاملاتي خود را از طريق كش بك دريافت كنيد. در مورد درصد درآمدزايي نيز شما مي‌توانيد حتي تا 93 درصد سودآوري از معاملات خود در حيطه جفت ارزها داشته باشيد.

 براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

💰هزينه استفاده از امكانات پاكت آپشن ميزان هزينه
💵هزينه واريز به حساب پاكت آپشن بدون هزينه
💶هزينه برداشت از حساب پاكت آپشن بدون هزينه
💻هزينه عدم فعاليت بدون هزينه
⚡هزينه ايجاد حساب پاكت آپشن بدون هزينه
💱اسپرد پاكت آپشن اسپرد شناور از 1.1 پيپ

امكانات حساب بروكر پاكت آپشن PocketOption

پس از افتتاح حساب در پاكت آپشن شما مي‌توايند از امكانات وسيع اين بروكر بهره بگيريد. حساب زنده پاكت آپشن در واقع انتخابي است كه همه نوع معامله گران از معامله با تجربه گرفته تا معامله گر تازه كار به راحتي مي‌توانند از آن بهره بگيرند.

پاكت آپشن براي سادگي، تنها يك نوع حساب زنده پاكت آپشن ارائه مي‌كند و نيازي نيست كه به مقايسه حساب هاي مختلف بپردازيد و خود را بين حساب ها سردرگم كنيد.

حداقل واريز حساب پاكت آپشن مبلغ 50 دلار آمريكا تعيين شده است كه نسبت به ديگر بروكرهاي فاركس مبلغ كم و مناسبي به نظر مي‌رسد. همينطور براي حداقل برداشت از حساب پاكت آپشن نيز شما مي‌توانيد حداقل 10 دلار آمريكا را برداشت نماييد.

روند ثبت نام بروكر PocketOption بسيار ساده و سريع است و به راحتي مي‌توانيد با ارائه اطلاعات خود در چند دقيقه آماده معامله باشيد. حساب معاملاتي پاكت آپشن به راحتي قابل استفاده است و براي معامله گران تازه و همينطور متخصصان امكانات مختلفي در آن ارائه شده است.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

شما مي‌توانيد از حداكثر 1:1000 اهرم پاكت آپشن و حداقل معاملات 1 دلاري در بروكر پاكت آپشن لذت ببريد. علاوه بر اين شما اين امكان را داريد كه از حساب دمو پاكت آپشن بدون محدوديت و هزينه استفاده كنيد و پس از اينكه اطمينان كافي به استراتژي خود پيدا كرديد به سادگي حساب دمو خود را به واقعي تبديل كنيد.

 

معامله فاركس و CFD در پاكت آپشن💵 معامله CFD پاكت آپشن ترفندهاي معاملاتي پاكت آپشن 💰مقايسه باينري آپشن و فاركس PocketOption ⚡استراتژي هاي فاركس پاكت آپشن✨

پلتفرم هاي معاملاتي بروكر پاكت آپشن PocketOption

با ورود به سايت بروكر پاكت آپشن مي‌توانيد از دو پلتفرم محبوب براي معاملات خود استفاده كنيد: پلتفرم متاتريدر 4 و متاتريدر 5 پاكت آپشن. اين پلتفرم ها به چندين زبان روز دنيا ارائه مي‌شوند و شما مي‌توانيد طبق نيازهاي خود يكي از اين دو پلتفرم محبوب را انتخاب كنيد.

به طور كلي متاتريدر 4 پاكت آپشن به دليل امكانات بسيار و حمايت جامعه طرفداران و ابزارهايي كه براي آن ساخته شده است، پس از سالها هنوز محبوب است و مي‌توانيد در معاملات پاكت آپشن از آن بهره بگيريد.

از طرف ديگر، پلتفرم متاتريدر 5 پاكت آپشن به دليل جديدتر بودن داراي امكانات جديدي است و همينطور از ابزار تحليل تكنيكال و انديكاتورهاي بيشتري بهره مند است كه باعث مي‌شود بخشي از معامله گران نيز به سمت اين پلتفرم كشيده شوند.

شما مي‌توانيد از طريق نصب اپليكيشن دسكتاپ، اپليكيشن موبايل پاكت آپشن يا از طريق پلتفرم معاملاتي وب پاكت آپشن، از امكانات پاكت آپشن بهره بگيريد.

از طريق اين راه ها شما مي‌توانيد هشدارهاي قيمتي و نوتيفيكشن هاي اختصاصي دريافت كنيد و از انواع دستورهاي معاملاتي پاكت آپشن بهره بگيريد. همينطور مي‌توانيد انديكاتورهاي پاكت آپشن را شخصي سازي كنيد و تاريخچه معاملات خود را دنبال كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد. 

نمادهاي معاملاتي بروكر پاكت آپشن PocketOption

همانطور كه گفتيم در سايت كارگزاري پاكت آپشن شما مي‌توانيد به بيش از 100 نماد معاملاتي دسترسي پيدا كنيد. پاكت آپشن امكان معامله باينري آپشن با درصدهاي پرداخت بالا را براي مشتريان فراهم مي‌كند.

از انواع نمادهاي معاملاتي بروكر پاكت آپشن مي‌توانيد به موارد زير اشاره كرد:

  • بيش از 45 جفت ارز معاملاتي
  • 6 نماد كالاي گرانبها از جمله نفت برنت، طلا، نقره و گار طبيعي
  • بيش از 30 سهام شركت هاي معتبر
  • 10 كريپتوكارنسي در پاكت آپشن از جمله بيت كوين
  • 15 شاخص معاملاتي از جمله SP500

شما مي‌توانيد به راحتي از بين اين نمادهاي معاملاتي گزينه هاي دلخواه خود را پيدا كرده و معامله كنيد. با توجه به تنوع بالاي نمادهاي بروكر پاكت آپشن شما مي‌توانيد به تنوع بخشي معاملات خود بپردازيد تا ريسك از دست دادن سرمايه خود را به حداقل برسانيد.

 

ابزار سودآوري در بروكر پاكت آپشن PocketOption

در سايت بدون فيلتر بروكر پاكت آپشن اين امكان وجود دارد كه از طريق دو ابزار و سيستم اصلي به تحليل بازار و سودآوري بپردازيد. اين دو روش شامل سيگنال هاي معاملاتي و قابليت معاملات اجتماعي در پاكت آپشن مي‌شود.

از طريق اين روش ها شما مي‌توانيد استراتژي هاي پاكت آپشن خود را بهبود ببخشيد و با ديگر معامله گران تعامل كنيد،‌ ايده هاي معاملاتي رد و بدل نماييد و تكنيك هاي جديدي براي معامله كشف كنيد.

سيستم معاملات اجتماعي پاكت آپشن يك دنياي فوق‌العاده از روابط و تعامل بين معامله گران را جلوي شما قرار مي‌دهد و شما مي‌توانيد ترفندها و استراتژي هاي خود را به راحتي به اشتراك بگذاريد.

از طريق سيگنال هاي پاكت آپشن نيز شما مي‌توانيد پيش بيني هاي مربوط به آينده بازارهاي معاملاتي را مشاهده كنيد و گزينه‌اي كه با آن موافق هستيد را انتخاب كرده و طبق آن معامله كنيد و به سودآوري دست پيدا كنيد.

شما مي‌توانيد بدون نياز به توسعه و خلق استراتژي هاي معاملاتي خود، به كپي كردن استراتژي هاي معاملاتي پاكت آپشن ديگران بپردازيد و بدون نياز به دانش تخصصي در مورد بازار از تجربه ديگران بهره بگيريد. اين امكانات كاملا رايگان در اختيار شما قرار مي‌گيرد.

 براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

خدمات مشتريان بروكر پاكت آپشن PocketOption

بروكر پاكت آپشن داراي يكي از بهترين خدمات مشتريان در صنعت معاملات فاركس است و براي شما انواع مختلفي از راه هاي ارتباطي را فراهم كرده است تا به سادگي با خدمات مشتريان پاكت آپشن ارتباط برقرار كنيد.

خدمات مشتريان در بروكر پاكت آپشن به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته در اختيار شما هست و بدون تعطيلي در آخر هفته ها شما مي‌توانيد مشكلات خود را با كاركنان و مشاوران متخصص پاكت آپشن در ميان بگذاريد و همينطور جواب سوالهاي خود را به سرعت دريافت كنيد.

شما مي‌توانيد از راه هاي مختلف از جمله ارسال ايميل، تماس تلفني با مشاوران بروكر پاكت آپشن و ارسال پيام از طريق فرم تماس با پشتيباني مشتريان پاكت آپشن ارتباط برقرار كنيد.

طبق تجربه پشتيباني مشتريان اين بروكر به سرعت پاسخگوي شما خواهد بود و معمولا در مدت زمان 2 تا 5 دقيقه با شما ارتباط برقرار خواهد شد. بنابريان به سرعت مي‌توانيد جواب مشكلات خود را در هنگام معامله در پلتفرم بروكر پاكت آپشن را پيدا كنيد.

 

تحريم اپل بر متاتريدر 4 و 5 آيفون💥 حذف MT4 و MT5 از اپ استور ❗ دانلود متاتريدر 4 و متاتريدر 5 براي آيفون ✨بهترين روش دسترسي به متاتريدر در دسكتاپ و اندرويد🔥

سوالات متداول مزاياي معامله در بروكر پاكت آپشن

آيا معامله در پاكت آپشن امن است؟

بروكر پاكت آپشن از طرف مركز تنظيم روابط بازار مالي بين‌المللي يا به طور مختصر IFMRRC موردتاييد قرار گرفته و مجوز دريافت كرده است. اين بروكر فاركس پاكت آپشن همينطور از قوانين Know-Your-Customer نيز پيروي مي‌كند و همينطور براي اجتناب از كلاهبرداري و پولشويي قوانيني تعيين كرده است. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با ما همراه باشيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

پلتفرم هاي پاكت آپشن شامل چه مواردي مي‌شود؟

با افتتاح حساب در بروكر PocketOption مي‌توانيد از دو پلتفرم محبوب براي معاملات خود استفاده كنيد: پلتفرم متاتريدر 4 و متاتريدر 5 پاكت آپشن. اين پلتفرم ها به چندين زبان روز دنيا ارائه مي‌شوند و شما مي‌توانيد طبق نيازهاي خود يكي از اين دو پلتفرم محبوب را انتخاب كنيد.

حداقل واريز و برداشت از حساب پاكت آپشن چقدر است؟

حداقل واريز به حساب پاكت آپشن مبلغ 50 دلار آمريكا تعيين شده است كه نسبت به ديگر بروكرهاي فاركس مبلغ كم و مناسبي به نظر مي‌رسد. همينطور براي حداقل برداشت از حساب پاكت آپشن نيز شما مي‌توانيد حداقل 10 دلار آمريكا را برداشت نماييد.

هزينه معامله در بروكر پاكت آپشن چقدر است؟

به طور كلي هزينه معامله پاكت آپشن نسبت به ديگر بروكرها كم است و شما مي‌توانيد بدون پرداخت هزينه اضافه و تنها از طريق اسپردهاي كم مربوط به نمادهاي معاملاتي به خريد و فروش و سودآوري در پاكت آپشن بپردازيد.

از چه طريقي مي‌توان با خدمات مشتريان پاكت آپشن ارتباط برقرار كرد؟

شما مي‌توانيد از راه هاي مختلف از جمله ارسال ايميل، تماس تلفني با مشاوران بروكر پاكت آپشن و ارسال پيام از طريق فرم تماس با پشتيباني مشتريان پاكت آپشن ارتباط برقرار كنيد.




ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474 

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian  

واتس آپ: https://wa.me/971527829474 

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex 

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex   

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebookhttps://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

 

فاركس حرفه اي


برچسب: ثبت نام در بروكر پاكت آپشن، استراتژي هاي پاكت آپشن، پلتفرم بروكر پاكت آپشن، كريپتوكارنسي در پاكت آپشن، مزاياي بروكر پاكت آپشن، استراتژي بروكر PocketOption،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۸:۱۸ توسط:روزبه افشاري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :