فاركس حرفه اي فاركس حرفه اي .

فاركس حرفه اي

آيا بروكر پاكت آپشن معتبر است؟

💵اعتبار بروكر پاكت آپشن PocketOption🔥

يكي از محبوب ترين بروكرهاي دنياي معاملات پاكت آپشن است كه در طول سالهاي فعاليت خود توانسته افراد بسياري را به خود جذب كند و با آمار فوق العاده ثبت نام در بروكر پاكت آپشن، نشان دهد كه خدمات بسياري باكيفيت و پرسودي ارائه مي‌كند.

با اين حال مانند هر بروكر ديگري، قبل از شروع معامله در پلتفرم پاكت آپشن بهتر است از اعتبار و امنيت آن مطمئن شويد و به خوبي با آن آشنايي پيدا كنيد تا پتانسيل سودآوري خود در اين بروكر را به حداكثر برسانيد.

بروكر پاكت آپشن فارسي با سالها تجربه ارائه خدمات مالي در زمينه هاي معاملات فاركس،‌ معاملات CFD پاكت آپشن، باينري آپشن و معاملات اجتماعي، توانسته در بسياري از زمينه ها از خود سرعت عمل و كيفيت عالي نشان دهد و يك بروكر ايده‌آل براي بسياري از مشتريانش شود.

در اين مطلب به اعتبار پاكت آپشن و امكانات قدرتمندي كه اين بروكر ارائه مي‌كند مي‌پردازيم تا قبل از افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن، به طور كامل از خدمات آن، قابليت اعتماد كردن به آن و به حداكثر رساندن سودآوري خود در اين بروكر، اطلاع پيدا كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

✨سال تاسيس پاكت آپشن 2017
✔رگوله شده توسط IFMRRC يا مركز تنظيم روابط بازار مالي
💥قوانين جلوگيري از كلاهبرداري مبتني بر قوانين AML يا ضدپولشويي و KYC
🔥امكان معامله امن با ربات ها بله
⚡حساب دمو پاكت بدون نياز به ثبت نام و بدون محدوديت

آشنايي با بروكر معتبر پاكت آپشن PocketOption

بروكر پاكت آپشن ايران در واقع يك بروكر شناخته شده است كه در سال 2017 تاسيس شد و به سرعت با ارائه خدمات به شكلي خلاقانه و متفاوت به شهرت رسيد و ميليون ها مشتري را به خود جذب كرد.

پاكت آپشن توانست در عرض يك سال بيشتر از 100 هزار مشتري جمع آوري كند و گردش معاملاتي خود را به 500 ميليون دلار برساند. در اين بازه زماني يك ساله، ميانگين درآمد معامله گران در وب سايت رسمي پاكت آپشن به ازاي هر ماه بيش از 850 دلار بوده است.

اين بروكر براي در دسترس قرار دادن بيش از 100 نماد معاملاتي پاكت آپشن براي معامله شهرت دارد. بنابراين شما گزينه هاي متعددي براي انتخاب كرده در زمينه معاملات داريد.

همينطور بروكر پاكت آپشن امكان تمرين و تست استراتژي ها را با حساب دمو پاكت آپشن فراهم مي‌كند كه به بدون محدوديت مي‌توانيد از آن بهره بگيريد و قبل از ورود به دنياي معاملات واقعي، خود را محك بزنيد.

پاكت آپشن و معامله مطمئن 🔥 روش هاي معامله امن پاكت آپشن💥 امكانات بروكر پاكت آپشن ⚡بروكر رگوله شده پاكت آپشن✨ معامله با ربات هاي بروكر PocketOption

امنيت معاملات در بروكر پاكت آپشن PocketOption

بروكر پاكت آپشن با ارائه خدمات معاملاتي پيشرفته و كاربر محور سعي كرده است دنياي معاملاتي را براي افراد بيشتري در سرتاسر دنيا در دسترس قرار دهد و جامعه‌اي دوستانه و فعال از انواع معامله ‌گران بروكر پاكت آپشن ايجاد كند.

براي معامله در پلتفرم بروكر پاكت آپشن و استفاده از امكانات آن بديهي است كه قوانين و مقرراتي در نظر گرفته شده است تا امنيت معامله گران تامين شده و همينطور محيطي بدون استرس براي معامله گران ايجاد شود.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

به منظور مبارزه با پولشويي بروكر پاكت آپشن اقداماتي را در نظر گرفته است كه بهتر است به درستي مراحل آن را طي كنيد تا بدون دردسر بتوانيد به معاملات خود بپردازيد تا به سالم ترين شكل ممكن بتوانيد به سودآوري در پاكت آپشن بپردازيد.

بروكر پاكت آپشن از شما مي‌خواهد كه كپي اسكن شده مدارك خود را كه هويت و محل واقعي سكونت شما را نشان مي‌دهد را در بخش پروفايل مشتري بارگذاري كنيد تا احراز هويت پاكت آپشن انجام شود.

همينطور يك تماس تلفني با شماره تلفني كه ارائه كرده‌ايد برقرار خواهد شد تا اطمينان حاصل شود كه خودتان اقدام به ثبت نام در پاكت آپشن پرداخته‌ايد. ممكن است در طول فعاليت خود در بروكر پاكت آپشن، اين بروكر از روش هاي ديگري از شما درخواست احراز هويت كند.

بروكر رگوله شده پاكت آپشن PocketOption

بروكر پاكت آپشن داراي مجوز از رگولاتور IFMRRC يا مركز تنظيم روابط بازار مالي (Financial Market Relations Regulation Center) است. اين يكي از مهمترين عواملي است كه مي‌توانيد بر اساس آن به يك بروكر اعتماد كنيد و بدون نگراني در پاكت آپشن رگوله فعاليت كنيد.

علاوه بر اين پاكت آپشن بر قوانين AML يا ضدپولشويي و قانون Know Your Customer متعهد است و حساب بروكر پاكت آپشن و سرمايه مشتريان خود را از هر فعاليت كلاهبرداري در امان نگه مي‌دارد.

همينطور با توجه به مشتريان ميليوني اين بروكر به راحتي مي‌توانيد با اين افراد ارتباط برقرار كنيد و از آنها در مورد امنيت معامله در بروكر پاكت آپشن بپرسيد يا اينكه نقد و بررسي افراد مختلف را در اينترنت بخوانيد و خودتان به نتيجه برسيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

استفاده از حساب دمو پاكت آپشن PocketOption

حساب دمو در بروكر پاكت آپشن از نظر تكنيكي و عملكرد،‌ تقريبا يك كپي كامل از حساب هاي معاملاتي واقعي است و تنها تفاوت آن اين است كه مشتري در حساب دمو با پول مجازي به معامله مي‌پردازد.

نمادهاي معاملاتي،‌ نقل قول هاي قيمتي، انديكاتورهاي معاملاتي و سيگنال ها در پاكت آپشن تمام با چيزي كه در حساب واقعي پاكت آپشن مي‌بينيم يكسان هستند.

بنابراين معامله در يك حساب دمو، راهي فوق العاده براي تمرين و امتحان كردن تمام استراتژي هاي معاملاتي متناسب با سبك معاملاتي شما در سايت رسمي بروكر PocketOption است.

به وسيله معامله در حساب دمو شما مي‌توانيد به راحتي ريسك از دست دادن سرمايه خود را از ذهن بيرون كرده و تمام تمركز خود را بر روي بهبود مهارت هاي معاملاتي و مديريت سرمايه پاكت آپشن بگذاريد.

اين يك ابزار عالي براي شروع در بازار معاملاتي باينري آپشن است و به راحتي مي‌توانيد بدون واريز هيچ پولي،‌ به حساب دمو همراه شده و از پستي و بلندي هاي معامله در بازار باينري آپشن اطلاع حاصل كنيد.

حتي معامله گران حرفه‌اي نيز به طور مداوم از حساب دمو استفاده مي‌كنند تا استراتژي هاي پاكت آپشن جديد خود را تست كنند و آماده شوند تا در بازار واقعي آنها را به كار بگيرند.

البته بايد توجه داشته باشيد كه در هنگام معامله در حساب دمو، به دليل عدم وجود احساسات بازار در يكي از اركان اساسي معاملات است و بازارها بر اساس آن تغيير و تحول هاي قابل توجهي پيدا مي‌كنند،‌ ممكن است تحولات بازار متفاوت از دنياي واقعي معاملات باشد. بنابراين در هنگام ورود به حساب واقعي پاكت آپشن بايد اين نكته را در ذهن داشته باشيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

براي دسترسي به حساب دمو پاكت آپشن كافي است مراحل اوليه ثبت نام بروكر پاكت آپشن را كه در ادامه توضيح داده‌ايم طي كنيد. نيازي به واريز يا احراز هويت براي استفاده از امكانات كامل حساب دمو وجود ندارد.

پاكت آپشن و معامله مطمئن 🔥 روش هاي معامله امن پاكت آپشن💥 امكانات بروكر پاكت آپشن ⚡بروكر رگوله شده پاكت آپشن✨ معامله با ربات هاي بروكر PocketOption

معامله با ربات ها در بروكر پاكت آپشن PocketOption

مي‌توان به انواع ربات هاي معاملاتي در پلتفرم هاي متاتريدر 4 و متاتريدر 5 در وب سايت بروكر پاكت آپشن، دسترسي پيدا كرد. ربات هاي مشهور با كارايي بالا معمولا به طور مداوم به روز رساني مي‌شود و به روش هاي مختلف در دسترس معامله گران قرار مي‌گيرند.

شما مي‌توانيد تنظيمات اكثر ربات هاي پاكت آپشن را خودتان تغيير داده و آنها را بر اساس نيازهاي خود و شرايط معاملاتي فعلي خود شخصي سازي كنيد. همينطور مي‌توانيد از آنها در حساب دمو بهره گرفته و كارايي آنها را محك بزنيد.

اما بايد بسيار هوشيار باشيد كه ربات هاي معاملاتي به طور كلي ريسك بالايي دارند و اگر به خوبي آنها را تنظيم نكرده و مديريت ريسك پاكت آپشن نكنيد، به راحتي ممكن است سرمايه خود را از دست بدهيد. بنابراين قبل از استفاده از هر ربات پاكت آپشن، حتما بايد از نحوه كارايي آن اطمينان حاصل كنيد.

براي انتخاب بهترين ربات هاي پاكت آپشن،‌ معمولا يكي از بزرگترين مواردي كه بايد آن را بررسي كنيد، داشتن ابزار مديرت ريسك مانند توقف ضررها و ارائه هشدارهاي قيمتي آني است. البته بررسي نقد و بررسي كاربران از ربات ها به صورت آنلاين نيز مي‌تواند به شما كمك كند.

البته قيمت ربات ها نيز عنصر مهمي است. با اين ممكن است يك ربات رايگان براي شما بيشتر از يك ربات با قيمت بالا كارايي داشته باشد اما معمولا ربات هايي كه از منابع معتبر به دست شما رسيده است و پشتيباني مناسبي دارند،‌ بهترين گزينه هستند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

ربات هاي معاملاتي باينري آپشن معمولا به طور رايگان در دسترس هستند يا اينكه يك دموي رايگان دارند تا بتوانيد آنها را تست كنيد. شما مي‌توانيد آنها را به راحتي دانلود كرده و به معاملات پاكت آپشن با ربات استفاده بپردازيد.

حفظ امنيت حساب بروكر پاكت آپشن

حتما مي‌دانيد كه هر مشتري صرف نظر از وضعيت حقوقي خود، تنها مي‌تواند يك حساب واقعي در بروكر پاكت آپشن داشته باشد. در صورت مشاهده ثبت نام دوباره، بروكر اين حق را دارد كه از معامله شما در حساب هايتان جلوگيري كند.

مشتريان بايد اطلاعات كاربري خود را حفظ كرده و در اختيار فردي ديگر قرار ندهند. در صورت از دست رفتن اطلاعات، مشتري ملزم است كه با از طريق وب سايت بدون فيلتر پاكت آپشن با بروكر ارتباط برقرار كند تا دسترسي به مبالغ حساب مسدود شود.

تمام واريزها و برداشت از حساب پاكت آپشن از بخش كابين انجام مي‌شود و اين بروكر هيچوقت از طريق ايميل، چت، تلفني و غيره به واريز يا برداشت مشتريان نمي‌پردازد.

حساب هاي معاملاتي بر اساس دلار آمريكا تنظيم شده‌اند. اگر مشتري با ارز ديگري اقدام به واريز به حساب پاكت آپشن كند، مبلغ موردنظر به طور اتوماتيك در پاكت آپشن به ارز اصلي حساب يعني دلار آمريكا تبديل مي‌شود.

حداقل ميزان واريز به حساب هاي معاملاتي پاكت آپشن 50 دلار آمريكا يا معادل آن در ارزهاي ديگر است و حداقل ميزان برداشت از حساب هاي معاملاتي 10 دلار آمريكا يا معادل آن است. توجه داشته باشيد كه به دلايل حفظ امنيت مبالغ مشتريان، برداشت ها بايد از همان روش هاي واريزي كه توسط مشتري انجام شده است، انجام شود.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

پاكت آپشن و معامله مطمئن 🔥 روش هاي معامله امن پاكت آپشن💥 امكانات بروكر پاكت آپشن ⚡بروكر رگوله شده پاكت آپشن✨ معامله با ربات هاي بروكر PocketOption

سوالات متداول بروكر پاكت آپشن معتبر PocketOption

چرا از خدمات بروكر پاكت آپشن استفاده كنيم؟

بروكر پاكت آپشن با سالها تجربه ارائه خدمات مالي در زمينه هاي معاملات فاركس،‌ معاملات CFD پاكت آپشن، باينري آپشن و معاملات اجتماعي، توانسته در بسياري از زمينه ها از خود سرعت عمل و كيفيت عالي نشان دهد و يك بروكر ايده‌آل براي بسياري از مشتريانش شود. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد.

آيا معامله در پاكت آپشن امن است؟

براي معامله در پلتفرم بروكر پاكت آپشن و استفاده از امكانات آن بديهي است قوانين و مقرراتي در نظر گرفته شده است تا امنيت معامله گران تامين شده و همينطور محيطي بدون استرس براي معامله گران ايجاد شود. پس از افتتاح حساب در بروكر PocketOption مي‌توانيد بدون نگراني به معامله در اين پلتفرم بپردازيد.

آيا بروكر پاكت آپشن رگوله است؟

بروكر پاكت آپشن داراي مجوز از رگولاتور IFMRRC يا مركز تنظيم روابط بازار مالي (Financial Market Relations Regulation Center) است. اين يكي از مهمترين عواملي است كه مي‌توانيد بر اساس آن به يك بروكر اعتماد كنيد و بدون نگراني در پاكت آپشن رگوله فعاليت كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

آيا امكان معامله با ربات در پاكت آپشن وجود دارد؟

مي‌توان به انواع ربات هاي معاملاتي در پلتفرم هاي متاتريدر 4 و متاتريدر 5 در پاكت آپشن دسترسي پيدا كرد. ربات هاي مشهور با كارايي بالا معمولا به طور مداوم به روز رساني مي‌شود و به روش هاي مختلف در دسترس معامله گران قرار مي‌گيرند.

چطور امنيت حساب پاكت آپشن را حفظ كنيم؟

مشتريان بايد اطلاعات كاربري خود را حفظ كرده و در اختيار فردي ديگر قرار ندهند. در صورت از دست رفتن اطلاعات، مشتري ملزم است كه با بروكر معاملاتي پاكت آپشن ارتباط برقرار كند تا دسترسي به مبالغ حساب مسدود شود.



ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebookhttps://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

 

فاركس حرفه اي


برچسب: ثبت نام در بروكر پاكت آپشن، اعتبار بروكر پاكت آپشن، وب سايت رسمي پاكت آپشن، سودآوري در پاكت آپشن، سيگنال ها در پاكت آپشن، مديريت ريسك پاكت آپشن، افتتاح حساب PocketOption، فارسيPocketOption،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۱:۲۵ توسط:روزبه افشاري موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :