فاركس حرفه اي فاركس حرفه اي .

فاركس حرفه اي

انواع چارت هاي تحليلي پاكت آپشن PocketOption

🔥چارت ها و ابزار تحليلي پاكت آپشن PocketOption💵

پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن شما مي‌توانيد به انواع ابزار تحليل تكنيكال، انديكاتورها، چارت ها و همينطور تنظيمات مختلف كه بر روي نحوه استفاده شما از پلتفرم پاكت آپشن و ظاهر آن تاثير مي‌گذارد،‌ بهره بگيريد.

بروكر معتبر پاكت آپشن به گونه‌اي خدمات خود را ارائه مي‌كند كه انواع معامله گران با سبك هاي معاملاتي، سلايق و شرايط معامله متفاوت بتوانند در آن با نمادهاي معاملاتي متعدد معامله كرده و به سودآوري در پاكت آپشن دست پيدا كنند.

شما مي‌توانيد با ورود به وب سايت رسمي پاكت آپشن از اين خدمات بهره مند شويد. در اين مطلب به امكانات پلتفرم پاكت آپشن، ابزار تحليلي و چارت هاي آن مي‌پردازيم تا بهتر با آنها آشنا شده و بتوانيد اين پلتفرم را طبق خواسته هاي خود شخصي سازي كرده و به راحتي از آن استفاد كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

پلتفرم بروكر پاكت آپشن به زبان فارسي

خوشبختانه بروكر معتبر پاكت آپشن جزو معدود بروكرهايي است كه زبان فارسي را در اختيار مشتريان ايراني و فارسي زبان خود قرار مي‌دهد.

از اين رو شما مي‌توانيد به راحتي در صفحه اصلي ورود به بروكر پاكت آپشن، بر روي پرچم كشور در گوشه سمت راست صفحه كليك كنيد و در منوي باز شده روي زبان فارسي كليك كنيد تا پاكت آپشن فارسي براي شما در دسترس قرار بگيرد.

لطفا توجه داشته باشيد، زباني كه در اين صفحه انتخاب مي‌كنيد بر روي پيام هاي آينده، درخواست هاي پشتيباني مشتريان پاكت آپشن و چت هاي شما اعمال مي‌شود و از اين پس با زبان فارسي مي‌توانيد با بروكر پاكت آپشن ايران ارتباط برقرار نماييد.

همينطور امكان تغيير زبان در تنظيمات پروفايل كابين بروكر پاكت آپشن وجود دارد و نيازي نيست حتما اين كار را در صفحه اصلي بروكر پاكت آپشن انجام دهيد.

تنظيمات پنل معاملاتي پاكت آپشن PocketOption

سايت رسمي بروكر پاكت آپشن براي شما دو نوع پس زمينه با تم روشن و تاريك را ارائه مي‌كند و شما مي‌توانيد طبق خواسته خود بين آنها جابه‌جا شويد. براي تغيير رنگ پس زمينه، با كليك كردن بر روي آواتار خود در پنل بالاي كابين پاكت آپشن، گزينه تنظيمات يا Settings را انتخاب كنيد.

حالا به راحتي مي‌توانيد گزينه موردنظر خود را از بين تم روشن و تاريك انتخاب كنيد. همينطور شما مي‌توانيد محل پنل معاملاتي پاكت آپشن را شخصي سازي كنيد.

پنل معاملاتي پاكت آپشن به صورت پيش فرض در قسمت پايين صفحه قرار دارد. شما مي‌توانيد با كليك بر روي علامت پيكان كوچك در گوشه سمت چپ بالاي صفحه، محل قرارگيري آن را به راحتي تغيير دهيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

انتخاب نمادهاي معاملاتي پاكت آپشن PocketOption

شما مي‌توانيد در سايت بروكر PocketOption به انواع مختلفي از نمادهاي معاملاتي كه بيش از 100 عدد هستند دسترسي پيدا كنيد. اين نمادها شامل جفت ارزها، رمزارزها در پاكت آپشن، كالاها و سهام ها مي‌شود.

طبق طبقه‌بندي هايي كه پلتفرم اين بروكر براي شما در دسترس قرار داده است و همينطور با استفاده قابليت جستجوي آني، از بين نمادهاي معاملاتي پاكت آپشن گزينه موردنظر خود را پيدا كنيد.

كافي است نام نماد معاملاتي را در كادر جستجو وارد كنيد تا آن را پيدا كنيد. همينطور شما مي‌توانيد هر جفت ارز پاكت آپشن، كريپتوكارنسي پاكت آپشن، كالا يا سهامي را به ليست نمادهاي موردعلاقه خود اضافه كنيد.

اين كار را مي‌توانيد با ستاره هايي كه در مقابل هر نماد وجود دارد انجام دهيد. با كليك بر روي علامت ستاره به سادگي نمادهاي موردعلاقه شما به يك ليست جداگانه منتقل مي‌شود تا دسترسي آساني به آنها داشته باشيد.

انواع چارت هاي پاكت آپشن PocketOption

به طور كلي پنج نوع چارت معاملاتي در پلتفرم بروكر پاكت آپشن براي معامله گران در دسترس است. ليست انواع چارت ها به شرح زير است:

  • چارت محيطي Area
  • چارت خطي Line
  • چارت كندل هاي ژاپني Japanese Candles
  • چارت ميله‌اي Bars
  • چارت هيكن آشي Heiken Ashi

چارت محيطي در واقع يك چارت از نوع تيك Tick است و يك محيط پر شده را نشان مي‌دهد كه شما مي‌توانيد در آن تغيير قيمتي آني را مشاهده كنيد. تيك حداقل تغيير در قيمت است و با نهايت زوم چندين تيك در چند دقيقه مي‌تواند وجود داشته باشد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

چارت خطي نيز مشابه چارت محيطي است. اين نيز يك چارت تيك است كه تغييرات قيمتي واقعي را نشان مي‌دهد اما اين به صورت يك خط در چارت معاملاتي پاكت آپشن به نمايش درمي‌آيد.

چارت هاي كندل استيك محدوده حداكثر تا حداقل يك حركت قيمتي را در يك بازه زماني مشخص به نمايش درمي‌آورند. بخش بدنه كندل محدوده بين قيمت باز شدن تا بسته شدن قيمت را نشان مي‌دهد.

با اين حال خط باريك كه با نام سايه يا شدو كندل شناخته مي‌شود حداكثر نوسان در پاكت آپشن به طرف پايين يا بالا را نمايش مي‌دهد. اگر قيمت بسته شدن بالاتر از قيمت باز شدن باشد، كندل رنگ سبز خواهد داشت و اگر قيمت بسته شدن پايين تر از قيمت باز شدن باشد، رنگ كندل قرمز خواهد بود.

چارت ميله‌اي مشابه چارت كندل استيك در پاكت آپشن است چون قيمت باز شدن، بسته شدن و محدوده حداكثر و حداقل قيمت را نشان مي‌دهد. خط كوچك افقي در سمت چپ نشان دهنده قيمت باز شدن و خط سمت راست نشان دهنده قيمت بسته شدن است.

چارت هيكن آشي نيز در نگاه اول دقيقا مانند كندل استيك ژاپني است اما كندل هاي هيكن آشي در واقع با كمك يك فرمول كه نويز قيمت و نوسان در بازار پاكت آپشن را از بين مي‌برد، شكل مي‌گيرد.

✨نوع چارت پاكت آپشن خصوصيات
📊چارت محيطي Area چارت تيك به صورت محيطي
📈چارت خطي Line چارت تيك به صورت خطي
🔥چارت كندل استيك ژاپني Japanese Candle نمايش قيمت باز، بسته، حداكثر و حداقل
💥چارت ميله‌اي Bars مشابه كندل استيك ژاپني با ظاهر متفاوت
💰چارت هيكن آشي Heiken Ashi ظاهر مانند كندل استيك با قابليت حذف نويز

تنظيمات چارت هاي پاكت آپشن PocketOption

شما مي‌توانيد با ورود به سايت پاكت آپشن بدون فيلترشكن از قسمت سمت چپ بالاي رابط كاربري معاملاتي پاكت آپشن، نوع چارت معاملاتي خود را انتخاب كنيد.

براي تعيين بازه زماني براي انواع چارت ها مانند كندل ها، ميله ها و هيكن آشي، مي‌توانيد از بخش Time Frames اقدام كنيد. با انتخاب نوع چارت مي‌توانيد بازه هاي زماني در دسترس كه از 5 ثانيه تا 1 روز را در بر مي‌گيرد را مشاهده كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

شما مي‌توانيد از قابليت تايمر يا زمان‌سنج نيز استفاده كنيد. تايمر در واقع يك قابليت مفيد است كه عمر يك كندل يا ميله را بر روي چارت نشان مي‌دهد. براي اينكه در زمان معامله در سايت رسمي بروكر پاكت آپشن تايمر به نمايش دربيايد، بر روي گزينه Enable Timer در تنظيمات چارت كليك كنيد.

براي شخصي‌ سازي بيشتر، شما همينطور مي‌توانيد پلتفرم معاملاتي پاكت آپشن را بيشتر به سليقه خود تغيير دهيد. اين كار با ساخت يك كندل شخصي سازي شده يا تغيير رنگ ميله ها در تنظيمات چارت هاي پاكت آپشن قابل است.

نمايش چند چارت همزمان در پاكت آپشن PocketOption

فراموش نكنيد كه يك قابليت ويژه در بروكر پاكت آپشن وجود دارد كه شما مي‌توانيد به صورت همزمان چند نماد معاملاتي را معامله كنيد. اين كار از طريق به نمايش درآمدن همزمان 2 تا 4 چارت انجام مي‌شود.

توجه داشته باشيد كه اين امكان از طريق دكمه‌اي كه در سمت بالاي صفحه سمت چپ در كنار لوگوي پلتفرم معامله در پاكت آپشن وجود دارد قابل انجام است. روي اين گزينه كليك كرده و از بين چندين روش مختلف نمايش چارت يك گزينه مناسب را براي خود انتخاب كنيد.

شما هميشه مي‌توانيد دوباره به حالت قبلي يعني استفاده از يك چارت در هر صفحه و باز كردن صفحات بيشتر در مرورگر خود در صورت نياز بازگرديد.

تحليل بازار در بروكر پاكت آپشن قابليت اين را دارد كه به اشكال مختلفي انجام شود. در مورد چارت‌ها، در حالت دو چارته در دو حالت افقي و عمودي، در حالت سه چارته به 5 شكل مختلف و در حالت 4 چارته نيز به 5 شكل مختلف در دسترس عموم است كه در تصوير زير نيز مي‌توانيد آنها را مشاهده نماييد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

تنظيمات انديكاتورهاي پاكت آپشن PocketOption

انديكاتورها در واقع ابزار مبتني بر رياضيات براي تحليل تكنيكال پاكت آپشن هستند كه به معامله گران كمك مي‌كند حركت قيمتي را پيش بيني كنند و ترند غالب در بازار را تشخيص دهند.

شما مي‌توانيد انديكاتورهاي پاكت آپشن را براي تحليل تكنيكال در بخش Indicators كه در سمت بالا سمت چپ رابط كاربري است، انتخاب كنيد و از آنها استفاده بهينه انجام دهيد. همه انديكاتورهاي مشهور و پر استفاده پس از ورود به سايت PocketOption به راحتي در دسترس شما قرار مي‌گيرند.

هر انديكاتور داراي تنظيمات مربوط به خود مانند دوره، نوع، تاثير، رنگ و غيره است كه مي‌توانيد با كليك بر روي آن، به تنظيمات آن دسترسي پيدا كنيد از انواع انديكاتورهاي پاكت آپشن طبق نيازهايتان بهره بگيريد.

براي حذف يك انديكاتور از چارت پاكت آپشن، منوي انديكاتور را در سمت چپ و بالاي كابين پاكت آپشن باز كنيد و گزينه Current را انتخاب كنيد و بر روي علاوت ضربدر كليك كنيد تا انديكاتور موردنظر حذف شود.

ابزار رسم در پلتفرم بروكر پاكت آپشن PocketOption

ابزار رسم يا Drawings نيز جزو ابزار تحليل تكنيكال در بروكر پاكت آپشن هستند كه به زبان ساده خطوط يا شكل هاي هندسي محسوب مي‌شوند كه مي‌توان بر روي چارت يا انديكاتورهاي پاكت آپشن رسم كرد.

توجه داشته باشيد كه ابزار رسم را مي‌توان براي هر نماد معاملاتي به صورت جداگانه ذخيره كرد تا پس از ورود به سايت بدون فيلتر پاكت آپشن زماني كه به سراغ معامله آن نماد مي‌رويد به راحتي بتوانيد از آن بهره بگيريد.

همانطور كه مشخص است، ابزار رسم براي تحليل و همينطور به تصوير كشيدن ترندها و شرايط بازار و نقاط عطف روند بازار مورداستفاده قرار مي‌گيرد. منوي ابزار رسم در سمت بالاي كابين پاكت آپشن كنار انواع چارت ها و انتخاب كننده نماد، قرار گرفته است.

انواع معامله گران بروكر پاكت آپشن مي‌توانند به حذف ابزار رسم بپردازند و براي اين كار لازم است از منوي بالاي صفحه سمت چپ بر روي گزينه Current كليك كنيد و در كنار ابزار رسم مشخص شده روي گزينه X يا ضربدر كليك كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

سوالات متداول چارت ها و ابزار تحليل پاكت آپشن

آيا پاكت آپشن به زبان فارسي در دسترس است؟

خوشبختانه بروكر معتبر پاكت آپشن جزو معدود بروكرهايي است كه زبان فارسي را در اختيار مشتريان ايراني و فارسي زبان خود قرار مي‌دهد. شما مي‌توانيد به راحتي در صفحه اصلي ورود به بروكر پاكت آپشن، بر روي پرچم كشور در گوشه سمت راست صفحه كليك كنيد و در منوي باز شده روي زبان فارسي كليك كنيد تا پاكت آپشن فارسي براي شما در دسترس قرار بگيرد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با ما در ارتباط باشيد.

انديكاتورهاي پاكت آپشن را چطور انتخاب كنيم؟

شما مي‌توانيد انديكاتورهاي پاكت آپشن را براي تحليل تكنيكال در بخش Indicators كه در سمت بالا سمت چپ رابط كاربري است، انتخاب كنيد و از آنها استفاده بهينه انجام دهيد. همه انديكاتورهاي مشهور و پر استفاده پس از افتتاح حساب بروكر PocketOption به راحتي در دسترس شما قرار مي‌گيرند.

انواع نمادهاي در دسترس در پاكت آپشن كدام هستند؟

شما مي‌توانيد در سايت بروكر PocketOption به انواع مختلفي از نمادهاي معاملاتي كه بيش از 100 عدد هستند دسترسي پيدا كنيد. اين نمادها شامل جفت ارزها، رمزارزها در پاكت آپشن، كالاها و سهام ها مي‌شود. طبق طبقه‌بندي هايي كه پلتفرم اين بروكر براي شما در دسترس قرار داده است و همينطور با استفاده قابليت جستجوي آني، از بين نمادهاي معاملاتي پاكت آپشن گزينه موردنظر خود را پيدا كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

انواع چارت هاي پاكت آپشن چيست؟

به طور كلي پنج نوع چارت معاملاتي در پلتفرم بروكر پاكت آپشن براي معامله گران در دسترس است. ليست انواع چارت ها به شرح زير است:

  • چارت محيطي Area
  • چارت خطي Line
  • چارت كندل هاي ژاپني Japanese Candles
  • چارت ميله‌اي Bars
  • چارت هيكن آشي Heiken Ashi

چارت كندل استيك در پاكت آپشن چيست؟

چارت هاي كندل استيك محدوده حداكثر تا حداقل يك حركت قيمتي را در يك بازه زماني مشخص به نمايش درمي‌آورند. بخش بدنه كندل محدوده بين قيمت باز شدن تا بسته شدن قيمت را نشان مي‌دهد. با اين حال خط باريك كه با نام سايه يا شدو كندل شناخته مي‌شود حداكثر نوسان معاملات پاكت آپشن به طرف پايين يا بالا را نمايش مي‌دهد.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474 

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA 

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: چارت ها و ابزار تحليلي، پنل معاملاتي پاكت آپشن، تحليل بازار در بروكر پاكت آپشن، پلتفرم معامله پاكت آپشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۲:۱۴ توسط:روزبه افشاري موضوع:

امنيت حساب پاكت آپشن PocketOption

امنيت و حفاظت از اطلاعات حساب پاكت آپشن خود يكي از مهمترين مواردي است كه در هنگام استفاده از پلتفرم پاكت آپشن بايد توجه بسياري به آن داشته باشيد.

در واقع پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن، شما بايد نهايت تلاش خود را بكنيد تا اطلاعات حساب پاكت آپشن و همينطور سرمايه شما در خطر نباشد و فردي نتواند از حساب شما سواستفاده كند و اطلاعات آن را سرقت كند.

به منظور مبارزه با كلاهبرداري در بروكر پاكت آپشن اقداماتي وجود دارد كه حتما بايد قبل از شروع معامله و همينطور در حين معامله در بروكر پاكت آپشن انجام دهيد و هميشه حفاظت حساب خود را در اولويت داشته باشيد.

در وب سايت رسمي بروكر پاكت آپشن شما مي‌توانيد از قابليت هاي مختلف مانند تاييد دو مرحله‌اي، تاريخچه ورود به حساب پاكت آپشن، تغيير رمز عبور و نشست هاي فعال استفاده كنيد تا بتوانيد هميشه كنترل حساب خود را در دست گرفته و به خوبي با كلاهبرداري هاي احتمالي مقابله كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

تغيير رمز عبور در بروكر پاكت آپشن PocketOption

برخي مواقع ممكن است به امنيت حساب پاكت آپشن خود شك كنيد كه در اين مواقع يكي از بهترين اقدامت تغيير رمز عبور شما است. همينطور در صورتي كه در ابتدا رمز عبور خود را ضعيف انتخاب كرده باشيد كه حدس آن آسان باشد، مي‌توانيد از اين قابليت در سايت رسمي PocketOption بهره بگيريد تا آن را عوض كنيد.

به منظور تعيير رمز عبور پاكت آپشن، در كابين بروكر پاكت آپشن بر روي دكمه پروفايل يا Profile در منوي سمت چپ رابط كاربري معاملاتي كليك كنيد و گزينه امنيت يا Security را انتخاب كنيد. در ادامه با كليك كردن بر روي گزينه Change Password يا تغيير پسورد ادامه دهيد.

در كادري كه باز مي‌شود بايد يك بار رمز عبور قديمي خود را وارد كرده و در ادامه دو بار رمز عبور جديد خود را وارد كنيد و بر روي گزينه تيك كليك كنيد تا تغيير رمز عبور شما تكميل شود.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

بازيابي رمز عبور پاكت آپشن PocketOption

ممكن است هميشه برايتان پيش بيايد كه رمز عبور خود را فراموش كرده يا آن را گم كنيد. گزينه بازيابي رمز عبور يا Password Recovery براي همين در سايت بروكر پاكت آپشن تعبيه شده است تا به راحتي و بدون مشكل بتوانيد به معاملات خود بازگرديد.

در صفحه ورود به بروكر پاكت آپشن، بر روي اين گزينه بازيابي كليك كنيد و در ادامه در كادر باز شده آدرس ايميل خود را وارد كرده و با تكميل كردن يك مرحله امنيتي روند بازيابي را شروع كنيد.

در ادامه شما يك لينك بازيابي رمز عبور را در ايميل خود دريافت مي‌كنيد كه تنها چند لحظه ارسال آن طول مي‌كشد. با دنبال كردن لينك بازيابي و كليك بر روي آن دوباره يك ايميل ديگر دريافت مي‌كنيد كه حاوي يك رمز عبور ايجاد شده جديد براي شما است.

در ادامه مي‌توانيد با دنبال كردن مراحل تغيير رمز عبور براي ورود به حساب زنده پاكت آپشن كه در بخش قبلي توضيح داديم مي‌توانيد رمز عبور دلخواه خود را انتخاب كنيد.

توجه داشته باشيد اگر احيانا ايميل بازيابي رمز عبور براي شما ارسال نشد، ابتدا پوشه اسپم ايميل خود را بررسي كنيد و در صورت نبودن ايميل، با پشتيباني مشتريان پاكت آپشن از طريق ايميل يا روش هاي ديگر ارتباط برقرار كنيد.

 

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

فعال كردن تاييد دو مرحله‌اي سايت پاكت آپشن

يكي از قوي ترين راه هاي مبارزه از سرقت اطلاعات و سرمايه خود در وب سايت بروكر پاكت آپشن استفاده از قابليت تاييد دو مرحله‌اي يا Two-Factor Authentication است كه بسياري از وب سايت هاي بزرگ و معتبر دنيا از آن بهره مي‌گيرند.

براي فعال سازي اين قابليت در كابين پاكت آپشن، گزينه امنيت يا Security را در پروفايل خود انتخاب كنيد. حالا در اين بخش سراغ ستون تاييد دو مرحله‌اي يا 2FA برويد. مشخص است كه دو راه براي اين كار پيش رو داريد: تاييد دو مرحله‌اي از طريق اپليكيشن Google Authenticator يا از طريق پيامك SMS.

ما پيشنهاد مي‌كنيم كه از Google Authenticator استفاده كنيد چون يكي از قابل اطمينان ترين روش هاي حفاظت است و از اين طريق مي‌تواند خيالتان راحت باشد كه به طور امني در پلتفرم بروكر پاكت آپشن معامله خواهيد كرد.

براي فعال كردن اين قابليت بر روي گزينه Google كليك كنيد. حالا يك صفحه جديد باز مي‌شود كه كه شما لينك دانلود اپليكيشن براي اندرويد يا iOS را دريافت خواهيد كرد. زماني كه اپليكيشن دانلود شد، آن را باز كنيد، بر روي علامت + كليك كنيد و رمزي كه در پنجره‌ باز شدن مي‌بينيد را در وب سايت بروكر PocketOption وارد كنيد يا اينكه كد QR آن را اسكن كنيد.

از طرف ديگر مي‌توانيد بر روي گزينه SMS كليك كنيد تا با استفاده از تلفن همراه خود و تاييد از طريق پيامك، احراز هويت حساب هاي پاكت آپشن شما انجام شود.

يادتان نرويد كه مشخص كنيد اين سيستم چگونه بايد عمل كند. مي‌توانيد به گونه‌اي آن را تنظيم كنيد كه در هنگام ورود نياز به احراز هويت پاكت آپشن باشد يا اينكه در زمان برداشت از حساب پاكت آپشن يا هر دو اين اتفاق بيفتد.

اگر پيامك براي شما ارسال نشد، لطفا برابر 15 دقيقه صبر كنيد و يك كد ديگر را درخواست دهيد. اگر باز هم اين اتفاق نيفتاد با پشتيباني مشتريان پاكت آپشن ارتباط برقرار كنيد تا شما را راهنمايي كنند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

تاريخچه ورود به حساب پاكت آپشن PocketOption

بروكر پاكت آپشن اين امكان را فراهم كرده است كه شما هميشه بتوانيد بررسي كنيد كه در چه زماني و با چه دستگاهي به حساب واقعي پاكت آپشن ورود صورت گرفته است.

حتي شهر و كشوري كه از آن به حساب وارد شده‌اند و همينطور مرورگر احتمالي نيز در اختيار شما قرار مي‌گيرد تا تشخيص دهيد كه خودتان براي ورود به پاكت آپشن بدون فيلتر اقدام كرده‌ايد يا فرد ديگري اطلاعات شما را در اختيار دارد.

براي اين كار در كابين بروكر PocketOption بر روي گزينه Security پروفايل پاكت آپشن خود كليك كنيد.

علاوه بر اطلاعاتي كه گفتيم،‌ حتي آدرس IP نيز در اختيار شما قرار دارد و در نهايت مي‌توانيد با تمام اين اطلاعات به راحتي تشخيص دهيد كه حساب و سرمايه پاكت آپشن شما در خطر قرار دارد يا خير.

جلسات فعال در بروكر پاكت آپشن PocketOption

ترفند ديگر براي تشخيص اينكه فردي با دستگاه ديگر وارد حساب شما شده و در حال فعاليت است، استفاده از قابليت جلسات فعال يا Active Sessions است.

براي اينكار در پروفايل بروكر پاكت آپشن خود بر روي گزينه Security كليك كنيد. حالا در زير صفحه در كادري كه مشخص است مي‌توانيد تمام نشست ها يا جلسات فعال بروكر معتبر پاكت آپشن را مشاهده كنيد.

در واقع اگر فردي وارد حساب PocketOption شما شده باشد و در حال فعاليت باشد در اين صفحه به همراه اطلاعاتي مانند آخرين زمان فعاليت، آدرس IP، دستگاهي كه از آن براي ورود استفاده شده، سيستم عامل، مرورگر، كشور و شهر به نمايش درآمد است.

در صورتي كه متوجه شديد فردي در حال فعاليت با حساب شما است مي‌توانيد به وسيله گزينه متوقف كردن تمام جلسات يا Terminate All Sessions آنها را از حساب خارج كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

اعتبار بروكر پاكت آپشن Pocket Option

بروكر پاكت آپشن يكي از معتبرترين بروكر هاي معاملاتي در سرتاسر دنيا است كه به معامله گران ايراني نيز خدمات ارائه مي‌كند. سايت بروكر معتبر پاكت آپشن داراي گزينه فارسي است و ايرانيان به راحتي مي‌توانند از خدمات آن بهره بگيرند.

بروكر پاكت آپشن امكان واريز و برداشت پاكت آپشن امني را براي مشتريان خود فراهم مي‌كند و شما مي‌توانيد از راه هاي مختلفي به برداشت مبالغ و همينطور شارژ حساب پاكت آپشن خود بپردازيد.

بروكر معاملاتي پاكت آپشن توسط رگولاتور معتبر IFMRRC مجوز دريافت كرده است. علاوه بر اين پاكت آپشن رگوله بر قوانين AML يا ضدپولشويي و قانون Know Your Customer متعهد است و حساب و سرمايه مشتريان خود را از هر فعاليت كلاهبرداري در امان نگه مي‌دارد.

شماره ثبت رسمي بروكر پاكت آپشن كه تحت نام شركت Gembell Limited فعاليت مي‌كند،‌86 967 است و همانطور كه گفتيم توسط رگولاتور IFMRRC با شماره TSRF RU 0395 AA Vv0158 مجوز دريافت كرده است.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

پشتيباني مشتريان بروكر پاكت آپشن PocketOption

✨نحوه ارتباط با پاكت آپشن جزئيات
🔥ايميل پاكت آپشن 24 ساعته در 7 روز هفته
💥تماس تلفني 24 ساعته در 7 روز هفته
⚡چت زنده در وب سايت پاكت آپشن
💻فرم تماس در وب سايت پاكت آپشن

 

پشتيباني مشتريان بروكر پاكت آپشن يك راه آسان براي ارتباط با اين بروكر است و به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته در اختيار انواع معامله گران بروكر پاكت آپشن است.

ارتباط با پشتيباني مشتريان پاكت آپشن از طريق ايميل و همينطور شماره تلفني كه در سايت رسمي پاكت آپشن قرار دارد، امكان پذير است. همينطور مي‌توان از طريق توييتر، اينستاگرام و فيس بوك با اين بروكر ارتباط برقرار كرد.

در سايت بروكر پاكت آپشن علاوه بر موارد فوق، يك امكان چت زنده نيز وجود دارد كه به راحتي مي‌توانيد آن را باز كنيد و شروع به چت با يكي از مشاوران بروكر پاكت آپشن كنيد.

اگر شما سوال و مساله‌اي داريد اما زمان چت نداريد مي‌توانيد از طريق فرم تماس در سايت پاكت آپشن اقدام كنيد و پشتيبان مشتريان پاكت آپشن در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار خواهند كرد.

سوالات متداول امنيت حساب بروكر پاكت آپشن PocketOption

آيا بروكر پاكت آپشن معتبر است؟

بروكر معاملاتي پاكت آپشن توسط رگولاتور معتبر IFMRRC مجوز دريافت كرده است. علاوه بر اين پاكت آپشن بر قوانين AML يا ضدپولشويي و قانون Know Your Customer متعهد است و حساب و سرمايه مشتريان خود را از هر فعاليت كلاهبرداري در امان نگه مي‌دارد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما گفتگو كنيد.

تاييد دو مرحله اي پاكت آپشن چيست؟

پس از افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن براي فعال سازي اين قابليت، گزينه امنيت يا Security را در پروفايل خود انتخاب كنيد. حالا در اين بخش سراغ ستون تاييد دو مرحله‌اي يا 2FA برويد. مشخص است كه دو راه براي اين كار پيش رو داريد: تاييد دو مرحله‌اي از طريق اپليكيشن Google Authenticator يا از طريق پيامك SMS.

چطور امنيت حساب پاكت آپشن خود را تامين كنيم؟

با ورود به سايت بدون فيلتر پاكت آپشن شما مي‌توانيد از قابليت هاي مختلف مانند تاييد دو مرحله‌اي، تاريخچه ورود به حساب پاكت آپشن، تغيير رمز عبور و نشست هاي فعال استفاده كنيد تا بتوانيد هميشه كنترل حساب خود را در دست گرفته و به خوبي با كلاهبرداري هاي احتمالي مقابله كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

نحوه بازيابي رمز عبور پاكت آپشن چطور است؟

بر روي اين گزينه بازيابي كليك كنيد و در ادامه در كادر باز شده آدرس ايميل خود را وارد كرده و با تكميل كردن يك مرحله امنيتي روند بازيابي را شروع كنيد. حالا يك لينك بازيابي رمز عبور را در ايميل خود دريافت مي‌كنيد كه تنها چند لحظه ارسال آن طول مي‌كشد. با دنبال كردن لينك بازيابي و كليك بر روي آن دوباره يك ايميل ديگر دريافت مي‌كنيد كه حاوي يك رمز عبور ايجاد شده جديد براي شما است.

تاريخچه ورود به حساب پاكت آپشن چيست؟

بروكر پاكت آپشن اين امكان را فراهم كرده است كه شما هميشه بتوانيد بررسي كنيد كه در چه زماني و با چه دستگاهي به حساب زنده پاكت آپشن ورود صورت گرفته است. حتي شهر و كشوري كه از آن به حساب وارد شده‌اند و همينطور مرورگر احتمالي نيز در اختيار شما قرار مي‌گيرد تا تشخيص دهيد كه خودتان اقدام كرده‌ايد يا فرد ديگري اطلاعات شما را در اختيار دارد.

 

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474 

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA 

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: امنيت حساب پاكت آپشن، بازيابي رمز عبور پاكت آپشن، احراز هويت پاكت آپشن، معاملات امن بروكر پاكت آپشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۹:۳۶ توسط:روزبه افشاري موضوع:

معامله ارزهاي ديجيتال در آي سي ام بروكرز

✨معامله كريپتوكارنسي در آي سي ام بروكرز ICMBROKERS💰

رمزارزها حالا به بخشي جدايي ناپذير از دنياي معاملات تبديل شده‌اند و بروكر آي سي ام بروكرز ICM Brokers حالا اين امكان را براي شما فراهم كرده است تا به معامله كريپتوكارنسي هاي برتر دنيا بپردازيد و با آنها سودآوري كنيد.

پس از ثبت نام در بروكر آي سي ام بروكرز شما به راحتي مي‌توانيد انواع رمزارزهاي آي سي ام بروكرز را انتخاب كنيد به معامله آنها بپردازيد. در اين مطلب به معرفي نمادهاي كريپتو بروكر آي سي ام بروكرز و معامله آنها مي‌پردازيم.

 

براي افتتاح حساب در بروكراي سي ام بروكرزicm brokers اينجا را كليك كنيد.

 

آموزش معامله ارز ديجيتال در بروكر icmbrokers 💵 آموزش معامله بيت كوين در آي سي ام بروكرز 🔥 ارزهاي ديجيتال آي سي ام بروكرز 💥 شارژ و برداشت كريپتوكارنسي ✨

آي سي ام بروكرز و معاملات ارزهاي ديجيتال

معامله رمزارزها در آي سي ام بروكرز به صورت قراردادهاي آتي يا فيوچرها Futures صورت مي‌گيرد و شما مي‌توانيد از بخش OTC Cryptocurrencies Futures به آنها دسترسي پيدا كنيد.

بنابراين معامله كريپتو در ICM Brokers به صورت جفت ارز انجام مي‌شود و هر كدام از كريپتوكارنسي ها با دلار آمريكا يا USD جفت شده‌اند و شما مي‌توانيد پس از ورود به وب سايت آي سي ام بروكرز به معامله آنها بپردازيد.

حالا در كنار معاملات فاركس آي سي ام بروكرز، معامله طلا و نقره، شاخص‌ ها، جفت ارزها، كالاها و سهام، شاهد اضافه شدن قابليت معاملات ارزهاي ديجيتال در بروكر معتبر آي سي ام بروكرز نيز هستيم.

بيش از 10 ارز ديجيتال در آي سي ام بروكرز

در حال حاضر بيش از 10 رمزارز در سايت رسمي آي سي ام بروكرز به صورت جفت ارز قابل معامله هستند كه هر كدام داراي شرايط مختلفي هستند. در جدول زير اين قراردادهاي آتي مربوط به رمزارزها را مي‌توانيد مشاهده كنيد:

💲نماد معاملاتي توضيحات
💰BTC/USD بيت كوين / دلار آمريكا
🔥ETH/USD اتريوم / دلار آمريكا
💥LTC/USD لايت كوين / دلار آمريكا
✨XRP/USD ريپل / دلار آمريكا
💵ADA/USD كاردانو / دلار آمريكا
⚡DOG/USD دوج كوين / دلار آمريكا
📈EOS/USD EOS / دلار آمريكا
💱DOT/USD Polkadot / دلار آمريكا
📊LNK/USD Chainlink / دلار آمريكا
💶XLM/USD Stellar Lumen / دلار آمريكا

هر كدام از اين جفت ارزها طبق ارزش ارزهاي ديجيتال نسبت به دلار آمريكا دچار نوسان قيمت مي‌شوند و شما بايد بر اساس اين تغييرات به معامله در سايت بروكر آي سي ام بروكرز بپردازيد و به دنبال كسب سود باشيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكراي سي ام بروكرزicm brokers اينجا را كليك كنيد.

تريد بيت كوين و ارزهاي ديجيتال در آي سي ام بروكرز

هر كدام از جفت ارزهاي ارائه شده در پلتفرم آي سي ام بروكرز داراي مشخصات مختص خود است. بيت كوين به عنوان محبوب ترين رمزارز دنيا از اهميت خاصي برخوردار است و شرايط آن بر روي ديگر رمزارزها نيز تاثيرگذار است.

جفت ارز بيت كوين و دلار آمريكا در آي سي ام بروكرز به صورت قرارداد آتي يا فيوچر با اندازه قرارداد يك كوين ارائه مي‌شود و داراي اسپرد ميانگين 70 دلار است.

حداقل نوسان در قيمت بيت كوين در آي سي ام بروكرز بر روي 0.01 تنظيم شده است و سطح حد و توقف نيز 20 دلار است.

شرايط معامله رمزارزها در آي سي ام بروكرز

علاوه بر بيت كوين، رمزارزهاي محبوب ديگري وجود دارد كه بسياري از معامله گران به خريد و فروش آنها علاقه مند هستند و در آي سي ام بروكرز ايران نيز امكان معامله آنها فراهم شده است. شرايط هر كدام از اين جفت ارزهاي مربوط به كريپتو كارنسي ها در زير آمده است:

آموزش معامله ارز ديجيتال در بروكر icmbrokers 💵 آموزش معامله بيت كوين در آي سي ام بروكرز 🔥 ارزهاي ديجيتال آي سي ام بروكرز 💥 شارژ و برداشت كريپتوكارنسي ✨

جفت ارز اتريوم دلار آمريكا (ETH/USD): اندازه قرارداد 1 كوين، ميانگين اسپرد برابر با 12 دلار، حداقل نوسان تنظيم شده بر روي 0.001 واحد و سطح حد و توقف برابر با 10 دلار.

جفت ارز لايت كوين دلار آمريكا (LTC/USD): اندازه قرارداد 1 كوين، ميانگين اسپرد برابر با 10.627 دلار، حداقل نوسان تنظيم شده بر روي 0.001 واحد و سطح حد و توقف برابر با 2 دلار.

جفت ارز ريپل دلار آمريكا (XRP/USD): اندازه قرارداد 1000 كوين، ميانگين اسپرد برابر با 0.01170 دلار، حداقل نوسان تنظيم شده بر روي 0.00001 واحد و سطح حد و توقف برابر با 0.005 دلار.

جفت ارز كاردانو دلار آمريكا (ADA/USD): اندازه قرارداد 100 كوين، ميانگين اسپرد برابر با 0.1015 دلار، حداقل نوسان تنظيم شده بر روي 0.0001 واحد و سطح حد و توقف برابر با 0.05 دلار.

جفت ارز دوج كوين دلار آمريكا (DOG/USD): اندازه قرارداد 0001 كوين، ميانگين اسپرد برابر با 0.01050 دلار، حداقل نوسان تنظيم شده بر روي 0.00001 واحد و سطح حد و توقف برابر با 0.005 دلار.

جفت ارز EOS دلار آمريكا (EOS/USD): اندازه قرارداد 100 توكن، ميانگين اسپرد برابر با 0.1030 دلار، حداقل نوسان تنظيم شده بر روي 0.0001 واحد و سطح حد و توقف برابر با 0.05 دلار.

جفت ارز Polkadot دلار آمريكا (DOT/USD): اندازه قرارداد 10 توكن، ميانگين اسپرد برابر با 1.020 دلار، حداقل نوسان تنظيم شده بر روي 0.001 واحد و سطح حد و توقف برابر با 0.50 دلار.

جفت ارز Chainlink دلار آمريكا (LNK/USD): اندازه قرارداد 10 توكن، ميانگين اسپرد برابر با 1.022 دلار، حداقل نوسان تنظيم شده بر روي 0.001 واحد و سطح حد و توقف برابر با 0.50 دلار.

جفت ارز Stellar Lumen دلار آمريكا (XLM/USD): اندازه قرارداد 1000 توكن، ميانگين اسپرد برابر با 0.01200 دلار، حداقل نوسان تنظيم شده بر روي 0.00001 واحد و سطح حد و توقف برابر با 0.005 دلار.

 

براي افتتاح حساب در بروكراي سي ام بروكرزicm brokers اينجا را كليك كنيد.

معاملات ارزهاي ديجيتال در متاتريدر 4 بروكرز آي سي ام بروكرز

توجه داشته باشيد كه بروكر آي سي ام بروكرز تمام معاملات خود را از طريق پلتفرم محبوب متاتريدر 4 در وب سايت رسمي آي سي ام بروكرز در اختيار مشتريان خود قرار مي‌دهد.

بنابراين معاملات ارزهاي ديجيتال نيز از طريق پلتفرم متاتريدر 4 يا MT4 انجام مي‌شود و شما قادر هستيد از امكانات فوق‌العاده اين پلتفرم كه قابليت عمليات هاي پيشرفته معاملاتي و ابزار متنوعي دارد كه شامل موارد زير مي‌شود بهره بگيريد:

  • امكان معامله رمزارزها با يك كليك
  • بيش از 30 انديكاتور داخلي
  • معامله با 9 بازه زماني و سه نوع چارت مختلف
  • قابليت مشاهده تاريخچه معاملات
  • قيمت هاي آني كريپتوكارنسي ها
  • دستورهاي معاملاتي مختلف

ويژگي هاي معامله رمزارزها در آي سي ام بروكرز

بايد توجه داشته باشيد كه معامله ارزهاي ديجيتال در سايت ICMBROKERS هر هفته از دوشنبه تا يكشنبه انجام مي‌شود و شنبه‌ها بازار بسته است. همينطور يك وقفه يك ساعته در روز جمعه براي معاملات وجود دارد.

نحوه اجراي معاملات جفت ارز هاي كريپتو به صورت اجراي بازار يا Market Execution است و اسپرد آي سي ام بروكرز كه براي جفت ارزها وجود دارد به صورت اسپرد شناور ارائه مي‌شود.

همچنين بايد توجه داشته باشيد كه امكان ايجاد اسليپيج Slippage براي معاملات وجود دارد و اين را بايد در ريسك معاملات خود لحاظ كنيد. همينطور مارجين موردنياز براي معامله تمام جفت ارزهاي كريپتو 20 درصد است و سطح استاپ اوت نيز بر روي 20 درصد تنظيم شده است.

تمام دستورهاي معاملاتي در آي سي ام بروكرز به صورت فعال تا زمان كنسل شدن (GTC) است و اين شامل دستورهاي توقف ضرر و كسب سود ICM Brokers نيز مي‌شود.

 

براي افتتاح حساب در بروكراي سي ام بروكرزicm brokers اينجا را كليك كنيد.

 

واريز و برداشت از آي سي ام بروكرز با رمزارزها

همانطور كه ممكن است بدانيد امكان واريز و برداشت ICM Brokers از طريق رمزارزها وجود دارد و در واقع تمام برداشت ها و واريزها در هنگام معامله ارزهاي ديجيتال بايد از طريق رمزارزها صورت گيرد.

توجه داشته باشيد كه واريزها و برداشت هاي آي سي ام بروكرز در طول ساعات كاري از روز دوشنبه تا جمعه هر هفته قابل انجام است.

در حال حاضر امكان واريز و برداشت با استفاده از كريپتوكارنسي هاي بيت كوين (Bitcoin)، اتريوم (Ethereum)، تتر (Tether)، ريپل (Ripple)، لايت كوين (Litecoin)، ترون (Tron) و بيت كوين كش (Bitcoin Cash) وجود دارد.

آموزش معامله ارز ديجيتال در بروكر icmbrokers 💵 آموزش معامله بيت كوين در آي سي ام بروكرز 🔥 ارزهاي ديجيتال آي سي ام بروكرز 💥 شارژ و برداشت كريپتوكارنسي ✨

سوالات متداول معامله ارز ديجيتال در آي س ام بروكرز

نحوه معامله كريپتوكارنسي در آي سي ام بروكرز چگونه است؟

بنابراين معامله كريپتو در ICM Brokers به صورت جفت ارز انجام مي‌شود و هر كدام از كريپتوكارنسي ها با دلار آمريكا يا USD جفت شده‌اند و شما مي‌توانيد پس از افتتاح حساب بروكر آي سي ام بروكرز به معامله اين ارزهاي ديجيتال بپردازيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكراي سي ام بروكرزicm brokers اينجا را كليك كنيد.

نحوه معامله بيت كوين در آي سي ام بروكرز چطور است؟

بيت كوين به عنوان محبوب ترين رمزارز دنيا از اهميت خاصي برخوردار است و شرايط آن بر روي ديگر رمزارزها نيز تاثيرگذار است. جفت ارز بيت كوين و دلار آمريكا در آي سي ام بروكرز به صورت قرارداد آتي يا فيوچر با اندازه قرارداد يك كوين ارائه مي‌شود و داراي اسپرد ميانگين 70 دلار است. حداقل نوسان در قيمت بيت كوين در آي سي ام بروكرز بر روي 0.01 تنظيم شده است و سطح حد و توقف نيز 20 دلار است. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با ما ارتباط برقرار كنيد.

كدام ارزهاي ديجيتال در آي سي ام بروكرز قابل معامله هستند؟

جفت ارز هاي معاملاتي مبتني بر ارزهاي ديجيتال در بروكر آي سي ام بروكرز شامل موارد زير مي‌شود:

  • بيت كوين دلار آمريكا (BTCUSD)
  • اتريوم دلار آمريكا (ETHUSD)
  • لايت كوين دلار آمريكا (LTCUSD)
  • ريپل دلار آمريكا (XRPUSD)
  • كاردانو دلار آمريكا (ADAUSD)
  • دوج كوين دلار آمريكا (DOGUSD)
  • EOS دلار آمريكا (EOSUSD)
  • Polkadot دلار آمريكا (DOTUSD)
  • Chainlink دلار آمريكا (LNKUSD)
  • Stellar Lumen دلار آمريكا (XLMUSD)

در چه زماني مي‌توان در آي سي ام بروكرز معامله رمزارز انجام داد؟

بايد توجه داشته باشيد كه معامله ارزهاي ديجيتال در سايت بروكر آي سي ام هر هفته از دوشنبه تا يكشنبه انجام مي‌شود و شنبه‌ها بازار بسته است. همينطور يك وقفه يك ساعته در روز جمعه براي معاملات وجود دارد.

 

براي افتتاح حساب در بروكراي سي ام بروكرزicm brokers اينجا را كليك كنيد.

آيا امكان واريز و برداشت با رمزارزها در ICM Brokers وجود دارد؟

امكان واريز و برداشت ICMB از طريق رمزارزها وجود دارد و در واقع تمام برداشت ها و واريزها در هنگام معامله ارزهاي ديجيتال بايد از طريق رمزارزها صورت گيرد. توجه داشته باشيد كه واريزها و برداشت هاي آي سي ام بروكرز در طول ساعات كاري از روز دوشنبه تا جمعه هر هفته قابل انجام است.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian 

واتس آپ: https://wa.me/971527829474 

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebookhttps://www.facebook.com/PFOREXFA 

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: ا كريپتوكارنسي در icm، ارزهاي ديجيتال كريپتو كارنسي، معاملات ارزهاي ديجيتال، تريد بيت كوين، رمز ارز ها در ICMBROKERS،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۹:۵۲ توسط:روزبه افشاري موضوع:

مسابقه لايت فاركس در كنار هيجان تريد فاركس

🔥مسابقات لايت فايننس با جوايز براي معامله گران💵

بروكر معتبر لايت فايننس كه در گذشته با نام لايت فاركس فعاليت مي‌كرد، انواع مختلفي از مسابقات را با جوايز ويژه‌ براي معامله گران و سرمايه گذاران خود فراهم كرده است. پس از ثبت نام در بروكر لايت فايننس، مي‌توانيد براي برنده شدن اين جوايز اقدام كنيد.

بروكر لايت فايننس LiteFinance به تازگي جوايزي به صورت اختصاصي فقط براي معامله گران ايراني لايت فايننس تدارك ديده است و شما مي‌توانيد مهارت هاي معاملاتي خود را براي برنده شدن جوايز ارزنده لايت فايننس به كار بگيريد.

براي افتتاح حساب در بروكر لايت فاركس  liteforexاينجا را كليك كنيد.

 

🔥برندگان مسابقه معامله گران ايراني لايت فايننس جوايز مسابقه
🏆نفر اول خودرو Tara AT

 

 

💥نفر دوم خودرو پژو 207 MC AT
✨نفر سوم خودرو DENA PLUS Turbo AT

مسابقه ويژه معامله گران ايراني LiteFinance ⚡ قوانين مسابقه لايت فايننس 🔥قرعه كشي بروكر معتبر لايت فايننس 💥 مسابقات حساب دمو بروكر لايت فايننس LiteFinance✨

قرعه كشي اختصاصي براي ايرانيان لايت فايننس

براي شركت در قرعه كشي و مسابقه لايت فايننس كه براي معامله گران ايراني تدارك ديده شده است و داشتن شانس برنده شدن جوايز ويژه، شما بايد اقداماتي را انجام دهيد كه در زير به آن اشاره كرده‌ايم.

قبل از هر چيز توجه داشته باشيد اين مسابقه كه با نام مسابقه صد بزرگ معرفي شده است، از تاريخ 1 نوامبر 2022 تا 31 اكتبر 2023 بر پا است؛ بنابراين يك سال فرصت شركت در آن را داريد.

براي شروع علاوه بر اين كه بايد به افتتاح حساب بروكر لايت فايننس بپردازيد، تا پايان روز 31 اكتبر 2023 بايد حساب لايت فايننس خود را با يك تراكنش حداقل 1000 دلاري شارژ كنيد تا بتوانيد اولين قدم براي شركت در اين مسابقه را برداريد.

حالا با اين واريز به حساب لايت فايننس شما موارد ليست شركت كنندگان مسابقه مي‌شود. قدم بعدي اين است كه در اين حساب شارژ شده خود، حداقل 100 لات به صورت حجم واقعي معامله انجام دهيد.

در نهايت براي اينكه ببينيد برنده شده‌ايد يا خير بايد در قرعه كشي نهايي معامله گران لايت فايننس و پخش زنده آن شركت كنيد تا آخرين گام را براي احتمال برنده شدن جوايز ارزنده برداريد.

براي افتتاح حساب در بروكر لايت فاركس  liteforexاينجا را كليك كنيد.

 

نحوه انتخاب برندگان مسابقه صد بزرگ لايت فايننس

نحوه انتخاب شدن برندگان مسابقات به صورت تصادفي است و در يك قرعه كشي به صورت آنلاين انجام مي‌شود.

توجه داشته باشيد كه هر چقدر حساب هاي لايت فايننس بيشتري با شرايط ذكر شده داشته باشيد، احتمال اينكه در مسابقه برنده شويد و جوايز نفيس از جمله خودرو را دريافت كنيد بيشتر مي‌شود.

در اين قرعه‌كشي 10 نفر از گردونه خارج مي‌شوند و مي‌توانيد به جوايز لايت فايننس دست پيدا كنند كه شما به راحتي مي‌توانيد جزو آنها قرار بگيريد. بنابراين از روز اول نوامبر امسال شروع كنيد و شانس خود را بيشتر كنيد.

جوايز مسابقه ايراني لايت فايننس

از بين 10 نفري كه برنده مي‌شوند هر كدام بر حسب ترتيب جوايز ويژه‌اي در سايت رسمي لايت فايننس برنده مي‌شوند. در زير جوايز نفرات برتر را ليست كرده‌ايم:

  • جايزه نفر اول مسابقه لايت فايننس: خودرو Tara AT
  • جايزه نفر دوم مسابقه LiteFinance: خودرو پژو 207 MC AT
  • جايزه نفر سوم مسابقه بروكر لايت فايننس: خودرو DENA PLUS Turbo AT

جوايز هفت نفر بعدي كه در مسابقه ايرانيان لايت فايننس برنده مي‌شوند به ترتيب به شرح زير است:

  • گوشي هوشمند آيفون iPhone 14 PRO Max
  • گوشي هوشمند آيفون iPhone 14
  • لپ تاپ Macbook Air
  • گوشي هوشمند Samsung Galaxy S23 Ultra
  • گوشي هوشمند سامسونگ Galaxy S23+
  • يك دستگاه Apple iPad Air
  • يك دستگاه دوچرخه كوهستان

مسابقه ويژه معامله گران ايراني LiteFinance ⚡ قوانين مسابقه لايت فايننس 🔥قرعه كشي بروكر معتبر لايت فايننس 💥 مسابقات حساب دمو بروكر لايت فايننس LiteFinance✨

قوانين مسابقه معامله گران ايران LiteFinance

هر مسابقه‌اي داراي قوانين مختص خود است كه شما بايد به آن پايبند باشيد تا بتوانيد در آن شركت كنيد. مسابقه صد بزرگ نيز داراي شرايطي است كه بايد آن را داشته باشيد تا بتوانيد برنده جوايزه نفيس آن باشيد. در زير به مهمترين قوانين مسابقات لايت فايننس اشاره كرده‌ايم:

1 – براي شركت در مسابقه بايد 1000 دلار يا بيشتر به حساب لايت فايننس خود واريز كنيد. اين واريز مي‌تواند در چند مرحله انجام شود ولي بايد توجه داشته باشيد كه نقل و انتقال بين حساب هاي لايت فايننس شامل اين مورد نمي‌شود.

2 – از آنجايي كه بايد 100 لات حجم معاملاتي داشته باشيد تا بتوانيد جزو شركت كنندگان باشيد، توجه كنيد كه اين 100 لات بر اساس جفت ارز EUR/USD حساب مي‌شود و جفت ارزهاي ديگر نسبت به ارزش آنها ممكن است به لات بيشتر يا كمتري معامله نياز داشته باشند تا قابليت شركت در مسابقه را داشته باشند.

3 – پس از اينكه همه شرايط حضور در مسابقه را داشتيد،‌ نيازي به انجام كار خاصي نيست و با ورود به سايت بروكر لايت فايننس با رسيدن ميزان معامله و واريز شما به حد نصاب، شما به صورت اتوماتيك وارد مسابقه مي‌شويد و شانس برنده شدن خواهيد داشت.

4 – نكته مهم ديگر اين است كه تمام انواع نمادهاي معاملاتي به جز CFD هاي لايت فايننس براي لات هاي شما قابل محاسبه هستند و شما مي‌توانيد به انتخاب خودتان نمادهاي معاملاتي را انتخات كرده و با معامله به اندازه كافي وارد مسابقه لايت فايننس شويد.

5 – امكان استفاده از ربات هاي لايت فايننس يا Expert Advisor ها در لايت فايننس وجود دارد و شما مي‌توانيد بدون هيچ محدوديتي براي معامله از آنها كمك بگيريد.

6 – براي اينكه بتوانيد در مسابقه شركت كنيد، پس از ثبت نام در وب سايت لايت فايننس شما بايد كاملا احراز هويت حساب لايت فايننس خود را انجام دهيد.

7 – افراد مختلف تنها يك بار مي‌توانند برنده جايزه شوند و اگر چند بار نام يك شركت كننده به عنوان برنده اعلام شود، قرعه كشي براي آن جايزه دوباره تكرار خواهد شد. همينطور توجه كنيد كه جوايز قابل تعويض با كالا يا پول نقد نيستند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر لايت فاركس  liteforexاينجا را كليك كنيد.

 

مسابقه بلاگر بروكر لايت فايننس LiteFinance

از طرف ديگر، بروكر لايت فايننس به دنبال يك بلاگر ماهر ويديويي براي همكاري است و به همين منظور يك مسابقه تدارك ديده است تا كانديداهاي مختلف بتوانند مهارت هاي خود را به نمايش بگذارند و وارد مسابقه شوند.

براي شركت در اين مسابقه بايد يك فرم ثبت نام را در سايت رسمي LiteFinance پر كنيد. سپس يك نقد، پيش‌بيني يا يك آموزش ويديويي بسازيد و آن را در كانال يوتيوب خود منتشر كنيد. با اين كار در مسابقه شركت داده مي‌شويد.

جوايز اين مسابقات هزار دلار است و بروكر لايت فايننس با برنده اصلي كه توسط يك هيئت داوران اعلام مي‌شود، يك قرارداد سه ساله مي‌بندد. بنابراين اين فرصت را از دست ندهيد.

مسابقات فاركس دمو لايت فايننس LiteFinance

همينطور بروكر لايت فايننس يك مسابقه مخصوص معامله گراني كه در حساب دمو لايت فايننس به فعاليت مي‌پردازند، ايجاد كرده است.

هدف شما در اين مسابقه اين است كه بهترين عملكرد معاملاتي را در هنگام استفاده از جفت ارزهاي معاملاتي و ديگر نمادها در حساب تمريني لايت فايننس داشته باشيد. كافي است به طور فعالانه‌اي معامله كنيد و بهترين سودآوري را در نتايج خود بين معامله گران حساب دمو نشان دهيد.

پنج معامله گري كه بيشترين سودآوري را داشته و كمترين ريسك را تحمل كرده است و توانسته باشد سيستم مديريت سرمايه لايت فايننس مناسبي را پياده‌سازي كند، به عنوان برندگان مسابقه حساب دمو فاركس لايت فايننس معرفي مي‌شوند.

مبلغ جايزه مربوط به اين مسابقه 10 هزار دلار است كه بين 5 نفر تقسيم مي‌شود. توجه داشته باشيد مهلت دور فعلي اين مسابقه در 31 اكتبر 2022 به پايان مي‌رسد و دوباره در شروع هر ماه دور جديدي آغاز مي‌شود.

نفر اول 4 هزار دلار، نفر دوم 2500 دلار، نفر سوم 1500 دلار و نفرات چهارم و پنجم هر كدام 1000 دلار در اين مسابقه برنده مي‌شوند. براي اطلاعات دقيق‌تر در اين مورد به سايت بروكر معتبر لايت فايننس مراجعه كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر لايت فاركس  liteforexاينجا را كليك كنيد.

شرايط مسابقه فاركس دمو لايت فايننس

1 – همه شركت كنندگان در مسابقه بايد اطلاعات صحيحي را در هنگام ثبت نام در مسابقه ارائه كنند.

2 – در صورتي كه كسي با استفاده از چندين حساب معاملاتي لايت فايننس و پروفايل هاي مختلف در اين مسابقه شركت كنند،‌ از حضور در مسابقه حذف خواهد شد.

3 – براي شركت در اين مسابقه كافي است با يك ايميل و نام كاربري ثبت نام كرده باشيد. بنابراين هر فردي كه داراي پروفايل لايت فايننس باشد مي‌تواند در اين مسابقه شركت كند.

4 – در هنگام معامله در حساب دمو لايت فايننس موجودي اوليه 5000 دلار مجازي خواهد بود و لوريج لايت فايننس مربوط به فاركس در 1:400 ثابت شده است.

5 – همه تراكنش هاي لايت فايننس بايد قبل از اتمام زمان مسابقه بسته شود. هر معامله‌اي كه در آن زمان باشد به طور اتوماتيك با قيمت فعلي بازار بسته خواهد شد.

قرعه كشي رويايي بروكر لايت فايننس

از ديگر مسابقات و قرعه‌كشي هاي جذابي كه در گذشته در بروكر لايت فايننس برگزار شده است، مي‌توان به قرعه كشي رويايي بروكر LiteFinance كه در آن يك خانه رويايي، يك اتومبيل مدرن و 18 جايزه نفيس ديگر جايزه ارائه شده است، اشاره كرد.

اين قرعه كشي مبلغ فوق‌العاده 350000 دلار جايزه را به برندگان اختصاص داده است. در اين مسابقه كافي است يك حساب لايت فايننس بسازيد و همينطور يك شماره شركت‌كننده دريافت كنيد كه به ازاي هر 500 دلار واريز به شما ارائه مي‌شود.

در ادامه شما بايد حداقل 10 لات معامله پس از واريز به حساب لايت فايننس داشته باشيد. حالا كه در مسابقه شركت داده شديد، بايد منتظر بمانيد و ببينيد كه شماره شما برنده خواهد يا خير.

از جوايز ويژه اين قرعه كشي مي‌توان به هزينه يك خانه 250000 دلاري در هر نقطه دنيا، يك هزينه 60 هزار دلاري براي خريد يك اتومبيل رويايي، دستگاه iMac، Macbook Pro 16، Macbook Pro 13، Macbook Air، گوشي هوشمند iPhone 13 PRO Max و گوشي هوشمند iPhone 13 PRO اشاره كرد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر لايت فاركس  liteforexاينجا را كليك كنيد.

مسابقه ويژه معامله گران ايراني LiteFinance ⚡ قوانين مسابقه لايت فايننس 🔥قرعه كشي بروكر معتبر لايت فايننس 💥 مسابقات حساب دمو بروكر لايت فايننس LiteFinance✨

سوالات متداول مسابقات لايت فايننس با جوايز براي معامله گران

چطور مسابقه لايت فايننس براي معامله گران ايران شركت كنيم؟

براي شروع علاوه بر اين كه بايد به افتتاح حساب بروكر لايت فايننس بپردازيد، تا پايان روز 31 اكتبر 2023 بايد حساب لايت فايننس خود را با يك تراكنش حداقل 1000 دلاري شارژ كنيد تا بتوانيد اولين قدم براي شركت در اين مسابقه را برداريد. حالا با اين واريز به حساب لايت فايننس شما موارد ليست شركت كنندگان مسابقه مي‌شود. قدم بعدي اين است كه در اين حساب شارژ شده خود، حداقل 100 لات به صورت حجم واقعي معامله انجام دهيد.

جوايز مسابقه ايرانيان لايت فايننس چيست؟

  • جايزه نفر اول مسابقه لايت فايننس: خودرو Tara AT
  • جايزه نفر دوم مسابقه LiteFinance: خودرو پژو 207 MC AT
  • جايزه نفر سوم مسابقه بروكر لايت فايننس: خودرو DENA PLUS Turbo AT

هفت نفر ديگر نيز جوايزي از جمله گوشي آيفون و لپ تاپ و دوچرخه دريافت مي‌كنند. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با ما همراه باشيد.

براي شركت در مسابقه ايرانيان لايت فايننس چقدر بايد معامله كنيم؟

بايد 100 لات حجم معاملاتي داشته باشيد تا بتوانيد جزو شركت كنندگان باشيد. همينطور توجه كنيد كه اين 100 لات بر اساس جفت ارز EUR/USD حساب مي‌شود و جفت ارزهاي ديگر نسبت به ارزش آنها ممكن است به لات بيشتر يا كمتري معامله نياز داشته باشند تا قابليت شركت در مسابقه را داشته باشند.

مسابقه حساب دمو لايت فايننس چيست؟

همينطور بروكر لايت فايننس يك مسابقه مخصوص معامله گراني كه در حساب دمو لايت فايننس به فعاليت مي‌پردازند، ايجاد كرده است. هدف شما در اين مسابقه اين است كه بهترين عملكرد معاملاتي را در هنگام استفاده از جفت ارزهاي معاملاتي و ديگر نمادها در حساب تمريني لايت فايننس داشته باشيد. كافي است به طور فعالانه‌اي معامله كنيد و بهترين سودآوري را در نتايج خود بين معامله گران حساب دمو نشان دهيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر لايت فاركس  liteforexاينجا را كليك كنيد.

چه نمادهايي را مي‌توانيم در مسابقه معامله گران ايراني معامله كنيم؟

نكته مهم ديگر اين است كه تمام انواع نمادهاي معاملاتي به جز CFD ها براي لات هاي شما قابل محاسبه هستند و شما مي‌توانيد به انتخاب خودتان نمادهاي معاملاتي را انتخات كرده و با معامله به اندازه كافي وارد مسابقه لايت فايننس شويد.

 

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian 

واتس آپ: https://wa.me/971527829474 

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebookhttps://www.facebook.com/PFOREXFA 

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: انديكاتور هاي لايت فاركس، متاتريدر 4 لايت فاركس، افتتاح حساب بروكر liteforex، دمو liteforex، جوايز دلاري مسابقات، جوايز بروكر لايت فاركس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۲:۱۷ توسط:روزبه افشاري موضوع:

استراتژي هاي بروكر پاكت آپشن PocketOption

آموزش استراتژي هاي پاكت آپشن PocketOption

بروكر معاملاتي پاكت آپشن PocketOption اين امكان را براي شما فراهم مي‌كند كه شما از انواع استراتژي ها در اين بروكر استفاده كنيد. پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن شما مي‌توانيد هر استراتژي كه با آن راحت هستيد را به كار بگيريد تا سودآوري كنيد.

پيشنهاد مي‌كنيم قبل از ورود به حساب واقعي پاكت آپشن، حتما از طريق حساب دمو پاكت آپشن استراتژي هاي خود را امتحان كنيد و آن را تمرين كنيد تا در سودآوري با آن مهارت كسب كنيد و سرمايه خود را در معرض خطر قرار ندهيد.

در اين مطلب به استراتژي هاي پاكت آپشن سودآور مي‌پردازيم كه شما مي‌توانيد به راحتي آنها را در پلتفرم پاكت آپشن به كار بگيريد و طبق قوانين آن به سودآوري بپردازيد. فراموش نكنيد كه شما بايد يك استراتژي مديريت ريسك پاكت آپشن نيز داشته باشيد تا سرمايه خود را از ضرر محافظت كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

🔥استراتژي هاي معاملاتي پاكت آپشن ابزارهاي لازم براي استراتژي
💵استراتژي توربو Turbo ميانگين متحرك ها و اسيلاتور Awesome
💥استراتژي شكار Hunting انديكاتور تمساح Alligator
✨استراتژي تغيير جهت Reversal ميانگين متحرك همگرا واگرا MACD، ميانگين متحرك ساده SMA و باندهاي بولينگر
💰استراتژي فراكتال Fractal انديكاتور فراكتال Fractal
📈استراتژي Power Trend قدرت ترند شاخص قدرت نسبي RSI

استراتژي باينري آپشن توربو پاكت آپشن

استراتژي توربو پاكت آپشن مي‌تواند به طور قابل توجهي زمان معامله را كاهش دهد و سودآوري معاملات شما را افزايش دهد. خب بالاخره در هر 60 ثانيه امكان سودآوري در اين قراردادهاي كوتاه مدت پاكت آپشن فارسي وجود دارد.

نكته مهم اين است كه به طور موثري ياد بگيريد كه چگونه از اين استراتژي در سايت بروكر PocketOption بهره بگيريد و جهت قيمتي در يك دقيقه را مشخص كنيد. با اين حال استراتژي توربو داراي ضعف‌ هايي است.

براي مثال، اين استراتژي به نويز بازار پاكت آپشن حساس است چون معامله در بازه زماني بسيار كمي انجام مي‌شود. براي از بين بردن نويز، معامله گران توربو آپشن، از چندين انديكاتور پاكت آپشن به صورت تركيبي استفاده مي‌كنند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

نحوه سودآوري با استراتژي Turbo پاكت آپشن

استراتژي توربو از دو انديكاتور تكنيكال كه در پلتفرم پاكت آپشن در دسترس است بهره مي‌گيرد:

  • ميانگين متحرك: اين انديكاتور جهت قيمت اصلي بازار را نشان مي‌دهد.
  • اسيلاتور Awesome: اين انديكاتور پاكت آپشن قدرت تغييرات قيمتي را نشان مي‌دهد.

ايده مقدماتي استراتژي توربو اين است كه بر اساس تغيير جهت هاي ترند معامله كنيد. به همين دليل است كه پس از ورود به سايت بدون فيلتر پاكت آپشن ما به اسيلاتور Awesome نياز داريم تا سيگنال را تاييد كنيم. بر روي دكمه مربوطه كليك كنيد و انديكاتور را با تنظيمات پيش فرض فعال كنيد.

در يك صفحه جداگانه زير چارت اصلي يك هيستوگرامي مشاهده خواهيد كه در نقطه صفر تقسيم شده است. در اين حالت ما به سه ميانگين متحرك نياز داريم تا يك سيگنال براي خريد ايجاد كند: ميانگين متحرك نمايي 25، ميانگين متحرك نمايي 18 و ميانگين متحرك وزني 7.

دو ميانگين متحرك نمايي EMA را با رنگ زرد ثبت كنيد و ميانگين متحرك وزني WMA را با رنگ قرمز. حالا از كندل استيك ‌هاي ژاپني پاكت آپشن استفاده كنيد و بازه زماني را بر روي 30 ثانيه قرار دهيد.

حالا زماني كه خط قرمز رنگ هر دو خط زرد رنگ را در يك جهت قطع كند، اين سيگنال براي خريد محسوب مي‌شود. تاييديه اين سيگنال در صورتي رخ مي‌دهد كه اسيلاتور Awesome از يك سمت هيستوگرام به سمت ديگر حركت كند.

دو راه براي معامله باينري آپشن داريد. در صورتي كه WMA از هر دو EMA از پايين به بالا عبور كند و هيستوگرام از منفي به مثبت عبور كند، به سراغ آپشن Call برويد. در صورتي كه WMA از هر دو EMA از بالا به پايين عبور كند و هيستوگرام از مثبت به منفي عبور كند، آپشن Put را انجام دهيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

استراتژي شكار Hunting پاكت آپشن

در معاملات پاكت آپشن فارسي شما به راحتي مي‌توانيد موجودي حساب خود را در يك شب دو برابر كنيد يا اينكه كل موجودي خود را تنها در چند ساعت از دست دهيد؛ مخصوصا اگر به مارجين يا اهرم پاكت آپشن دسترسي داشته باشيد.

معامله گران باتجربه استفاده از اهرم را براي خود محدود مي‌كنند و هيچوقت زير بار ريسك بزرگي نمي‌روند و سعي مي‌كنند روند معاملاتي خود را پيچيده نكنند.

استراتژي شكار نيز در وب سايت رسمي پاكت آپشن قابل پياده‌سازي است و استراتژي بسيار ساده‌اي است كه تنها با يك چارت قيمتي و يك انديكاتور از بين انديكاتورهاي پاكت آپشن امكان سودآوري دارد.

ابزار لازم براي استراتژي شكار پاكت آپشن

شما تنها نياز به يك چارت قيمتي و يك انديكاتور تمساح يا Alligator داريد. همانطور كه مي‌دانيد،‌ طبيعت تمساح‌ها اين است كه شكارچيان مهاجمي باشند كه براي غذاي خود كمين مي‌كنند. انديكاتور تمساح يك ابزار تحليل تكنيكال پاكت آپشن است كه از ميانگين متحرك هاي روان شده يا Smoothed بهره مي‌گيرد.

اين انديكاتور از سه ميانگين متحرك با دوره ‌هاي 5، 8 و 13 استفاده مي‌كند. ميانگين متحرك ها به ترتيب آرواره، دندان و لب‌هاي تمساح را تشكيل مي‌دهند. اين انديكاتور يك رابطه همگرا واگرا را اعمال مي‌كند تا سيگنال هاي معاملاتي در پلتفرم پاكت آپشن ايجاد كند.

قانون اصلي معامله در اين استراتژي اين است كه وقتي تمساح در حال شكار است به معامله بپردازيد. بنابراين پس از ثبت نام در سايت بروكر پاكت آپشن اين مورد را فراموش نكنيد.

استراتژي معاملاتي تغيير جهت پاكت آپشن

تغيير جهت ها يا Reversals عضوي جدايي ناپذير در بازارهاي مالي هستند. قيمت ها هميشه در يك نقطه تغيير جهت مي‌دهند و در طول زمان شاهد تغيير جهت هاي صعودي و نزولي خواهيم بود.

ناديده گرفتن نقاط تغيير جهت باعث مي‌شود ريسك پاكت آپشن بيشتري را به جان بخريد. زماني كه يك تغيير جهت شروع به ظهور مي‌كند، در ابتدا مشخص نيست كه اين يك تغيير جهت است يا صرفا يك عقب ‌نشيني قيمتي.

زماني كه مشخص مي‌شود با يك تغيير جهت سر و كار داريم ممكن است قيمت حركت قابل توجهي كرده باشد و باعث ضرر بزرگ يا از بين رفتن بخش بزرگي از سرمايه در پاكت آپشن شود.

قانون اصلي تغيير جهت ها اين است كه در جهت تغيير قيمت به خريد بپردازيد. اين روند براي باينري آپشن در پاكت آپشن ايده‌آل است چون تراكنش ها را مي‌توان در بازه هاي زماني كوتاه با سيگنال هاي متعدد انجام داد.

اين استراتژي بر پايه سه انديكاتور پاكت آپشن قدرتمند ساخته شده است: باندهاي بولينگر، ميانگين متحرك همگرا واگرا MACD و ميانگين متحرك ساده SMA.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

نحوه پياده‌سازي استراتژي تغيير جهت PocketOption

براي پياده ‌سازي و اعمال استراتژي تغيير جهت، يك چارت كندل استيك در پاكت آپشن فعال كنيد و به سراغ معامله نمادهاي پر نوسان مانند دلار آمريكا يا معامله كريپتوكارنسي ها در پاكت آپشن برويد.

براي تنظيم انديكاتورهاي پاكت آپشن از اين موارد استفاده كنيد:

  • تنظيمات پيش فرض براي انديكاتور ميانگين متحرك همگرا واگرا MACD
  • استفاده از دوره 22 و انحراف 2 براي باندهاي بولينگر
  • استفاده از دوره 10 براي انديكاتور ميانگين متحرك ساده

متخصصان اين استراتژي توصيه مي‌كنند كه از يك بازه زماني 15 دقيقه‌اي براي استراتژي تغيير جهت در پاكت آپشن استفاده كنيد. شما مي‌توانيد با اين موارد شروع به كار با اين استراتژي و سودآوري در بروكر پاكت آپشن كنيد و سپس پارامترها را بر اساس نتايجي كه دريافت كرديد تغيير دهيد.

پس از تنظيم كردن استراتژي در بازه زماني 15 دقيقه منتظر حركت ناگهاني باشيد. همان لحظه‌اي كه چندين كندل در چارت پاكت آپشن ظاهر شد، به يك بازه زماني كوتاه‌تر (5 دقيقه) جابه‌جا شويد.

زماني كه در سايت رسمي بروكر PocketOption كندل‌ها در بالاي باندهاي بولينگر به سمت بالا حركت مي‌كنند، به سراغ آپشن Call برويد. همينطور قيمت بايد از ميانگين متحرك 10 به سمت بالا بازگردد و چارت MACD بالاتر از سطح صفر باشد.

زماني كه كندل ‌ها در پايين باندهاي بولينگر به سمت پايين حركت مي‌كنند،‌ به سراغ آپشن Put برويد. همينطور قيمت بايد از ميانگين متحرك 10 به سمت پايين بازگردد و چارت MACD پايين‌تر از سطح صفر باشد.

استراتژي فراكتال Fractal پاكت آپشن

انديكاتور فراكتال كه توسط بيل ويليامز Bill Williams معرفي شده است در واقع انديكاتوري است كه هدفش تشخيص نقاط تغيير جهت صعودي يا نزولي است. اين انديكاتور با پيكان هايي اين نقاط را علامت مي‌زند.

انديكاتور فراكتال ويليامز به معامله گران پاكت آپشن كمك مي‌كند تا تشخيص دهند قيمت به كدام جهت حركت خواهد كرد. ويليامز پيشنهاد كرده است از فراكتال و انديكاتور تمساح به همراه يكديگر استفاده شود.

اگر فراكتال بالاتر از دندان تمساح باشد اين يك سيگنال خريد است و اگر فراكتال پايين تر از دندان تمساح باشد اين سيگنالي براي فروش محسوب مي‌شود. انديكاتور فراكتال در ترمينال پاكت آپشن به صورت استاندارد در دسترس است و نيازي نيست آن را از جاي ديگري دانلود كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

استراتژي ترند قدرت Power Trend پاكت آپشن

سيستم ترند قدرت تنها از يك انديكاتور به نام شاخص قدرت نسبي يا RSI استفاده مي‌كند. شاخص قدرت نسبي يك انديكاتور تكنيكال است كه در تحليل بازارهاي مالي پاكت آپشن به كار گرفته مي‌شود.

اين انديكاتور قدرت تاريخي يا ضعف هاي يك نماد معاملاتي يا بازار را بر اساس قيمت هاي بسته شدن يك دوره معاملاتي، بر روي چارت پاكت آپشن به تصوير مي‌كشد. اين انديكاتور را با قدرت نسبي اشتباه نگيريد.

انديكاتور RSI به عنوان يك اسيلاتور (يك خط گراف كه بين دو حد حركت ميكند) و مي‌توانيد از 0 تا 100 قرار بگيرد. تفسير سنتي از اين انديكاتور اين باور را ايجاد كرده است كه مقادير 70 و بيشتر نشان دهنده شرايط اشباع از خريد است. در طرف ديگر مقادير 30 و كمتر نشان‌دهنده شرايط اشباع از فروش در سايت اصلي بروكر پاكت آپشن است.

با اين حال در استراتژي ترند قدرت ما از اين انديكاتور به شكل ديگري استفاده مي‌كنيم. معامله گران مشاهده كرده‌اند كه اين انديكاتور حركت قيمتي را دنبال مي‌كند: اگر يك ترند صعودي وجود داشته باشد، خط سيگنال RSI به بالا حركت مي‌كند. حداكثرهاي شاخص قدرت نسبي ابزار اضافه‌اي براي تفسير بازار محسوب مي‌شود.

نحوه معامله با استراتژي ترند قدرت PocketOption

يك مفهوم مرتبط با استفاده از سطوح اشباع از خريد و اشباع از فروش اين است كه بر روي سيگنال هاي معاملاتي پاكت آپشن و تكنيك هايي كه ترند را تاييد مي‌كند،‌ تمركز كنيم.

به عبارت ديگر، استفاده از سيگنال هاي صعودي در زماني كه قيمت در يك ترند صعودي است و استفاده از سيگنال هاي نزولي در زماني كه قيمت در ترند نزولي است. اين باعث مي‌شود از بسياري از هشدارها و سيگنال هاي اشتباهي كه RSI مي‌تواند ايجاد كند در امان باشيم.

در استراتژي ترند قدرت زماني كه يك شكست در شاخص قدرت نسبي از سمت پايين به بالا ايجاد مي‌شود، به سراغ آپشن Call پس از ورود به سايت پاكت آپشن بدون فيلترشكن مي‌رويم. از طرف ديگر، زماني كه يك شكست در شاخص قدرت نسبي از سمت بالا به پايين ايجاد مي‌شود به سراغ آپشن Put مي‌رويم.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

سوالات متداول استراتژي هاي بروكر پاكت آپشن

بهترين استراتژي در بروكر پاكت آپشن كدام است؟

پس از افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن مي‌توان انواع استراتژي ها را به كار گرفت و از طريق آنها سودآوري كرد. چيزي كه مهم است بدانيد بهترين استراتژي براي همه وجود ندارد و هر فردي با توجه به سبك معاملاتي خود، سرمايه‌اي كه دارد و شرايط خود،‌ مي‌تواند بهترين استراتژي را براي خود پيدا كند.

سريعترين استراتژي پاكت آپشن چيست؟

استراتژي توربو پاكت آپشن مي‌تواند به طور قابل توجهي زمان معامله را كاهش دهد و سودآوري معاملات شما را افزايش دهد. خب بالاخره در هر 60 ثانيه امكان سودآوري در اين قراردادهاي كوتاه مدت پاكت آپشن فارسي وجود دارد. به منظور اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما همراه باشيد.

شاخص قدرت نسبي پاكت آپشن چيست؟

شاخص قدرت نسبي يك انديكاتور تكنيكال پاكت آپشن است كه در تحليل بازارهاي مالي پاكت آپشن به كار گرفته مي‌شود. اين انديكاتور قدرت تاريخي يا ضعف هاي يك نماد معاملاتي يا بازار را بر اساس قيمت هاي بسته شدن يك دوره معاملاتي، بر روي چارت پاكت آپشن به تصوير مي‌كشد. اين انديكاتور را با قدرت نسبي اشتباه نگيريد.

براي استراتژي تمساح از كدام ابزار استفاده كنيم؟

شما تنها نياز به يك چارت قيمتي و يك انديكاتور تمساح يا Alligator داريد. همانطور كه مي‌دانيد،‌ طبيعت تمساح‌ها اين است كه شكارچيان مهاجمي باشند كه براي غذاي خود كمين مي‌كنند. انديكاتور تمساح يك ابزار تحليل تكنيكال است كه از ميانگين متحرك هاي روان شده يا Smoothed بهره مي‌گيرد.

در استراتژي تغيير جهت از كدام انديكاتورها استفاده مي‌كنيم؟

اين استراتژي بر پايه سه انديكاتور پاكت آپشن قدرتمند ساخته شده است: باندهاي بولينگر، ميانگين متحرك همگرا واگرا MACD و ميانگين متحرك ساده SMA. براي پياده‌سازي و اعمال استراتژي تغيير جهت، يك چارت كندل استيك در پاكت آپشن فعال كنيد و به سراغ معامله نمادهاي پر نوسان مانند دلار آمريكا يا معامله رمزارز ها در پاكت آپشن برويد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474 

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA 

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: پاكت اپشن معتبر، بررسي بروكر هاي باينري، روش شارژ ريالي، حداقل شارژ حساب پاكت اپشن، حساب ازمايشي پاكت اپشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۸:۰۹ توسط:روزبه افشاري موضوع:

ترفندهاي مديريت ريسك پاكت آپشن PocketOption

🔥نحوه مديريت ريسك پاكت آپشن PocketOption💵

يكي از مهمترين اصول معامله در سايت بروكر پاكت آپشن اين است كه قبل از اينكه به فكر سودآوري باشيد، بايد بتوانيد سرمايه فعلي خود را حفظ كرده و به خوبي با مديريت ريسك پاكت آپشن از ضرر كردن جلوگيري كنيد.

به منظور سودآوري و جلوگيري از ضرر در معاملات پاكت آپشن شما بايد حتما موارد مهمي را به ياد داشته باشيد و بر اساس آن اصول به معامله بپردازيد كه در زير به برخي از مهمترين موارد مي‌پردازيم.

اگر از جمله معامله گراني هستيد كه مي‌خواهيد به تازگي پا به دنياي معاملات در پاكت آپشن بگذاريد، قبل از هر چيز بايد تمركزتان به حفظ سرمايه اوليه خودتان باشد و سپس به دنبال افزايش پتانسيل سودآوري در پاكت آپشن باشيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

معامله در حساب دمو پاكت‌ آپشن

يك مزيت بزرگي كه معامله در حساب تمريني پاكت آپشن نسبت به حساب واقعي دارد اين است كه شما نيازي به معامله با سرمايه خود نداريد و اين يعني در صورت پيش‌بيني اشتباه شما پولي را از دست نخواهيد داد.

به همين دليل است كه شما هميشه بايد استراتژي هاي پاكت آپشن خود را بر روي حساب دمو امتحان كنيد چون شامل ريسك نمي‌شود و موجودي حساب واقعي شما در اين حالت امن است و امكان ضرر وجود ندارد.

هر بار كه مي‌خواهيد ببينيد استراتژي پاكت آپشن شما موثر است، كافي است به سراغ حساب دمو پاكت آپشن برويد. چند بار استراتژي خود را به كار بگيريد و تنها زماني كه از موثر بودن آن مطمئن شديد، به سراغ حساب واقعي پاكت آپشن برويد و از آن براي سودآوري استفاده كنيد.

علاوه بر اين، پيشنهاد مي‌كنيم كه استراتژي خود را نه تنها بر روي يك نماد معاملاتي بلكه تعدادي از نمادهاي معاملاتي پاكت آپشن با شرايط بازار مختلف امتحان كنيد. همينطور مي‌توانيد با مقادير سرمايه گذاري متفاوتي استراتژي خود را امتحان كنيد تا به بهترين خروجي دست پيدا كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

معامله در حساب واقعي مانند حساب دمو PocketOption

بسياري از معامله گران تازه كار پاكت آپشن از حساب تمريني براي بازي كردن و سرگرمي استفاده مي‌كنند. براي مثال از مقادير بزرگي براي معامله استفاده مي‌كنند،‌ از استراتژي هاي مختلف بدون هدف استفاده مي‌كنند و از آنجايي كه پول آنها در معرض خطر نيست، چندان به آن فكر نمي‌كنند.

اما اين روند اشتباه است. به چنين خط فكري عادت نكنيد. پس از افتتاح حساب در پاكت آپشن،  حساب دمو را مانند حساب واقعي جدي بگيريد در غير اين صورت ممكن است در آينده همين ديدگاه باعث ضرر شما شود.

استفاده از حساب دمو به شكلي كه از حساب واقعي استفاده مي‌كنيد، باعث مي‌شود اعتماد به نفس شما در معاملات افزايش يابد. اين به شما كمك مي‌كند كه حركات سودآور را از تصميم هاي اشتباه تشخيص دهيد و استراتژي هاي بروكر پاكت آپشن را به خوبي بشناسيد.

پيشنهاد ما اين است كه ساعات هاي متعددي را به تمرين در حساب آزمايشي پاكت آپشن اختصاص دهيد. فرض كنيد كه يك ورزشكار هستيد كه بايد براي يك مسابقه نهايي تمرين كند. چه شكست بخوريد و چه پيروز شويد بايد به سراغ تمرين و تكرار برويد.

خبر خوب اين است كه بروكر معاملاتي پاكت آپشن ايران براي معامله گران و سرمايه گذاران خود يك حساب دمو با امكانات مناسب و بدون محدوديت را فراهم كرده است تا همه بتوانند بدون مشكل از آن بهره بگيرند.

اجتناب از معاملات 60 ثانيه‌اي پاكت آپشن

البته كه سودآوري 82 درصدي در 1 دقيقه در سايت بروكر PocketOption بسيار وسوسه‌كننده است. حتي فكر اينكه به اين سرعت سودآوري كنيد لبخند بر لبانتان مي‌آورد. اما يك مشكلي وجود دارد. 60 ثانيه بسيار كوتاه است و همينطور بسيار طولاني.

در اين زمان محدود شما حس اضطراب و ترس را تجربه خواهيد كرد و اين احساسات بازار پاكت آپشن بر روي منطق شما و تصميم‌گيري هايتان تاثير منفي مي‌گذارد.

سودآوري در تنها 60 ثانيه مي‌تواند باعث شود شما اعتماد به نفس بيش از حدي داشته باشيد و فكر كنيد كه يك راه آسان براي سودآوري هاي بزرگ در پاكت آپشن فارسي پيدا كرده‌ايد و به اين شكل مبالغ بيشتر و بيشتري در يك معامله سرمايه گذاري خواهيد كرد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

نوسان هاي بازار پاكت آپشن PocketOption

شما هيچوقت نبايد فراموش كنيد كه حتي در يك زمان كوتاه مانند 1 دقيقه نيز قيمت ها به طور مداومي در حال نوسان و تغيير هستند. حتي يك نوسان كوچك مي‌تواند شما را وارد ضرر بزرگي كند در هنگام معامله در وب سايت رسمي پاكت آپشن كند.

از طرف ديگر، نوسان هاي قيمتي در حين بازه هاي زماني بلندتر چندان عميق نيستند كه باعث شوند شما به يكباره درصد بزرگي از سرمايه خود را از دست دهيد يا اينكه در يك لحظه از سودآوري وارد ضرر شويد. به اين شكل شما فرصت اين را داريد كه به تغيير جهت بازار عكس‌العمل نشان دهيد.

قيمت به هر حال در بازه هاي زماني كوتاه و بلند به تغيير خود ادامه خواهد داد. با اين حال تحليل بازار پاكت آپشن و پيش‌بيني جهت آن در هنگام استفاده از بازه هاي زماني بلندمدت آسان تر است.

بررسي تاريخچه معاملاتي پاكت آپشن

يك قانون اصلي براي هر معامله گر اين است كه ضررهاي خود را به حداقل رسانده و سودآوري هاي خود را به حداكثر برسانيد. پس از ورود به سايت پاكت آپشن و امكان بررسي معاملات گذشته خود، اين كار بسيار آسان‌تر خواهد شد.

در ابتدا معامله گران يك تاريخچه دستي را براي خود مي‌نوشتند تا جزئيات معاملات قبلي خود را به ياد داشته باشند و هر روز ضررها و سودآوري هاي خود را تحليل مي‌كردند.

خبر خوب اين است كه حالا نيازي به اين كار نيست و بروكر پاكت آپشن يك ابزار به نام Trades را در كابين پاكت آپشن ارائه مي‌كند كه به راحتي مي‌توانيد تاريخچه كامل تراكنش هاي خود را با جزئيات كامل مشاهده كنيد.

حالا سوال اين است كه شما چه نكات مفيدي مي‌توانيد از تاريخچه معاملاتي خود فرا بگيريد؟ قبل از هر چيز، اين مهم است كه بدانيد معامله شما در آن روز موفقيت آميز بوده است يا باعث ضرر شده است.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

نكته دوم اين است كه بتوانيد شناسايي كنيد كه كداميك از نمادهاي معاملاتي بيشترين معامله هاي موفق در پلتفرم بروكر پاكت آپشن را براي شما به ارمغان آورده‌اند. در ادامه مي‌توانيد بررسي كنيد كه كدام استراتژي ها بهترين عملكرد را براي شما داشته است.

براي مثال شما مي‌توانيد كشف كنيد كه در حين معامله بر اساس كندل هاي جفت ارز EUR/USD، بيشترين سودآوري كه به دست آورده‌ايد بين ساعت 10 تا 11 صبح بوده است. به لطف اين اطلاعاتي كه به دست آورده‌ايد حالا مي‌دانيد دقيقا در چه زماني به معامله اين نماد پس از ورود به پاكت آپشن بدون فيلترشكن بپردازيد.

ساخت برنامه معاملاتي در پاكت آپشن

بسياري از معامله گران در ابتدا به فكر يك طرح و برنامه منسجم نيستد و فقط به سودآوري فكر مي‌كنند. بنابراين آنها بازارهاي تصادفي انتخاب مي‌كنند و اگر يكي از آنها برايشان سودآوري نداشت يا كميسيون پاكت آپشن و اسپرد بيشتري داشت، به سراغ بعدي مي‌روند.

اين نوع رويكرد جواب نمي‌دهد. در پايان ممكن است بسياري از سرمايه خود را از دست دهيد و به فكر رويكردي ديگر باشيد. در اين روند شما بايد گام هاي سرمايه گذاران موفق را دنبال كنيد. در اين راه متوجه خواهيد شد كه همه آنها داريد يك برنامه معاملاتي بوده‌اند.

بياييد با هم ببينيم يك برنامه معاملاتي بايد شامل چه مواردي باشد. اولين كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه مشخص كنيد چه زماني را بايد در حساب دمو پاكت آپشن بگذرانيد. در ابتداي راه شما بايد قبل از استفاده از حساب زنده پاكت آپشن، به سراغ معامله دمو برويد.

براي بسياري سه هفته تا دو ماه مي‌تواند بازه مناسبي باشد. اين مدت بايد براي پيدا كردن بازارهايي كه عملكرد خوبي در آن داريد و اينكه چه زماني براي شما سودآوري بيشتري به همراه دارد، كافي باشد.

مورد ديگر اين است كه بايد مشخص كنيد چه ميزان از سرمايه خود را آماده هستيد كه وارد معامله كنيد و در معرض ريسك در سايت بروكر پاكت آپشن قرار دهيد.

اجزاي يك برنامه معاملاتي پاكت آپشن PocketOption

همانطور كه قبلتر گفتيم، بررسي تاريخچه معاملاتي بسيار مهم است. هر معامله خود را تحليل كنيد، جزئيات مهم را به ياد داشته باشيد. براي مثال زمان، استراتژي ها،‌ انديكاتورها، نمادهاي پاكت آپشن و بازه هاي زماني را حتما يادداشت كنيد.

به طور كلي برنامه معاملاتي پاكت آپشن شما بايد شامل موارد مهم زير باشد:

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

  • ميزان سرمايه‌اي كه حاضر هستيد به حساب پاكت آپشن واريز كنيد.
  • ميزان سرمايه‌اي كه حاضر هستيد وارد يك معامله كنيد.
  • بازه زماني مناسب براي معاملات خود.
  • چارت ها و انديكاتورهاي پاكت آپشن كه براي شما مناسب است.
  • بازارها و زماني كه تراكنش هاي معاملاتي خود را انجام مي‌دهيد.
  • لحظه‌اي كه معاملات خود را متوقف مي‌كنيد (براي مثال پس از سه معامله ناموفق).
  • لحظه‌اي كه كسب سود مي‌كنيد و درصدي از موجودي كه به برداشت از حساب پاكت آپشن مي‌پردازيد.

اين يك مثال ساده از يك برنامه معاملاتي است و برنامه معاملاتي شما مي‌توانيد جزئيات بسيار بيشتر و متفاوتي را شامل شود. بنابراين بايد يك برنامه معاملاتي پاكت آپشن را خلق كنيد كه براي سبك معاملاتي شما و شرايطي كه داريد مناسب باشد.

در نهايت مهمترين نكته اين است كه به برنامه معاملاتي خود وفادار باشيد و حتما همه موارد آن را دنبال كنيد و تنها در صورتي كه ديگر جوابگو نباشد، آن را تغيير دهيد.

مبارزه با احساسات در معاملات پاكت آپشن

احساسات عضو جدايي ناپذير از معامله در پلتفرم معاملات پاكت آپشن هستند و در هنگام معامله عادي است احساساتي مانند ترس و طمع را تجربه كنيد. اما معامله گر بايد از احساسات خود آگاه باشد و آنها را در كنترل خود دربياورد.

در هنگام ترس در معاملات چيزي كه بايد به سراغش برويد صبر است. كافي است خونسرد باشيد و معاملات خود را در سايت رسمي PocketOption با عجله انجام ندهيد و به قوانين برنامه معاملاتي خود پايبند باشيد.

يك برنامه معاملاتي مناسب برنامه‌اي است كه بتوانيد با آن سرمايه خود را حفظ كنيد و علاوه بر آن بتوانيد با آن سودآوري كنيد. در زير تعدادي قانون كلي براي تازه‌واردان آورده‌ايم كه در صورت رعايت آن مي‌توانيد احساسات خود را كنترل كنيد.

💥حداكثر سودآوري هدف در روز تا 100 دلار
⏱زمان معاملات بيش از 1 دقيقه
🔥استراتژي معاملاتي با تاكيد بر روي مديريت ريسك و ضرر
💰ميزان سرمايه اختصاص يافته به هر معامله كمتر از 5 درصد كل سرمايه

سوالات متداول ترفندهاي مديريت ريسك پاكت آپشن

تاريخچه معاملاتي چه كاربردي در پاكت آپشن دارد؟

قبل از هر چيز، اين مهم است كه بدانيد معامله شما در آن روز موفقيت آميز بوده است يا باعث ضرر شده است.  همينطور بايد بتوانيد شناسايي كنيد كه كدام يك از نمادهاي معاملاتي بيشترين معامله هاي موفق در پلتفرم پاكت آپشن را براي شما به ارمغان آورده‌اند. در ادامه مي‌توانيد بررسي كنيد كه كدام استراتژي ها بهترين عملكرد را براي شما داشته است. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با ما همراه باشيد.

چرا از حساب دمو پاكت آپشن استفاده كنيم؟

شما هميشه بايد استراتژي هاي پاكت آپشن خود را بر روي حساب دمو در سايت بدون فيلتر پاكت آپشن امتحان كنيد چون شامل ريسك نمي‌شود و موجودي حساب واقعي شما در اين حالت امن است و امكان ضرر وجود ندارد. هر بار كه مي‌خواهيد ببينيد استراتژي پاكت آپشن شما موثر است، كافي است به سراغ حساب دمو پاكت آپشن برويد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

برنامه معاملاتي بايد شامل چه مواردي باشد؟

  • سرمايه واريز به حساب واقعي پاكت آپشن
  • ميزان سرمايه‌اي كه حاضر هستيد وارد يك معامله كنيد
  • بازه زماني مناسب براي معاملات خود
  • چارت ها و انديكاتورهاي پاكت آپشن
  • بازارها و زماني كه تراكنش هاي معاملاتي خود را انجام مي‌دهيد
  • زمان توقف معاملات
  • زمان كسب سود

چرا بايد از معامله زير 1 دقيقه پاكت آپشن اجتناب كنيم؟

سودآوري در تنها 60 ثانيه مي‌تواند باعث شود شما اعتماد به نفس بيش از حدي داشته باشيد و فكر كنيد كه يك راه آسان براي سودآوري هاي بزرگ در پاكت آپشن فارسي پيدا كرده‌ايد و به اين شكل مبالغ بيشتر و بيشتري در يك معامله سرمايه گذاري خواهيد كرد.

چه مدت بايد از حساب دمو پاكت آپشن استفاده كنيم؟

براي بسياري سه هفته تا دو ماه مي‌تواند بازه مناسبي باشد. اين مدت بايد براي پيدا كردن بازارهايي كه عملكرد خوبي در آن داريد و اينكه چه زماني براي شما سودآوري بيشتري به همراه دارد، كافي باشد.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474 

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA 

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: استراتژي بروكر پاكت آپشن، حساب دمو باينري آپشن، بروكر پاكت آپشن معتبر، مزاياي بروكر پاكت آپشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۱:۴۵ توسط:روزبه افشاري موضوع:

نحوه معامله آپشن هاي ديجيتال پاكت آپشن

✨آموزش معامله آپشن هاي ديجيتال در پاكت آپشن💵

يكي از محبوب ترين روش هاي سودآوري در پلتفرم پاكت آپشن، معاملات آپشن هاي ديجيتال يا باينري آپشن PocketOption است كه در كنار معاملات فاركس پاكت آپشن، طرفداران بسياري دارد.

اين نوع معامله به دليل سادگي‌اش به راحتي قابل درك است و مي‌توان به راحتي پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن، شروع به انجام معاملات آپشن هاي ديجيتال بكنيد. با اين حال بايد ريسك هاي اين نوع معامله را نيز مثل هميشه در نظر بگيريد.

بنابراين پيشنهاد مي‌شود قبل از هر چيز به تمرين در حساب دمو پاكت آپشن بپردازيد و سپس با سرمايه خود وارد دنياي واقعي معاملات و حساب زنده پاكت آپشن شويد و به سودآوري بپردازيد. در اين مطلب به روند معامله باينري آپشن در پاكت آپشن مي‌پردازيم و تمام مواردي كه بايد بدانيد را پوشش داده‌ايم.

 

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

انتخاب نمادهاي معاملاتي پاكت آپشن

كابين پاكت آپشن به شما اجازه مي‌دهد كه تنظيمات مهم معاملاتي از جمله زمان خريد و حجم معاملات را مشخص كنيد. در اين جا است كه شما يك معامله ثبت مي‌كنيد و پيش‌ بيني مي‌كنيد كه قيمت بالا خواهد رفت (دكمه سبز رنگ) و يا قيمت كاهش خواهد داشت (دكمه قرمز رنگ).

شما مي‌توانيد از بين بيش از 100 نماد معاملاتي در پاكت آپشن از جمله جفت ارزهاي پاكت آپشن، كريپوكارنسي هاي پاكت آپشن، كالاها و سهام انتخاب كنيد.

شما اين امكان را داريد كه نمادها را بر اساس نوع آنها دسته‌بندي كنيد يا اينكه از بخش جستجو استفاده كنيد تا نماد موردنظر خود را به راحتي با تايپ كردن نام آن پيدا كنيد.

همينطور اين امكان وجود دارد كه هر جفت ارز، رمزارز پاكت آپشن، كالا يا سهام را در ليست موردعلاقه‌ هاي خود قرار دهيد تا دسترسي سريعي به آن داشته باشيد. نمادهايي كه به طور مداوم از آن استفاده مي‌كنيد را مي‌توانيد با دكمه ستاره علامت بزنيد تا در بالاي صفحه براي شما به نمايش دربيايند.

درصدي كه كنار نماد معاملاتي به نمايش درمي‌آيد در واقع سودآوري در پاكت آپشن را براي آن نماد مشخص مي‌كنيد. هر چقدر اين درصد بيشتر باشد، سودآوري شما در صورت موفقيت‌آميز بودن معامله بيشتر خواهد بود.

براي مثال، اگر يك معامله 10 دلاري با سودآوري 80 درصد با يك نتيجه موفق بسته شود، پس 18 دلار به حساب پاكت آپشن شما منظور مي‌شود. 10 دلار مبلغ سرمايه گذاري شما است و 8 دلار نيز سودآوري شما محسوب مي‌شود.

 

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

تنظيم زمان معامله پاكت آپشن PocketOption

براي انتخاب زمان خريد در حين معاملات ديجيتال شما بياد بر روي منوي زمان خريد يا Purchase Time در پنل معاملاتي سايت رسمي پاكت آپشن كليك كنيد و آپشن ترجيحي را انتخاب كنيد.

لطفا توجه داشته باشيد كه تاريخ انقضاي معامله پاكت آپشن در واقع همان زمان خريد به علاوه‌ 30 ثانيه است. شما هميشه مي‌توانيد بر روي چارت پاكت آپشن ببينيد كه چه زماني معامله شما بسته خواهد شد. اين به صورت يك خط عمودي به همراه يك تايمر به نمايش درمي‌آيد.

براي انتخاب زمان خريد به روشي سريع در هنگام معامله پاكت آپشن، بر روي منوي زمان انقضا يا Expiration Time كليك كنيد و به راحتي زمان انتخابي خود را تنظيم كنيد.

حجم معامله باينري آپشن PocketOption

حجم معامله يا سرمايه اختصاص يافته به معامله اهميت بالايي دارد و شما بايد در تعيين آن دقت كافي را داشته باشيد. پيشنهاد مي‌شود هيچوقت درصد بالايي از سرمايه خود را تنها به يك معامله اختصاص ندهيد و هميشه در نظر داشته باشيد كه ممكن است در يك معامله بخش بزرگي از سرمايه پاكت آپشن خود را از دست دهيد.

براي تغيير ميزان حجم معامله در كابين معاملاتي پاكت آپشن مي‌توانيد بر روي گزينه هاي – و + در بخش ميزان معامله يا Trade Amount كليك كنيد.

شما همينطور مي‌توانيد بر روي مبلغ فعلي كليك كنيد و اين به شما اجازه مي‌دهد به راحتي به صورت دستي مبلغ موردنظر خود را در كادر مربوطه وارد كنيد.

 

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

قيمت استرايك معاملات پاكت آپشن

قيمت استرايك يا Strike Price به شما اجازه مي‌دهد كه يك معامله را در قيمتي كه بالاتر يا پايين‌تر از قيمت فعلي بازار است با در نظر گرفتن تغييرات در درصد پرداختي، ثبت كنيد. اين گزينه را مي‌توانيد در پنل معاملاتي پاكت آپشن قبل از انجام معامله فعال كنيد.

ريسك و نرخ سودآوري احتمالي به اين بستگي دارد كه بين قيمت فعلي بازار و قيمت استرايك چقدر فاصله وجود دارد. از اين راه شما نه تنها جهت حركت قيمت را پيش‌بيني مي‌كنيد بلكه همينطور سطحي كه قيمت بايد به آن برسد را مشخص مي‌كنيد تا پتانسيل سودآوري در پاكت آپشن را براي خود افزايش دهيد.

پس از ثبت نام در پلتفرم پاكت آپشن، براي فعال كردن يا غير فعال كردن قيمت استرايك، از پنل معاملاتي پايين صفحه و بالاي قيمت بازار از گزينه‌ هاي مربوطه استفاده كنيد.

توجه داشته باشيد كه وقتي قيمت استرايك فعال مي‌شود، دستور معاملاتي شما بالاتر يا پايين‌تر از قيمت فعلي بازار ثبت مي‌شود. اين را با دستورهاي معاملاتي عادي كه هميشه بر روي قيمت فعلي بازار تنظيم مي‌شوند، اشتباه نگيريد.

همينطور به ياد داشته باشيد كه قيمت هاي استرايك تنها براي معاملات ديجيتال پاكت آپشن در دسترس است.

سودآوري در معامله باينري آپشن PocketOption

اگر پيش‌بيني شما اين است كه تا زمان انقضا قيمت افزايش خواهد يافت، گزينه بالا يا دكمه سبز رنگ را انتخاب كنيد و اگر پيش‌بيني مي‌كنيد كه قيمت افت مي‌كند، بر روي دكمه قرمز رنگ كليك كنيد.

صرف نظر از استراتژي پاكت آپشن كه اجرا كرده‌ايد، زماني كه تاريخ انقضا به پايان مي‌رسد و معامله بسته مي‌شود، نتيجه معامله بر اساس اينكه پيش‌بيني شما صحيح بوده يا اشتباه بوده، علامت‌گذاري مي‌شود.

در صورتي كه پيش‌بيني صحيحي داشته باشيد، شما مبلغ سرمايه گذاري شده خود به همراه سود معامله پاكت آپشن را در حساب خود دريافت مي‌كنيد.

اما در صورتي كه معامله موفقيت آميز نباشد، مبلغ سرمايه گذاري شده شما در معامله از بين مي‌رود و به حسابتان بازگردانده نمي‌شود و مجبور خواهيد بود در صورت نياز به شارژ حساب پاكت آپشن خود بپردازيد.

براي لغو كردن يك معامله قبل از به پايان رسيدن تاريخ انقضا نيز به بخش معاملات يا Trades در پنل سمت راست كابين معاملاتي پاكت آپشن برويد. در آنجا مي‌توانيد معاملات باز شده را ببينيد و مي‌توانيد روي گزينه بستن يا Close كليك كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

نحوه معامله Express در پاكت آپشن

معامله اكسپرس Express در وب سايت رسمي بروكر پاكت آپشن در واقع يك پيش‌بيني تركيبي بر اساس چندين رويداد مربوط به چندين نماد معاملاتي مختلف است. يك معامله موفق اكسپرس براي شما سودآوري بيش از 100 درصدي به همراه دارد.

🔥معامله Express پاكت آپشن معامله عادي باينري پاكت آپشن
💵پتانسيل سودآوري بيش از 100 درصد پتانسيل سودآوري كمتر از 100 درصد
✨معامله همزمان بر روي چندين نوع نماد معامله تنها با يك نوع نماد
💥بيش از دو پيش‌بيني براي نمادهاي مختلف يك پيش‌بيني براي يك نماد

زماني كه حالت معامله Express را فعال مي‌كنيد، هر كليك بر روي دكمه هاي سبز رنگ يا قرمز رنگ به پيش‌بيني شما براي معامله اكسپرس اضافه مي‌كند.

سودآوري تمام پيش‌بيني ها در داخل معامله اكسپرس چند برابر مي‌شود بنابراين احتمال اين وجود دارد كه نسبت به يك معامله عادي ديجيتال در سايت بدون فيلتر پاكت آپشن پتانسيل سودآوري بسيار بيشتري براي شما فراهم مي‌كند.

براي دسترسي به معاملات اكسپرس، در پنل سمت راست كابين بروكر پاكت آپشن گزينه Express را پيدا كنيد و بر روي آن كليك كنيد. حالا كافي است يك نوع نماد را انتخاب كرده و حداقل بر روي دو نماد پيش‌بيني انجام دهيد تا يك معامله اكسپرس را بتوانيد ثبت كنيد.

نظارت بر معاملات بروكر پاكت آپشن

شما مي‌توانيد معاملات فعال خود را بدون اينكه از رابط معاملاتي پاكت آپشن خارج شويد، مشاهده كنيد. در منوي سمت چپ، گزينه Trades را پيدا كنيد و بر روي آن كليك كنيد تا اطلاعات و تراكنش هاي مربوط به معاملات فعلي براي شما به نمايش دربيايد.

براي مشاهده معاملات بسته شده نيز مي‌توانيد در همان منو بر روي گزينه Closed كليك كنيد تا تمام معاملات بسته شدن در بروكر PocketOption براي شما به نمايش دربيايد.

براي مشاهده تاريخچه معاملات زنده مي‌توانيد بر روي دكمه More يا بيشتر در همان بخش كليك كنيد و به صفحه تاريخچه معاملات كه با جزئيات بيشتري معامله هاي شما در سايت معامله پاكت آپشن را به نمايش مي‌گذارد، منتقل خواهيد شد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

معاملات در حال انتظار Pending پاكت آپشن

معامله در حال انتظار در واقع يك قابليت پلتفرم پاكت آپشن است كه به شما اجازه مي‌دهد معاملاتي را در يك زمان مشخص در آينده ثبت كنيد يا اينكه وقتي قيمت به يك سطح مشخصي مي‌رسد، وارد معامله شويد.

به عبارت ديگر، معامله شما زماني كه پارامترهاي مشخصي فعال شوند، ثبت مي‌شود. شما همينطور مي‌توانيد يك معامله در حال انتظار را قبل از اينكه ثبت شود بدون هيچ ضرري لغو كنيد.

براي ثبت يك دستور در حال انتظار يا Pending Order كه بر اساس زمان اجرا مي‌شود شما بايد يك نماد معاملاتي را انتخاب كنيد و بر روي ساعت كليك كنيد تا تاريخ و زماني كه مي‌خواهيد در بروكر پاكت آپشن فارسي را وارد كنيد.

در ادامه حداقل درصد پرداخت را تنظيم كنيد (توجه داشته باشيد كه اگر درصد پرداخت پايين تر از چيزي شود كه شما تنظيم كرده‌ايد، معامله باز نخواهد شد.)

در ادامه يك بازه زماني مشخص كنيد و حجم معامله را وارد كنيد. پس از اينكه تمام پارامترها را مشخص كرديد، مشخص كنيد كه آپشن Put مي‌خواهيد يا اينكه به دنبال آپشن Call هستيد. پس از اين يك معامله در حال انتظار ايجاد مي‌شود و شما مي‌توانيد آن را در بخش فعلي يا Current مشاهده كنيد.

پس از ورود به وب سايت پاكت آپشن، حتما توجه داشته باشيد كه شما بايد موجودي كافي در زمان اجراي معامله در حال انتظار داشته باشيد، در غير اينصورت معامله اجرا نمي‌شود.

براي معامله در حال انتظار كه بر اساس قيمت اجرا مي‌شود شما بايد پس از انتخاب نماد معاملاتي پاكت آپشن، قيمت موردنظر خود و درصد پرداخت را انتخاب كنيد. پس از انتخاب پارامترهاي ديگر، معامله در انتظار شما ثبت مي‌شود و وقتي قيمت به آن برسد اجرا خواهد شد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

تفاوت معامله آپشن ديجيتال و سريع پاكت آپشن

معاملات ديجيتال يا Digital Trading نوع سنتي دستورهاي معاملاتي باينري آپشن است. معامله گر در اين نوع معامله يكي از بازه هاي زماني ثابت (1 دقيقه، 5 دقيقه، 30 دقيقه، 1 ساعت و غيره) را انتخاب مي‌كند و يك معامله در اين بازه زماني ثبت مي‌كند. در اين حالت يك بازه نيم دقيقه‌اي بر روي چارت وجود دارد كه شامل دو خط عمودي مي‌شود.

بنابراين معاملات ديجيتال هميشه داراي يك زمان بسته شدن ثابت است كه دقيقا در ابتداي هر دقيقه قرار دارد.

از طرف ديگر معاملات سريع يا Quick در پاكت آپشن ايران اين امكان را فراهم مي‌كند كه زمان انقضاي دقيقي را انتخاب كنيد و از بازه هاي زماني كوتاه كه از 30 ثانيه قبل از انقضا شروع مي‌شود، بهره بگيريد.

زماني كه يك معامله سريع را ثبت مي‌كنيد،‌ تنها يك خط عمودي را بر روي چارت مشاهده خواهيد كرد كه زمان انقضاي معامله است و مستقيما به بازه زماني مشخص شده در پنل معاملاتي ارتباط دارد. به زبان ساده، اين نوع معامله ساده‌تر و سريعتر است.

سوالات متداول معامله آپشن هاي ديجيتال پاكت آپشن

معامله اكسپرس پاكت آپشن چيست؟

معامله اكسپرس Express در واقع يك پيش‌بيني تركيبي بر اساس چندين رويداد مربوط به چندين نماد معاملاتي مختلف است. يك معامله موفق اكسپرس براي شما سودآوري بيش از 100 درصدي به همراه دارد. پس از افتتاح حساب پاكت آپشن مي‌توانيد از اين امكان استفاده كنيد.

 

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

قيمت استرايك پاكت آپشن چيست؟

قيمت استرايك يا Strike Price در پاكت آپشن به شما اجازه مي‌دهد كه يك معامله را در قيمتي كه بالاتر يا پايين‌تر از قيمت فعلي بازار است با در نظر گرفتن تغييرات در درصد پرداختي، ثبت كنيد. اين گزينه را مي‌توانيد در پنل معاملاتي پاكت آپشن قبل از انجام معامله فعال كنيد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با ما همراه باشيد.

نمادهاي پاكت آپشن شامل چه مواردي مي‌شود؟

شما مي‌توانيد از بين بيش از 100 نماد معاملاتي در پاكت آپشن از جمله جفت ارزهاي پاكت آپشن، كريپوكارنسي هاي پاكت آپشن، كالاها و سهام انتخاب كنيد. شما اين امكان را داريد كه نمادها را بر اساس نوع آنها دسته‌بندي كنيد يا اينكه از بخش جستجو استفاده كنيد تا نماد موردنظر خود را به راحتي با تايپ كردن نام آن پيدا كنيد.

معامله آپشن ديجيتال در پاكت آپشن چيست؟

معاملات ديجيتال يا Digital Trading نوع سنتي دستورهاي معاملاتي باينري آپشن است. معامله گر در اين نوع معامله يكي از بازه هاي زماني ثابت را انتخاب مي‌كند و يك معامله در اين بازه زماني ثبت مي‌كند. در اين حالت يك بازه نيم دقيقه‌اي بر روي چارت پاكت آپشن وجود دارد كه شامل دو خط عمودي مي‌شود.

معامله سريع پاكت آپشن چيست؟

معاملات سريع يا Quick پاكت آپشن اين امكان را فراهم مي‌كند كه زمان انقضاي دقيقي را انتخاب كنيد و از بازه هاي زماني كوتاه كه از 30 ثانيه قبل از انقضا شروع مي‌شود، بهره بگيريد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474 

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA 

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: معامله سريع پاكت آپشن، ديجيتال اپشن، نمادهاي پاكت آپشن، اكسپرس پاكت آپشن، Pending پاكت آپشن، سوداوري در باينري اپشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۸:۴۹ توسط:روزبه افشاري موضوع:

نحوه معامله آپشن هاي ديجيتال پاكت آپشن

✨آموزش معامله آپشن هاي ديجيتال در پاكت آپشن💵

يكي از محبوب ترين روش هاي سودآوري در پلتفرم پاكت آپشن، معاملات آپشن هاي ديجيتال يا باينري آپشن PocketOption است كه در كنار معاملات فاركس پاكت آپشن، طرفداران بسياري دارد.

اين نوع معامله به دليل سادگي‌اش به راحتي قابل درك است و مي‌توان به راحتي پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن، شروع به انجام معاملات آپشن هاي ديجيتال بكنيد. با اين حال بايد ريسك هاي اين نوع معامله را نيز مثل هميشه در نظر بگيريد.

بنابراين پيشنهاد مي‌شود قبل از هر چيز به تمرين در حساب دمو پاكت آپشن بپردازيد و سپس با سرمايه خود وارد دنياي واقعي معاملات و حساب زنده پاكت آپشن شويد و به سودآوري بپردازيد. در اين مطلب به روند معامله باينري آپشن در پاكت آپشن مي‌پردازيم و تمام مواردي كه بايد بدانيد را پوشش داده‌ايم.

 

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

انتخاب نمادهاي معاملاتي پاكت آپشن

كابين پاكت آپشن به شما اجازه مي‌دهد كه تنظيمات مهم معاملاتي از جمله زمان خريد و حجم معاملات را مشخص كنيد. در اين جا است كه شما يك معامله ثبت مي‌كنيد و پيش‌ بيني مي‌كنيد كه قيمت بالا خواهد رفت (دكمه سبز رنگ) و يا قيمت كاهش خواهد داشت (دكمه قرمز رنگ).

شما مي‌توانيد از بين بيش از 100 نماد معاملاتي در پاكت آپشن از جمله جفت ارزهاي پاكت آپشن، كريپوكارنسي هاي پاكت آپشن، كالاها و سهام انتخاب كنيد.

شما اين امكان را داريد كه نمادها را بر اساس نوع آنها دسته‌بندي كنيد يا اينكه از بخش جستجو استفاده كنيد تا نماد موردنظر خود را به راحتي با تايپ كردن نام آن پيدا كنيد.

همينطور اين امكان وجود دارد كه هر جفت ارز، رمزارز پاكت آپشن، كالا يا سهام را در ليست موردعلاقه‌ هاي خود قرار دهيد تا دسترسي سريعي به آن داشته باشيد. نمادهايي كه به طور مداوم از آن استفاده مي‌كنيد را مي‌توانيد با دكمه ستاره علامت بزنيد تا در بالاي صفحه براي شما به نمايش دربيايند.

درصدي كه كنار نماد معاملاتي به نمايش درمي‌آيد در واقع سودآوري در پاكت آپشن را براي آن نماد مشخص مي‌كنيد. هر چقدر اين درصد بيشتر باشد، سودآوري شما در صورت موفقيت‌آميز بودن معامله بيشتر خواهد بود.

براي مثال، اگر يك معامله 10 دلاري با سودآوري 80 درصد با يك نتيجه موفق بسته شود، پس 18 دلار به حساب پاكت آپشن شما منظور مي‌شود. 10 دلار مبلغ سرمايه گذاري شما است و 8 دلار نيز سودآوري شما محسوب مي‌شود.

 

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

تنظيم زمان معامله پاكت آپشن PocketOption

براي انتخاب زمان خريد در حين معاملات ديجيتال شما بياد بر روي منوي زمان خريد يا Purchase Time در پنل معاملاتي سايت رسمي پاكت آپشن كليك كنيد و آپشن ترجيحي را انتخاب كنيد.

لطفا توجه داشته باشيد كه تاريخ انقضاي معامله پاكت آپشن در واقع همان زمان خريد به علاوه‌ 30 ثانيه است. شما هميشه مي‌توانيد بر روي چارت پاكت آپشن ببينيد كه چه زماني معامله شما بسته خواهد شد. اين به صورت يك خط عمودي به همراه يك تايمر به نمايش درمي‌آيد.

براي انتخاب زمان خريد به روشي سريع در هنگام معامله پاكت آپشن، بر روي منوي زمان انقضا يا Expiration Time كليك كنيد و به راحتي زمان انتخابي خود را تنظيم كنيد.

حجم معامله باينري آپشن PocketOption

حجم معامله يا سرمايه اختصاص يافته به معامله اهميت بالايي دارد و شما بايد در تعيين آن دقت كافي را داشته باشيد. پيشنهاد مي‌شود هيچوقت درصد بالايي از سرمايه خود را تنها به يك معامله اختصاص ندهيد و هميشه در نظر داشته باشيد كه ممكن است در يك معامله بخش بزرگي از سرمايه پاكت آپشن خود را از دست دهيد.

براي تغيير ميزان حجم معامله در كابين معاملاتي پاكت آپشن مي‌توانيد بر روي گزينه هاي – و + در بخش ميزان معامله يا Trade Amount كليك كنيد.

شما همينطور مي‌توانيد بر روي مبلغ فعلي كليك كنيد و اين به شما اجازه مي‌دهد به راحتي به صورت دستي مبلغ موردنظر خود را در كادر مربوطه وارد كنيد.

 

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

قيمت استرايك معاملات پاكت آپشن

قيمت استرايك يا Strike Price به شما اجازه مي‌دهد كه يك معامله را در قيمتي كه بالاتر يا پايين‌تر از قيمت فعلي بازار است با در نظر گرفتن تغييرات در درصد پرداختي، ثبت كنيد. اين گزينه را مي‌توانيد در پنل معاملاتي پاكت آپشن قبل از انجام معامله فعال كنيد.

ريسك و نرخ سودآوري احتمالي به اين بستگي دارد كه بين قيمت فعلي بازار و قيمت استرايك چقدر فاصله وجود دارد. از اين راه شما نه تنها جهت حركت قيمت را پيش‌بيني مي‌كنيد بلكه همينطور سطحي كه قيمت بايد به آن برسد را مشخص مي‌كنيد تا پتانسيل سودآوري در پاكت آپشن را براي خود افزايش دهيد.

پس از ثبت نام در پلتفرم پاكت آپشن، براي فعال كردن يا غير فعال كردن قيمت استرايك، از پنل معاملاتي پايين صفحه و بالاي قيمت بازار از گزينه‌ هاي مربوطه استفاده كنيد.

توجه داشته باشيد كه وقتي قيمت استرايك فعال مي‌شود، دستور معاملاتي شما بالاتر يا پايين‌تر از قيمت فعلي بازار ثبت مي‌شود. اين را با دستورهاي معاملاتي عادي كه هميشه بر روي قيمت فعلي بازار تنظيم مي‌شوند، اشتباه نگيريد.

همينطور به ياد داشته باشيد كه قيمت هاي استرايك تنها براي معاملات ديجيتال پاكت آپشن در دسترس است.

سودآوري در معامله باينري آپشن PocketOption

اگر پيش‌بيني شما اين است كه تا زمان انقضا قيمت افزايش خواهد يافت، گزينه بالا يا دكمه سبز رنگ را انتخاب كنيد و اگر پيش‌بيني مي‌كنيد كه قيمت افت مي‌كند، بر روي دكمه قرمز رنگ كليك كنيد.

صرف نظر از استراتژي پاكت آپشن كه اجرا كرده‌ايد، زماني كه تاريخ انقضا به پايان مي‌رسد و معامله بسته مي‌شود، نتيجه معامله بر اساس اينكه پيش‌بيني شما صحيح بوده يا اشتباه بوده، علامت‌گذاري مي‌شود.

در صورتي كه پيش‌بيني صحيحي داشته باشيد، شما مبلغ سرمايه گذاري شده خود به همراه سود معامله پاكت آپشن را در حساب خود دريافت مي‌كنيد.

اما در صورتي كه معامله موفقيت آميز نباشد، مبلغ سرمايه گذاري شده شما در معامله از بين مي‌رود و به حسابتان بازگردانده نمي‌شود و مجبور خواهيد بود در صورت نياز به شارژ حساب پاكت آپشن خود بپردازيد.

براي لغو كردن يك معامله قبل از به پايان رسيدن تاريخ انقضا نيز به بخش معاملات يا Trades در پنل سمت راست كابين معاملاتي پاكت آپشن برويد. در آنجا مي‌توانيد معاملات باز شده را ببينيد و مي‌توانيد روي گزينه بستن يا Close كليك كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

نحوه معامله Express در پاكت آپشن

معامله اكسپرس Express در وب سايت رسمي بروكر پاكت آپشن در واقع يك پيش‌بيني تركيبي بر اساس چندين رويداد مربوط به چندين نماد معاملاتي مختلف است. يك معامله موفق اكسپرس براي شما سودآوري بيش از 100 درصدي به همراه دارد.

🔥معامله Express پاكت آپشن معامله عادي باينري پاكت آپشن
💵پتانسيل سودآوري بيش از 100 درصد پتانسيل سودآوري كمتر از 100 درصد
✨معامله همزمان بر روي چندين نوع نماد معامله تنها با يك نوع نماد
💥بيش از دو پيش‌بيني براي نمادهاي مختلف يك پيش‌بيني براي يك نماد

زماني كه حالت معامله Express را فعال مي‌كنيد، هر كليك بر روي دكمه هاي سبز رنگ يا قرمز رنگ به پيش‌بيني شما براي معامله اكسپرس اضافه مي‌كند.

سودآوري تمام پيش‌بيني ها در داخل معامله اكسپرس چند برابر مي‌شود بنابراين احتمال اين وجود دارد كه نسبت به يك معامله عادي ديجيتال در سايت بدون فيلتر پاكت آپشن پتانسيل سودآوري بسيار بيشتري براي شما فراهم مي‌كند.

براي دسترسي به معاملات اكسپرس، در پنل سمت راست كابين بروكر پاكت آپشن گزينه Express را پيدا كنيد و بر روي آن كليك كنيد. حالا كافي است يك نوع نماد را انتخاب كرده و حداقل بر روي دو نماد پيش‌بيني انجام دهيد تا يك معامله اكسپرس را بتوانيد ثبت كنيد.

نظارت بر معاملات بروكر پاكت آپشن

شما مي‌توانيد معاملات فعال خود را بدون اينكه از رابط معاملاتي پاكت آپشن خارج شويد، مشاهده كنيد. در منوي سمت چپ، گزينه Trades را پيدا كنيد و بر روي آن كليك كنيد تا اطلاعات و تراكنش هاي مربوط به معاملات فعلي براي شما به نمايش دربيايد.

براي مشاهده معاملات بسته شده نيز مي‌توانيد در همان منو بر روي گزينه Closed كليك كنيد تا تمام معاملات بسته شدن در بروكر PocketOption براي شما به نمايش دربيايد.

براي مشاهده تاريخچه معاملات زنده مي‌توانيد بر روي دكمه More يا بيشتر در همان بخش كليك كنيد و به صفحه تاريخچه معاملات كه با جزئيات بيشتري معامله هاي شما در سايت معامله پاكت آپشن را به نمايش مي‌گذارد، منتقل خواهيد شد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

معاملات در حال انتظار Pending پاكت آپشن

معامله در حال انتظار در واقع يك قابليت پلتفرم پاكت آپشن است كه به شما اجازه مي‌دهد معاملاتي را در يك زمان مشخص در آينده ثبت كنيد يا اينكه وقتي قيمت به يك سطح مشخصي مي‌رسد، وارد معامله شويد.

به عبارت ديگر، معامله شما زماني كه پارامترهاي مشخصي فعال شوند، ثبت مي‌شود. شما همينطور مي‌توانيد يك معامله در حال انتظار را قبل از اينكه ثبت شود بدون هيچ ضرري لغو كنيد.

براي ثبت يك دستور در حال انتظار يا Pending Order كه بر اساس زمان اجرا مي‌شود شما بايد يك نماد معاملاتي را انتخاب كنيد و بر روي ساعت كليك كنيد تا تاريخ و زماني كه مي‌خواهيد در بروكر پاكت آپشن فارسي را وارد كنيد.

در ادامه حداقل درصد پرداخت را تنظيم كنيد (توجه داشته باشيد كه اگر درصد پرداخت پايين تر از چيزي شود كه شما تنظيم كرده‌ايد، معامله باز نخواهد شد.)

در ادامه يك بازه زماني مشخص كنيد و حجم معامله را وارد كنيد. پس از اينكه تمام پارامترها را مشخص كرديد، مشخص كنيد كه آپشن Put مي‌خواهيد يا اينكه به دنبال آپشن Call هستيد. پس از اين يك معامله در حال انتظار ايجاد مي‌شود و شما مي‌توانيد آن را در بخش فعلي يا Current مشاهده كنيد.

پس از ورود به وب سايت پاكت آپشن، حتما توجه داشته باشيد كه شما بايد موجودي كافي در زمان اجراي معامله در حال انتظار داشته باشيد، در غير اينصورت معامله اجرا نمي‌شود.

براي معامله در حال انتظار كه بر اساس قيمت اجرا مي‌شود شما بايد پس از انتخاب نماد معاملاتي پاكت آپشن، قيمت موردنظر خود و درصد پرداخت را انتخاب كنيد. پس از انتخاب پارامترهاي ديگر، معامله در انتظار شما ثبت مي‌شود و وقتي قيمت به آن برسد اجرا خواهد شد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

تفاوت معامله آپشن ديجيتال و سريع پاكت آپشن

معاملات ديجيتال يا Digital Trading نوع سنتي دستورهاي معاملاتي باينري آپشن است. معامله گر در اين نوع معامله يكي از بازه هاي زماني ثابت (1 دقيقه، 5 دقيقه، 30 دقيقه، 1 ساعت و غيره) را انتخاب مي‌كند و يك معامله در اين بازه زماني ثبت مي‌كند. در اين حالت يك بازه نيم دقيقه‌اي بر روي چارت وجود دارد كه شامل دو خط عمودي مي‌شود.

بنابراين معاملات ديجيتال هميشه داراي يك زمان بسته شدن ثابت است كه دقيقا در ابتداي هر دقيقه قرار دارد.

از طرف ديگر معاملات سريع يا Quick در پاكت آپشن ايران اين امكان را فراهم مي‌كند كه زمان انقضاي دقيقي را انتخاب كنيد و از بازه هاي زماني كوتاه كه از 30 ثانيه قبل از انقضا شروع مي‌شود، بهره بگيريد.

زماني كه يك معامله سريع را ثبت مي‌كنيد،‌ تنها يك خط عمودي را بر روي چارت مشاهده خواهيد كرد كه زمان انقضاي معامله است و مستقيما به بازه زماني مشخص شده در پنل معاملاتي ارتباط دارد. به زبان ساده، اين نوع معامله ساده‌تر و سريعتر است.

سوالات متداول معامله آپشن هاي ديجيتال پاكت آپشن

معامله اكسپرس پاكت آپشن چيست؟

معامله اكسپرس Express در واقع يك پيش‌بيني تركيبي بر اساس چندين رويداد مربوط به چندين نماد معاملاتي مختلف است. يك معامله موفق اكسپرس براي شما سودآوري بيش از 100 درصدي به همراه دارد. پس از افتتاح حساب پاكت آپشن مي‌توانيد از اين امكان استفاده كنيد.

 

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

قيمت استرايك پاكت آپشن چيست؟

قيمت استرايك يا Strike Price در پاكت آپشن به شما اجازه مي‌دهد كه يك معامله را در قيمتي كه بالاتر يا پايين‌تر از قيمت فعلي بازار است با در نظر گرفتن تغييرات در درصد پرداختي، ثبت كنيد. اين گزينه را مي‌توانيد در پنل معاملاتي پاكت آپشن قبل از انجام معامله فعال كنيد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با ما همراه باشيد.

نمادهاي پاكت آپشن شامل چه مواردي مي‌شود؟

شما مي‌توانيد از بين بيش از 100 نماد معاملاتي در پاكت آپشن از جمله جفت ارزهاي پاكت آپشن، كريپوكارنسي هاي پاكت آپشن، كالاها و سهام انتخاب كنيد. شما اين امكان را داريد كه نمادها را بر اساس نوع آنها دسته‌بندي كنيد يا اينكه از بخش جستجو استفاده كنيد تا نماد موردنظر خود را به راحتي با تايپ كردن نام آن پيدا كنيد.

معامله آپشن ديجيتال در پاكت آپشن چيست؟

معاملات ديجيتال يا Digital Trading نوع سنتي دستورهاي معاملاتي باينري آپشن است. معامله گر در اين نوع معامله يكي از بازه هاي زماني ثابت را انتخاب مي‌كند و يك معامله در اين بازه زماني ثبت مي‌كند. در اين حالت يك بازه نيم دقيقه‌اي بر روي چارت پاكت آپشن وجود دارد كه شامل دو خط عمودي مي‌شود.

معامله سريع پاكت آپشن چيست؟

معاملات سريع يا Quick پاكت آپشن اين امكان را فراهم مي‌كند كه زمان انقضاي دقيقي را انتخاب كنيد و از بازه هاي زماني كوتاه كه از 30 ثانيه قبل از انقضا شروع مي‌شود، بهره بگيريد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474 

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA 

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: معامله سريع پاكت آپشن، ديجيتال اپشن، نمادهاي پاكت آپشن، اكسپرس پاكت آپشن، Pending پاكت آپشن، سوداوري در باينري اپشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۸:۳۳ توسط:روزبه افشاري موضوع:

آموزش معامله فاركس پاكت آپشن

💥نحوه معامله فاركس در پاكت آپشن💰

از آنجايي كه امكان معامله فاركس و CFD هاي پاكت آپشن به پلتفرم PocketOption اضافه شده است، مشتريان اين بروكر معتبر مي‌توانند پس از ثبت نام در پاكت آپشن در كنار باينري آپشن، به معاملات فاركس نيز بپردازند.

معامله فاركس و  CFD ها در پاكت آپشن با استفاده از نرم افزار متاتريدر 5 در نسخه وب قابل انجام است. همانطور كه مي‌دانيد متاتريدر 5 و نسخه قبلي آن يعني متاتريدر 4 جزو محبوب‌ترين نرم‌افزارهاي معاملاتي براي معاملات فاركس و CFD هستند.

از اين رو اگر يك حساب دمو رايگان در پلتفرم بروكر پاكت آپشن داشته باشيد و به افتتاح حساب پاكت آپشن پرداخته باشيد، شما نيز مي‌توانيد به امكانات متاتريدر 5 براي معاملات فاركس بهره بگيريد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

معامله فاركس و CFD در پاكت آپشن💵 معامله CFD پاكت آپشن ترفندهاي معاملاتي پاكت آپشن 💰مقايسه باينري آپشن و فاركس PocketOption ⚡استراتژي هاي فاركس پاكت آپشن✨

معامله با متاتريدر 5 در پاكت آپشن

امكان استفاده از نرم افزار آنلاين متاتريدر 5 يا MT5 با استفاده از رابط معاملاتي پاكت آپشن وجود دارد. همينطور شما مي توانيد به راحتي نرم افزار متاتريدر 5 پاكت آپشن را دانلود كرده و سرور، نام كاربري و كلمه عبور پاكت آپشن خود را به نسخه دسكتاپ اضافه كنيد.

همه كاربران احراز هويت شده پاكت آپشن كه موجودي حسابي بيشتر از 1000 دلار داشته باشند، دسترسي اتوماتيك به معامله زنده در اين ترمينال خواهند داشت.

براي دسترسي به قابليت ترمينال متاتريدر 5 در پلتفرم پاكت آپشن، كافي است منوي سمت چپ بر روي گزينه MT5 كليك كنيد. همينطور اپليكيشن هاي جداگانه براي ويندوز، مك، لينوكس و همينطور اپليكيشن هاي موبايل براي اندرويد و آيفون را مي‌توانيد از بخش پلتفرم‌ ها (Platforms) در منوي سمت راست پيدا كنيد.

با اين قابليت شما به راحتي مي‌توانيد به تنوع بخشي معاملات خود در پاكت آپشن بپردازيد و با اضافه كردن معاملات فاركس پاكت آپشن و CFD به سبد معاملاتي خود،‌ ريسك از دست دادن سرمايه خود را به طور قابل توجهي كاهش دهيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

معامله باينري آپشن در متاتريدر پاكت آپشن

متاتريدر در حال حاضر براي كاربران پلتفرم پاكت آپشن تنها براي معامله فاركس كلاسيك و CFD در دسترس است. بنابراين گزينه‌اي براي باينري آپشن از اين روش وجود ندارد اما احتمالا در آينده نزديك شاهد اضافه شدن آن با ورود به سايت پاكت آپشن خواهيم بود.

در حال حاضر متاتريدري كه در داخل پلتفرم پاكت آپشن وجود دارد اجازه معامله فاركس به صورت كلاسيك و همينطور معاملات CFD پاكت آپشن را به طور مستقيم از نسخه وب مي‌دهد و براي اين كار نيازي به دانلود و نصب برنامه‌اي نداريد.

به عنوان يك راه جايگزين شما مي‌توانيد نسخه دسكتاپ نرم افزار متاتريدر 5 را دانلود كنيد و با ورود نام سرور، نام كاربري و رمز عبور پاكت آپشن از آن استفاده كنيد.

آموزش دسترسي به متاتريدر در پاكت آپشن

براي دسترسي به امكانات پلتفرم متاتريدر در بروكر پاكت آپشن، در وب سايت رسمي پاكت آپشن و هنگامي كه داخل كابين معاملاتي هستيد، بر روي موجودي خود در منوي بالاي صفحه كليك كنيد.

با اين كار يك منو باز مي‌شود كه داراي سه گزينه متفاوت است. اولين گزينه شما را بين حساب دمو و زنده پاكت آپشن جابه‌جا مي‌كند و به متاتريدر مربوط نمي‌شود. اما گزينه دوم به شما اجازه مي‌دهد به معامله واقعي متاتريدر 5 در پاكت آپشن بپردازيد.

گزينه سوم نيز همانطور كه از نامش مشخص است، به شما اجازه مي‌دهد در محيط متاتريدر 5 به معامله دمو پاكت‌ آپشن بپردازيد و با تمرين كردن استراتژي هاي خود، در استفاده از MT5 مهارت كسب كنيد.

توجه داشته باشيد با كليك كردن بر روي گزينه متاتريدر زنده (MetaTrader Live) يك پيام هشدار بر روي صفحه ظاهر مي‌شود. در اين پيام مشاهده مي‌كنيد كه اين گزينه براي معامله گران باتجربه با سطح بالاي سود ارائه مي‌شود. براي استفاده از امكانات اين گزينه شما بايد موجودي حساب خود را به بيش از 1000 دلار برسانيد.

بنابراين اگر اين امكان را نداريد بر روي گزينه متاتريدر 5 دمو كليك كنيد. با اين كار يك صفحه باز مي‌شود كه در آن بايد اطلاعات ورود و رمز عبور و سرور پاكت آپشن ايران خود را وارد كنيد. نام كاربري به طور اتوماتيك ثبت شده است

اما توجه داشته باشيد كه رمزعبور در بالاي صفحه است. با كليك كردن بر روي آيكون چشم مي‌توانيد آن را مشاهد كنيد و با زدن گزينه Copy to Clipboard مي‌توانيد آن را كپي كرده و در كادر مربوط به رمز عبور منتقل كنيد. حالا متاتريدر 5 آماده استفاده شما است.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

معامله فاركس و CFD در پاكت آپشن💵 معامله CFD پاكت آپشن ترفندهاي معاملاتي پاكت آپشن 💰مقايسه باينري آپشن و فاركس PocketOption ⚡استراتژي هاي فاركس پاكت آپشن✨

مقايسه معامله فاركس و باينري آپشن PocketOption

معامله فاركس و CFD مقداري با معامله باينري آپشن در سايت بروكر پاكت آپشن متفاوت است. در حالي كه باينري آپشن هميشه به يك تاريخ انقضا متصل است، يك معامله فاركس يا CFD از نظر زماني محدوديتي ندارد.

در عوض شما در معاملات فاركس و يا CFD، دو سطح قيمتي انتخاب مي‌كنيد. اگر قيمت به يكي از آنها برسد، معامله بسته مي‌شود و مبلغ سود يا ضرر شما به حساب پاكت آپشن منظور مي‌شود.

🔥معامله فاركس در پاكت آپشن معامله باينري آپشن در پاكت آپشن
⚡بدون تاريخ انقضا داراي تاريخ انقضا
💥شخصي‌سازي نسبت ريسك و پاداش نسبت ريسك و پاداش مشخص
✨بهره‌مندي از كسب سود و توقف ضرر عدم نياز به سطوح كسب سود و توقف ضرر
💰پتانسيل سودآوري و ضرر بالا سودآوري و ضرر ثابت

توقف ضرر و كسب سود در معاملات فاركس

اولين سطح قيمتي كه بايد مشخص كنيد و اهميت بالايي دارد، سطح توقف ضرر است. توقف ضرر در واقع حداكثر ضرر شما را در هنگامي كه بازار خلاف ميل شما حركت كند، مشخص مي‌كند. ميزاني كه در اين حالت ضرر مي‌كنيد به اندازه مبلغ معامله و همينطور اهرم پاكت آپشن نيز بستگي دارد.

اگر شما يك توقف ضرر را در معامله فاركس خود مشخص نكنيد و قيمت برخلاف شما حركت كند، ممكن است شما كل مبلغ موجودي حساب هاي پاكت آپشن خود را تنها در يك معامله از دست بدهيد.

سطح كسب سود نيز سطحي است كه در آن شما از معامله خارج مي‌شويد تا سود خود را به حساب خود اضافه كنيد. زماني كه قيمت باب ميل شما حركت مي‌كند، معامله در سطح كسب سود بسته به طور اتوماتيك بسته مي‌شود و سود به موجودي حساب شما اضافه مي‌شود.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

سودآوري و ضرر در فاركس پاكت آپشن

يك تفاوت بزرگ ديگر بين معاملات فاركس و باينري آپشن در بروكر PocketOption پتانسيل سودآوري يا ضرر در آنها است. در باينري آپشن ها، شما از ابتدا مي‌دانيد كه در صورت عدم موفقيت چقدر از دست مي‌دهد و در صورت موفقيت چه ميزان سود مي‌كنيد.

اين مبالغ در ابتدا توسط بروكر در معامله باينري آپشن مشخص مي‌شود. اما فاركس به صورت متفاوتي عمل مي‌كند و متوجه شدن سود و ضرر در آن پيچيده تر است.

پتانسيل سودآوري و ضرر شما در فاركس توسط چندين عنصر مختلف تعيين مي‌شود: حجم معامله شما، اهرم يا لوريج پاكت آپشن كه از آن استفاده كرده‌ايد و همينطور سطح توقف ضرر و كسب سود. با اين موارد مي‌توانيد پس ورود به پاكت آپشن بدون فيلترشكن ميزان احتمالي سودآوري و ضرر را تخمين بزنيد.

همينطور يك هزينه يا اسپرد پاكت آپشن براي معامله شما در نظر گرفته مي‌شود كه در واقع تفاوت قيمت خريد و فروش يك نماد معاملاتي است و اين به نمادي كه شما انتخاب مي‌كنيد و شرايط بازار بستگي دارد. بروكر پاكت آپشن از اين راه مي‌توانيد از خدمات خود درآمدزايي كند.

بنابراين معاملات فاركس و همينطور معاملات CFD در پاكت آپشن نسبت به معاملات باينري آپشن ريسك بيشتري دارند و در صورت استفاده ناصحيح از اين نوع معاملات، شما ممكن است بسيار بيشتر از مبلغي كه براي معامله اختصاص داده‌ايد را از دست بدهيد. اما در صورتي كه روش استفاده از آن را بدانيد، ريسك آن به طرز قابل توجهي كاهش پيدا مي‌كند.

مزاياي معامله فاركس در پاكت آپشن

يكي از مزيت هاي مهمي كه معامله فاركس و CFD نسبت به باينري آپشن در بروكر پاكت آپشن فارسي دارد اين است كه شما نيازي نيست نگران تاريخ انقضاي معامله باشيد.

در معامله باينري آپشن ممكن است بازار به سمت پيش‌بيني شما حركت كند اما اين حركت كمي دير اتفاق بيفتد و نتوانيد به سودآوري برسيد. اما در معاملات فاركس هنوز مي‌توانيد يك معامله متضرر را به يك معامله موفق و سودآور تبديل كنيد.

ديگر مزيت معامله فاركس اين است كه شما مي‌توانيد نسبت ريسك و پاداش در معاملات فاركس را خودتان در استراتژي پاكت آپشن خود تعريف كنيد.

استراتژي هاي پاكت آپشن بسياري وجود دارد كه شما حتي اگر در هر سه يا پنج معامله يكي را موفق شويد، مي‌توانيد سودآوري داشته باشيد. در اين نوع استراتژي ها معمولا سودآوري در معامله بسيار بزرگتر از پتانسيل ضرر در نظر گرفته مي‌شود.

استراتژي هاي فاركس پاكت آپشن

بسياري از معامله گران كه از قبل به معامله باينري آپشن پاكت آپشن مي‌پرداختند حالا مي‌خواهند وارد دنياي فاركس شوند و در سايت رسمي پاكت آپشن به معامله فاركس بپردازند. اما سوال اين است كه آيا مي‌توان از استراتژي هاي باينري آپشن خود براي معاملات فاركس استفاده كنيد؟

جواب از بسياري از جهات مثبت است. مشكل اصلي اين است كه در استراتژي هاي باينري آپشن سطوح توقف ضرر و كسب سود در نظر گرفته نمي‌شود. در زير به برخي از استراتژي هاي مهمي كه مي‌توانيد در معاملات فاركس استفاده كنيد و براي تشخيص سطوح توقف ضرر و كسب سود از آن بهره ببريد، اشاره كرده‌ايم:

استراتژي فيبوناچي: شما مي‌توانيد سطوح اصلاحي فيبوناچي را به استراتژي خود اضافه كنيد. با اين كار مي‌توانيد سطوح توقف ضرر و كسب سود را مشخص كنيد.

خطوط مقاومت و حمايت: حداكثر بالا و حداقل پايين قيمت را با يك خطوط افقي به هم متصل كنيد. قيمت اغلب جهت خود را در اين خطوط عوض مي‌كند. از اين خطوط براي تشخيص توقف ضرر و كسب سود نيز مي‌توانيد استفاده كنيد. همينطور به شكلي مشابه مي‌توانيد از ميانگين متحرك ها و خطوط ترند نيز در سايت پاكت آپشن بدون فيلتر بهره بگيريد.

توقف ضرر و كسب سود ثابت: يك گزينه ديگر اين است كه خودتان توقف ضرر و كسب سود را مشخص كنيد. اگر نسبت مناسبي بين آنها در نظر بگيريد، اين مي‌تواند نتيجه بسيار مثبتي به همراه داشته باشد.

انديكاتورهاي پاكت آپشن: شما مي‌توانيد از انديكاتورها استفاده كنيد و زماني كه انديكاتور به سطح موردنظر رسيد از معامله خارج شد. البته هميشه از اين روش براي كسب سود استفاده كنيد و هيچ وقت براي توقف ضرر استفاده نكنيد چون خودتان بايد از معامله خارج شويد.

به طور كلي راه‌هاي بسياري وجود دارد كه مي‌توانيد استراتژي باينري آپشن خود را به يك استراتژي مناسب براي معاملات فاركس تبديل كنيد. امكان استفاده از ربات هاي پاكت آپشن و نرم افزارهاي اتوماتيك نيز وجود دارد.

به ياد داشته باشيد كه نسبت بين توقف ضرر و كسب سود مهمترين جنبه معاملات فاركس است. اين مورد همينطور زمان ميانگيني كه يك معامله ممكن است طول بكشد را نيز مشخص مي‌كند. پيشنهاد مي‌كنيم كار خود را از يك حساب دمو پاكت آپشن شروع كنيد و به صورت عملي روند معامله فاركس پاكت آپشن را تجربه كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

معامله فاركس و CFD در پاكت آپشن💵 معامله CFD پاكت آپشن ترفندهاي معاملاتي پاكت آپشن 💰مقايسه باينري آپشن و فاركس PocketOption ⚡استراتژي هاي فاركس پاكت آپشن✨

سوالات متداول آموزش معامله فاركس پاكت آپشن

نحوه استفاده از متاتريدر 5 در پاكت آپشن چطور است؟

امكان استفاده از نرم افزار آنلاين متاتريدر 5 يا MT5 با استفاده از رابط معاملاتي پاكت آپشن وجود دارد. همينطور شما مي توانيد به راحتي نرم افزار متاتريدر 5 را دانلود كرده و سرور، نام كاربري و كلمه عبور پاكت آپشن خود را به نسخه دسكتاپ اضافه كنيد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد.

تفاوت معامله باينري آپشن و فاركس در پاكت آپشن چيست؟

در حالي كه باينري آپشن هميشه به يك تاريخ انقضا متصل است، يك معامله فاركس يا CFD از نظر زماني محدوديتي ندارد. در عوض شما پس از افتتاح حساب در پاكت‌ آپشن، در معاملات فاركس و يا CFD، دو سطح قيمتي انتخاب مي‌كنيد. اگر قيمت به يكي از آنها برسد، معامله بسته مي‌شود و مبلغ سود يا ضرر شما به حساب پاكت آپشن منظور مي‌شود.

مزيت اصلي معامله فاركس در پاكت آپشن چيست؟

يكي از مزيت هاي مهمي كه معامله فاركس و CFD نسبت به باينري آپشن در بروكر Pocket Option دارد اين است كه شما نيازي نيست نگران تاريخ انقضاي معامله باشيد. در معامله باينري آپشن ممكن است بازار به سمت پيش‌بيني شما حركت كند اما اين حركت كمي دير اتفاق بيفتد و نتوانيد به سودآوري برسيد. اما در معاملات فاركس هنوز مي‌توانيد يك معامله متضرر را به يك معامله موفق و سودآور تبديل كنيد.

آيا مي‌توان از استراتژي باينري براي فاركس پاكت آپشن استفاده كرد؟

جواب در بسياري از جهات مثبت است. مشكل اصلي اين است كه در استراتژي هاي باينري آپشن سطوح توقف ضرر و كسب سود در نظر گرفته نمي‌شود. بنابراين به منظور اينكه از استراتژي باينري آپشن خود براي معاملات فاركس پاكت آپشن استفاده كنيد، بايد از ابزار مشخص كردن سطوح كسب سود و توقف ضرر بهره بگيريد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

ريسك معامله فاركس نسبت به باينري آپشن Pocketoption چقدر است؟

معاملات فاركس و همينطور معاملات CFD در پاكت آپشن نسبت به معاملات باينري آپشن ريسك بيشتري دارند و در صورت استفاده ناصحيح از اين نوع معاملات، شما ممكن است بسيار بيشتر از مبلغي كه براي معامله اختصاص داده‌ايد را از دست بدهيد. اما در صورتي كه روش استفاده از آن را بدانيد، ريسك معامله پاكت آپشن به طرز قابل توجهي كاهش پيدا مي‌كند.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474 

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA 

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: پلتفرم بروكر پاكت آپشن، اسپرد پاكت آپشن، معاملات CFD در پاكت آپشن، انديكاتورهاي پاكت آپشن، آموزش جامع باينري، مزاياي بروكر پاكت آپشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۷:۱۱ توسط:روزبه افشاري موضوع:

آموزش شارژ و برداشت در پاكت آپشن PocketOption

🔥واريز و برداشت در پاكت آپشن PocketOption💰

بروكر معتبر پاكت آپشن PocketOption داراي روش هاي متنوعي براي واريز و برداشت است و شما مي‌توانيد طبق نيازهاي خود يكي از روش ها را انتخاب كنيد و پس از واريز وارد معامله شويد و پس از سودآوري مبلغ خود را برداشت كنيد.

با ثبت نام در بروكر پاكت آپشن شما به كابين پاكت آپشن دسترسي خواهيد داشت كه از طريق آن مي‌توانيد انواع اقدامات معاملاتي از جمله شارژ حساب پاكت آپشن و همينطور برداشت از حساب پاكت آپشن را انجام دهيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

در اين مطلب به شما نحوه شارژ و برداشت بروكر پاكت آپشن را آموزش مي‌دهيم تا بدون مشكل بتوانيد موجودي حساب پاكت آپشن خود را افزايش دهيد و معامله كردن در اين بروكر را شروع كنيد.

💵هزينه واريز و برداشت بدون هزينه و كميسيون
⏱زمان واريز و برداشت واريز عمدتا به صورت آني و برداشت از 1 تا 3 روز كاري
✨انواع روش واريز و برداشت كيف پول‌هاي الكترونيك، انتقال بانكي، كارت‌هاي بانكي، رمزارزها
⚡احراز هويت براي شارژ بدون نياز به احراز هويت و براي برداشت نياز به احراز هويت
🔥بونوس واريز 50 درصد

آموزش شارژ حساب پاكت آپشن PocketOption

با اينكه شما مي‌توانيد به واريز و برداشت از طريق كارت هاي بانكي بين‌المللي در سايت بروكر PocketOption بپردازيد اما براي معامله گران ساكن ايران و به طور كلي معامله گران سرتاسر دنيا، روش واريز با كيف پول الكترونيكي محبوب بسيار بالاتري دارد.

اين به دليل راحتي و همينطور امنيت بالاي اين روش هاي پرداخت الكترونيك است و افتتاح حساب در آنها نيز به سختي دريافت كارت هايي مانند MasterCard و Visa نيست. بنابراين بهتر است هميشه از اين روش ها استفاده كنيد.

قدم اول اين است كه در كابين پاكت آپشن صفحه واريز يا Deposit را انتخاب كنيد. سپس بايد يكي از روش هاي پرداخت الكترونيك را كه با آن راحت تر هستيد و به آن دسترسي داريد را انتخاب كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

در حال حاضر در پاكت آپشن بدون فيلتر اين روش هاي پرداخت الكترونيك را به مشتريان خود ارائه مي‌كند:

  • وب ماني WebMoney
  • پرفكت ماني Perfect Money
  • Advcash
  • PayRedeem
  • Jeton
  • MoMo Pay

حالا كه كيف پول الكترونيك را انتخاب كرديد، به يك صفحه ديگر منتقل مي‌شود كه بايد در آن اطلاعات پرداخت را وارد كنيد. ابتدا مبلغي كه مي‌خواهيد واريز كنيد را به دلار وارد كنيد.

دقت داشته باشيد كه به ازاي واريز به حساب پاكت آپشن، اين بروكر به شما جايزه واريز ارائه مي‌كند. از بين صندوق هاي به نمايش درآمد يكي را انتخاب كنيد. به طور تصادفي شما هديه‌اي دريافت خواهيد كرد كه به معاملات شما و همينطور سودآوري در معاملات آينده شما كمك مي‌كند.

بعد از اينكه اين موارد را انتخاب كرديد، بايد بر روي گزينه ادامه يا Continue كليك كنيد تا به صفحه بعدي منتقل شويد. در اين صفحه جديد شما بايد آدرس ايميل و رمز عبور مربوط به روش پرداخت خود را وارد كنيد و وارد صفحه اختصاصي آن روش پرداخت الكترونيك شويد.

زماني كه اطلاعات پرداخت را تكميل كرديد، چند لحظه طول مي‌كشد تا مبلغ موردنظر شما به حساب زنده پاكت آپشن منظور شود. حالا به راحتي مي‌توانيد از مبلغي كه واريز كرده‌ايد براي معامله پاكت آپشن بهره بگيريد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

هزينه و كميسيون واريز پاكت آپشن

توجه داشته باشيد كه بروكر پاكت آپشن هيچ كميسيوني را براي واريز دريافت نمي‌كند. اما ممكن است روش پرداختي كه شما انتخاب مي‌كنيد، به ازاي واريز، درصدي از مبلغ را به عنوان كميسيون پاكت آپشن از شما دريافت كند.

حساب معاملاتي كه در حال حاضر پاكت آپشن ارائه مي‌كند تنها با ارز دلار آمريكا كار مي‌كند. با اين حال شما مي‌توانيد با انواع ارزهاي محبوب دنيا و ارزهايي كه روش پرداخت شما اجازه استفاده از آن را مي‌دهد، به شارژ حساب خود بپردازيد.

هر ارزي كه به حساب پاكت آپشن واريز كنيد، به طور اتوماتيك با توجه به نرخ فعلي تبديل آن ارز، به دلار آمريكا تبديل مي‌شود و بروكر پاكت آپشن ايران، هيچ هزينه‌ تبديلي را از شما دريافت نمي‌كند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

استفاده از بونوس واريز پاكت آپشن PocketOption

يكي از جذاب‌ترين روش هاي افزايش امكان سودآوري مخصوصا در زمان اولين واريز، استفاده از كد بونوس واريز است. پاكت آپشن نيز به مشتريان خود بونوس ارائه مي‌كند و شما مي‌توانيد از طريق وب سايت رسمي پاكت آپشن به كد اين بونوس هاي واريز پاكت آپشن دسترسي پيدا كنيد.

براي اعمال كردن كد بونوس واريز پاكت آپشن و دريافت يك بونوس واريز براي مبلغي كه واريز مي‌كنيد، شما بايد كد را در صفحه واريز،‌ در كادر مخصوص آن كه در مقابل كادر مبلغ واريز است، وارد كنيد. با اين روش بونوس مربوطه به طور اتوماتيك بر روي مبلغ شما اعمال مي‌شود.

توجه داشته باشيد كه پس از وارد كردن كد، در زير كادر بونوس، شرايط مربوط به آن بونوس در كادر سبز رنگي به نمايش درمي‌آيد. براي مثال براي بونوس 30 درصد پاكت آپشن، شما حداقل بايد 100 دلار و حداكثر 5000 دلار واريز كنيد تا بتوانيد از اين بونوس استفاده كنيد.

پس از تكميل واريز، مبلغ بونوس به حساب شما اعمال مي‌شود. شما مي‌توانيد به كسب سود با اين بونوس بپردازيد و آن را در معاملات پاكت آپشن سرمايه گذاري كنيد. اگر كل مبلغ معامله شما بيش از 2500 دلار شود، شما مي‌توانيد مبلغ بونوس را نيز برداشت كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

پيگيري واريز و پشتيباني مشتريان پاكت آپشن

اگر مبلغ واريز پاكت آپشن شما احيانا در زمان كوتاهي به حساب هاي پاكت آپشن شما منظور نشد، كافي است از طريق كابين پاكت آپشن به بخش خدمات مشتريان پاكت آپشن برويد و يك درخواست پشتيباني جديد ثبت كنيد.

در اين درخواست بايد اطلاعات موردنياز را در فرم وارد كنيد و آن را ثبت كنيد. تيم پشتيباني مشتريان پاكت آپشن در اولين فرصت پرداخت شما را مورد بررسي قرار داده و آن را تكميل مي‌كند.

خوشبختانه بروكر پاكت آپشن از زبان فارسي پشتيباني مي‌كند و شما مي‌توانيد با استفاده از اين زبان با پاكت آپشن فارسي ارتباط برقرار كنيد و مشكلات خود را با آنها در ميان بگذاريد.

همينطور شما مي‌توانيد از بخش Help Center بروكر پاكت آپشن براي پيدا كردن راه حل مشكلات خود در سايت پاكت آپشن PocketOption استفاده كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

درخواست برداشت از حساب پاكت آپشن

براي برداشت از حساب واقعي پاكت آپشن نيز در مقابل شما گزينه هاي متعددي وجود دارد و مي‌توانيد از هر روشي درخواست برداشت ثبت كنيد تا موجودي حساب پاكت آپشن خود را در حساب بانكي خود يا كيف پول الكترونيك خود دريافت كنيد.

در ابتدا در كابين پاكت آپشن به بخش Finance يا بخش مالي منتقل شويد و گزينه Withdrawal يا برداشت را انتخاب كنيد.

حالا كافي است مبلغي كه مي‌خواهيد برداشت كنيد را وارد كنيد و يك روش در دسترس براي برداشت برگزينيد. لطفا توجه داشته باشيد كه مبلغ حداقل برداشت پاكت آپشن با توجه به روش برداشت متفاوت است.

پس از انتخاب روش برداشت شما بايد شماره حساب مربوط به آن روش برداشت را در بخش Account Number وارد كنيد و سپس روي گزينه ادامه يا Continue كليك كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

توجه داشته باشيد كه اگر در هنگام داشتن يك بونوس فعال يك درخواست برداشت ايجاد كنيد، مبلغ بونوس از موجودي حساب شما كسر مي‌شود.

برداشت با كريپتوكارنسي در پاكت آپشن

همانطور كه مي‌دانيد امكان معامله رمزارزها در بروكر پاكت آپشن وجود دارد و شما مي‌توانيد نمادهاي مربوط به اين رمزارزها از جمله بيت كوين را به راحتي در پلتفرم پاكت آپشن معامله كنيد.

خبر خوب اين است كه شما حتي مي‌توانيد برداشت خود را نيز به صورت رمزارز يا كريپتوكارنسي پاكت آپشن انجام دهيد. كافي است در هنگام انتخاب روش برداشت در صفحه درخواست برداشت، از كادر Payment Method يا روش پرداخت يك گزينه رمزارز مانند بيت كوين را انتخاب كنيد.

حالا لازم است مبلغي كه مي‌خواهيد برداشت كنيد را وارد كنيد و در ادامه آدرس بيت كوين پاكت آپشن خود را وارد كنيد. بعد از كليك كردن بر روي گزينه Continue يا ادامه، شما با پيغامي مواجه خواهيد شد كه اعلام مي‌كند درخواست شما در صف انتظار است.

حالا شما مي‌توانيد به بخش تاريخچه يا History برويد و وضعيت آخرين برداشت هاي پاكت آپشن خود را بررسي كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

برداشت با Visa يا Mastercard پاكت آپشن

براي معامله گران و سرمايه گذاراني كه خارج از ايران هستند و دسترسي به حساب هاي Visa و Mastercard دارند، امكان برداشت آسان از اين طريق نيز با ورود به سايت پاكت آپشن وجود دارد. كافي است در هنگام انتخاب روش برداشت يكي از گزينه هاي Visa يا Mastercard را انتخاب كنيد.

حتما به ياد داشته باشيد كه در برخي مناطق شما بايد كارت بانكي خود را تاييد كنيد تا درخواست برداشت ثبت شود.

حالا بايد مقدار برداشت را در كادر مربوطه وارد كنيد و درخواست برداشت را ثبت كنيد. توجه داشته باشيد كه در برخي موارد ممكن است برداشت از اين روش 3 تا 7 روز كاري طول بكشد تا بانك شما پرداخت را پردازش كند.

در سايت بدون فيلتر پاكت آپشن پس از كليك كردن بر روي گزينه ادامه، پيغامي را مشاهده خواهيد كرد كه نشان مي‌دهد برداشت شما در صف انتظار است و شما مي‌توانيد از طريق بخش تاريخچه وضعيت درخواست برداشت خود را بررسي كنيد.

زمان پردازش و هزينه برداشت پاكت آپشن

حساب معاملاتي در پلتفرم پاكت آپشن در حال حاضر تنها با ارز دلار آمريكا يا USD در دسترس هستند. با اين حال شما مي‌توانيد مبالغ برداشتي از حساب خود را با هر ارزي دريافت كنيد و اين به روش برداشت شما بستگي دارد.

در اكثر مواقع پس از پردازش درخواست پرداخت، مبالغ به صورت آني به حساب شما انتقال داده مي‌شود. توجه داشته باشيد كه پاكت آپشن هيچ هزينه و كميسيوني را برداشت دريافت نمي‌كند. با اين حال پلتفرم روش برداشت شما ممكن است درصدي را به عنوان هزينه دريافت كند.

درخواست هاي برداشت معمولا بين 1 تا 3 روز كاري پردازش مي‌شود. با اين حال در برخي مواقع زمان برداشت مي‌تواند تا 14 روز كاري طول بكشد و اگر اين اتفاق بيفتد به شما از طريق بخش پشتيباني پاكت آپشن اطلاع داده مي‌شود.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

نحوه لغو درخواست برداشت پاكت آپشن

به دلايل مختلفي ممكن است بخواهيد درخواست برداشت خود را از حساب پاكت آپشن حذف كنيد. شما مي‌توانيد اين كار را قبل از تغيير وضعيت برداشت به تكميل شده يا Complete انجام دهيد.

براي كنسل كردن درخواست برداشت شما بايد بخش تاريخچه مالي يا Finance History را باز كنيد و به بخش برداشت ها يا Withdrawals برويد.

حالا كافي است درخواست برداشتي كه مي‌خواهيد لغو كنيد را در سايت پاكت آپشن بدون فيلترشكن پيدا كرده و بر روي دكمه لغو يا Cancel كليك كنيد تا درخواست برداشت ناديده گرفته شود و مبلغ موردنظر در موجودي حساب شما دوباره منظور شود.

قوانين برداشت پاكت آپشن PocketOption

به ياد داشته باشيد كه شما تنها مي‌توانيد از روشي براي برداشت از حساب پاكت آپشن استفاده كنيد كه قبلا از آن واريز به حساب واقعي پاكت آپشن استفاده كرده‌ايد.

اگر شرايطي وجود دارد كه شما نمي‌توانيد از روش هاي قبل استفاده كنيد، با پشتيباني مشتريان پاكت آپشن ارتباط برقرار كنيد تا روش جديدي براي برداشت تعيين كند.

همينطور اگر اشتباهي كرده باشيد و اطلاعات اشتباه وارد كرده باشيد، مي‌توانيد درخواست برداشت خود را حذف كرده و دوباره يك درخواست جديد ثبت كنيد.

طبق قوانين AML و KYC، برداشت ها تنها براي مشترياني كه كاملا مراحل احراز هويت پاكت آپشن خود را انجام داده باشند، در دسترس است. اگر درخواست برداشت شما توسط يك مدير لغو شده باشد، يك بخش درخواست پشتيباني جديد ايجاد مي‌شود كه در آن دليل لغو شدن به شما توضيح داده مي‌شود.

در برخي شرايط زماني كه مبلغ برداشتي امكان ارسال به حساب انتخاب شده وجود ندارد، يك متخصص مالي از طرف پاكت آپشن يك درخواست جايگزين براي برداشت از طريق بخش پشتيباني براي شما ارسال مي‌كند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

سوالات متداول آموزش شارژ و برداشت در بروكر پاكت آپشن

كدام روش شارژ حساب پاكت آپشن براي ايرانيان مناسب است؟

با اينكه شما مي‌توانيد به واريز و برداشت از طريق كارت هاي بانكي بين‌المللي بپردازيد اما براي معامله گران ساكن ايران و به طور كلي معامله گران سرتاسر دنيا، روش واريز با كيف پول الكترونيكي محبوب بسيار بالاتري دارد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما همراه باشيد.

بونوس واريز پاكت آپشن چگونه اعمال مي‌شود؟

شما مي‌توانيد از طريق وب سايت رسمي پاكت آپشن به كد اين بونوس هاي واريز پاكت آپشن دسترسي پيدا كنيد. براي اعمال كردن كد بونوس واريز پاكت آپشن و دريافت يك بونوس واريز براي مبلغي كه واريز مي‌كنيد، شما بايد كد را در صفحه واريز،‌ در كادر مخصوص آن كه در مقابل كادر مبلغ واريز است، وارد كنيد.

آيا پاكت آپشن پشتيباني فارسي زبان دارد؟

خوشبختانه بروكر پاكت آپشن از زبان فارسي پشتيباني مي‌كند و شما مي‌توانيد با استفاده از اين زبان با پاكت آپشن فارسي ارتباط برقرار كنيد و مشكلات خود را با آنها در ميان بگذاريد. كافي است از طريق كابين پاكت آپشن به بخش خدمات مشتريان پاكت آپشن برويد و يك درخواست پشتيباني جديد ثبت كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

آيا براي برداشت از حساب پاكت آپشن بايد احراز هويت كنيم؟

برداشت ها تنها براي مشترياني كه كاملا مراحل احراز هويت در پاكت آپشن خود را انجام داده باشند، در دسترس است. اگر درخواست برداشت شما توسط يك مدير لغو شده باشد، يك بخش درخواست پشتيباني جديد ايجاد مي‌شود كه در آن دليل لغو شدن به شما توضيح داده مي‌شود.

آيا امكان برداشت با رمزارز در پاكت آپشن وجود دارد؟

شما به راحتي مي‌توانيد برداشت خود را نيز به صورت رمزارز يا كريپتوكارنسي در پاكت آپشن انجام دهيد. كافي است در هنگام انتخاب روش برداشت در صفحه درخواست برداشت، از كادر روش پرداخت يك گزينه رمزارز مانند بيت كوين را انتخاب كنيد.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۹:۱۰ توسط:روزبه افشاري موضوع: