فاركس حرفه اي فاركس حرفه اي .

فاركس حرفه اي

بهترين ارزهاي معامله در اليمپ تريد OlympTrade

✨بهترين ارزهاي معامله در اليمپ تريد OlympTrade💥

معامله گران امكان انتخاب از بين نمادها و ارزهاي معاملاتي بسياري در پلتفرم اليمپ تريد را دارند. تبادل ارزها يكي از محبوب ترين راه هاي سودآوري در بازارهاي معاملاتي و وب سايت رسمي اليمپ تريد است.

براي شروع معامله ارزها شما بايد بدانيد كه كدام موارد محبوب ترين و بهترين ارزها هستند و با كداميك از آنها مي‌توانيد به بيشترين سودآوري در اليمپ تريد دست پيدا كنيد. به طور كلي معامله ارزها بر اساس تبادل يك ارز در مقابل دريافت ارز ديگر است.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

در زير به مهمترين ارزها و جفت ارزها براي معامله در اليمپ تريد پرداخته‌ايم تا بتوانيد انتخاب مناسبي داشته باشيد و در بازاري كه پتانسيل سودآوري بالايي دارد، به معامله بپردازيد.

🔥رايج‌ترين ارزهاي فاركس اليمپ تريد نماد
💵دلار آمريكا USD
💶يورو اروپا EUR
💱ين ژاپن JPY
⚡پوند بريتانيا GBP
💥دلار استراليا AUD
✨دلار كانادا CAD

ارتباط جفت ارزهاي اليمپ تريد OlympTrade

بايد توجه داشته باشيد كه هيچ جفت ‌ارزي وجود ندارد كه كاملا مستقل از ديگر ارزها باشد. زماني كه از اين ارتباط جفت ارزها و نحوه‌ تغيير آنها آگاهي پيدا كنيد، مي‌توانيد از آن به نفع خود براي سودآوري در بروكر اليمپ تريد استفاده كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

ارتباط يا در واقع همبستگي جفت‌ ارزها به حالت هاي مختلفي وجود دارد و در برخي اين همبستگي مثبت بوده و در برخي نيز منفي است. در هنگام معامله و استفاده از انديكاتورهاي اليمپ تريد بايد به اين موضوع توجه كنيد.

براي مثال اگر شما به معامله پوند بريتانيا در مقابل ين ژاپن بپردازيد (GBP/JPY)، شما در واقع در حال معامله تركيبي از جفت ‌ارزهاي GBP/USD و USD/JPY هستيد. بنابراين  GBP/JPY مطمئنا با ديگر جفت ‌ارزها ارتباط و همبستگي دارد.

با اين حال ارتباط بين ارزها علاوه بر جفت‌ارز بودن، دلايل ديگري نيز دارد. در حالي كه برخي جفت ‌ارزها با همراهي هم حركت مي‌كنند، برخي جفت ‌ارز هاي ديگر ممكن است در جفت‌ هاي مخالفي نسبت به هم حركت كنند. از اين رو بهترين زمان معامله اليمپ تريد براي جفت ارزهاي مختلف متفاوت است.

دلار آمريكا در اليمپ تريد OlympTrade

دلار آمريكا با نماد USD رايج‌ ترين ارز معامله‌ شونده در دنيا محسوب مي‌شود. دلار آمريكا جزو جدايي ناپذير اكثر جفت‌ ارزهاي معاملاتي در فاركس اليمپ تريد است. از آنجايي كه دلار آمريكا در سرتاسر دنيا توسط بانك هاي مركزي و موسسات سرمايه گذاري نگه‌داري مي‌شود، به ارز ذخيره بين‌المللي تبديل شده است.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

با اينكه كشورهاي مختلف ارز رسمي خود را حفظ كرده‌اند اما در بسياري از كشورها مي‌توان با دلار پرداخت كرد. علاوه بر اين، برخي كشورها ارزش ارز خود را به دلار متصل مي‌كنند. با اين كار نرخ تبادل ثبات پيدا مي‌كند و بازار تا حد زيادي نمي‌تواند قيمت را ديكته كند.

از طرف ديگر از دلار به عنوان ارز استاندارد براي بسياري از كالاها استفاده مي‌شود و از اين رو ارزش آنها به ارزش دلار حساس است و در هنگام معامله اين كالاها در بروكر OlympTrade بايد به ارزش دلار نيز توجه ويژه داشته باشيد.

از آنجايي كه دلار به طور بسيار رايجي مورد استفاده است، شما به احتمال زياد در هنگام معامله جفت‌ارزها و ديگر موارد حتي CFD هاي اليمپ تريد، با آن مواجه خواهيد شد.

بنابراين بهتر است به تحليل فاندامنتال دلار از جمله گزارش هاي مربوط به نرخ بهره در ايالات متحده آمريكا و همينطور تورم در آنجا توجه كنيد چون اين موارد بر روي ارزش دلار تاثير بسزايي دارد.

براي مثال جفت ‌ارز EUR/USD تمايل به داشتن يك همبستگي منفي با USD/CHF و يك همبستگي مثبت با GBP/USD دارد. اين به ترتيب به همبستگي مثبت ارزهاي يورو، پوند بريتانيا و فرانك سوئيس بستگي دارد. در زمان تحقيق درباره اليمپ تريد و نحوه معامله در آن به اين مورد توجه كنيد.

معامله يورو اروپا در اليمپ تريد OlympTrade

دومين ارز رايج و محبوب در بازار معاملات فاركس يورو است. اين ارز به ارز رسمي اكثر كشورهاي عضو اتحاديه اروپا تبديل شده است. كشورهايي وجود دارد كه مانند دلار، ارزهاي خود را به ارزش يورو متصل كرده‌اند تا نرخ تبادل آن را تثبيت كنند.

به دليل محبوبيت بالايي يوروي اروپا، اين ارز به دومين ارز ذخيره يا Reserve Currency تبديل شده است. در كابين اليمپ تريد نيز به راحتي مي‌توان به شارژ حساب اليمپ تريد با اين ارز پرداخت.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

يورو كه با نماد EUR شناخته مي‌شود، نقدينگي جفت ارزهايي كه در آن حضور دارد را افزايش مي‌دهد. اين ارز به رويدادهاي سياسي در منطقه اروپا واكنش جدي نشان مي‌دهد.

براي مثال در زماني كه يورو معرفي شد، نرخ هاي بهره محلي به طور واضحي افت كردند و به اين حركت واكنش نشان دادند. در استراتژي هاي اليمپ تريد خود اين مورد را مي‌توانيد لحاظ كنيد.

معامله ين ژاپن در بازار اليمپ تريد

بين ارزهاي آسيايي، ين ژاپن محبوب ترين ارز در بازارهاي فاركس محسوب مي‌شود. با بررسي بروكر اليمپ تريد نيز به راحتي مي‌توانيد متوجه شويد كه اين ارز محبوبيت بالايي بين معامله گران و سرمايه گذاران دارد.

ارزش ين وضعيت اقتصاد ژاپن را منعكس مي‌كند و همينطور به وضعيت كلي منطقه آسيا و اقيانويسه واكنش نشان مي‌دهد. ارزش ين ژاپن كه با نماد JPY شناخته مي‌شود، به دلار آمريكا و همينطور يورو اروپا مرتبط است چون ين به طور گسترده‌اي در معامله حامل استفاده مي‌شود.

معامله حامل به زبان ساده قرض گرفتن ين با هزينه بسيار كم به دليل نرخ بهره كم و سرمايه گذاري كردن آن در ارزهايي كه داراي بازده بيشتري مي‌شود، است و در حساب هاي اليمپ تريد نيز قابل انجام است.

معامله پوند بريتانيا اليمپ تريد OlympTrade

پوند بريتانيا كه با نام GBP شناخته مي‌شود، در حال حاضر چهارمين ارز رايج در سرتاسر دنيا محسوب مي‌شود. تا سال 2020 بريتانيا به اتحاديه اروپا تعلق داشت اما همان زمان نيز هيچوقت يورو را به عنوان ارز رسمي خود معرفي نكرد.

ارزش پوند بريتانيا ارتباط مستقيمي با وضعيت سياسي و اقتصادي اين كشور دارد. پوند بريتانيا در طول سالها در مقايسه با ديگر ارزهاي بين‌المللي ارزش خود را ثابت كرده است و معيار مهمي براي بسياري از كشورهاي جهان است و در اليمپ تريد ايران نيز اهميت بالايي دارد.

براي واريز و برداشت اليمپ تريد نيز شما مي‌توانيد از پوند بهره بگيريد و يا اينكه آن را به ديگر ارزها تبديل كرده و در حساب زنده اليمپ تريد از آن استفاده كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

جفت ‌ارز GBP/USD تمايل به داشتن همبستگي منفي با USD/CHF و يك همبستگي مثبت با EUR/USD دارد. اين به دليل همبستگي موجود در بين سه ارز پوند بريتانيا، فرانك سوئيس و يورو اروپا است.

دلار استراليا در معاملات اليمپ تريد

دلار استراليا كه با نماد AUD شناخته مي‌شود و برخي مواقع با نام Aussie از آن ياد مي‌شود، جزو مهمترين ارزهاي منطقه آسيا و اقيانوسيه است. ارزش دلار استراليا بستگي بسياري به شرايط صادرات كالاهاي استراليا دارد.

بنابراين اگر مي‌خواهيد در سايت رسمي اليمپ تريد به معامله جفت ارزهايي كه شامل دلار استراليا مي‌شود بپردازيد،‌ حتما بايد به شرايط اقتصادي و صادراتي استراليا و همينطور ارتباطي كه اين ارز با ديگر ارزها از جمله ين ژاپن دارد، توجه داشته باشيد.

براي مثال جفت‌ارز AUD/USD به داشتن همبستگي منفي با جفت ‌ارزهاي USD/CAD، USD/CHF و USD/JPY تمايل دارد زيرا دلار آمريكا در اين سه جفت ‌ارز، ارز پايه محسوب مي‌شود. اين روابط را مي‌توانيد از طريق ربات هاي اليمپ تريد نيز پياده ‌سازي كنيد.

همبستگي با USD/CAD نيز به اين مربوط مي‌شود كه دلارهاي كانادا و استراليا همبستگي مثبتي را با هم به اشتراك مي‌گذارند و هر دو ارزهايي هستند كه از تغييرات قيمتي يك كالا تاثير مي‌پذيرند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

معامله دلار كانادا در اليمپ تريد OlympTrade

دلار كانادا كه با نماد CAD شناخته مي‌شود و همينطور به آن Loonie نيز گفته مي‌شود، مشابه به دلار استراليا، يك ارز مرتبط با وضعيت صادرات كالا محسوب مي‌شود.

از آنجايي كه كانادا مسئول صادرات كالاهاي بسياري به طور عمده نفت خام و فلزات گرانبها است كه ارزش ارز اين كشور بسيار به قيمت كالاهاي آن بستگي دارد و در هنگام سرمايه گذاري در اليمپ تريد بايد اين نكته را در نظر بگيريد.

همينطور به دليل نزديكي به ايالات متحده آمريكا، كانادا به تغييرات اقتصاد آمريكا واكنش ويژه‌اي نشان مي‌دهد و اگر مي‌خواهيد در بروكر معتبر اليمپ تريد به معامله نمادهاي مرتبط با CAD بپردازيد،‌ حتما بايد به قيمت دلار آمريكا نيز توجه داشته باشيد.

جفت ‌ارز USD/CAD تمايل دارد كه همبستگي منفي با جفت ‌ارز‌هاي AUD/USD، GBP/USD و EUR/USD داشته باشد زيرا دلار آمريكا در اين سه جفت ‌ارز، ارز دوم به شمار مي‌آيد.

اهميت ارزهاي برتر فاركس در اليمپ تريد

اهميت بالايي دارد، ارزهايي كه مي‌خواهيد معامله كنيد را به طور كامل بشناسيد. اين به شما كمك مي‌كند متوجه شويد كه چه موارد بر روي قيمت اين ارزها در اليمپ تريد فارسي تاثير مي‌گذارد و شما مي‌توانيد بر اساس اين موارد عكس‌العمل نشاند دهيد و سودآوري كنيد.

6 ارز مهمي كه در اين مطلب به آن اشاره كرديم، بزرگترين ارزهاي بازار فاركس محسوب مي‌شوند و بخش بزرگي از مهمترين جفت ارزهاي اليمپ تريد هستند.

اين ارزها بزرگ در واقع پول و نقدينگي اصلي در دنياي معاملات امروز را بر عهده دارند. بازار فاركس يك سيستم يا شبكه به هم پيوسته است كه در آن نرخ يك ارز بر روي ديگر ارزها نيز تاثير مي‌گذارد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

براي مثال نرخ تبادل جفت ارز EUR/USD به ما اعلام مي‌كند كه قيمت 1 يورو بر اساس دلار آمريكا چقدر است. در سايت بروكر اليمپ تريد شما مي‌توانيد تمام ارزهاي بزرگ را معامله كنيد كه به صورت جفت ارزهاي مختلف در دسترس شما قراره گرفته‌اند.

همينطور شما مي‌توانيد از اين ارزها براي برداشت از حساب اليمپ تريد نيز استفاده كنيد يا اينكه حساب اليمپ تريد خود را با آنها شارژ كنيد.

فراموش نكنيد كه اليمپ تريد داراي يك حساب دمو اليمپ تريد است كه مي‌توانيد معامله اين جفت ارزها را در آن امتحان كنيد و با رفتار آنها در شرايط مختلف بازار و در هنگام نوسان و حالت افقي بازار آشنا شويد.

سوالات متداول بهترين ارزهاي معامله در اليمپ تريد

چه جفت ارزهايي در اليمپ تريد قابل معامله است؟

پس از افتتاح حساب در اليمپ تريد شما مي‌توانيد تمام ارزهاي بزرگ را معامله كنيد كه به صورت جفت ارزهاي مختلف در دسترس شما قراره گرفته‌اند. اين شامل جفت ارزهاي EUR/USD، USD/JPY، GBP/USD، USD/CAD، USD/CHF، AUD/USD و غيره مي‌شود.

رايج ترين ارز معامله شده در اليمپ تريد چيست؟

رايج ترين ارز بازار فاركس و اليمپ تريد دلار آمريكا يا USD است. دلار آمريكا جزو جدايي ناپذير اكثر جفت‌ ارزهاي معاملاتي است. از آنجايي كه دلار آمريكا در سرتاسر دنيا توسط بانك هاي مركزي و موسسات سرمايه گذاري نگه‌داري مي‌شود، به ارز ذخيره بين‌المللي تبديل شده است. براي اطلاعات بيشتر با مشاوران ما از طريق واتساپ و تلگرام ارتباط برقرار كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

براي واريز و برداشت اليمپ تريد چه ارزهاي در دسترس است؟

شما مي‌توانيد از همه ارزهاي مهم براي برداشت از حساب اليمپ تريد نيز استفاده كنيد يا اينكه حساب اليمپ تريد خود را با آنها شارژ كنيد.

كدام جفت ارز در اليمپ تريد بيشترين نقدينگي را دارد؟

جفت ارز EUR/USD داراي بيشترين نقدينگي و همينطور تاثير بر روي ديگر جفت‌ارزها است. در اليمپ تريد بيشتر معامله گران و سرمايه گذاران به معامله اين جفت ارز و تاثيرات آن مي‌پردازند.

ين ژاپن در اليمپ تريد چقدر محبوبيت دارد؟

بين ارزهاي آسيايي، ين ژاپن محبوب ترين ارز در بازارهاي فاركس محسوب مي‌شود. در معرفي بروكر اليمپ تريد نيز به راحتي مي‌توانيد متوجه شويد كه اين ارز محبوبيت بالايي بين معامله گران و سرمايه گذاران دارد.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: معامله در اليمپ تريد OlympTrade، كريپتو كارنسي در olymp trade، قوانين كريپتوكارنسي، سايت رسمي اليمپ تريد، جغت ارزها در اليمپ تريد، معامله در اليمپ تريد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۸:۵۹ توسط:روزبه افشاري موضوع:

برنامه معاملاتي در بروكر اليمپ تريد OlympTrade

🔥برنامه معاملاتي در بروكر اليمپ تريد OlympTrade💵

داشتن يك برنامه معاملاتي اهميت بسيار بالايي براي معامله در پلتفرم اليمپ تريد دارد. با اين حال اين كار ساده‌اي نيست و پس از ثبت نام در بروكر اليمپ تريد، بسياري از معامله گران سردرگم مي‌شوند.

برخي معامله معامله گران اليمپ تريد بدون داشتن بهترين روند معامله، موارد مختلفي را امتحان مي‌كنند كه ممكن است باعث ضرر آنها شود و رويكرد مناسبي نيست.

در اين مطلب ما سعي مي‌كنيم روند ساخت يك برنامه معاملاتي و مواردي كه باعث مي‌شود با برنامه معامله كنيد و راه روشني پيش روي خود داشته باشيد را براي انواع معامله گران اليمپ تريد شرح دهيم.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

📊اجزاي يك برنامه معاملاتي توضيحات
🔥استراتژي معاملاتي استراتژي متناسب با شرايط معامله‌گر
✨نمادهاي معاملاتي تمركز بر روي يك نوع نماد
💥حساب معاملاتي بهترين حساب براي هدف سودآوري
📉استراتژي مديريت ريسك حفاظت از موجودي حساب

بازه زماني برنامه معاملاتي اليمپ تريد

يك مورد مقدماتي و ساده كه بايد در ابتداي راه خود در مورد آن تصميم بگيريد اين است كه شما تا چه مدتي از آن برنامه معاملاتي اليمپ تريد استفاده خواهيد كرد. شما مي‌توانيد برنامه را براي يك روز، يك هفته يا حتي يك ماه طراحي كنيد.

كاري كه ما پيشنهاد مي‌دهيم اين است كه يك برنامه معاملاتي براي يك هفته ايجاد كنيد. در حين اين هفته آن برنامه و عملكرد آن و سودآوري اليمپ تريد را بررسي كنيد. اگر همه چيز همانگونه كه مي‌خواهيد كار كند، از همان برنامه براي يك ماه استفاده كنيد.

در هر زماني بايد يك برنامه معاملاتي داشته باشيد، معاملات خود را دنبال كرده و اطلاعات آن را ثبت كنيد. اين به شما كمك مي‌كند كه در آينده تشخيص دهيد چه رويكردي جوابگو بوده است و چه رويكردي بازده نداشته است.

در وب سايت رسمي بروكر اليمپ تريد يك قابليت با نام تاريخچه معاملاتي وجود دارد كه شما مي‌توانيد براي دنبال كردن و ديدن اطلاعات معاملات گذشته خود از آن بهره بگيريد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

برنامه معاملاتي در بروكر اليمپ تريد OlympTrade ⚡روند معامله در بروكر اليمپ تريد 🔥 بهترين استراتژي هاي معاملاتي Olymp Trade 💥 ترفندهاي معامله اليمپ تريد 💵

انتخاب استراتژي معاملاتي اليمپ تريد

تعداد بسياري از استراتژي معاملاتي مختلف وجود دارد اما شما بايد روي پيدا كردن يك استراتژي براي برنامه معاملاتي خود تمركز داشته باشيد. استراتژي اليمپ تريد شما مي‌تواند بر اساس تحليل تكنيكال كلاسيك مثلا تمركز بر روي الگوهاي سر و شانه و الگوهاي مثلثي باشد.

يا اينكه مي‌توانيد از الگوهاي شكل گيري كندل استيك ها بهره بگيريد و آنها را با يكي از انديكاتورهاي اليمپ تريد مانند شاخص قدرت نسبي يا RSI تركيب كنيد.

هميشه به ياد داشته باشيد كه هر استراتژي معاملاتي كه انتخاب مي‌كنيد بايد قوانين و رويكرد برنامه معاملاتي شما كه در ابتدا تعيين كرده‌ايد را دنبال كند و بر ضد آن نباشد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

نمادهاي معاملاتي در بروكر اليمپ تريد OlympTrade

مورد ديگري كه بايد براي برنامه معاملاتي اليمپ تريد خود تعريف كنيد، نمادها و بازارهايي است كه مي‌خواهيد در آنها معامله كنيد. در پلتفرم اليمپ تريد شما مي‌توانيد انواع مختلف معاملات از جمله CFD هاي اليمپ تريد را انجام دهيد.

بازارهاي معاملاتي در اليمپ تريد شامل بازار سهام، جفت ارزهاي اليمپ تريد، شاخص ها، كالاها، فلزات گرانبها و همينطور رمزارزها در اليمپ تريد مي‌شود.

پيشنهاد ما اين است كه حداقل در ابتدا تمركز خود را بر روي يك نوع نماد معاملاتي قرار دهيد. اگر تنها به يك نماد معاملاتي توجه كنيد، كنترل عملكرد خودتان و ارزيابي استراتژي و برنامه معاملاتي شما آسان تر خواهد بود.

زماني كه اين را تصميم گرفتيد، حالا زمان آن است كه زمان معامله خود را انتخاب كنيد. بهترين زمان براي معامله اليمپ تريد فارسي را تشخيص دهيد و به منطقه زماني خود و نشست هاي معاملاتي در ساعات مختلف شبانه روز دقت ويژه‌اي داشته باشيد.

انواع حساب معاملاتي اليمپ تريد OlympTrade

براي هر دو حالت دمو و زنده (Live)، دو نوع حساب با نام هاي استاندارد و ECN وجود دارد. با بهره گيري از حساب ECN، شما مي‌توانيد با اسپرد صفر و يك كميسيون ثابت به معامله بپردازيد. از طرف ديگر اگر به سراغ حساب استاندارد برويد، بايد اسپرد كه از 1.1 پيپ شروع مي‌شود را پرداخت كنيد اما ديگر نيازي به پرداخت كميسيون اليمپ تريد براي باز كردن معامله نداريد.

انتخاب يك حساب مناسب از بين حساب هاي اليمپ تريد يك گام مهم براي برنامه معاملاتي اليمپ تريد شما محسوب مي‌شود. شما بايد جزئيات هر حساب را در برنامه معاملاتي خودتان در نظر بگيريد و بدانيد هر حساب چه امكانات و يا محدوديت هايي دارد.

براي اينكه متوجه شويد هر كدام چطور عمل مي‌كنند و با جزئيات حساب هاي استاندارد و ECN آشنا شويد،‌ براي هر دو مورد حساب دمو اليمپ تريد باز كنيد و به معامله با آنها بپردازيد تا گزينه‌اي كه با شرايط شما مناسب تر است را انتخاب كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

همينطور به ياد داشته باشيد كه گزينه معامله بدون سوآپ را نيز امتحان كنيد كه هزينه باز ماندن معامله تا روز بعد را حذف مي‌كند. براي باز كردن اين نوع حساب مشتريان تنها لازم است به واريز 10 دلار بپردازند. معامله گران مي‌توانند با حداقل يك دلار تا حداكثر 2 هزار دلار براي هر معامله، فعاليت كنند.

در اين نوع حداقل مقدار برداشت از حساب اليمپ تريد تنها 10 دلار است و هيچ محدوديتي براي حداكثر برداشت در نظر گرفته نشده است. حساب استاندارد در اليمپ تريد اسپردهايي در محدوده 1.1 پيپ به مشتريان ارائه مي‌كند.

از طرف ديگر اينكه براي استفاده از حساب VIP واجد شرايط باشيد، بايد حداقل 2000 دلار واريز انجام دهيد. دارندگان حساب VIP در بروكر OlympTrade اجازه دارند كه تا حداكثر 5000 دلار به هر معامله اختصاص دهند و همينطور به يك مشاور VIP نيز دسترسي خواهند داشت.

اين مشاوران در واقع تحليل گران مالي باتجربه‌اي هستند كه مي‌توانند به شما راهنمايي كنند كه چه معامله‌اي را در چه زماني انجام دهيد.

دارندگان حساب VIP در اليمپ تريد همينطور مي‌توانند به ابزار معاملاتي اضافه كه براي دارندگان حساب استاندارد در دسترس نيست، دسترسي داشته باشند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

برنامه معاملاتي در بروكر اليمپ تريد OlympTrade ⚡روند معامله در بروكر اليمپ تريد 🔥 بهترين استراتژي هاي معاملاتي Olymp Trade 💥 ترفندهاي معامله اليمپ تريد 💵

نحوه معامله در بروكر اليمپ تريد OlympTrade

در مورد نحوه معامله اليمپ تريد بايد به سه جنبه مهم اشاره كنيم كه اولين آن موجودي حساب است. اين مقدار پولي است كه براي واريز به حساب اليمپ تريد در طول استفاده از برنامه معاملاتي خود در نظر مي‌گيريد.

پس از شارژ حساب اليمپ تريد خود، به سادگي مي‌توانيد دوباره موجودي حساب خود را افزايش دهيد. با اين حال اگر موجودي حساب شما به پايان رسيده است پيشنهاد نمي‌شود كه دوباره به واريز بپردازيد مگر اينكه يك برنامه معاملاتي و جوابگوي ديگر ايجاد كرده باشيد.

مورد دوم ميزان مبلغي است كه شما حاضر هستيد در هر معامله اليمپ تريد ايران استفاده كنيد. شما همينطور مي‌توانيد تنها مبالغ سودآوري شده قبلي خود را وارد معامله كنيد و به موجودي اصلي خود تا جايي كه لازم نباشد،‌ كاري نداشته باشيد.

براي مثال شما مي‌توانيد يك مبلغ 20 دلار ثابت را براي هر معامله در نظر بگيريد يا اينكه اگر از معامله قبل 10 دلار سود كرده باشيد، 10 دلار را به معامله جديد اختصاص دهيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

مورد سوم يك هدف سودآوري در اليمپ تريد است. شما بايد اهداف سودآوري خود را مشخص كنيد. تنها در اين زمان است كه مي‌توانيد تخمين بزنيد كه به چه ميزان سود از هر معامله نياز داريد و چند معامله نياز داريد.

البته هدف سودآوري شما براي يك معامله و براي يك زمان مشخص بايد قابل اطمينان باشد. يعني اين هدف بايد بر اساس انتظاراتي كه از عملكرد گذشته استراتژي خود به دست آوريد، تعيين شده باشد.

مواجهه با ضرر در اليمپ تريد OlympTrade

معلوم است كه همه چيز به بهترين شكل ممكن انجام نمي‌شود و برخي مواقع ممكن است با ضررهاي غيرمنتظره‌اي روبه‌رو شويد كه موجودي حساب اليمپ تريد شما را خالي مي‌كند.

در اين مواقع بايد چه كار كنيد؟ آيا بايد معامله را ادامه دهيد يا اينكه معامله كردن را متوقف كنيد؟ شما بايد در اين شرايط تصميم خودتان را بگيريد و به بررسي بروكر اليمپ تريد فقط حتما مطمئن شويد كه در مورد آن به خوبي فكر كرده باشيد.

دو مورد را بايد حتما در نظر داشته باشيد: 1 – از پول خود محافظت كنيد 2 – احساسات را از معاملات حذف كنيد. در زير به هر كدام از اين موارد بسيار مهم مي‌پردازيم:

حفاظت از سرمايه در اليمپ تريد OlympTrade

يك برنامه معاملاتي موثر نيازمند برنامه ريزي مناسب از همان ابتدا است و داشتن يك استراتژي مديريت ريسك قبل از اينكه شروع به معامله كنيد، مي‌تواند به طور قابل توجهي به نفع شما تمام شود.

به دليل نوسان بالاي بازار فاركس، اهميت بالايي دارد كه قبل از باز كردن معامله در مورد نقاط ورود و خروج معامله تصميم‌گيري كرده باشيد. شما مي‌توانيد اين كار را با استفاده از انواع مختلف دستورهاي حد و توقف ضرر انجام دهيد.

همينطور شما بايد توجه ويژه‌اي به ريسك استفاده از اهرم يا لوريج اليمپ تريد داشته باشيد. اين ريسك به بزرگتر شدن ضررها در هنگام استفاده از اهرم يا لوريج مربوط مي‌شود. از آنجايي كه مبلغ ابتدايي در هنگام انجام اين نوع معامله كمتر از ارزش معامله‌اي است كه انجام مي‌دهيد،‌ فراموش كردن ريسكي كه به جان مي‌خريد آسان است.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

كنترل احساسات در معاملات اليمپ تريد

ترس و طمع و به طور كلي احساسات بازار اليمپ تريد اغلب جزو اصلي ‌ترين عناصر گرداننده‌ بازارهاي مالي هستند. درك اينكه چه زماني بايد اين احساسات را در كنترل خود نگه‌داريد، مي‌تواند سرنوشت شما به عنوان يك معامله ‌گر موفق يا يك حرفه‌ معاملاتي كوتاه ‌مدت و ناموفق را رقم بزند.

پس از معرفي بروكر اليمپ تريد، اگر احساسات را به خوبي مديريت نكنيد، مي‌تواند خسارت ‌هاي بسياري براي شما ايجاد كند. ترس اغلب به عنوان يك بي ‌ميلي براي ورود به معامله يا بستن يك معامله‌ موفق به طور مبتديانه، در بازار خود را بروز مي‌دهد.

از طرف ديگر، طمع زماني كه معامله ‌گران سرمايه‌ بيشتري به معاملات سودآور اضافه مي‌كنند يا از اهرم اليمپ تريد بيش از حد در معاملات بهره مي‌گيرند، خود را نشان مي‌دهد.

معامله ‌گران براي اجتناب از تصميم‌ گيري بر اساس احساسات بايد يك برنامه معاملاتي داشته باشند كه مسير را به آنها نشان مي‌دهد. در غير اين صورت ممكن است دچار تصميماتي مانند استفاده بيش از حد از لوريج، حذف كردن توقف ضررها و اختصاص سرمايه بيشتر به معاملات ناموفق، شوند.

يكي از ساده ‌ترين راه ‌هاي كاهش تاثير احساسات معاملات ‌تان، كاهش اندازه يا حجم معاملات‌ است. معامله ‌گران با انجام معامله بزرگ و ديدن نوسان در بازار اليمپ تريد، بدون شك دچار استرس مي‌شوند و اين استرس مي‌تواند منجر به تصميم ‌هاي بد شود.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

برنامه معاملاتي در بروكر اليمپ تريد OlympTrade ⚡روند معامله در بروكر اليمپ تريد 🔥 بهترين استراتژي هاي معاملاتي Olymp Trade 💥 ترفندهاي معامله اليمپ تريد 💵

سوالات متداول برنامه معاملاتي در بروكر اليمپ تريد

بهترين استراتژي اليمپ تريد كدام است؟

در واقع بهترين استراتژي در بين استراتژي هاي اليمپ تريد گزينه‌اي است كه با شرايط معاملاتي، سبك معاملاتي و همينطور سرمايه شما تناسب داشته باشد. اگر جزو معامله گراني هستيد كه به طور كوتاه مدت معامله مي‌كنيد، بهتر است به سراغ استراتژي هايي برويد كه سودآوري هاي كوچك و سريعتري ارائه مي‌كنند. در اين مورد با مشاوران ما از طريق واتساپ و تلگرام ارتباط برقرار كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

اليمپ تريد داراي چه نوع نمادهاي معامله است؟

پس از افتتاح حساب در اليمپ تريد شما به بازارهاي معاملاتي در اليمپ تريد كه شامل بازار سهام، جفت ارزهاي اليمپ تريد، شاخص ها، كالاها، فلزات گرانبها و همينطور رمزارزها در اليمپ تريد دسترسي پيدا خواهيد كرد.

چطور از سرمايه اليمپ تريد خود محافظت كنيم؟

يك برنامه معاملاتي موثر نيازمند برنامه ريزي مناسب از همان ابتدا است و داشتن يك استراتژي مديريت ريسك قبل از اينكه شروع به معامله كنيد، مي‌تواند به طور قابل توجهي به نفع شما تمام شود.

تا چه موقع بايد از يك برنامه معاملاتي استفاده كنيم؟

رويكردي كه ما پيشنهاد مي‌دهيم اين است كه يك برنامه معاملاتي براي يك هفته ايجاد كنيد. در حين اين هفته آن برنامه و عملكرد آن و سودآوري اليمپ تريد را بررسي كنيد. اگر همه چيز همانگونه كه مي‌خواهيد كار كند، از همان برنامه براي يك ماه استفاده كنيد و همينطور پيش برويد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

چرا بايد هدف سودآوري در اليمپ تريد را مشخص كنيم؟

شما بايد اهداف سودآوري خود را مشخص كنيد. تنها در اين زمان است كه مي‌توانيد تخمين بزنيد كه به چه ميزان سود از هر معامله نياز داريد و چند معامله نياز داريد.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474 

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian  

واتس آپ: https://wa.me/971527829474 

اينستاگرام Instagram https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebookhttps://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

 

فاركس حرفه اي


برچسب: سود اوري در بروكر اليمپ تريد، اعتبار اليمپ تريد، برترين بروكر باينري، استراتژي هاي اليمپ تريد، پشتيباني بروكر اليمپ تريد، سايت olymp trade،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۸:۱۱ توسط:روزبه افشاري موضوع:

آلپاري اسپانسر نمايشگاه اكسپو فاركس

🔥آلپاري اسپانسر نمايشگاه اكسپو فاركس💰

نمايشگاه اكسپو فاركس دبي Forex Expo Dubai در واقع بزرگترين رويداد در خاورميانه براي سرمايه گذاران و فعالان صنعت فاركس است تا شركت ها و بروكرهاي مختلف بتوانند كسب و كار بيشتري را در فضاي معاملات فاركس پيدا كنند.

از اين رو بروكر معتبر آلپاري Alpari نيز در اين نمايشگاه حضور خواهد داشت و شما مي‌توانيد با تيم باتجربه بروكر معتبر آلپاري آشنا شويد و براي سرمايه گذاري در اين بروكر و به دست آوردن فرصت هاي كسب و كار اقدام كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

آلپاري اسپانسر نمايشگاه اكسپو فاركس Forex Expo Dubai 2022 نحوه شركت در نمايشگاه اكسپو دبي غرفه آلپاري در نمايشگاه اكسپو دبي بليط نمايشگاه دبي Expo

زمان نمايشگاه اكسپو فاركس و غرفه آلپاري

بروكر معتبر آلپاري در روزهاي 19 و 20 اكتبر در نمايشگاه اكسپو دبي Forex Expo Dubai غرفه خواهد داشت و شما مي‌توانيد از آن بازديد كنيد. غرفه شماره يك متعلق به بروكر آلپاري است. براي دريافت بليط و حضور رايگان در اين نمايشگاه از طريق وب سايت رسمي نمايشگاه اكسپو دبي مي‌توانيد اقدام كنيد.

⏱زمان برگزاري نمايشگاه 19 و 20 اكتبر
✨محل برگزاري دبي World Trade Center، Hall 5-6-7
💥شماره غرفه بروكر آلپاري Alpari غرفه شماره 1
🔥قيمت بليط رايگان

همينطور توجه داشته باشيد كه علاوه بر دنياي فاركس راه هاي قابل توجه بسياري براي كسب درآمد و كسب و كار وجود دارد كه مي‌توانيد در اين نمايشگاه با آن مواجه شويد.

به طور كلي نمايشگاه اكسپو فاركس يك سازمان حرفه‌اي براي ارتباط مشتريان و بروكرها با يكديگر است كه مطالب آموزشي باكيفيت و فرصت‌هاي درآمدزايي فراواني را در فاركس و ديگر حيطه‌ها ارائه مي‌كند.

البته به ياد داشته باشيد كه اين رويداد به سرمايه گذاري و خريد و فروش جفت ارزها مربوط نمي‌شود و تنها راه ارتباطي بين مشتريان و بروكرها بوده و امكان آشنايي بيشتر با فرصت‌ هاي سرمايه گذاري و معامله را براي شما فراهم مي‌كند.

در اين نمايشگاه بيش از 5 هزار معامله گر و بيش از 100 بروكر فاركس كنار هم مي‌آيد و با بيش از 70 سخنران از بالاي 30 كشور در سرتاسر دنيا، شاهد گردهمايي بزرگي خواهيد بود.

آلپاري اسپانسر سطح تيتانيوم در فاركس اكسپو

بروكر معتبر آلپاري در بين اسپانسرهاي برترين سطح يعني سطح تيتانيوم فاركس اكسپو دبي قرار دارد و حضور پررنگي در اين نمايشگاه دارد.

به طور كلي بروكرهاي بسياري در سطوح مختلف تيتانيوم، الماس، پلاتينيوم، طلا و نقره در اين نمايشگاه حضور دارند و مي‌توانيد در سطح گسترده‌اي با بروكرهايي كه در خاورميانه فعاليت مي‌كنند از جمله آلپاري فارسي ارتباط برقرار كنيد.

در كنفرانسي بزرگي كه در اين نمايشگاه برگزار مي‌شود سخنران‌ها در مورد موضوعات مختلفي از جمله ترفند فعلي بازار فاركس براي سرمايه گذاري و معامله، قوانين فاركس در حال حاضر، برترين بازارهاي ارزهاي فاركس، دگرگوني و پيشرفت در روش هاي پرداخت فاركس و مطالب پيشرفته ديگر، صحبت مي‌شود.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

آلپاري اسپانسر نمايشگاه اكسپو فاركس Forex Expo Dubai 2022 نحوه شركت در نمايشگاه اكسپو دبي غرفه آلپاري در نمايشگاه اكسپو دبي بليط نمايشگاه دبي Expo

از جمله ديگر اسپانسرها و بروكرهايي كه در اين نمايشگاه حضور دارند مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • Exness
  • XM
  • Capital Wallet
  • Aron Groups
  • Ava Trade
  • HF Markets
  • WindsorBrokers
  • B2Broker
  • و غيره

همينطور شركت هايي كه به عنوان همكار و Partner به برگزاري نمايشگاه كمك كرده‌اند شامل موارد زير مي‌شود:

چرا در نمايشگاه اكسپو فاركس شركت كنيم؟

به منظور دريافت محتواي به روز در مورد بازار فاركس كه به شما كمك مي‌كند فرصت هاي سرمايه گذاري و معامله در بروكر آلپاري را با هوشمندي و اطمينان پيدا كنيد، از نمايشگاه اكسپو در شهر دبي ديدن كنيد.

با قدرت پيدا كردن ترند فاركس در سرتاسر دنيا، بهتر است با هم در مورد عصر جديد فاركس اطلاع پيدا كنيم و با همكاري به سودآوري و افزايش سرمايه دست پيدا كنيم.

با گفتگو و سخنراني هاي حرفه‌اي در اين نمايشگاه مي‌توانيد در مورد نحوه شركت در بازار فاركس و به روز ماندن در آن اطلاعات باارزشي دريافت كنيد.

همانطور كه گفتيم بروكر معتبر آلپاري در غرفه 1 اين نمايشگاه حضور دارد و براي راهنمايي مي‌توانيد از طريق سايت رسمي اكسپو فاركس نقشه نمايشگاه را مشاهده كنيد و راه خود را به راحتي پيدا كنيد.

آلپاري اسپانسر نمايشگاه اكسپو فاركس Forex Expo Dubai 2022 نحوه شركت در نمايشگاه اكسپو دبي غرفه آلپاري در نمايشگاه اكسپو دبي بليط نمايشگاه دبي Expo

چرا از آلپاري Alpari استفاده كنيم؟

بروكر آلپاري يكي از بزرگترين و در عين حال معتبرترين بروكرهاي دنيا محسوب مي‌شود كه به معامله داخل ايران نيز به زبان فارسي خدمات ارائه مي‌كند.

بروكر آلپاري در 24 سال قبل يعني سال 1998 ميلادي تاسيس شد. اين بروكر محبوب و معتبر يكي از مهم ترين و پرطرفدارترين بروكرهاي فاركس و باينري آپشن محسوب مي‌شود و در سرتاسر دنيا داراي مشتريان بسياري است.

بروكر Alpari در بيش از 150 كشور دنيا فعال است و در حال حاضر بيش از 2 ميليون معامله گر از خدمات آن استفاده مي‌كنند.

نكته مهم اين است كه جايزه بهترين بروكر سال گذشته نمايشگاه Forex Expo Dubai 2021 به بروكر آلپاري تعلق گرفت و هر ساله اين بروكر در سطوح مختلفي در سرتاسر دنيا جوايز بسياري براي خدمات امن و مناسب به مشتريان، دريافت مي‌كند.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

مزاياي معامله با بروكر آلپاري Alpari

معامله در بروكر آلپاري Alpari و بهره گيري از حساب هاي آلپاري شامل مزاياي بسياري است و به همين دليل معامله گران و سرمايه گذاران به صورت ميليوني در سرتاسر دنيا در حال استفاده از خدمات اين بروكر محبوب هستند.

در زير به برخي از مهمترين مزاياي معامله در بروكر آلپاري اشاره كرده‌ايم:

  • حساب دمو آلپاري با قابليت شبيه‌سازي محيط معاملات واقعي
  • امكان ثبت نام در بروكر آلپاري و معامله با آن از ايران به زبان فارسي
  • انواع حساب از جمله استاندارد،‌ ميكرو و ECN
  • برخورداري از تقويم اقتصادي جذاب FXStreet
  • امكانات كامل بررسي بازار و معامله با موبايل
  • سرعت و كيفيت بالاي معاملات
  • امكان بهره‌ گيري از حساب پم و كپي معاملات

سوالات متداول آلپاري اسپانسر نمايشگاه اكسپو فاركس

زمان برگزاري نمايشگاه اكسپو فاركس چيست؟

نمايشگاه اكسپو فاركس در روزهاي 19 و 20 اكتبر در شهر دبي برگزار مي‌شود و بروكر آلپاري نيز يكي از اسپانسرهاي اصلي اين نمايشگاه است. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد.

نحوه شركت در نمايشگاه اكسپو فاركس چطور است؟

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

شركت در نمايشگاه اكسپو فاركس رايگان است و شما مي‌توانيد بليط رايگان آن را از سايت نمايشگاه دريافت كنيد. اين نمايشگاه در دبي برگزار مي‌شود و بروكرهاي بسياري از جمله آلپاري گرد هم آمده‌اند تا فرصت‌هاي بسياري براي معامله گران فراهم كنند.

غرفه آلپاري در نمايشگاه اكسپو فاركس در كجا قرار دارد؟

غرفه بروكر آلپاري در نمايشگاه اكسپو فاركس غرفه شماره 1 است و شما مي‌توانيد از طريق نقشه‌اي كه در سايت نمايشگاه اكسپو فاركس وجود دارد به راحتي محل آن را شناسايي كنيد.

آيا آلپاري معتبر است؟

بروكر آلپاري داراي مجوز از رگولاتورهاي مشهور بوده و سابقه 24 ساله دارد. با توجه به تعداد بالاي معامله گراني كه از اين بروكر استفاده مي‌كنند و سالهاست به آن اعتماد دارند، مي‌توان آن را در درجه بالايي از نظر امنيت و اعتبار قرار داد.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagramhttps://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparathttps://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: بروكر معتبر آلپاري، نمايشگاه اكسپو فاركس، معامله در بروكر آلپاري Alpari، حساب دمو آلپاري، معاملات كپي بروكر Alpari، مسابقات بروكر الپاري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۴:۱۷ توسط:روزبه افشاري موضوع:

معامله با حساب دمو اليمپ تريد OlympTrade

🔥معامله با حساب دمو اليمپ تريد OlympTrade💵

اگر مي‌خواهيد معامله كنيد،‌ اولين گامي كه بايد برداريد افتتاح حساب اليمپ تريد است. در حال حاضر پلتفرم اليمپ تريد يكي از بهترين و پرطرفدارترين پلتفرم هاي معاملاتي در سرتاسر دنيا محسوب مي‌شود.

در اين مطلب به نحوه استفاده و قابليت هاي حساب دمو اليمپ تريد مي‌پردازيم تا بهتر بتوانيد خود را براي معاملات واقعي در حساب زنده اليمپ تريد آماده كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

حساب دمو اليمپ تريد چيست؟

بروكر اليمپ تريد ايران يك حساب دمو يا تمريني را براي مشتريان خود فراهم كرده است تا بدون استرس و ريسك، به معامله با سرمايه مجازي بپردازند و مهارت هاي معاملاتي خود را بهبود ببخشند.

در واقع معامله بر روي يك حساب دمو يا تمريني راهي آسان براي يادگيري نحوه معامله موثر بدون در معرض ريسك قرار دادن هيچ سرمايه شخصي، محسوب مي شود.

با اينكه حساب رايگان دمو در اليمپ تريد به طور اختصاصي براي معامله گران تازه كار طراحي شده است، اما معامله گران با تجربه نيز مي‌توانند از امكانات آن بهره‌ مند شوند.

به اين شكل كه بسياري از معامله گران حرفه‌اي و با تجربه معمولا در ابتدا استراتژي هاي معاملاتي و تكنيك هاي جديد خود را بدون ريسك بر روي حساب دمو امتحان مي‌كنند و پس از اينكه نتيجه مثبتي از آن دريافت كردند، آن را به حساب زنده اليمپ تريد منتقل مي‌كنند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

آموزش افتتاح حساب دمو اليمپ تريد

ثبت نام حساب دمو اليمپ تريد بسيار ساده است. شما پس از ورود به سايت رسمي بروكر اليمپ تريد، كافي است فرم اوليه افتتاح حساب را پر كنيد كه در آن از شما ايميل شخصي دريافت مي‌شود و شما بايد يك رمز عبور ايجاد كنيد و همينطور از بين دلار و يورو يكي را براي ارز پايه حساب خود انتخاب كنيد.

در ادامه كافي است تيك پايين صفحه را كه مربوط به خواندن قوانين اليمپ تريد و داشتن سن قانوني مي‌شود را بزنيد و در نهايت بر روي گزينه ثبت نام يا Sign Up كليك كنيد.

در ادامه شما يك ايميل از طرف بروكر اليمپ تريد فارسي دريافت خواهيد كرد كه حاوي يك لينك فعال سازي حساب تمريني اليمپ تريد است. كافي است روي اين لينك كليك كنيد تا مستقيما به وب سايت اليمپ تريد منتقل شويد. حالا شما وارد حساب خود شده‌ايد و مي‌توانيد معامله با حساب دمو را شروع كنيد.

نكات مهم حساب تمريني اليمپ تريد

توجه داشته باشيد كه براي افتتاح حساب دمو اليمپ تريد شما نيازي به ارائه اطلاعات شخصي زيادي نداريد و با كمترين اطلاعات نسبت به حساب زنده اليمپ تريد مي‌توانيد شروع به معامله كنيد.

با اين حال بايد توجه داشته باشيد كه اطلاعات صحيحي را ارائه كنيد مخصوصا اگر در نظر داريد كه پس از مدتي به سراغ حساب واقعي اليمپ تريد برويد. اگر به فكر تبديل شدن به يك معامله گر حرفه‌اي هستيد، براي افتتاح حساب واقعي بايد به احراز هويت اليمپ تريد بپردازيد و اطلاعات صحيح براي اين كار نياز است.

اين كار همينطور فرايند واريز و برداشت از حساب اليمپ تريد را ساده‌ تر مي‌كند.

براي ثبت نام در حساب دمو از ايميلي استفاده كنيد كه مي‌خواهيد براي حساب واقعي نيز از آن بهره بگيريد. حساب دمو اليمپ تريد و حساب واقعي در اليمپ تريد تنها يك آدرس ايميل نياز دارند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

شارژ حساب دمو اليمپ تريد OlympTrade

زماني كه يك حساب دمو اليمپ تريد باز كنيد، به شما مبلغ 10 هزار دلار يا يورو پول مجازي رايگان تعلق مي‌گيرد. ما پيشنهاد مي‌كنيم كه اين مبلغ را به عنوان يك پول واقعي فرض كنيد و فكر كنيد كه در حال سرمايه گذاري با پول واقعي هستيد.

با اين حال دانستن اينكه شما در واقع با ضرر كردن در بازار پولي را از دست نمي‌دهيد، مي‌تواند رفتار شما را در معامله و استفاده از استراتژي هاي اليمپ تريد تغيير دهد. از اين رو به احتمال زياد شما آماده ريسك هاي بيشتري خواهيد بود و به اين شكل احساسات بازار تا حد زيادي از بين مي‌رود.

البته اين اشكالي ندارد چون حساب دمو براي تمرين است و شما بايد انواع استراتژي اليمپ تريد را امتحان كنيد و بهترين مورد را براي شرايط و سرمايه خود انتخاب نماييد.

اما سوال اين است كه اگر پول مجازي شما به زير 2 هزار واحد رسيد يا اينكه اگر تماما پول مجازي را ضرر كرديد، بايد چه كار كنيد؟

در اين شرايط اصلا نگران نباشيد چون اليمپ تريد به شما اجازه مي‌دهد كه به راحتي به شارژ حساب اليمپ تريد خود بپردازيد. البته تنها زماني مي‌توانيد اين كار را انجام دهيد كه موجودي پول مجازي به كمتر از 5 هزار واحد برسد.

همينطور به ياد داشته باشيد كه شما مي‌توانيد اين كار را تنها يك بار در هر 72 ساعت انجام دهيد.

براي انجام اين كار به سادگي بر روي دكمه واريز يا Deposit در گوشه سمت راست پلتفرم اليمپ تريد كليك كنيد. در ادامه با انتخاب گزينه Deposit up to 10000 به واريز به حساب اليمپ تريد بپردازيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

مقايسه حساب دمو و حساب زنده اليمپ تريد

📊حساب دمو اليمپ تريد حساب واقعي اليمپ تريد
🔥معامله بدون ريسك با سرمايه مجازي معامله با سرمايه خودتان
✨عدم وجود احساسات بازار تاثير احساسات بر روي روند بازار
💥بدون نياز به احراز هويت نيازمند احراز هويت

 

انواع معامله ‌گران اليمپ تريد در حساب دمو خود به طور سودآورانه‌اي معامله مي‌كنند اما زماني كه سراغ معاملات واقعي با پول خود مي‌روند، ممكن است با ضرر هاي متوالي مواجه شوند. چرا چنين اتفاقي مي‌افتد؟

توجه داشته باشيد كه حساب ‌هاي دمو سرعت و كيفيت اجراي بهتري نسبت به معاملات واقعي ارائه مي‌كند چون در واقعيت ممكن است بازارها دچار نوسان بالا شوند و قيمت‌ ها به طور ناگهاني تغيير پيدا كنند كه اجراي دستورهاي معاملاتي اليمپ تريد را سخت مي‌كند.

همينطور حساب‌ هاي دمو اغلب سرمايه‌ مجازي بيشتري نسبت به چيزي كه معامله ‌گر در واقعيت از آن مي‌تواند استفاده كند، براي او فراهم مي‌كند. بنابراين شما مي‌توانيد معامله با مقياس بزرگتر را تجربه كنيد و نگران استفاده از لوريج يا اهرم اليمپ تريد نباشيد.

با اين حال بايد آگاه باشيد كه يك حساب دمو نمي‌تواند احساساتي مانند ترس، اميد يا طمع كه معامله ‌گران در هنگام معاملات واقعي تجربه خواهند كرد را شبيه ‌سازي كند. بنابراين تجربه حساب تمريني اليمپ تريد دقيقا مانند تجربه معامله در دنياي واقعي معاملات اليمپ تريد نيست.

حساب ‌هاي دمو مي‌توانند تعدادي مزايا براي معامله‌ گران تازه‌ كار فراهم كنند زيرا اجازه مي‌دهند تا بهتر با پلتفرم معاملاتي آشنا شويد و به بررسي بروكر اليمپ تريد بپردازيد و با روند كار بازار تا حدودي آشنا شويد. مشكل اين است كه نتايج شبيه ‌سازي شده به طور نادري با نتايج معاملات واقعي يكسان است.

بنابراين معامله‌ گران بايد آگاه باشند كه نحوه‌ اجراي معاملات، ميزان سرمايه و احساسات نسبت به معاملات واقعي متفاوت است زيرا در حساب دمو با پول مجازي معامله مي‌شود. احساسات بازار اليمپ تريد يكي از مهمترين عناصر معامله محسوب مي‌شود.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

مزاياي حساب دمو اليمپ تريد OlympTrade

حساب معاملاتي دمو يا تمريني براي بسياري از معامله گران ابزاري بسيار كاربردي و آموزنده محسوب مي‌شود. از مزاياي اصلي اين نوع حساب مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • يادگيري مباحث مقدماتي معامله در بازارهاي معاملاتي
  • قابليت امتحان كردن انواع استراتژي هاي اليمپ تريد
  • پيدا كردن سبك معاملاتي خودتان
  • به كارگيري انواع انديكاتورها و ابزارهاي تحليل تكنيكال اليمپ تريد
  • معامله كردن بدون در معرض ريسك قرار دادن سرمايه شخصي خود
  • يك راه آسان براي آشنا شدن با پلتفرم هاي متاتريدر اليمپ تريد

سوالات متداول معامله با حساب دمو اليمپ تريد OlympTrade

حساب دمو اليمپ تريد چيست؟

در واقع معامله بر روي يك حساب دمو يا تمريني راهي آسان براي يادگيري نحوه معامله موثر بدون در معرض ريسك قرار دادن هيچ سرمايه شخصي، محسوب مي شود. با اينكه حساب رايگان دمو در اليمپ تريد به طور اختصاصي براي معامله گران تازه كار طراحي شده است، اما معامله گران با تجربه نيز مي‌توانند از امكانات آن بهره‌ مند شوند. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما تماس بگيريد.

آيا حساب دمو اليمپ تريد رايگان است؟

حساب دمو يا تمريني اليمپ تريد كاملا به صورت رايگان در اختيار مشتريان بروكر OlympTrade قرار گرفته است و شما مي‌توانيد پس از ثبت نام در بروكر اليمپ تريد به صورت اوليه از تمام امكانات آن بهره بگيريد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

چطور حساب دمو اليمپ تريد را شارژ كنيم؟

اليمپ تريد به شما اجازه مي‌دهد كه به راحتي به شارژ حساب اليمپ تريد خود بپردازيد. البته تنها زماني مي‌توانيد اين كار را انجام دهيد كه موجودي پول مجازي به كمتر از 5 هزار واحد برسد. همينطور به ياد داشته باشيد كه شما مي‌توانيد اين كار را تنها يك بار در هر 72 ساعت انجام دهيد.

نحوه افتتاح حساب دمو اليمپ تريد چگونه است؟

ثبت نام حساب دمو اليمپ تريد بسيار ساده است. شما پس از ورود به سايت رسمي بروكر اليمپ تريد، كافي است فرم اوليه افتتاح حساب را پر كنيد كه در آن از شما ايميل شخصي دريافت مي‌شود و شما بايد يك رمز عبور ايجاد كنيد و همينطور از بين دلار و يورو يكي را براي ارز پايه حساب خود انتخاب كنيد.

حساب دمو در مقابل حساب واقعي اليمپ تريد چه مزيتي دارد؟

علاوه بر عدم وجود ريسك در معاملات دمو، حساب‌ دمو اليمپ تريد در اغلب مواقع سرمايه‌ مجازي بيشتري نسبت به چيزي كه معامله ‌گر در واقعيت از آن مي‌تواند استفاده كند، براي او فراهم مي‌كند. بنابراين شما مي‌توانيد معامله با مقياس بزرگتر را تجربه كنيد و نگران استفاده از لوريج اليمپ تريد نباشيد.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebookhttps://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: حساب مجازي olymp trade، واريز به حساب اليمپ تريد، احساسات بازار اليمپ تريد، پلتفرم اليمپ تريد، حساب تمريني اليمپ تريد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۸:۳۶ توسط:روزبه افشاري موضوع:

ورود به سايت پاكت آپشن بدون فيلتر شكن

⚡ورود به سايت پاكت آپشن بدون فيلتر شكن💵

بعد از شنيده شدن خبر هاي مانند پاكت آپشن فيلتر شد بروكر معتبر پاكت آپشن در يك بروز رساني اي جديد لينكي مخصوص رو براي مشتريان ايراني خودش در نظر گرفت كه آدرس بدون فيلتر پاكت آپشن هستش

https://po.finance/en/login/?utm_source=affiliate&a=VrQlSIZqLZfZcc&ac=revplan&code=MIN10

00:00
    
00:53

فاركس حرفه اي نماينده رسمي بروكر پاكت آپشن مي باشد

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

💎آموزشي تصويري ورود به سايت پاكت آپشن بدون فيلتر شكن
📚گروه آموزشي بروكر باينري پاكت آپشن pocket option
💰شماره جلسه 0176
🎓مدرس علي افشاري
🕔زمان 00:53
🔥قابل مشاهده كانال آپارات
💸لينك مشاهده كانال يوتيوب

بروكر پاكت آپشن از سال 2017 در بازارهاي معاملاتي فعال بوده است و با ارائه خدمات باينري آپشن توانسته مشتريان بسياري را به خود جذب كنيد.

اين بروكر به سودآوري و پرداخت هاي بالاي خود مشهور است و توسط مركز تنظيم روابط بازار مالي (Financial Market Relations Regulation Center) يا به طور مختصر FMRRC مجوز دريافت كرده است.

نحوه انجام معاملات در سايت بروكر پاكت آپشن بدون فيلتر شكن

تا معامله گران ايراني با توجه به محدوديت هايي كه وجود دارد بتوانند با سرعتي بيشتر معاملات خودشون رو انجام دهند.

همونطوري كه ما هميشه گفته ايم پيشنهاد ما به شما  انجام معاملات بدون استفاده از فيلتر شكن هستش كه هم بتوانيد با خيالي آسوده از بونوس هايي كه بهتون تعلق ميگيره استفاده كنيد و هم با امنيت بالاتري معاملات خودتون رو انجام دهيد

موضوع بعدي كه حائز اهميت هستش شما عزيزان ميبايست براي دريافت اين لينك بدون فيلتر دقت داشته باشيد

و از منابع معتبر آن رو تهيه كنيد تا مواردي همچون فيشينگ اتفاق نيفتد و از اطلاعات و سرمايه خودتون محافظت كنيد .

و همچنين لينك ورود پاكت آپشن و لينك لاگين پاكت آپشن در متن زير براي شما قرار گرفته است

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

معامله در سايت كارگزاري معتبر پاكت آپشن بدون فيلتر شكن🔥استراتژي فوق العاده پاكت آپشن💰 pocketoption فارسي ربات تريدر💥 باينري آپشن دانلود برنامه پاكت اپشن 💵

آدرس سايت پاكت آپشن بدون فيلتر PocketOption

آدرس وب سايت رسمي پاكت آپشن PocketOption

سايت بروكر پاكت آپشن از امكاناتي عالي بهره‌مند است و با ارائه خدمات پيشرفته، توانسته از كشورها و مناطق مختلفي از سرتاسر دنيا مشتري جذب كند.

وب سايت بروكر پاكت آپشن Pocket Option از آخرين تكنولوژي ها در رمزنگاري استفاده مي‌كند تا اطمينان حاصل كند كه داده هاي معاملاتي شما امن باقي مي‌ماند. مشتريان بروكر پاكت آپشن اين امكان را دارند كه از روش هاي واريز و برداشت مختلفي از جمله كيف پول هاي الكترونيكي بهره بگيرند تا حساب معاملاتي خود را شارژ نمايند.

پشتيباني از زبان فارسي پاكت آپشن PocketOption

خوشبختانه بروكر معاملاتي پاكت آپشن Pocket Option به كاربران ساكن ايران و فارسي زبان خدمات ارائه مي‌كند و وب سايت اين بروكر نيز به زبان فارسي در دسترس است.

كافي است از نوار بالاي صفحه سايت رسمي بروكر پاكت آپشن گزينه زبان فارسي را انتخاب كنيد تا اطلاعات ارائه شده در وب سايت پاكت آپشن به صورت فارسي براي شما نمايان شود.

امكانات سايت پاكت آپشن در بازارهاي معاملاتي

قابليت هاي مدرن و خلاقانه: ارائه قابليت هاي همگام با تكنولوژي هاي روز و به وجود آوردن ترندهاي جديد در صنعت معاملات، يكي از اهداف بزرگ پاكت آپشن تلقي مي‌شود.

سودآوري و پشتيباني قوي: فراهم كردن امكان سودآوري بالا و ايجاد رابطه بلند مدت با مشتريان به وسيله‌ي پشتيباني قوي.

معاملات اجتماعي: بروكر پاكت آپشن به اجتماع معامله گران اعتقاد دارد. تعامل هاي واقعي بين مشتريان بروكر يكي از اولويت هاي اصلي پاكت آپشن است.

كاركنان و خدمات حرفه‌اي: جذب، توسعه و حفظ بهترين استعدادها براي پروژه هاي معاملاتي و به چالش كشيدن آن براي به دست آوردن بهترين نتايج و پايدار كردن خدمات پاكت آپشن.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

معامله با ربات پاكت آپشن Pocket Option

با افزايش روزافزون معاملات باينري آپشن و دسترسي به ابزارهاي بيشتر مانند ربات هاي معاملاتي، بيشتر از هميشه است. با بهره گيري از ربات هاي معاملاتي،‌ سرمايه گذاران مي‌توانند بدون اينكه زمان بسياري به معامله و نظارت بر بازار معاملاتي اختصاص دهند، سودآوري كنند.

در واقع ربات هاي معاملاتي باينري آپشن نرم افزارهايي هستند كه سيگنال هاي معاملاتي دريافتي را با قابليت هاي معاملات اتوماتيك تركيب مي‌كنند تا شما بتوانيد بدون نياز به حضور هميشگي از فرصت هاي معاملاتي بهره بگيريد.

مي‌توان به انواع ربات هاي معاملاتي در پلتفرم هاي متاتريدر 4 و متاتريدر 5 كه بروكر پاكت آپشن نيز از اين پلتفرم ها پشتيباني مي‌كند، دسترسي پيدا كرد. ربات هاي مشهور با كارايي بالا معمولا به طور مداوم به روز رساني مي‌شود و به روش هاي مختلف در دسترس معامله گران قرار مي‌گيرند.

شما مي‌توانيد تنظيمات اكثر ربات ها را خودتان تغيير داده و آنها را بر اساس نيازهاي خود و شرايط معاملاتي فعلي خود شخصي سازي كنيد. همينطور مي‌توانيد از آنها در حساب دمو بهره گرفته و كارايي آنها را محك بزنيد.

ريسك معامله پاكت آپشن با ربات ‌ها

اما بايد بسيار هوشيار باشيد كه ربات هاي معاملاتي به طور كلي ريسك بالايي دارند و اگر به خوبي آنها را تنظيم نكرده و مديريت ريسك نكنيد، به راحتي ممكن است سرمايه خود را از دست بدهيد. بنابراين قبل از استفاده از هر ربات پاكت آپشن، حتما بايد از نحوه كارايي آن اطمينان حاصل كنيد.

براي انتخاب بهترين ربات هاي معاملاتي،‌ معمولا يكي از بزرگترين مواردي كه بايد آن را بررسي كنيد، داشتن ابزار مديرت ريسك مانند توقف ضررها و ارائه هشدارهاي قيمتي آني است. البته بررسي نقد و بررسي كاربران از ربات ها به صورت آنلاين نيز مي‌تواند به شما كمك كند.

همينطور براي انتخاب ربات مناسب بايد توجه كنيد كه ربات موردنظر براي چه بازاري مناسب است. ممكن است يك ربات تنها براي معاملات فاركس مناسب بوده و در معاملات باينري آپشن براي شما ضرر ايجاد كند.

البته قيمت ربات ها نيز عنصر مهمي است. با اين ممكن است يك ربات رايگان براي شما بيشتر از يك ربات با قيمت بالا كارايي داشته باشد اما معمولا ربات هايي كه از منابع معتبر به دست شما رسيده است و پشتيباني مناسبي دارند،‌ بهترين گزينه هستند.

ربات هاي معاملاتي باينري آپشن معمولا به طور رايگان در دسترس هستند يا اينكه يك دموي رايگان دارند تا بتوانيد آنها را تست كنيد. شما مي‌توانيد آنها را به راحتي دانلود كرده و در معاملات پاكت آپشن از ربات استفاده كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

آيا در پاكت آپشن كلاهبرداري صحت دارد؟

بروكر معاملاتي پاكت آپشن توسط رگولاتور IFMRRC رگوله شده است. با اينكه اين رگولاتور يك سازمان مستقل است، اما مجوز گرفتن از آن اعتبار پاكت آپشن را بالاتر برده است.

بر اين اساس توجه داشته باشيد كه تا به حال مدركي از كلاهبرداري اين بروكر ديده نشده است و اكثر مشتريان اين بروكر نيز نظر رضايت بخشي به آن داشته‌اند.

با اين وجود شما بايد اقدامات احتياطي را در نظر بگيريد و اطمينان حاصل كنيد كه در هنگام معامله و تعامل با پشتيباني رسمي بروكر پاكت آپشن در ارتباط هستيد.

معامله با حساب دمو Demo پاكت آپشن

حساب دمو در بروكر پاكت آپشن از نظر تكنيكي و عملكرد،‌ تقريبا يك كپي كامل از حساب هاي معاملاتي واقعي است و تنها تفاوت آن اين است كه مشتري در حساب دمو با پول مجازي به معامله مي‌پردازد.

نمادهاي معاملاتي،‌ نقل قول هاي قيمتي، انديكاتورهاي معاملاتي و سيگنال ها تمام با چيزي كه در حساب واقعي مي‌بينيم يكسان هستند.

بنابراين معامله در يك حساب دمو، راهي فوق العاده براي تمرين و امتحان كردن تمام استراتژي هاي معاملاتي متناسب با سبك معاملاتي شما است. به وسيله معامله در حساب دمو شما مي‌توانيد به راحتي ريسك از دست دادن سرمايه خود را از ذهن بيرون كرده و تمام تمركز خود را بر روي بهبود مهارت هاي معاملاتي و مديريت سرمايه بگذاريد.

معامله در سايت كارگزاري معتبر پاكت آپشن بدون فيلتر شكن🔥استراتژي فوق العاده پاكت آپشن💰 pocketoption فارسي ربات تريدر💥 باينري آپشن دانلود برنامه پاكت اپشن 💵

شروع معامله در بروكر پاكت آپشن

حساب دمو پاكت آپشن يك ابزار عالي براي شروع در بازار معاملاتي باينري آپشن است و به راحتي مي‌توانيد بدون واريز هيچ پولي،‌ به حساب دمو همراه شده و از پستي و بلندي هاي معامله در بازار باينري آپشن اطلاع حاصل كنيد.

حتي معامله گران حرفه‌اي نيز به طور مداوم از حساب دمو استفاده مي‌كنند تا استراتژي هاي معاملاتي جديد خود را تست كنند و آماده شوند تا در بازار واقعي آنها را به كار بگيرند.

البته بايد توجه داشته باشيد كه در هنگام معامله در حساب دمو، به دليل عدم وجود احساسات بازار در يكي از عناصر اساسي معاملات است و بازارها بر اساس آن تغيير و تحول هاي قابل توجهي پيدا مي‌كنند،‌ ممكن است تحولات بازار متفاوت از دنياي واقعي معاملات باشد. بنابراين در هنگام ورود به حساب واقعي پاكت آپشن بايد اين نكته را در ذهن داشته باشيد.

 براي دسترسي به حساب دمو پاكت آپشن كافي است مراحل اوليه ثبت نام بروكر پاكت آپشن را كه در ادامه توضيح داده‌ايم طي كنيد. نيازي به واريز يا احراز هويت براي استفاده از امكانات كامل حساب دمو وجود ندارد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

آيا پاكت آپشن قابل اعتماد است؟

همانطور كه گفتيم بروكر معاملاتي پاكت آپشن داراي مجوز از رگولاتور IFMRRC يا مركز تنظيم روابط بازار مالي (Financial Market Relations Regulation Center) است.

اين يكي از مهمترين عواملي است كه مي‌توانيد بر اساس آن به يك بروكر اعتماد كنيد اما كافي نيست.

از اين رو مي‌توانيد به اين توجه داشته باشيد كه بروكر پاكت آپشن از سال 2017 در حال فعاليت مستمر است و نظرات اكثر مشتريان در مورد اين بروكر مثبت بوده است. همينطور توجه داشته باشيد كه بخش قابل توجهي از معامله گران اين بروكر ايراني هستند و مي‌توانيد نظر آنها را در مورد اعتماد به اين بروكر جويا شويد.

واريز و برداشت پاكت آپشن Pocket Option

اين بروكر اكثر روش هاي محبوب پرداخت را مي‌پذيرد و حداقل واريز پاكت آپشن 50 دلار است و با اين مبلغ مي‌توانيد شروع به معامله با حساب واقعي بكنيد. همينطور حداقل مبلغ معامله يك دلار است.

مانند بسياري از بروكرهاي ديگر، اولين و مطمئن‌ ترين راه استفاده از كارت هاي اعتباري و نقدي است كه پاكت آپشن آنها را پشتيباني مي‌كند.

اما براي ساكنان ايران و افرادي كه داراي كارت اعتباري معتبر نيستند، كيف پول هاي الكترونيك مانند پرفكت ماني (Perfect Money) بسيار مناسب است. البته اين امكان وجود دارد كه با استفاده از رمزارزها يا كريپتو كارنسي ها به واريز و برداشت از پاكت آپشن بپردازيد.

ليست تمام راه هاي واريز و برداشت را در زير مي‌توانيد مشاهده كنيد:

كپي تريدينگ و كپي معاملات در پاكت آپشن

يكي از قابليت هاي محبوب و مهم بروكر پاكت آپشن Pocket Option امكان كپي كردن معاملات از طريق معاملات اجتماعي يا Social Trading است.

اين قابليت پرطرفدار به شما اين امكان را مي‌دهد كه معاملات معامله‌ گران موفق را به طور اتوماتيك كپي كرده و در كنار آنها به سودآوري بپردازيد.

اين يك روش ايده‌آل براي معامله گران و سرمايه گذاران تازه كار است كه مي‌خواهند از بازارهاي معاملاتي سود كسب كنند و با راه حل ساده و امن پاكت آپشن مي‌توانند، به راحتي مي‌توانند به اين هدف دست پيدا كنند.

در واقع در معاملات اجتماعي شما مي‌توانيد به معامله گران با تجربه متصل شده و از تجربيات آنها بهره گرفته و از آنها ياد بگيريد، آن هم در حالي كه سود مي‌بريد.

آموزش معاملات اجتماعي يا سوشيال تريدينگ PocketOption

بروكر پاكت آپشن ليستي براي معامله گران فراهم كرده است تا معامله گراني موفق و سودآور را بر اساس سودآوري آنها رتبه‌بندي كرده و به شما معرفي كند. بر اساس اين ليست شما مي‌توانيد معامله گر موردنظر خود را براي كپي كردن انتخاب كنيد. اين ليست در هر دقيقه به روز رساني مي‌شود تا جديدترين معامله گران برتر را به شما معرفي كند.

اگر شما قابليت معاملات اجتماعي يا Social Trading را براي حساب معاملاتي خود در پاكت آپشن فعال كرده باشيد، مي‌توانيد ليست معاملات كپي شده خود را در صفحه اختصاصي خود مشاهده كنيد.

گزينه مهمي كه بايد از آن آگاهي داشته باشيد نسبت كپي است. در واقع عددي كه در اين قسمت وارد مي‌كنيد نشان مي‌دهد كه شما نسبت به معامله اصلي، معامله‌اي به چه اندازه كپي كرده‌ايد. براي مثال اگر اين گزينه را بر روي 70 درصد قرار دهيد و معامله اصلي ارزش 100 دلاري داشته باشد، معامله شما به ميزان 70 دلار برايتان باز خواهد شد.

با اين حال درصد سودآوري به همان اندازه‌ي معامله اصلي كه از آن كپي كرده‌ايد، خواهد بود. گزينه Stop Balance نيز براي مواقعي تعبيه شده است بخواهيد در سطح مبلغ خاصي كپي كردن را متوقف كنيد. البته امكان متوقف كردن معامله در هر زماني به صورت دستي وجود دارد.

همينطور شما مي‌توانيد حداقل و حداكثري براي ميزان معامله كپي شده تنظيم كنيد. حداقل نبايد كمتر از يك دلار باشد زيرا حداقل ميزان معامله در بروكر پاكت آپشن به همين ميزان است.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

مزاياي بروكر پاكت آپشن PocketOption

معامله در بروكر پاكت آپشن PocketOption شامل مزيت هاي بسياري است و روزانه از سرتاسر دنياي بسياري از معامله گران و سرمايه گران به معامله در اين بروكر مي‌دازند. در زير به برخي از مهمترين مزاياي بروكر پاكت آپشن اشاره كرده‌ايم:

  • سايت و پشتيباني فارسي زبان
  • حساب هاي متنوع و مناسب براي انواع معامله گران
  • حداقل واريز فقط 50 دلار
  • امكانات معاملات اجتماعي (Social Trading)
  • بيش از 10 ميليون معامله گر از سرتاسر دنيا
  • پشتيباني از پلتفرم هاي متاتريدر 4 و متاتريدر 5
  • داراي مجوز از رگولاتور FMRRC
  • بيش از 130 نماد معاملاتي مختلف
  • ارائه خدمات به معامله گران ساكن ايران

معامله در سايت كارگزاري معتبر پاكت آپشن بدون فيلتر شكن🔥استراتژي فوق العاده پاكت آپشن💰 pocketoption فارسي ربات تريدر💥 باينري آپشن دانلود برنامه پاكت اپشن 💵

سوالات متداول ورود به سايت پاكت آپشن بدون فيلتر شكن

آدرس رسمي سايت پاكت آپشن كدام است؟

وب سايت بروكر پاكت آپشن Pocket Option از آخرين تكنولوژي ها در رمزنگاري استفاده مي‌كند تا اطمينان حاصل كند كه داده هاي معاملاتي شما امن باقي مي‌ماند. مشتريان بروكر پاكت آپشن اين امكان را دارند كه از روش هاي واريز و برداشت مختلفي از جمله كيف پول هاي الكترونيكي بهره بگيرند تا حساب معاملاتي خود را شارژ نمايند.

چطور از پاكت آپشن بدون فيلترشكن استفاده كنيم؟

شما بايد براي دريافت اين لينك بدون فيلتر دقت داشته باشيد و از منابع معتبر آن رو تهيه كنيد تا مواردي همچون فيشينگ اتفاق نيفتد و از اطلاعات و سرمايه خودتون محافظت كنيد. براي دريافت جديدترين آدرس سايت معتبر پاكت آپشن بدون فيلتر از طريق تلگرام يا واتساپ با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

آيا سايت پاكت آپشن فارسي است؟

خوشبختانه بروكر معاملاتي پاكت آپشن Pocket Option به كاربران ساكن ايران و فارسي زبان خدمات ارائه مي‌كند و وب سايت اين بروكر نيز به زبان فارسي در دسترس است.

كافي است از نوار بالاي صفحه سايت رسمي بروكر پاكت آپشن گزينه زبان فارسي را انتخاب كنيد تا اطلاعات ارائه شده در وب سايت پاكت آپشن به صورت فارسي براي شما نمايان شود.

كپي تريدينگ پاكت آپشن چيست؟

يكي از قابليت هاي محبوب و مهم بروكر پاكت آپشن Pocket Option امكان كپي كردن معاملات از طريق معاملات اجتماعي يا Social Trading است.اين قابليت پرطرفدار به شما اين امكان را مي‌دهد كه معاملات معامله‌ گران موفق را به طور اتوماتيك كپي كرده و در كنار آنها به سودآوري بپردازيد.

بهترين راه هاي واريز و برداشت پاكت آپشن كدام هستند؟

  • رمزارزهاي بيت كوين، لايت كوين، اتريوم، بيت كوين كش، ريپل و غيره.
  • كيف پول الكترونيك اسكريل (Skrill)
  • كيف پول الكترونيك نتلر (Neteller)
  • كيف پول الكترونيك پرفكت ماني (Perfect Money)

و براي بروز رساني هاي جديد تر و لينك هاي بدون فيلتر جديد تر ميتوانيد با تيم مجرب پشتيباني ما از طريق واتساپ و تلگرام ارتباط برقرار كنيد.

جهت افتتاح حساب در اين بروكر استثنايي اينجا كليك كنيد و فايل مربوطه را مشاهده كرده و هرچه سريعتر درآمد دلاري خود را آغار كنيد.

Audio Player

00:00
    
00:00

فايل پي دي اف راهنماي ورود به سايت پاكت آپشن بدون فيلتر شكن :

01-76-pocket-option-new-and-right-link-pforex-pdf

 

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagramhttps://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparathttps://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: اعتبار پاكت آپشن، معاملات در بروكر پاكت اپشن، معاملات باينري اپشن، انواع حساب بروكر پاكت آپشن، حساب ازمايشي، PocketOption معرفي بروكر پاكت آپشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۵:۴۹ توسط:روزبه افشاري موضوع:

تحريم اپل بر متاتريدر 4 و 5 آيفون

💥تحريم اپل بر متاتريدر 4 و 5 آيفون❗

طبق گزارش هايي كه به دست ما رسيده است، اپل در اقدامي ناگهاني تصميم به حذف نرم افزار هاي معاملاتي متاتريدر 4 و متاتريدر 5 كه متعلق به شركت متاكوتس در كشور روسيه مي‌باشند، گرفته است.

پلتفرم معاملاتي متاتريدر از پر طرفدار ترين و محبوب ترين پلتفرم هاي معاملاتي مي باشند كه در واقع يك بستر آنلاين براي معاملات و ارائه خدمات بروكر هاي فاركس و كارگزاري ها مهيا كرده است و اكثر معامله گران و تريدر هاي فاركس به واسطه اين نرم افزار، از خدمات بروكر ها بهره‌مند مي‌شوند. شركت متاكوتس (MetaQoutes)، پلتفرم متاتريدر 4 كه با نام MT4 نيز شناخته مي‌شود را در سال 2005 و پلتفرم متاتريدر 5 كه با نام مختصر MT5 شناخته مي‌شود را در سال 2009 طراحي و در بازار منتشر نمود.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

تحريم اپل بر متاتريدر 4 و 5 آيفون💥 حذف MT4 و MT5 از اپ استور ❗ دانلود متاتريدر 4 و متاتريدر 5 براي آيفون ✨بهترين روش دسترسي به متاتريدر در دسكتاپ و اندرويد🔥

همان طور كه پيش تر گفته شد شركت متاكوتس در كشور روسيه فعاليت مي كند و در واقع يك كمپاني روسي مي‌باشد. بنابراين طبق گزارش هايي كه به دست ما رسيده است ، شركت اپل كه متعلق به كشور آمريكا مي‌باشد، به دليل جنگ اوكراين و حمله كشور روسيه به كشور اوكراين و تداوم آن، در يك اقدام ناگهاني تصميم به تحريم شركت متاكوتس گرفته است و بر همين اساس هر دو اپليكيشن متاتريدر 4 و متاتريدر 5 از اپ استور در تمامي ريجن هايي كه شركت اپل Apple خدمات خود را ارائه مي دهد، حذف شده است.

البته توجه داشته باشيد كه اين خبر هنوز رسما توسط شركت اپل Apple اعلام نشده است.

تحريم‌هايي كه عليه كشور روسيه توسط شركت اپل اعمال شده‌اند فقط براي متاتريدر نبوده است و قبل از تحريم متاكوتس، شركت آمريكايي اپل اقداماتي نظير فروش محصولات خود و ارائه خدمات از جمله خدمات Apple Pay را در كشور روسيه حذف كرده بود. ارائه خدمات مالي و پرداختي شركت هاي مطرح مثل ويزا كارت و مستر كارت نيز پيش تر ممنوع شده بود و هر گونه نقل و انتقالات و مراودات مالي در اين كشور توسط شركت هاي مالي غربي و آمريكايي به حالت تعليق درآمده است.

⚡راه هاي دسترسي به متاتريدر 4 و متاتريدر 5 وضعيت دسترسي
🔥نسخه وب متاتريدر در دسترس
💥اپليكيشن اندرويد متاتريدر در دسترس
❗اپليكيشن iOS متاتريدر عدم امكان دانلود از اپ استور
✨اپليكيشن دسكتاپ ويندوز در دسترس
💻اپليكيشن دسكتاپ مك در دسترس

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

آيا در حال حاضر كاربران اپل قادر به استفاده از اپليكيشن متاتريدر هستند يا خير؟

چنانچه قبل از حذف متاتريدر از اپ استور توسط اپل، اپليكيشن متاتريدر در گوشي آيفون را نصب كرده باشيد، كماكان قادر به بهره مندي و استفاده از خدمات اپليكيشن معاملاتي متاتريدر خواهيد بود. اما لازم به ذكر است كه امكان دريافت آپديت ها و نسخه هاي جديد اين اپليكيشن امكان پذير نيست چرا كه نرم افزار هاي متاتريدر 4 و متاتريدر 5 به طور كامل از سرور هاي اپ استور حذف شده اند.

براي استفاده از خدمات متاتريدر در گوشي هاي اپل آيفون چه راهكاري وجود دارد؟

حذف اپليكيشن هاي متاتريدر توسط اپل بدين معني نيست كه ديگر نمي‌توانيد در گوشي هاي اپل خود از خدمات متاتريدر استفاده كنيد. خوشبختانه، شركت متاكوتس نسخه وب تريدينگ نرم افزار متاكوتس را منتشر كرده است و به واسطه نسخه وب تريدينگ متاتريدر قادر به بهره مندي از خدمات آن هستيد.

براي انجام معاملات فاركس پيشنهاد مي‌شود كه اپليكيشن بروكر خود را از اپ استور دانلود كنيد و معاملات خود را از طريق اپليكيشن هاي معاملاتي بروكر ها انجام دهيد. برخي بروكر ها نظير بروكر آلپاري متاتريدر، بروكر لايت فايننس متاتريدر و متاتريدر بروكر اليمپ تريد در بستر اپليكيشن هاي خود، خدمات وب تريدينگ متاتريدر را ارائه مي دهند. بنابراين با دانلود اپليكيشن هاي معاملاتي انحصاري آن ها مي توانيد فعلا اين مشكل را حل كنيد تا متعاقبا راهكار هاي بهتري توسط بروكر ها و شركت متاكوتس ارائه شود.

واكنش شركت MetaQuotes  به اين موضوع حذف متاتريدر از اپ استور چه بوده است ؟

متاكوتس اعلام كرده است كه تصميمات و اقدامات شركت اپل Apple ارتباطي به تحريم هاي آمريكا و كشور هاي غربي عليه كشور روسيه ندارد. اين موضوع نيز توسط متاكوتس بيان شده است كه اين اقدام اپل عليه متاتريدر زيان سنگيني به شركت متاكوتس وارد مي كند. بنابراين اين شركت تمام تلاش خود را مي كند كه با شركت اپل مذاكره كرده و مشكلات موجود را حل و فصل نمايد.

تحريم اپل بر متاتريدر 4 و 5 آيفون💥 حذف MT4 و MT5 از اپ استور ❗ دانلود متاتريدر 4 و متاتريدر 5 براي آيفون ✨بهترين روش دسترسي به متاتريدر در دسكتاپ و اندرويد🔥

آيا كاربران اندرويد قادر به دانلود متاتريدر از گوگل پلي هستند؟

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

بله، خوشبختانه گزارشي مبني بر محدوديت شركت گوگل پلي براي اپليكيشن هاي متاتريدر اعلام نشده است و كاربران گوشي هاي اندرويد به راحتي مي توانند اپليكيشن هاي متاتريدر 4  و متاتريدر 5 را دانلود كنند و از خدمات اين اپليكشن و نرم افزار هاي معاملاتي متاكوتس بهره مند شوند.

به منظور دانلود اپليكيشن هاي متاتريدر 4 و متاتريدر 5 براي اندرويد از لينك هاي زير استفاده كنيد:

آيا نسخه هاي دسكتاپ نرم افزار هاي معاملاتي MT4  و MT5  نيز محدود شده اند؟

خير، خوشبختانه گزارش و خبري مبني بر تحريم و محدوديت شركت مايكروسافت براي متاكوتس وجود ندارد و مي توانيد با دانلود نرم افزار هاي معاملاتي متاتريدر 4 و متاتريدر 5 در پنل بروكر فاركس خود و نصب آن، از خدمات معاملاتي بروكر خود در بازار فاركس بهره مند شويد. همچنين مي‌توانيد از نسخه وب تريدينگ متاتريدر نيز استفاده كنيد شويد.

به منظور دانلود نسخه دسكتاپ ويندوز متاتريدر 4 و متاتريدر 5 از طريق لينك هاي زير اقدام كنيد:

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagramhttps://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparathttps://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: حساب سرمايه گذاري بروكر الپاري، پلتفرم متاتريدر 5 در آلپاري، تحريم اپل بر متاتريدر 4 و 5،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۱:۲۴ توسط:روزبه افشاري موضوع:

دستورهاي معاملاتي اليمپ تريد OlympTrade

🔥دستورهاي معاملاتي اليمپ تريد OlympTrade💰

انواع مختلفي از دستورهاي معاملاتي در بازار فاركس وجود دارد كه معامله ‌گران براي مديريت معاملات خود از آنها استفاده مي‌كنند و پس از ثبت نام در بروكر اليمپ تريد مي‌توانيد از آنها بهره بگيريد.

پس از بررسي بروكر اليمپ تريد، شناختن اين دستورهاي معاملاتي مي‌تواند به معامله‌ گران كمك كند كه به طور مناسبي به بازار وارد شده و از آن خارج شوند.

دستورهاي معاملاتي عضوي بسيار مهم از هر معامله محسوب مي‌شوند زيرا استفاده از دستور مناسب در معامله باعث ايجاد حس اطمينان در معامله مي‌شود كه معامله خود را در زمان و با قيمت دلخواه پياده‌سازي كنند.

انتخاب دستور مناسب همينطور مي‌تواند باعث به حداكثر رساندن سودآوري در بازارهاي معاملاتي شود. از اين رو بروكر اليمپ تريد ايران انواع مختلفي از دستورها را براي استفاده مشتريان خود فراهم آورده است.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

دستور توقف ضرر Stop Loss اليمپ تريد

حركات بازار مي‌توانند غيرقابل پيش‌بيني باشند و دستور توقف ضرر (Stop Loss) يكي از تنها مكانيزم ‌هايي است كه معامله ‌گران براي حفاظت خود در مقابل ضرر فراوان در اختيار دارند. در هنگام معامله فاركس، باينري و CFD ها در بروكر اليمپ تريد مي‌توان از اين دستور استفاده كرد.

توقف ضررها در فاركس انواع مختلفي دارند و به روش ‌هاي متفاوتي مي‌توان آنها را پياده‌سازي كرد. در واقع توقف ضرر دستوري معاملاتي است كه توسط بروكر اليمپ تريد فارسي ارائه مي‌شود تا ضررها در بازارهاي پرنوسان و جريان بازار خلاف پيش‌بيني، محدود شود.

اين كار با ثبت يك دستور توقف ضرر، چند پيپ دورتر از نقطه ورود به معامله، قابل انجام است.

يك توقف ضرر مي‌تواند به معاملات كوتاه يا بلندمدت متصل شود و آن را به يك ابزار بسيار مفيد براي هر استراتژي اليمپ تريد تبديل كند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

دستور توقف ضرر دنباله دار اليمپ تريد

براي معامله ‌گراني كه مي‌خواهند بيشترين كنترل را داشته باشند، توقف ضررهاي دنباله ‌دار گزينه‌ مناسبي براي انواع معامله گران اليمپ تريد است.

در دستور توقف ضرر دنباله دار، مقدار فاصله با قيمت بازار را مي‌توان به صورت يك مبلغ دلاري ثابت يا يك درصد مشخص كرد. اگر شرايط توقف ضرر ايجاد شود و قيمت بازار به آن سطح مشخص شده برسد، دستور اجرا مي‌شود.

توقف ضرر دنباله‌دار در واقع توقف ضررهايي هستند كه با حركت قيمت به نفع معامله‌ گر، تغيير پيدا كرده و قيمت را دنبال مي‌كنند تا ريسك اشتباه كردن در پيش‌بيني روند بازار را بيشتر از هميشه در حساب هاي اليمپ تريد كاهش دهند.

براي مثال فرض كنيد يك معامله ‌گر براي جفت‌ارز EUR/USD در قيمت 1.1720 وارد معامله شده و يك توقف ضرر 167 پيپي را در 1.1553 ثبت كرده است.

با افزايش قيمت به 1.1730، سطح توقف ضرر نيز از 1.1553 بالاتر رفته و به سطح 1.1563 تغيير پيدا مي‌كند و مي‌توانيد براي مدت بيشتري به سودآوري در اليمپ تريد بپردازيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

دستور كسب سود Take Profit اليمپ تريد

هر معامله‌اي نيازمند يك خروج در زمان مناسب است. وارد شدن به معامله در بروكر معتبر اليمپ تريد در واقع مرحله‌ آسان است اما زماني كه از معامله خارج مي‌شويد، سود يا ضرر شما را مشخص مي‌كند.

يك هدف سودآوري در واقع سطح قيمتي از قبل مشخص ‌شده‌ است كه شما به بستن معامله و كسب سود تمايل خواهيد داشت. اين دستورها را بهتر است در حساب دمو اليمپ تريد استفاده كنيد.

با ثبت يك دستور توقف ضرر و كسب سود، نسبت ريسك و پاداش معامله قبل از ثبت معامله مشخص مي‌شود. بر اساس اين اطلاعات شما مي‌توانيد تصميم‌ بگيريد كه وارد معامله شويد يا خير.

اهداف كسب سود مي‌توانند بر اساس داده ‌هاي واقعي شكل بگيرند مانند الگوهاي اليمپ تريد رايج در چارت‌ هاي قيمتي و غيره. كسب سود اگر بر اساس تحليل منطقي انجام بگيرد، مي‌تواند احساسات از معاملات تصميم‌ گيري را حذف كند و ريسك را كاهش دهد.

توجه داشته باشيد كه ثبت نقاط كسب سود اليمپ تريد نيازمند مهارت است و نبايد بر اساس اميد و شانس و به صورت تصادفي بر روي معاملات اعمال شود.

ممكن است قيمت به سطح كسب سود نرسد. قيمت مي‌تواند به كسب سود نزديك شود اما تغيير جهت داده و به سراغ سطح توقف ضرر اليمپ تريد برود. همانطور كه گفتم اين سطوح نيازمند مهارت هستند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

دستورهاي در حال انتظار Pending اليمپ تريد

آيا از نشستن در مقابل چارت ها براي 10 تا 12 ساعت در روز خسته شده‌ايد؟ با دستورهاي در حال انتظار، نيازي نيست كه براي معامله در پلتفرم اليمپ تريد، صبر كنيد تا بازار حركتي باب ميل شما انجام دهد. بازار صرف نظر از حضور شما كار مي‌كند و دستور شما به طور اتوماتيك اجرا مي‌شود.

بنابراين تا زماني كه بازار به نقطه مشخص شده‌اي كه توسط شما تعيين شده است نرسد، معامله انجام نخواهد شد. اين نقطه مشخص مي‌تواند يك زمان مشخص باشد يا اينكه قيمتي تعيين شده در بازار باشد.

در واقع مي‌توان گفت دستورهاي در حال انتظار تا حدودي وظيفه برخي ربات هاي معامله گر اليمپ تريد را مي‌توانند انجام ‌دهند.

آموزش دستور در حال انتظار اليمپ تريد

پس از معرفي بروكر اليمپ تريد، بياييد فرض كنيم كه ما پيش ‌بيني كرده‌ايم قيمت جفت ارز EUR/USD افزايش خواهد يافت و زماني كه به قيمت 1.1600 برسد، تغيير جهت خواهد داد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

در هنگام استفاده از يك دستور در حال انتظار يا Pending Order شما لازم نيست كه در مقابل چارت بمانيد و منتظر باز شدن معامله باشيد. كافي است نماد معاملاتي موردنظر را انتخاب كرده و سطح قيمتي كه مي‌خواهيد معامله در آن انجام شود را تعيين كنيد.

سپس در منوي سمت راست كابين اليمپ تريد بر روي Order كليك كنيد. حالا لازم است كه قيمت را در كادر Quote وارد كنيد. شما همينطور مي‌توانيد يك حداقل بازده براي معامله Fixed Time Trades يا باينري آپشن اليمپ تريد تعيين كنيد.

همينطور مي‌توانيد سطوح توقف ضرر و كسب سود را براي معامله خود تنظيم كنيد. حالا مهمترين مورد يعني زمان باقي مي‌ماند. زماني كه معامله به طور اتوماتيك در آن باز مي‌شود را انتخاب كنيد. معاملات اتوماتيك اليمپ تريد از اين جهت اهميت دارند.

پس از اين موارد تنها چيزي كه باقي مانده است انتخاب گزينه سبز رنگ بالا يا خريد و گزينه قرمز رنگ پايين يا فروش است. اين تصميم به اين بستگي دارد كه فكر مي‌كنيد قيمت نماد پس از مدت زمان مشخص افزايش خواهد يافت يا اينكه كاهش پيدا مي‌كند.

زماني كه معامله تنظيم شد، شما مي‌توانيد با كليك كردن بر روي بخش Trades پلتفرم اليمپ تريد در منوي سمت چپ و انتخاب Orders يا دستورها آن را مشاهده كنيد.

روش هاي دستور در حال انتظار اليمپ تريد

دو روش اصلي براي استفاده از دستورهاي در حال انتظار اليمپ تريد وجود دارد. همانطور كه بالاتر گفتيم شما مي‌توانيد زمان باز شدن معامله را انتخاب كنيد و معامله شما دقيقا در همان زمان باز خواهد شد.

اما مشكل اين است به طور مشخصي پيش‌ بيني قطعي اينكه در يك زمان خاص روند بازار چطور خواهد بود، غيرممكن است. به همين دليل شما بهتر است پياده‌ سازي دستور در حال انتظار از طريق زمان را كنار بگذاريد و به دنبال روش دوم برويد.

توجه داشته باشيد كه بسته به شرايط بازار كميسيون اليمپ تريد مي‌تواند براي معاملات متفاوت باشد چون اسپرد اليمپ تريد براي نمادها تغيير پيدا مي‌كند.

در روش دوم ما به باز كردن دستور در حال انتظار از طريق قيمت نماد معاملاتي مي‌پردازيم. به طور مشابهي در اين روش نيز شما نماد و ميزان سرمايه گذاري را مشخص مي‌كنيد، سطوح كسب سود و توقف ضرر را نيز ثبت مي‌كنيد.

اما در عوض مشخص كردن زمان باز شدن معامله، قيمت نماد را مشخص كنيد و هر زماني كه نماد معاملاتي موردنظر به قيمت مشخص شده برسد،‌ معامله شما باز خواهد شد. فراموش نكنيد كه قبل از ثبت معامله به شارژ حساب اليمپ تريد خود بپردازيد.

اين روش به شما پيشنهاد مي‌شود چون شما مي‌توانيد از طريق تحليل تكنيكال اليمپ تريد و همينطور تحليل فاندامنتال پيش‌بيني كنيد كه قيمت يك نماد به چه سطحي خواهد رسيد حتي اگر زمان دقيق آن را ندانيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

توجه داشته باشيد كه سطوح حمايت و مقاومت مي‌توانند به عنوان سطوح قيمتي براي دستورهاي در حال انتظار در حساب اليمپ تريد استفاده شوند. بنابراين زماني كه شما يك دستور در حال انتظار را ثبت مي‌كند، معامله به طور اتوماتيك زماني كه قيمت به آن سطح برسد باز خواهد شد.

مزاياي دستور در حال انتظار OlympTrade

🔥نكات مثبت دستور در حال انتظار نكات منفي دستور در حال انتظار
💥صرفه جويي در زمان معامله گر امكان ايجاد اسليپيج در معامله
✨امكان ويرايش پارامترها قبل از باز شدن معامله امكان تداخل معاملات در صورت استفاده بسيار
💵امكان تركيب با دستورهاي توقف ضرر و كسب سود عدم امكان سودآوري سريع

 

به لطف دستورهاي در حال انتظار در پلتفرم اليمپ تريد فارسي، در واقع معامله كردن مي‌تواند به طور كاملا اتوماتيك و بدون حضور شما انجام شود. اين به شما زمان آزاد بيشتري فراهم مي‌كند كه مي‌توانيد براي تحليل دقيق‌تر بازار و پيش‌بيني از آن بهره بگيريد.

در معامله جفت ‌ارزها در سايت رسمي اليمپ تريد، نقاط ورود در واقع نقطه حال حاضر قيمتي نيست و قيمتي است كه پايين‌تر يا بالاتر از قيمت فعلي است. استفاده از دستور در حال انتظار باعث مي‌شود كمي فشار از روي دوش هاي شما برداشته شود.

شما لازم نيست كه به دقت نوسان هاي قيمتي را دنبال كنيد و تنها كافي است سطح قيمتي را مشخص كرده و معامله به طور اتوماتيك انجام خواهد شد. اين باعث مي‌شود احساسات بازار اليمپ تريد نيز تا حدي زيادي از روند معاملاتي شما حذف شود.

علاوه بر اين، معامله حتي در صورت عدم حضور شما نيز ادامه پيدا مي‌كند. با دستورهاي در حال انتظار، حتي اگر شما روند بازار را دنبال نمي‌كنيد، معامله به باز بودن خود ادامه مي‌دهد.

امكانات دستورهاي در حال انتظار در اليمپ تريد

بروكر اليمپ تريد ايران اطمينان حاصل كرده است كه شما بتوانيد در همه مواقع دستور در حال انتظار خود را لغو كنيد. بنابراين اگر فكر مي‌كنيد كه بهترين كار در شرايط فعلي بازار لغو كردن معامله است، مي‌توانيد به راحتي از دكمه لغو يا Cancel استفاده كنيد.

يك ويژگي جذاب ديگر دستورهاي در حال انتظار در پلتفرم اليمپ تريد اين است كه شما مي‌توانيد پس از ثبت دستور، سطوح توقف ضرر و كسب سود خود را ويرايش كنيد. شما مي‌توانيد اين كار را از طريق صفحه Trades در سمت راست كابين اليمپ تريد انجام دهيد.

در اليمپ تريد شما مي‌توانيد تمام اطلاعات مربوط به دستورهاي در حال انتظار را به وضوح مشاهده كنيد. قيمت فعلي، قيمت باز شدن معامله، سطح توقف ضرر و سطح كسب سود.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

به طور كلي با ويژگي‌ها و امكاناتي كه بروكر OlympTrade براي مشتريان خود در اين زمينه فراهم كرده است، در زمان شما صرفه جويي بسياري خواهد شد و مي‌توانيد از اين طريق سودآوري خود را در تمام زمينه ها از جمله معامله رمزارزها در اليمپ تريد به حداكثر برسانيد.

سوالات متداول دستورهاي معاملاتي اليمپ تريد OlympTrade

بهترين دستور اليمپ تريد كدام است؟

هر دستوري براي همه مواقع و همه معامله گران بهترين محسوب نمي‌شود. پس از افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد شما مي‌توانيد انواع دستورها را امتحان كنيد. برخي دستورها در شرايط مختلف كارايي دارند. بنابراين بهتر است از هر كدام استفاده كنيد و ببينيد كدام براي شما سودآوري و راحتي بيشتري به همراه دارد.

چرا از توقف ضرر در اليمپ تريد استفاده مي‌كنيم؟

توقف ضررها در فاركس انواع مختلفي دارند و به روش ‌هاي متفاوتي مي‌توان آنها را پياده‌سازي كرد. در واقع توقف ضرر دستوري معاملاتي است كه توسط بروكرها ارائه مي‌شود تا ضررها در بازارهاي پرنوسان و جريان بازار خلاف پيش‌بيني، محدود شود. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با ما ارتباط برقرار كنيد.

كسب سود اليمپ تريد چه فوايدي دارد؟

هر معامله‌اي نيازمند يك خروج در زمان مناسب است. وارد شدن به معامله در واقع مرحله‌ آسان است اما زماني كه از معامله خارج مي‌شويد، سود يا ضرر شما را مشخص مي‌كند. يك هدف سودآوري در واقع سطح قيمتي از قبل مشخص ‌شده‌ است كه شما به بستن معامله و كسب سود تمايل خواهيد داشت.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

دستور در حال انتظار چيست؟

در هنگام استفاده از يك دستور در حال انتظار يا Pending Order شما لازم نيست كه در مقابل چارت بمانيد و منتظر باز شدن معامله باشيد. كافي است نماد معاملاتي موردنظر را انتخاب كرده و بر اساس استراتژي هاي اليمپ تريد سطح قيمتي كه مي‌خواهيد معامله در آن انجام شود را تعيين كنيد.

چطور از دستور در حال انتظار استفاده كنيم؟

استفاده از دستور در حال انتظار از طريق دو روش در حساب هاي اليمپ تريد قابل انجام است. شما مي‌توانيد يك زمان مشخص را براي اجراي دستور در حال انتظار انتخاب كنيد يا اينكه يك قيمت را مشخص كنيد كه با رسيدن نماد به آن قيمت معامله باز شود.



ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebookhttps://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: محدوديت معاملات اليمپ تريد، مزاياي بروكر اليمپ تريد، ربات هاي معاملاتي اليمپ تريد، واريز و برداشت اليمپ تريد ب، ررسي بروكر معتبر اليمپ تريد، استراتژي هاي بروكر اليمپ تريد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۳۷:۳۳ توسط:روزبه افشاري موضوع:

احساسات بازار در اليمپ تريد OlympTrade

✨احساسات بازار در اليمپ تريد OlympTrade💰

يك نكته ضروري در مورد معامله در سايت رسمي بروكر اليمپ تريد، شناسايي نقاط ورود به معامله است. زماني كه شما بدانيد چه زماني بايد وارد معامله شويد، نيمي از راه را طي كرده‌ايد و پس از آن بايد به دنبال نحوه ورود باشيد.

ممكن است شنيده باشيد كه “همراه با ترند معامله كنيد”. اين يعني شما بايد با ترند بازار معاملاتي اليمپ تريد همراه باشيد و بر ضد آن معامله نكنيد. زماني كه خريداران جايگاه برتري در بازار دارند، شما بايد به دنبال خريد باشيد و زماني كه كنترل بازار در دست فروشندگان است، بايد به دنبال فروش باشيد.

اينجاست كه نقش احساسات بازار اليمپ تريد پررنگ‌تر مي‌شود و شما بايد به عنوان معامله گر در پلتفرم اليمپ تريد، توجه ويژه‌اي به اين عنصر كليدي داشته باشيد. ابزار و انديكاتورهاي اليمپ تريد فراواني وجود دارد كه به شما از احساسات بازار خبر مي‌دهند و شما مي‌توانيد بر اساس آنها تصميم‌گيري هاي مناسبي انجام دهيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

مقابله با كلاهبرداري در اليمپ تريد امنيت حساب اليمپ تريد ترفندهاي معامله با olymptrade معامله با ربات هاي اليمپ تريد بهترين روش حفاظت از سرمايه اليمپ تريد

احساسات بازار اليمپ تريد چيست؟

احساسات بازار در واقع حس سرمايه‌ گذاري و معامله‌ گران را نسبت به يك بازار يا نماد معاملاتي خاص، بازگو مي‌كند. به عنوان معامله‌ گر در پلتفرم اليمپ تريد بايد بدانيد كه احساسات بازار زماني مثبت‌تر مي‌شود كه احساس عموم نسبت به بازار در حال مثبت‌تر شدن باشد.

به همين شكل، اگر شركت‌ كنندگان در بازار رفتاري منفي از خود نشان دهند، احساسات بازار مي‌تواند به منفي تبديل شود. به همين شكل، معامله‌ گران از تحليل احساسات بازار براي تعريف اينكه بازار صعودي يا نزولي است، استفاده مي‌كنند و به بررسي بروكر اليمپ تريد مي‌پردازند.

معامله‌ گران مي‌توانند احساسات بازار را به وسيله‌ استفاده از طيف وسيعي از ابزار مانند انديكاتورهاي احساسات بازار و همينطور نظارت بر حركات قيمتي در بازارها، اندازه‌ گيري كنند.

تحليل احساسات در بازار فاركس اليمپ تريد در واقع فرايند شناسايي نظر و جايگاه ديگر معامله‌ گران و استفاده از آن در تصميم‌ گيري ‌هاي معاملاتي خود در بازار فاركس است.

در حالي كه تحليل احساسات بازار را به راحتي مي‌توان در بازار فاركس و اليمپ تريد ايران پياده‌ سازي كرد، همينطور از آن در بازار سهام و ديگر انواع معاملات بهره گرفته مي‌شود. سرمايه‌ گذاران معكوس به دنبال اين هستند كه گروهي از معامله‌ گران به خريد يا فروش جفت‌ ارز خاصي بپردازند و صبر مي‌كنند تا در زمان مناسب خلاف جهت احساسات وارد بازار شوند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

محاسبه احساسات بازار اليمپ تريد

وقتي در مورد احساسات سرمايه‌ گذاران يا احساسات بازار صحبت مي‌كنيم، به رفتار مجموع افراد در جامعه‌ سرمايه ‌گذاران اشاره داريم. در هنگام معرفي بروكر اليمپ تريد، اساسا احساسات سرمايه ‌گذاران يك اندازه ‌گيري تخميني از رفتار شركت‌ كنندگان در بازار در يك زمان مشخص است و اين رفتار مي‌تواند صعودي، نزولي يا بين اين دو باشد.

اين نوع از تحليل معمولا توسط يك معامله ‌گر مبتني بر حركات قيمتي كوتاه مدت انجام مي‌گيرد كه مي‌خواهد از تغييرات كوتاه مدت بازار با يك استراتژي اليمپ تريد سودآوري كند. براي مثال اگر يك معامله ‌گر كوتاه مدت ببينيد قيمت ‌هاي نماد معاملاتي به طور كلي در حال افزايش است، اين نشانه‌ مناسبي از اينكه احساسات بازار صعودي است، محسوب مي‌شود.

به عبارتي ديگر، افراد بسيار بيشتري از انواع معامله گران اليمپ تريد وجود دارند كه حاضر هستند نماد معاملاتي موردنظر را خريد كنند و قيمت‌ هاي بيشتري نسبت به قيمتي كه فروشندگان ارائه كرده‌اند، پيشنهاد كنند.ل

براي محاسبه احساسات سرمايه‌ گذاران تا حد ممكن در حساب هاي اليمپ تريد، روش ‌هاي آماري خاصي توسعه داده شده است. با استفاده از اين روش، شاخص ‌هاي احساسات بازار به صورت مداوم و منظم منتشر مي‌شوند تا سرمايه‌ گذاران بتوانند تغييرات را در طول زمان دنبال كنند و از اين اطلاعات براي پيش‌بيني نقاط تغيير جهت بازارهاي صعودي و نزولي بهره بگيرند.

با دنبال كردن تغييرات در احساسات بازار،‌ سرمايه‌ گذاران سعي مي‌كنند تا مشخص كنند كه حس و حال بازار بيش از حد صعودي است يا نزولي يا اينكه نسبتا طبيعي مي‌باشد. اگر سرمايه‌ گذاران بتوانند يك اندازه ‌گيري دقيقي از احساسات بازار بدست بياورند، مي‌توانند از آن به نفع خود درباره اليمپ تريد استفاده كنند.

انديكاتور احساسات بازار اليمپ تريد

پس از اينكه ورود به حساب اليمپ تريد انجام داديد، شما بايد نماد معاملاتي كه مي‌خواهيد با آن معامله كنيد را در سايت اليمپ تريد انتخاب كنيد و همينطور نوع چارت معاملاتي را نيز مشخص كنيد.

زماني كه اين موارد را تنظيم كرديد، بايد بر روي ابزار گرافيكي كليك كنيد و گزينه احساسات يا Sentiment را پيدا كنيد.

اين انديكاتور احساسات اليمپ تريد در سمت چپ رابط كاربري كابين اليمپ تريد ظاهر مي‌شود. اين انديكاتور از دو بخش تشكيل شده است، بخش بالا قرمز رنگ بوده و بخش پايين سبز رنگ. علاوه بر اين، در بالاي قسمت بالايي و پايين قسمت پاييني يك مقدار درصد به نمايش درمي‌آيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

خواندن انديكاتور احساسات بازار OlympTrade

انديكاتور احساسات بازار يا Sentiment در واقع نسبت تمام تراكنش‌ هاي باز براي يك نماد مشخص را اندازه ‌گيري مي‌كند. از اين طريق شما يك ديد كلي به اينكه معامله گران اليمپ تريد در حال حاضر در بازار چه سمت و سويي دارند، خواهيد داشت.

دليلش اين است كه اين انديكاتور به طور آني نشان مي‌دهد كه معامله گران در حال خريد هستند يا اينكه به فروش مي‌پردازند. شما مي‌توانيد ببينيد كه چه درصدي از معامله هاي بازار به معامله هاي خريد و چه درصدي به معامله فروش اختصاص دارند. اين حتي در معامله رمزارزها در اليمپ تريد نيز صحت دارد.

در شرايطي كه فروشندگان بيشتري در بازار وجود داشته باشيد، شما متوجه خواهيد شد كه بخش قرمز رنگ بزرگتر مي‌شود. در همين حين بخش سبز رنگ كوچك مي‌شود. خب بالاخره اين درصدها كاملا با هم هماهنگ بوده و مثلا در زمان افزايش خريداران، درصد فروشندگان كم خواهد شد.

🔥شرايط انديكاتور احساسات بازار اليمپ تريد استراتژي معامله
📈بخش قرمز رنگ بزرگتر از بخش سبز رنگ ورود به معامله فروش
💲بخش سبز رنگ بزرگتر از بخش قرمز رنگ ورود به معامله خريد
📊بخش قرمز و سبز تقريبا يكسان بلاتكليفي بازار و صبر براي تغيير شرايط بازار

آموزش انديكاتور احساسات بازار OlympTrade

ما مي‌توانيم معامله گراني كه با استفاده از انديكاتور احساسات بازار اليمپ تريد به معامله مي‌پردازند را به دو دسته تقسيم كنيم.

دسته اول معامله گراني هستند كه روند كلي بازار را دنبال مي‌كنند. زماني كه اكثر افراد در حال خريد هستند، اين معامله گران نيز به خريد مي‌پردازند. اين يعني زماني كه قسمت سبز رنگ انديكاتور بزرگتر از قسمت قرمز رنگ باشد، معامله گر به معامله خريد مي‌پردازد يا از امكانات كپي معاملات اليمپ تريد استفاده مي‌كند.

از طرف ديگر اگر قسمت قرمز رنگ بيشتر از 50 درصد از كل انديكاتور را به خود اختصاص دهد، اين يعني اكثريت در حال فروش هستند و معامله گر تصميم مي‌گيرد به فروش بپردازد و همينطور از روش هاي مديريت ريسك اليمپ تريد استفاده كند.

دسته دوم معامله گراني هستند كه عاشق تئوري هاي توطئه هستند! اين نوع معامله گران باور دارند كه بروكرها در حال اثرگذاري و فريب دادن بازار هستند بنابراين آنها به دنبال معامله برخلاف روند فعلي بازار خواهند بود.

اين نوع معامله گران زماني كه بخش قرمز رنگ انديكاتور بزرگتر است به خريد مي‌پردازند و زماني كه بخش سبز رنگ بزرگتر است، مي‌فروشند. در اين شرايط همينطور بايد در مورد كلاهبرداري در اليمپ تريد نيز احتياط كنيد.

صرف نظر از اينكه شما دوست داريد برخلاف بازار حركت كنيد يا همراه آن باشيد، هميشه عاقلانه است كه احساسات بازار را بررسي كنيد. زماني كه انديكاتور احساسات نشان مي‌دهد خريداران در بازار كنترل را به دست گرفته‌اند و در همين حين يك ترند صعودي در چارت اليمپ تريد وجود دارد، توصيه مي‌شود كه همراه بازار معامله كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

با اين حال زماني كه چارت چيزي خلاف انديكاتور احساسات بازار بروكر OlympTrade را نشان مي‌دهد، سعي كنيد به معامله برخلاف انديكاتور بپردازيد.

به لطف انديكاتور احساسات بازار بروكر اليمپ تريد ايران شما مي‌توانيد ديدي كلي به اينكه ديگر معامله گران در حال حاضر چه معامله‌اي انجام مي‌دهند، داشته باشيد.

سعي كنيد در حين استفاده از حساب دمو اليمپ تريد،‌ اين انديكاتور را امتحان كنيد و در استفاده از آن مهارت پيدا كنيد و سپس وارد معامله با حساب واقعي اليمپ تريد شويد.

💱مديريت سرمايه اليمپ تريد OlympTrade💵 مديريت ريسك اليمپ تريد 💥بهترين تكنيك هاي معاملاتي بروكر اليمپ تريد✨ استراتژي هاي اليمپ تريد مارتينگل سودآوري olymptrade

مديريت احساسات در اليمپ تريد

ترس و طمع و به طور كلي احساسات بازار اغلب جزو اصلي ‌ترين عناصر گرداننده‌ بازارهاي مالي هستند. درك اينكه چه زماني بايد اين احساسات را در كنترل خود نگه‌داريد و زمان مناسب براي معامله اليمپ تريد، مي‌تواند سرنوشت شما به عنوان يك معامله ‌گر موفق يا يك حرفه‌ معاملاتي كوتاه ‌مدت و ناموفق را رقم بزند.

ترس و طمع مي‌تواند بين معامله ‌گران رايج باشد و اگر آن را به خوبي مديريت نكنيد، مي‌تواند خسارت ‌هاي بسياري براي شما ايجاد كند. ترس اغلب به عنوان يك بي ‌ميلي براي ورود به معامله يا بستن يك معامله‌ موفق به طور مبتديانه، در بازار خود را بروز مي‌دهد.

از طرف ديگر، طمع زماني كه معامله ‌گران سرمايه‌ بيشتري به معاملات سودآور اضافه مي‌كنند يا از اهرم بيش از حد در معاملات بهره مي‌گيرند، خود را نشان مي‌دهد. در حساب تمريني اليمپ تريد خبري از اين احساسات نيست و با اطمينان بيشتري معامله خواهيد كرد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

چندين راه براي كنترل احساسات و اطمينان حاصل كردن از اينكه ترس و طمع بر روي تصميمات معاملاتي شما در اليمپ تريد فارسي تاثيري نمي‌گذارد، وجود دارد.

معامله ‌گران براي اجتناب از تصميم‌ گيري بر اساس احساسات بايد يك برنامه معاملاتي داشته باشند كه مسير را به آنها نشان مي‌دهد. در غير اين صورت ممكن است دچار تصميماتي مانند استفاده بيش از حد از لوريج، حذف كردن توقف ضررها و اختصاص سرمايه بيشتر به معاملات ناموفق براي سودآوري در اليمپ تريد مي‌شوند.

يكي از ساده ‌ترين راه ‌هاي كاهش تاثير احساسات معاملات ‌تان، كاهش اندازه يا حجم معاملات‌ است. معامله‌گران با انجام معامله بزرگ و ديدن نوسانات قيمتي بر روي آن، بدون شك دچار استرس مي‌شوند و اين استرس مي‌تواند منجر به تصميم ‌هاي بد شود.

مزاياي انديكاتور احساسات بازار اليمپ تريد

انديكاتور احساسات مي‌تواند توسط سرمايه‌ گذاران به عنوان يك سيگنال اليمپ تريد براي تحليل و بررسي اينكه معامله گران چقدر به بازار و اقتصاد فعلي هستند، ديد خوب يا بدي دارند، استفاده شود.

براي مثال انديكاتور احساسات معامله گران مي‌تواند نشان ‌دهد بدبيني ممكن است باعث شود شركت‌ ها تمايل كمتري به افرايش موجودي در انبارهاي خود داشته باشند زيرا آنها مي‌ترسند كه مصرف ‌كنندگان ممكن است خرج نكنند.

داده ‌ها مشمول تفسير هاي مختلف مي‌شوند و ممكن است باعث شود يك معامله گر به شارژ حساب اليمپ تريد خود بپردازد. يك داده‌ مثبت نشان مي‌دهد كه مصرف ‌كنندگان احساس خوبي دارند. با اين حال برخي از اين داده‌ مثبت نتيجه مي‌گيرند كه در طول زمان به احتمال زياد وضعيت نزولي خواهد شد. يك داده‌ي منفي نشان مي‌دهد كه مصرف ‌كنندگان راضي نيستند اما احتمالا وضعيت از اين به بعد بهتر خواهد شد.

انديكاتورهاي احساسات در اپليكيشن اليمپ تريد تنها يك بخشي از داده هستند و بصورت مستقل نبايد به عنوان سيگنالي براي معامله كردن در نظر گرفته شوند. براي مثال، اگر يك انديكاتور احساسات مانند نسبت Put و Call داراي داده‌ هاي بسيار مثبتي باشد، اين نشان مي‌دهد كه سرمايه ‌گذاران انتظار دارند قيمت‌ هاي بازار سهام كاهش پيدا كنند.

در حالت تضاد، سرمايه ‌گذاران انتظار دارند قيمت‌ ها بيشتر شوند زيرا افراد كمي در بازار مانده‌اند كه قيمت را به سطوح كمتري بكشانند. چيزي كه انديكاتور به ما نمي‌گويد اين است كه اين اتفاق در چه زماني رخ خواهد داد. در عوض، معامله ‌گران پس از ثبت نام در بروكر اليمپ تريد از داد‌ه‌ ها استفاده مي‌كنند تا زماني كه سطوح احساسات به حداكثر و حداقل خود مي‌رسد، منتظر تغيير جهت بازار باشند.

زماني كه احساسات بازار در سطوح حداقل يا حداكثر خود نيست، مي‌توان از آن براي تاييد ترند فعلي اليمپ تريد استفاده كرد.

انواع حساب اليمپ تريد OlympTrade 💵بهترين حساب اليمپ تريد 💥حساب رمزارز كريپتوكارنسي✔ اليمپ تريد حساب دمو olymptrade✨ حساب معاملاتي زنده اليمپ تريد olymp trade

سوالات متداول احساسات بازار در اليمپ تريد

احساسات بازار اليمپ تريد چيست؟

احساسات بازار در واقع حس سرمايه‌ گذاري و معامله‌ گران را نسبت به يك بازار يا نماد معاملاتي خاص، بازگو مي‌كند. براي اطلاعات بيشتر در اين زمينه از طريق واتساپ و تلگرام  با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد.

چطور از انديكاتور احساسات بازار استفاده كنيم؟

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

پس از اينكه افتتاح حساب اليمپ تريد را انجام داديد، شما بايد نماد معاملاتي كه مي‌خواهيد با آن معامله كنيد را در سايت اليمپ تريد انتخاب كنيد و همينطور نوع چارت معاملاتي را نيز مشخص كنيد. زماني كه اين موارد را تنظيم كرديد، بايد بر روي ابزار گرافيكي كليك كنيد و گزينه احساسات يا Sentiment را پيدا كنيد.

بهترين روش مقابله با ترس در معاملات چيست؟

معامله ‌گران براي اجتناب از تصميم‌ گيري بر اساس ترس بايد يك برنامه معاملاتي داشته باشند كه مسير را به آنها نشان مي‌دهد. در غير اين صورت ممكن است دچار تصميماتي مانند استفاده بيش از حد از لوريج، حذف كردن توقف ضررها و اختصاص سرمايه بيشتر به معاملات ناموفق، شويد.

چه زماني بر اساس احساسات بازار معامله خريد كنيم؟

زماني كه اكثر افراد در حال خريد هستند، اين معامله گران نيز به خريد مي‌پردازند. اين يعني زماني كه قسمت سبز رنگ انديكاتور بزرگتر از قسمت قرمز رنگ باشد، معامله گر به معامله خريد در حساب زنده اليمپ تريد مي‌پردازد.

چه زماني بر اساس احساسات بازار معامله فروش كنيم؟

اگر قسمت قرمز رنگ بيشتر از 50 درصد از كل انديكاتور را به خود اختصاص دهد، اين يعني اكثريت در حال فروش هستند و معامله گر بهتر است تصميم به فروش بگيرد.

 

 

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagramhttps://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparathttps://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: سود اوري در بروكر اليمپ تريد، اعتبار اليمپ تريد، برترين بروكر باينري، استراتژي هاي اليمپ تريد، پشتيباني بروكر اليمپ تريد، سايت olymp trade،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۳۲:۴۶ توسط:روزبه افشاري موضوع:

امكانات و مزاياي بروكر اليمپ تريد OlympTrade

اليمپ تريد يكي از بروكرهاي معتبر و محبوب در سرتاسر دنيا محسوب مي‌شود كه خدمات متنوعي در حيطه معاملات فاركس براي معامله گران فراهم مي‌كند.

بروكر اليمپ تريد جديدا دوباره پشتيباني از معامله گران ساكن ايران را آغاز كرده است و شما مي‌توانيد به راحتي با ثبت نام در بروكر اليمپ تريد به معامله بپردازيد و سودآوري كنيد.

همينطور روش هاي واريز و برداشت اليمپ تريد متنوع بوده و شما مي‌توانيد از بين موارد مختلفي مانند كيف پول هاي وب ماني، اسكريل و همينطور شارژ و برداشت با رمزارزها، اين كار را انجام دهيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

امكانات و مزاياي بروكر اليمپ تريد🔥 OlympTrade فاركس💵 بهترين ترفندهاي بروكر اليمپ تريد💰 ربات هاي معامله گر بروكر اليمپ تريد⚡ انواع چارت بروكر اليمپ تريد

مزاياي بروكر اليمپ تريد OlympTrade

پلتفرم معاملاتي اليمپ تريد داراي مزايا و امكانات بسياري است كه باعث جلب توجه مشتريان بسياري از سرتاسر دنيا شده است. در اين مطلب به موارد مهمي اشاره مي‌كنيم كه قبل از ورود به اليمپ تريد بايد از آنها آگاه باشيد.

در بروكر اليمپ تريد در ايران بيش از 70 جفت ارز معاملاتي و همينطور ديگر انواع نمادهاي معاملاتي كه مداوم در حال ترند هستند براي معامله در دسترس است و به راحتي مي‌توانيد از اين ترندها در بازارهاي مختلف نمادهاي معاملاتي سودآوري كسب كنيد.

در اليمپ تريد مي‌توانيد به راحتي يك استراتژي معاملاتي بهينه را انتخاب كرده و حتي با مبالغ كم شروع به معامله و سوداوري كنيد. قابليت هاي توقف ضرر و كسب سود به شما كمك مي‌كند كه سود خود را به حداكثر رسانده و ضررهاي خود را به حداقل برسانيد.

يكي از مهمترين مزاياي معامله در اليمپ تريد اين است كه ميزان سودآوري در اليمپ تريد سقفي ندارد و از طرف ديگر حداكثر ضرر به اندازه ميزان سرمايه‌ گذاري شده مي‌باشد.

توجه داشته باشيد كه معاملات فاركس در اليمپ تريد هم براي معامله گراني كه ترجيح مي‌دهند تعداد بزرگي معامله در نشست معاملاتي انجام دهند و هم براي معامله گراني كه علاقه مند به معاملات بلندمدت هستند، مناسب است.

علاوه بر اين موارد، بروكر اليمپ تريد منابع آموزشي رايگاني را براي معامله فراهم كرده است و شما مي‌توانيد از استراتژي هاي اليمپ تريد آماده، وبينارها و ويديوهاي آموزشي اين بروكر بهره‌مند شويد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

شرايط معامله اليمپ تريد | قوانين OlympTrade

حداقل سرمايه گذاري براي هر معامله در بروكر اليمپ تريد 1 دلار يا يورو تعيين شده است. حداكثر ميزان معامله نيز بر اساس وضعيت شما تعيين مي‌شود. اگر به تازگي معامله در بروكر اليمپ تريد را شروع كرده‌ايد داراي وضعيت Starter هستيد و تا 2 هزار دلار يا يورو بدون ضرب‌كننده (Multiplier) يا 1 ميليون دلار يا يورو با ضرب‌كننده، مي‌توانيد معامله كنيد.

اگر وضعيت پيشرفته يا Advanced داشته باشيد، اين ميزان به 3 هزار دلار يا يورو مي‌رسد و در صورت داشتن مقام Expert يا متخصص، مي‌توانيد تا 4 هزار دلار يا يورو در هر معامله سرمايه گذاري كنيد. اين موارد براي انواع حساب اليمپ تريد صحت دارد.

بروكر اليمپ تريد از استاپ اوت Stop Out براي معاملات خود استفاده مي‌كند. استاپ اوت قابليتي است كه به صورت اتوماتيك يك معامله متضرر را مي‌بندد و از ايجاد موجودي منفي براي معامله گر جلوگيري مي‌كند.

در پلتفرم اليمپ تريد براي اكثر نمادهاي معاملاتي استاپ اوت بر روي 0 درصد قرار گرفته است و اين يعني زماني كه ضرر به 100 درصد از سرمايه اختصاص داده شده برسد، معامله بسته مي‌شود.

با اين حال، نمادهايي وجود دارد (براي مثال سهام، كريپتوكارنسي ها و شاخص‌ها) كه استاپ اوت براي آنها بر روي 50 درصد قرار گرفته است. اين يعني زماني كه در معامله 50 درصد از سرمايه خود را از دست دهيد،‌ معامله به طور اتوماتيك بسته مي‌شود. پشتيباني اليمپ تريد مي‌تواند در مورد جزئيات استاپ اوت به شما كمك كند.

كميسيون اليمپ تريد OlympTrade

در هنگام باز كردن تريد در اليمپ تريد، مقدار مشخصي از موجودي معامله گر كم مي‌شود. اين مقدار به موارد مختلفي مانند ميزان معامله، ضرب كننده، مشخصات نماد معاملاتي و غيره، بستگي دارد.

كميسيون هر معامله در كنار بقيه اطلاعات معامله نمايش داده مي‌شود. با اين حال ممكن است پرداخت نهايي به دليل شرايط بازار در برخي مواقع به اندازه كمي متغير باشد.

هزينه شبانه يا سواپ نيز كميسيوني است كه براي منتقل كردن معامله از يك روز به يك روز بعدي از موجودي معامله گر كم مي‌شود. ميزان اين كميسيون به مواردي مانند جهت معامله، ميزان معامله، ضرب كننده و نرخ شبانه جفت ارز مربوط مي‌شود.

توجه داشته باشيد كه بروكر اليمپ تريد فاركس براي عدم فعاليت كميسيون دريافت مي‌كند و اين در هنگام بررسي بروكر اليمپ تريد بايد جزو مواردي باشد كه بايد از آن آگاه باشيد. اگر معامله گري براي 180 روز هيچ معامله‌اي در حساب زنده اليمپ تريد خود انجام نداده باشد، اليمپ تريد اين حق را دارد كه هر ماه 10 دلار از حساب معاملاتي كاربر كم كند.

اگر بونوس اليمپ تريد در حساب وجود دارد و مبلغ واقعي وجود ندارد،‌ بونوس از كاربر پس گرفته مي‌شود و اگر هيچ مبلغي در حساب نباشد،‌ كميسيوني دريافت نمي‌شود.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

امكانات و مزاياي بروكر اليمپ تريد🔥 OlympTrade فاركس💵 بهترين ترفندهاي بروكر اليمپ تريد💰 ربات هاي معامله گر بروكر اليمپ تريد⚡ انواع چارت بروكر اليمپ تريد

توقف ضرر و كسب سود در اليمپ تريد

در معرفي بروكر اليمپ تريد يكي از مهمترين مواردي كه بايد به آن توجه كنيد، انواع دستورهاي توقف ضرر، كسب سود و البته توقف ضرر دنباله دار را براي مشتريان خود فراهم كرده است تا بتوانند به خوبي مديريت ريسك در اليمپ تريد كرده و سودهاي خود را دريافت كنند.

دستور كسب سود دستوري است كه به صورت اتوماتيك يك معامله سودآور را مي‌بندد. پس از اينكه سود كسب شده به سطحي مي‌رسد كه قبلا تعيين كرده‌ايد،‌ معامله بسته شده و سود موردنظر به شما تعلق مي‌گيرد.

دستور توقف ضرر اليمپ تريد نيز از ضرر بيش از حد در معاملات جلوگيري مي‌كند. ابتدا يك سطحي را براي ضرر در نظر مي‌گيريد و اگر قيمت به آن سطح برسد، معامله به صورت اتوماتيك بسته مي‌شود.

توقف ضرر دنباله دارد، محبوبيت بالايي در بازار معاملاتي دارد و در آموزش اليمپ تريد بسياري به دنبال كسب مهارت در استفاده از آن هستند. توقف ضرر دنباله دارد در واقع توقف ضرري است كه با حركت بازار به روز رساني مي‌شود و اگر در جهت سودآوري حركت كنيد، سطح توقف ضرر نيز حركت كرده و اجازه مي‌دهد بيشتر سودآوري كنيد.

دستورهاي در حال انتظار اليمپ تريد

دستور در حال انتظار يا Pending Order در واقع يك دستور فاركس است كه در يك زماني در آينده اجرا مي‌شود. اين نوع دستور در زماني اجرا مي‌شود كه نماد معاملاتي براي معامله در دسترس قرار بگيرد يا به يك قيمت از پيش تعيين شده برسد يا اينكه به يك زمان مشخصي برسد. سپس مي‌توانيد در مورد اين سودآوري، براي برداشت از اليمپ تريد اقدام كنيد.

البته مي‌توانيد انتظار مقداري اسليپيج را داشته باشيد. اسليپيج در واقع زماني رخ مي‌دهد كه معامله گر قيمت اجراي متفاوتي از چيزي كه انتظار مي‌رود را دريافت مي‌كند. اسليپيج همان تغيير قيمت بين زماني كه دستور معامله صادر مي‌شود و زماني است كه دستور اجرا مي‌شود.

در همه حساب هاي اليمپ تريد اگر وقتي بازار بسته است يك دستور در حال انتظار خلق كنيد،‌ دستور در آغاز نشست معامله با قيمت باز شدن بازار اجرا مي‌شود.

اگر شما يك دستور در حال انتظار براي يك نماد تعيين كنيد كه در يك قيمت خاصي اجرا شود، زماني كه قيمت به آن سطح مي‌رسد،‌ دستور اجرا خواهد شد. همينطور مي‌توانيد يك زمان مشخص را تعيين كنيد كه دستور در حال انتظار در همان زمان مشخص اجرا شود.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

ربات هاي معاملاتي اليمپ تريد OlympTrade

ربات ها يا Expert Advisors در واقع الگوريتم هايي هستند كه به شما كمك مي‌كند تا بهترين زمان براي باز كردن معاملات پيدا كنيد. بهترين ربات اليمپ تريد با دقت بالا همه تغييرات ترند را بررسي مي‌كنند و مشخص مي‌كنند كه چه زماني براي باز كردن معامله بيشترين سود را براي شما به همراه دارد.

بروكر اليمپ تريد ربات هاي MACD، Moving Average و Predator را به سرمايه گذاران و معامله گران خود ارائه مي‌كند. ربات MACD به طور مداومي بر اساس استراتژي ميانگين متحرك همگرا واگرا سيگنال هايي را براي شما فراهم مي‌كند.

ربات معامله گر اليمپ تريد با نام Predator نيز پيشنهادهايي براي ورود به معامله بر اساس استراتژي منحصربفرد Predatory Look ارائه مي‌كند. اين استراتژي از دو انديكاتور موثر و محبوب تمساح و Awesome Oscillator بهره مي‌برد.

شما مي‌توانيد به راحتي و مستقيما بر روي سايت رسمي اليمپ تريد به اين ربات هاي معاملاتي دسترسي پيدا كنيد و با پرداخت يك حق عضويت يك ماه تا يك ساله از خدمات اين ربات ها و سيگنال هاي آنها بهره مند شويد.

🔥ربات هاي اليمپ تريد انديكاتورهاي مورد استفاده ربات
💲ربات MACD ميانگين متحرك همگرا واگرا
⚡ربات Predator انديكاتور تمساح و Awesome Oscillator
💥ربات Moving Average دو ميانگين متحرك با دوره هاي مختلف

چارت هاي معاملاتي اليمپ تريد OlympTrade

نسخه وب سايت بروكر اليمپ تريد به شما اجازه مي‌دهد كه دو چارت متفاوت را به طور همزمان مشاهده كنيد. براي باز كردن كادر چارت دوم، كافي است روي علامت دو مستطيل گوشه سمت چپ پايين كليك كنيد.

در بروكر اليمپ تريد 4 نوع چارت مختلف را مي‌توانيد براي تحليل تكنيكال اليمپ تريد استفاده كنيد:

چارت منطقه‌اي Area Chart: اين نوع چارت اليمپ تريد ساده‌ترين نوع بين چارت هاي اليمپ تريد است. در اين نوع چارت حركات قيمت توسط يك خط به نمايش درمي‌آيد و در زير خط منطقه‌ پر شده‌اي را مشاهده مي‌كنيد.

چارت كندل استيك ژاپني: اين نوع از چارت در حال حاضر محبوب‌ ترين چارت بين معامله گران محسوب مي‌شود. كندل استيك ها اطلاعات مفيدي را از تغييرات قيمتي در يك بازه زماني مشخص ارائه مي‌كنند.

چارت هاي كندل استيك از بدنه و قسمت شدو يا سايه تشكيل مي‌شود. بدنه به ما از قيمت باز شدن و قيمت بسته شدن خبر مي‌دهد. قسمت بالاي سايه بيشتري قيمت در آن بازه و قسمت پايين سايه كمترين قيمت در آن بازه را مشخص مي‌كند. راهنماي فارسي Olymptrade در اين زمينه را مي‌توانيد در وب سايت ما دنبال كنيد.

زماني كه قيمت در آن زمان مشخص صعودي باشد،‌ كندل استيك به رنگ سبز درمي‌آيد و زماني كه نزولي باشد كندل استيك به رنگ قرمز درمي‌آيد.

چارت ميله‌اي: قانون كلي شكل گيري اين نوع چارت مانند كندل استيك است. اين چارت از يك خط عمودي و دو خط افقي كوتاه در دو سمت آن تشكيل مي‌شود. خط هاي كوتاه اطلاعاتي در مورد قيمت هاي باز شدن و بسته شدن در اختيار ما مي‌گذارند و خط عمودي حداكثر و حداقل قيمت را ارائه مي‌كند.

چارت هيكن آشي: بسياري از معامله گران و سرمايه گذاران اليمپ تريد به اشتباه چارت هيكن آشي را با چارت كندل استيك يكسان تصور مي‌كنند و اين به دليل شباهت آنها است. تفاوت اين است كه رنگ كندل ها در هيكن آشي به اندازه كندل استيك تغيير نمي‌كند.

دليل اين عدم تغيير مكرر اين است كه چارت هاي هيكن آشي بر اساس قيمت خالص رسم نمي‌شوند و داراي فرمول هاي خاصي هستند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

محدوديت معاملات اليمپ تريد

محدوديت معامله در اليمپ تريد در واقع يك سيستم مديريت ريسك است كه به طور اتوماتيك در اليمپ تريد در حال كار است. درباره اليمپ تريد بايد اطلاع داشته باشيد، زماني كه بازارها نوساني هستند،‌ ممكن است براي ارائه كنندگان نقدينگي اليمپ تريد ارائه نمادها و خدمات آسان نباشد.

به همين دليل اين سيستم به اليمپ تريد كمك مي‌كند تا ميزان سرمايه گذاري كه معامله گران مي‌توانند در يك معامله انجام دهند را محدود كند. امكان تحليل و استفاده از انديكاتورهاي اليمپ تريد هميشه وجود دارد.

چندين نوع محدوديت در پلتفرم اليمپ تريد وجود دارد:

محدوديت حجمي معاملات: اين محدوديت حجم كلي كه شما مي‌توانيد در يك نماد يا گروهي از نمادها سرمايه گذاري كنيد را محدود مي‌كند. توجه كنيد در اين محدوديت ها برداشت از حساب اليمپ تريد محدوديتي ندارد.

محدوديت تعداد معاملات باز: اين نوع محدوديت تعداد معاملاتي كه مي‌توانيد در يك زمان باز داشته باشيد را محدود مي‌كند.

محدوديت پوزيشن باز: اين محدوديت سطحي طبق حجم معاملات باز شما تغيير پيدا مي‌كند و منقضي نمي‌شود.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

امكانات و مزاياي بروكر اليمپ تريد🔥 OlympTrade فاركس💵 بهترين ترفندهاي بروكر اليمپ تريد💰 ربات هاي معامله گر بروكر اليمپ تريد⚡ انواع چارت بروكر اليمپ تريد

سوالات متداول امكانات و مزاياي بروكر اليمپ تريد

آيا اليمپ تريد معتبر است؟

بروكر اليمپ تريد به ميليون ها معامله گر و سرمايه گذار در سرتاسر دنيا خدمات ارائه مي‌كند و توسط نهاد معتبر كميسيون مالي بين‌المللي FinaCom مجوز دريافت كرده است. همينطور اليمپ تريد مشتريان خود در مقابل خطرات احتمالي مانند از دست رفتن مبالغ و كلاهبرداري بروكر اليمپ تريد، جبران خسارت ارائه مي‌كند. براي اطلاعات بيشتر با مشاوران حرفه‌اي ما در تلگرام يا واتساپ در ارتباط باشيد.

چرا اليمپ تريد را انتخاب كنيم؟

پلتفرم معاملاتي اليمپ تريد داراي مزايا و امكانات بسياري است كه باعث جلب توجه مشتريان بسياري از سرتاسر دنيا شده است. پس از افتتاح حساب بروكر اليمپ تريد به بيش از 70 جفت ارز معاملاتي و همينطور ديگر انواع نمادهاي معاملاتي كه مداوم در حال ترند هستند براي معامله دسترسي خواهيد داشت و به راحتي مي‌توانيد از اين ترندها در بازارهاي مختلف نمادهاي معاملاتي سودآوري كسب كنيد.

آيا اليمپ تريد كميسيون دريافت مي‌كند؟

در هنگام باز كردن معامله اليمپ تريد، مقدار مشخصي از موجودي معامله گر كم مي‌شود. اين مقدار به موارد مختلفي مانند ميزان معامله، ضرب كننده، مشخصات نماد معاملاتي و غيره، بستگي دارد. كميسيون اليمپ تريد هر معامله در كنار بقيه اطلاعات معامله نمايش داده مي‌شود.

چطور از ربات هاي اليمپ تريد استفاده كنيم؟

شما مي‌توانيد به راحتي و مستقيما بر روي سايت بروكر اليمپ تريد به اين ربات هاي معاملاتي دسترسي پيدا كنيد و با پرداخت يك حق عضويت يك ماه تا يك ساله از خدمات اين ربات ها و سيگنال هاي آنها بهره مند شويد.

مديريت ريسك در اليمپ تريد چگونه است؟

اليمپ تريد از انواع مختلف دستورهاي معاملاتي مخصوصا توقف ضرر و توقف ضرر دنباله دار پشتيباني مي‌كند تا شما بتوانيد به راحتي جلوي ضرر را كنترل نشده را بگيريد و سود در اليمپ تريد را از دست ندهيد.



ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagramhttps://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparathttps://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: محدوديت معاملات اليمپ تريد، مزاياي بروكر اليمپ تريد، ربات هاي معاملاتي اليمپ تريد، واريز و برداشت اليمپ تريد ب، ررسي بروكر معتبر اليمپ تريد، استراتژي هاي بروكر اليمپ تريد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۲:۰۸ توسط:روزبه افشاري موضوع:

انواع حساب اليمپ تريد OlympTrade

به منظور سودآوري در بروكر معتبر اليمپ تريد، نياز به انتخاب و ساخت حساب وجود دارد. همينطور بايد همه اطلاعات و ترفندهاي مهم افتتاح حساب اليمپ تريد و همينطور نحوه استفاده از حساب OlympTrade را بدانيد تا بتوانيد بدون مشكل به سودآوري معاملاتي بپردازيد.

قبل از افتتاح حساب در اليمپ تريد شما بايد بدانيد كه با چه شرايطي معامله خواهيد كرد و چگونه به حساب خود دسترسي داشته باشيد و از نحوه كار با سايت اليمپ تريد مطلع شويد.

در اين مطلب در مورد حساب هاي بروكر اليمپ تريد به شما توضيح مي‌دهيم. با مطالعه اين مطلب نيازهاي شما براي انتخاب و شروع روند معاملاتي خود در اليمپ تريد، برطرف خواهد شد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

انواع حساب اليمپ تريد OlympTrade 💵بهترين حساب اليمپ تريد 💥حساب رمزارز كريپتوكارنسي✔ اليمپ تريد حساب دمو olymptrade✨ حساب معاملاتي زنده اليمپ تريد olymp trade

حساب دمو اليمپ تريد Olymp Trade

حساب دمو در اليمپ تريد در واقع يك قابليت براي تمرين كردن براي معامله گران و سرمايه گذاران است. در هنگام استفاده از يك حساب دمو، شما دقيقا به همان شكلي كه در حساب زنده انجام مي‌شود، به معامله مي‌پردازيد.

شما مي‌توانيد از حساب تمريني اليمپ تريد بدون نياز واريز استفاده كنيد. تنها كافي است به ثبت نام بپردازيد و به معامله بدون ريسك در حساب دمو بپردازيد.

در حساب دمو معاملات با مبالغ مجازي انجام مي‌شود كه شما به صورت رايگان در اليمپ تريد دريافت مي‌كنيد و پس از اتمام به راحتي مي‌توانيد به صورت رايگان به شارژ حساب دمو اليمپ تريد بپردازيد و به استفاده خود ادامه دهيد.

حساب آزمايشي اليمپ تريد يا همان حساب دمو هم در نسخه دسكتاپ كامپيوتر و هم نسخه موبايل در دسترس سرمايه گذاران و معامله گران است.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

حساب واقعي اليمپ تريد | حساب زنده OlympTrade

حساب واقعي در واقع حساب هايي هستند كه براي معامله با پول واقعي يا ذخيره كردن يك ارز خاص از آن استفاده مي‌شود. شما مي‌توانيد در اليمپ تريد از چندين حساب معاملاتي با ارزهاي متفاوت استفاده كنيد.

در هنگام ثبت نام اليمپ تريد و ورود به صفحه كارگزاري اليمپ تريد، شما يك ID معامله گر از اليمپ تريد دريافت مي‌كنيد. اين شماره شناسايي منحصربفرد شما در اليمپ تريد است كه بايد به ياد داشته باشيد. اين شماره را مي‌توايند در بخش پروفايل يا كابين اليمپ تريد پيدا كنيد.

پس از افتتاح حساب بروكر اليمپ تريد، شما به طور اتوماتيك حساب هايي با چندين نوع ارز معاملاتي محبوب به دست مي‌آوريد. شما همينطور مي‌توانيد به انتخاب خود حساب هاي معاملاتي بيشتري را ايجاد كنيد.

توجه داشته باشيد كه شما نمي‌توانيد ارز يك حساب اليمپ تريد را عوض كنيد. در عوض دو گزينه پيش روي شما قرار دارد: اول اينكه يك حساب جديد با ارزي كه مي‌خواهيد بسياري و حساب قبلي را آرشيو كنيد يا در واقع به حذف حساب اليمپ تريد بپردازيد. راه دوم اين است كه يك حساب چندارزي ديگر بسازيد.

لطفا توجه داشته باشيد كه اگر تنها يك حساب معاملاتي داشته باشيد، نمي‌توانيد قبل از اضافه كردن يك حساب جديد آن را آرشيو يا حذف كنيد. شما بايد در هر زماني حداقل يك كار با حساب Olymp Trade فعال داشته باشيد.

اگر يك حساب آرشيو شده شارژ شود و مبالغ جديدي به آن واريز شود،‌ حساب به طور اتوماتيك فعال مي‌شود. اين ممكن است زماني كه به يك حساب پول ارسال كنيد و قبل از منظور شدن مبلغ آن را آرشيو كنيد.

آموزش واريز و برداشت از حساب اليمپ تريد

براي شارژ يا واريز به حساب اليمپ تريد Olymp Trade شما بايد ابتدا حسابي كه مي‌خواهيد آن را شارژ كنيد را در اليمپ تريد انتخاب كنيد.

در ادامه بر روي گزينه Payments كليك كنيد و سپس گزينه Deposits را انتخاب كنيد. حالا نياز است كه مقدار واريزي را وارد كنيد. حالا يكي از روش هاي شارژ حساب اليمپ تريد را اتنخاب كرده و در نهايت فرايند پرداخت را در آن پلتفرم مربوطه تكميل كنيد.

براي برداشت از حساب اليمپ تريد نيز بايد در ابتدا يك حساب براي برداشت از اليمپ تريد انتخاب كنيد. سپس روي گزينه Payments و در نهايت Withdraw كليك كنيد. حالا بايد مبلغي كه مي‌خواهيد برداشت كنيد را وارد نماييد.

فرايند درخواست برداشت در اليمپ تريد را تكميل كنيد و منتظر بمانيد كه برداشت توسط اليمپ تريد تاييد شده و انجام شود. توجه داشته باشيد كه شما تنها مي‌توانيد مبالغ را از همان راهي كه به اليمپ تريد واريز كرده‌ايد، برداشت كنيد.



انواع حساب اليمپ تريد OlympTrade 💵بهترين حساب اليمپ تريد 💥حساب رمزارز كريپتوكارنسي✔ اليمپ تريد حساب دمو olymptrade✨ حساب معاملاتي زنده اليمپ تريد olymp trade

حساب كريپتوكارنسي اليمپ تريد | رمزارز اليمپ تريد

كريپتوكارنسي ها يا رمزارزها در واقع يك دارايي ارائه شده توسط شبكه بلاكچين غيرمتمركز هستند كه سريع، خصوصي، امن و كم هزينه هستند.

برخلاف پول فيات، رمزارزها توسط هيچ نهادي مانند دولت تحت نظارت و كنترل نيستند و ارزش رمزارزها به بلاكچين خود، كاربردهاي آن، مقبوليت عمومي و موارد ديگر مرتبط است. از اين رو مي‌توان از اين روش به عنوان يك روش انتقال پول به اليمپ تريد استفاده كرد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

از آنجايي كه رمزارزها در سالهاي اخير بسيار محبوبيت پيدا كرده‌اند، بروكر اليمپ تريد نيز حساب هايي مبتني بر رمزارزها ارائه كرده است. حساب USDT در واقع نوعي از حساب در اليمپ تريد است كه به شما اجازه مي‌دهد با استفاده از رمزارز USDT به واريز و برداشت بپردازيد.

رمزارز USDT در واقع يك Stablecoin محسوب مي‌شود يعني ارزش آن به يك ارز فيات به نام دلار آمريكا بستگي دارد. برخلاف ديگر رمزارزها مانند بيت كوين، USDT نوسان بسيار كمتري دارد. از اين اين باعث افزايش امنيت اليمپ تريد و روند معاملاتي آن مي‌شود.

شما مي‌توانيد بر اساس پروتوكل هاي زير به واريز و برداشت رمزارز USDT از اليمپ تريد اقدام كنيد:

  • TRC20 (USDT ارائه شده در TRON)
  • ERC20 (USDT ارائه شده در Ethereum)
  • Binance (USDT ارائه شده در Binance)
  • Omni (USDT ارائه شده از طريق لايه Omni بلاكچين بيت كوين)

نحوه واريز رمزارزها در اليمپ تريد

براي شارژ و برداشت USDT بايد يك حساب در يك پلتفرم معتبر كه از USDT در TRC20، ERC20، Binance يا Omni پشتيباني مي‌كند، باز كنيد.

براي آموزش شارژ حساب اليمپ تريد محبوب ترين اين پلتفرم ها شامل اين موارد مي‌شوند: Binance، Kraken، BitFinex، Coinmama، WazirX.

روند شارژ و برداشت اليمپ تريد معمولا به اين شكل است:

در ابتدا بايد ايميل خود را فراهم كنيد، يك رمز عبور ارائه كنيد و روند تاييد حساب را با دستورالعمل هاي ارائه شده تكميل كنيد.

در ادامه بايد اپليكيشن موبايل يا دسكتاپ پلتفرم موردنظر را دانلود كرده و وارد حسابي كه ساخته‌ايد شويد. حالا با استفاده اپليكيشن موبايل يا دسكتاپ، USDT را در ليست كيف پول هاي در دسترس پيدا كنيد. وارد كيف پول USDT شويد و شبكه را انتخاب كنيد (براي مثال Tron).

حالا بر روي گزينه واريز يا Deposit كليك كنيد تا آدرس كيف پول USDT خود را ببينيد. شما به اين آدرس نياز داريد تا پول را به كيف پول خود بفرستيد. در ادامه با استفاده از يك روش پرداخت مانند انتقال بانكي، كارت اعتباري يا ديگر روش‌ ها مبلغ را واريز كنيد.

حالا كافي است در اليمپ تريد سايت يا اليمپ تريد اندرويد به بخش Payments، Deposit و سپس Payment Method برويد و گزينه USDT را از ليست انتخاب كنيد. مبلغ مورد نظر را وارد كنيد و گزينه تاييد را بزنيد تا وارد صفحه پرداخت شويد.

حالا به كيف پول USDT خود برويد تا مبلغ مشخص شده را به آدرس واريزي كه اليمپ تريد ارائه داده است ارسال كنيد. همينطور مي‌توانيد با اسكن كد QR اين كار را انجام دهيد. بر اساس روش انتقالي كه استفاده مي‌كنيد، هزينه تراكنش متفاوت خواهد بود.

حداقل واريز اليمپ تريد براي اين نوع حساب 5 USDT است و حداكثر واريز 1 ميليون USDT است.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

برداشت رمزارزها در بروكر اليمپ تريد

براي برداشت رمزارز USDT بايد به اليمپ تريد ورود كنيد و در حساب USDT بروكر اليمپ تريد بايد به بخش Payments و سپس Withdraw برويد. پس از مشخص كردن مقداري مي‌خواهيد برداشت كنيد،‌ آدرس دريافت كه از كيف پول USDT خود دريافت مي‌كنيد را وارد كنيد.

توجه داشته باشيد برداشت ها با همان سيستمي كه براي واريز مبالغ استفاده كرده‌ايد، انجام مي‌شود.

مبلغي كه بروكر اليمپ تريد آنلاين به عنوان هزينه برداشت از شما دريافت مي‌كند، بستگي به پروتوكل رمزارزي است كه استفاده مي‌كنيد:

💰روش برداشت USDT كميسيون برداشت اليمپ تريد
✨TRC20 1 USDT
⚡ERC20 25 USDT
💵Binance 1 USDT + 1 %
💥Omni 10 USDT

مدت زمان پردازش درخواست هاي برداشت USDT به وضعيت بلاكچين در آن موقع بستگي دارد. در حال عادي واريزها و همينطور برداشت ها تا 15 دقيقه به طول مي‌انجامد. اگر درخواست شما تا 24 ساعت انجام نگرفت، از پشتيباني اليمپ تريد اقدام به پيگيري كنيد.

توجه داشته باشيد حداقل برداشت براي اين نوع حساب 5 USDT است و حداكثر برداشت 1 ميليون USDT است.

معامله با چند حساب در بروكر اليمپ تريد

حساب هاي چند منظوره يا Multi Account در واقع يك قابليت بروكر اليمپ تريد ايراني است كه به معامله گران اجازه مي‌دهد تا 5 حساب زنده متصل به هم در اليمپ تريد داشته باشند.

در هنگام ساخت حساب از طريق اليمپ تريد با گوشي يا اليمپ تريد براي ويندوز خود شما اين امكان را داريد كه از بين ارزهايي مانند دلار آمريكا، يورو اروپا و ديگر ارزها انتخاب كنيد.

در اين حالت شما كنترل كامل را بر روي حساب ها داريد و مي‌توانيد تصميم بگيريد كه چگونه از آنها استفاده كنيد. مي‌توانيد يكي از حساب ها را به ذخيره سودهاي معاملاتي خود از اليمپ تريد اختصاص دهيد و ديگري را براي يك استراتژي خاص معاملاتي استفاده كنيد.

همينطور امكان تغيير نام حساب ها و همينطور آرشيو كردن آنها وجود دارد. توجه داشته باشيد كه حتما راهنماي اليمپ تريد را بخواهيد و اطلاع داشته باشيد كه اين قابليت چندحسابه ارتباط با حساب اصلي معاملاتي شما كه ID معامله گر شما را نشان مي‌دهد ندارد.

شما تنها يك حساب معاملاتي اصلي مي‌توانيد در اليمپ تريد داشته باشيد اما مي‌توانيد تا 5 حساب زنده مختلف را به آن متصل كنيد تا براي اهداف متفاوت معاملاتي از آن بهره بگيريد.

براي باز كردن حساب هاي بيشتر به بخش Accounts در كابين اليمپ تريد برويد، بر روي گزينه + كليك كنيد و ارز موردنظر خود را انتخاب كنيد. حالا نام حساب جديد اليمپ تريد را وارد كنيد. حالا شما يك حساب جديد در اختيار داريد.

انواع حساب اليمپ تريد OlympTrade 💵بهترين حساب اليمپ تريد 💥حساب رمزارز كريپتوكارنسي✔ اليمپ تريد حساب دمو olymptrade✨ حساب معاملاتي زنده اليمپ تريد olymp trade

سوالات متداول انواع حساب اليمپ تريد OlympTrade

برداشت از حساب اليمپ تريد چطور انجام مي‌شود؟

براي برداشت از حساب اليمپ تريد نيز بايد در ابتدا يك حساب براي برداشت از اليمپ تريد انتخاب كنيد. سپس روي گزينه Payments و در نهايت Withdraw كليك كنيد. حالا بايد مبلغي كه مي‌خواهيد برداشت كنيد را وارد نماييد. فرايند درخواست برداشت در اليمپ تريد را تكميل كنيد و منتظر بمانيد كه برداشت توسط اليمپ تريد تاييد شده و انجام شود. براي اطلاعات بيشتر با پشتيبان فارسي اليمپ تريد ارتباط برقرار كنيد يا به سراغ تماس با پشتيبان واتساپ برويد.

حساب رمزارز اليمپ تريد چيست؟

حساب USDT در واقع نوعي از حساب در اليمپ تريد است كه به شما اجازه مي‌دهد با استفاده از رمزارز USDT به واريز و برداشت بپردازيد. در اين زمينه راهنماي ثبت نام در سايت اليمپ تريد را مي‌توانيد دنبال كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

حساب دمو اليمپ تريد چيست؟

حساب دمو در اليمپ تريد در واقع يك حساب آزمايشي است كه شما مي‌توانيد بدون ترس از دست دادن پول و ريسك، به معامله بپردازيد و استراتژي هاي اليمپ تريد و ترفندهاي معاملاتي خود را در يك محيط شبيه سازي شده معاملاتي امتحان كنيد.

بهترين حساب اليمپ تريد كدام است؟

از بين دو نوع حساب زنده و حساب رمزارز USDT شما بايد بر اساس نيازهاي خود انتخاب كنيد. اگر راحتي رمزارزها را مي‌پسنديد و علاقه‌مند هستيد براي واريز و برداشت از رمزارز USDT استفاده كنيد،‌ اين نوع حساب پيشنهاد مي‌شود. در غير اينصورت بهتر است از حساب واقعي اليمپ تريد استفاده كنيد.

حداقل واريز حساب اليمپ تريد چقدر است؟

حداقل واريز در حساب زنده اليمپ تريد 10 دلار است. همينطور توجه داشته باشيد كه حداقل واريز در حساب رمزارز USDT اليمپ تريد 5 USDT است. حداقل ميزان معامله نيز براي هر معامله 1 دلار يا يورو در نظر گرفته شده است.




ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagramhttps://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparathttps://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: انواع حساب اليمپ تريد OlympTrade، نحوه واريز رمزارزها در اليمپ تريد، دمو Olymp Trade، افتتاح حساب در اليمپ تريد، پشتيباني بروكر اليمپ تريد، اليمپ تريد با تتر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۷:۴۸ توسط:روزبه افشاري موضوع: