فاركس حرفه اي فاركس حرفه اي .

فاركس حرفه اي

روش هاي واريز و برداشت اليمپ تريد

بروكر معتبر اليمپ تريد OlympTrade به تازگي دوباره ارائه خدمات به مشتريان ايراني اليمپ تريد را از سر گرفته است و شما به راحتي مي‌توانيد با افتتاح حساب در اليمپ تريد، از امكانات متنوع اين بروكر بهره‌مند شويد و همينطور با دنبال كردن منابع آموزش اليمپ تريد، راه خود را براي سودآوري همراه كنيد.

از اين رو آشنايي با روش هاي واريز و برداشت بروكر اليمپ تريد يكي از اولين مواردي است كه در هنگام شروع استفاده از اليمپ تريد به آن توجه ويژه داشته باشيد. بروكر اليمپ تريد Olymp Trade طيف گسترده‌اي از روش هاي واريز و برداشت را براي مشتريان خود فراهم كرده است تا همه بتوانند بر اساس توانايي و نيازهاي خود به راحتي روش مناسبي را پيدا كرده و به شارژ و برداشت اليمپ تريد بپردازند.

در اين مطلب به هر كدام از روش هاي واريز اليمپ تريد و همينطور روش هاي برداشت اليمپ تريد مي‌پردازيم تا بتوانيد تصميم بهتري در هنگام استفاده از اليمپ تريد بگيريد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

💱روش هاي واريز و برداشت اليمپ تريد ويژگي‌ ها
🔥وب ماني WebMoney معتبر، سريع و هزينه كم
💥نتلر Neteller امن، داراي كميسيون واريز 3.75 درصد
⚡اسكريل Skrill پرسرعت، نياز به احراز هويت
💵پرفكت ماني Perfect Money ساده و سريع، كميسيون واريز 1.99 درصد
🏆رمزارزهاي Bitcoin، Etereum و Tether دسترسي راحت، واريز تا 24 ساعت

شارژ اليمپ تريد با وب ماني WebMoney

وب ماني WebMoney يك ارائه كننده خدمات پرداخت بين‌المللي است كه به مشتريان اجازه مي‌دهد كه به طور امني مبالغ خود را به صورت آنلاين منتقل كرده يا دريافت كنند. در اين بخش واريز از وب ماني به اليمپ تريد را آموزش مي‌دهيم. براي آموزش كامل Olymp Trade همراه ما باشيد.

براي استفاده از وب ماني براي شارژ حساب اليمپ تريد، در قدم اول بايد گزينه وب ماني را از بين روش هاي  شارژ در اليمپ تريد انتخاب كنيد. پس از اين مرحله از شما خواسته مي‌شود تا شناسه يا ID وب ماني (WBID)، آدرس ايميل خود يا شماره تلفن و همينطور رمز عبور وب ماني خود را وارد كنيد و در نهايت كد تاييد را ارائه دهيد.

همينطور مي‌توانيد از طريق كارت وب ماني WM يا Paymer از وب ماني استفاده كنيد. در اين صورت شما بايد شماره چك Paymer را ارائه دهيد. در صفحه بعدي از شما خواسته مي‌شود به منظور واريز پول از وب ماني به اليمپ تريد تا كد امنيتي كه به شماره تلفن شما ارسال شده است را وارد كنيد.

زماني كه پيام پرداخت موفقيت آميز را مشاهده كرديد، مبالغ در حساب اليمپ تريد شما منظور شده است و مي‌توانيد از آن استفاده كنيد. مبالغ به حساب اليمپ تريد معمولا به صورت آني منظور مي‌شود اما ممكن است برخي مواقع تا 1 ساعت به طول انجامد.



براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

برداشت از حساب اليمپ تريد با وب ماني

براي برداشت مبالغ در بخش برداشت يا Withdraw به سادگي گزينه وب ماني را در حساب واقعي اليمپ تريد خود انتخاب كنيد. سپس مبلغ موردنظر خود را وارد كنيد و درخواست برداشت خود را ثبت كنيد.

پردازش درخواست هاي برداشت از حساب اليمپ تريد معمولا از 24 ساعت تا 5 روز كاري به طول مي‌انجامد. پس از اين مدت اگر مبلغ خود را دريافت نكرده‌ايد كافي است با پشتيباني وب ماني ارتباط برقرار كنيد.

توجه داشته باشيد كه براي برداشت با وب ماني از اليمپ تريد تنها مي‌توانيد يك درخواست برداشت در حال انتظار داشته باشيد.

براي برداشت نياز به احراز هويت اجباري نداريد. تنها در زماني كه بروكر Olymptrade از شما درخواست ارسال مدارك كند، نياز است كه براي تكميل برداشت، اين كار را انجام دهيد. تاييد و احراز هويت به امنيت حساب و مبالغ اليمپ تريد شما اضافه مي‌كند.

واريز و برداشت اليمپ تريد با نتلر Neteller

نتلر Neteller يك پلتفرم كيف پول ديجيتال بين‌المللي و امن است كه براي مشتريان امكاناتي نظير انتقال پول، پرداخت آنلاين و خريد و فروش كريپتوكارنسي را فراهم مي‌كند.

براي واريز به اليمپ تريد با نتلر كافي است پس از ثبت نام در اليمپ تريدر انتخاب نتلر، آدرس ايميلي كه با حساب نتلر شما مرتبط است را وارد كنيد. سپس به صفحه‌اي در سايت نتلر منتقل مي‌شود كه بايد در آنجا رمز عبور خود را وارد كنيد.

همينطور توجه داشته باشيد كه به دليل اعتبار سايت اليمپ تريد ممكن است از شما خواسته شود ID امن خود را ارائه كنيد. پس از انتخاب گزينه ادامه اگر همه چيز درست باشد،‌ پيامي را مشاهده خواهيد كرد كه پرداخت شما با موفقيت پردازش شده است. مبالغ به صورت آني منظور مي‌شود تنها در شرايط خاص ممكن است تا 1 ساعت طول بكشد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

براي برداشت از سايت اليمپ تريد با نتلر كافي است مبلغ موردنظر خود را در بخش برداشت وارد كنيد. در اين لحظه شما يك شماره درخواست برداشت دريافت مي‌كنيد كه با آن مي‌توانيد وضعيت درخواست برداشت اليمپ تريد خود را چك كنيد. پردازش برداشت از 24 ساعت تا 5 روز كاري طول مي‌كشد.

در هنگام شارژ كيف پول نتلر خود به نرخ تبديل ارزها توجه داشته باشيد. همينطور به ياد داشته باشيد كه 3.75 درصد كميسيون در هنگام واريز به اين پلتفرم منظور مي‌شود.

واريز و برداشت اليمپ تريد با اسكريل Skrill

اسكريل Skrill يك ارائه كننده كيف پول ديجيتال محبوب است كه در حيطه انتقال پول، خريد آنلاين و واريز مبالغ به پلتفرم هاي مختلف كار مي‌كند. از آنجايي كه راهنماي فارسي OlympTrade براي واريز اليمپ تريد با اسكريل كمياب است، در ادامه به اين موضوع مي‌پردازيم.

براي واريز،‌ پس از انتخاب Skrill اطلاعات ورود اسكريل خود را وارد كنيد كه شامل آدرس ايميل و رمز عبورتان مي‌شود. اگر از تاييد دو مرحله‌اي براي اسكريل استفاده مي‌كنيد، از شما خواسته مي‌شود كه رمز يك بار مصرف خود را وارد كنيد. اگر رمز براي شما ارسال نشد با پشتيباني اليمپ تريد ارتباط برقرار كنيد.

پس از آن بايد انتخاب كنيد كه مبلغ از موجودي اسكريل شما واريز شود يا اينكه از طريق كارت اعتباري اسكريل واريز انجام شود. پس از انجام صحيح مراحل با صفحه‌اي روبه‌رو خواهيد شد كه خبر از پرداخت موفقيت‌آميز مي‌دهد. مبالغ معمولا به صورت آني منظور مي‌شوند يا اينكه نهايتا 1 ساعت طول مي‌كشد.

براي دنبال كردن نحوه دريافت پول از اليمپ تريد و برداشت از حساب Olymp Trade از طريق اسكريل، در صفحه برداشت مبلغ موردنظر را وارد كنيد و درخواست برداشت خود را ثبت كنيد. برداشت معمولا بين 24 ساعت تا 5 روز كاري پردازش مي‌شود و مبلغ را در اسكريل دريافت مي‌كنيد.

توجه داشته باشيد كه حساب اسكريل خود را براي واريزهاي بيش از 250 دلار و همينطور افزايش امنيت كيف پول الكترونيك خود، احراز هويت كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد  olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

واريز و برداشت اليمپ تريد با پرفكت ماني Perfect Money

پرفكت ماني Perfect Money يك سرويس مالي است كه به كاربران خود اجازه مي‌دهد پرداخت هاي آني و همينطور انتقال هاي پولي امن انجام دهند. براي بررسي اليمپ تريد و آشنايي بيشتر با اين نحوه واريز و برداشت با ما همراه باشيد.

براي واريز از پرفكت ماني به اليمپ تريد، در صفحه واريز و پس از انتخاب پرفكت ماني، ID پرفكت ماني خود را وارد كنيد. زماني كه به صفحه سايت پرفكت ماني منتقل شديد، گزينه‌اي كه ترجيح مي‌دهيد را انتخاب كنيد. شما مي‌توانيد از طريق خود حساب پرفكت ماني يا از طريق كارت هاي از قبل خريداري شده پرفكت ماني شارژ اليمپ تريد را انجام دهيد.

در صفحه بعدي، رمز عبور حساب پرفكت ماني خود و همينطور كد امنيتي را وارد كنيد. پس از اين كافي است پرداخت را در پلتفرم اليمپ تريد تاييد كنيد.

اگر همه چيز صحيح باشد، با صفحه‌اي كه اعلام مي‌كند پرداخت موفقيت آميز بود مواجه مي‌شويد. توجه داشته باشيد كه در واريز با پرفكت ماني 1.99 درصد هزينه براي شما در نظر گرفته مي‌شود. مبالغ نهايتا تا يك ساعت به حساب اليمپ تريد منتقل مي‌شود.

براي برداشت پرفكت ماني از اليمپ تريد، پس از انتخاب گزينه پرفكت ماني در صفحه برداشت، مبلغ موردنظر خود را وارد كنيد. مبالغ معمولا بين 24 ساعت تا 5 روز كاري برداشت مي‌شوند.

واريز اليمپ تريد رمزارزها | واريز با بيت كوين

بروكر اليمپ تريد از طريق سايت رسمي اليمپ تريد اجازه مي‌دهد كه مشتريان از طريق رمزارزها يا كريپتوكارنسي ها به واريز و برداشت به حساب هاي بروكر اليمپ تريد بپردازند. براي آموزش كار با Olymp trade به وسيله رمزارزها بايد آشنايي كافي با خود رمزارزها و نحوه تبادل آنها داشته باشيد.

رمزارزهايي كه با استفاده از آنها مي‌توانيد به اليمپ تريد واريز و برداشت انجام دهيد شامل موارد زير مي‌شود:

بيت كوين Bitcoin: بيت كوين يك ارز ديجيتال است كه براي پرداخت هاي سريع و كم هزينه استفاده مي‌شود و در حال حاضر بزرگترين و محبوب ترين رمزارز محسوب مي‌شود.

تتر Tether: تتر يك رمزارز است كه مي‌توان براي واريز به اليمپ تريد از آن استفاده كرد. تتر در واقع ارزشي برابر يك دلار دارد.

اتريوم Ethereum: اتريوم پس از بيت كوين محبوب‌ترين رمزارز بازار شناخته مي‌شود. از اتريوم نيز مي‌توان براي واريز و برداشت از اليمپ تريد استفاده كرد.

به منظور واريز از طريق بيت كوين، اتريوم و تتر، آدرس ايميل و همينطور آدرس استرداد رمزارز را بايد ارائه كنيد. درباره اليمپ تريد با توجه داشته باشيد كه آدرس استرداد يا بازپرداخت رمزارز براي اين دريافت مي‌شود كه در صورت اشكال در واريز، مبلغ به شما پس داده شود.

پس از آن با يك كد QR به صفحه‌ ديگري منتقل مي‌شود تا پرداخت را تكميل كنيد و به كيف پولي كه ارائه شده است مبلغ را واريز كنيد. پس از اين لحظه 180 دقيقه زمان خواهيد داشت تا واريز را انجام دهيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد  olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

توجه داشته باشيد كه اگر مبلغ واريزي با چيزي كه درخواست داده باشيد متفاوت باشد يا اينكه بيش از يك واريز انجام شود، پرداخت لغو شده و مبلغ به شما بازگردانده مي‌شود. زمان واريز براي كريپتوكارنسي ها معمولا تا 24 ساعت پس از پرداخت است و سپس مي‌توانيد به راحتي از مبلغ در معاملات خود استفاده كنيد. براي آموزش صفر تا صد اليمپ تريد در اين زمينه با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد.

برداشت از حساب اليمپ تريد با كريپتوكارنسي ها

نحوه برداشت پول از اليمپ تريد داراي روند ساده‌اي دارد. براي برداشت با بيت كوين از اليمپ تريد، شما بايد در صفحه برداشت بيت كوين را انتخاب كنيد و مقدار موردنظر و همينطور آدرس كيف پول بيت كوين را وارد كنيد. پس از اين يك شماره درخواست برداشت دريافت مي‌كنيد كه مي‌توانيد با استفاده از آن وضعيت درخواست خود را دنبال كنيد.

براي برداشت از طريق اتريوم و همينطور تتر، شما بايد حساب جديدي در Cryptology باز كنيد. پس از آن لازم است كه به بخش Balances برويد و گزينه Futures را انتخاب كنيد و سپس روي گزينه برداشت كليك كنيد.

ترفندهاي اليمپ تريد در اين زمينه شامل دو مورد مي‌شود. اينكه از پروتوكل ERC20 يا Omni براي برداشت استفاده كنيد. در نهايت آدرس اتريوم يا تتر خود را وارد مي‌كنيد.

در برداشت هاي بعدي تنها لازم است كه Cryptology را به عنوان روش برداشت انتخاب كرده و مبلغ موردنظر و ايميل خود را وارد كنيد. توجه داشته باشيد كه يك هزينه برداشت را پرداخت كنيد كه به نرخ تبادل اتريوم و تتر ارتباط دارد.

زمان پردازش درخواست هاي برداشت براي بيت كوين، اتريوم و تتر از 24 ساعت تا 5 روز كاري است. در ادامه براي آموزش كامل كار با اليمپ تريد، همراه ما باشيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد  olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

سوالات متداول روش هاي واريز و برداشت اليمپ تريد

بهترين روش واريز اليمپ تريد كدام است؟

بروكر اليمپ تريد روش هاي واريز و همينطور برداشت مختلفي را براي معامله گران و سرمايه گذاران ارائه كرده است. معمولا بهترين روش واريز بر اساس شرايط شما بايد انتخاب شود. براي ساكنان ايران يكي از روش هاي مناسب به جز شارژ ريالي اليمپ تريد، رمزارزها هستند.

آيا اليمپ تريد قانوني است؟

بروكر اليمپ تريد توسط كميسيون مالي FinaCom موردتاييد قرار گرفته و در حال حاضر معامله گران بسياري در حال استفاده از خدمات اين بروكر هستند. براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد به راحتي مي‌توانيد اقدام كنيد.

آيا اليمپ تريد كلاهبرداري است؟

در حال حاضر گزارش تاييدشده‌اي از كلاهبرداري اليمپ تريد منتشر نشده است و در طول فعاليت خود اليمپ تريد توانسته اعتماد بسياري از مشتريان خود را جلب كند و با ارائه خدمات و قوانين شفاف و همينطور احراز هويت و به كارگيري تكنولوژي هاي به روز از كلاهبرداري و از دست رفتن سرمايه و اطلاعات مشتريان جلوگيري كند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد  olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

آيا اليمپ تريد فارسي است؟

بروكر معتبر اليمپ تريد به تازگي ارائه خدمات به مشتريان ساكن ايران را از سر گرفته است اما در حال حاضر سايت بروكر اليمپ تريد فارسي را ارائه نمي‌كند. ممكن است اين قابليت در آينده نزديك به سايت اليمپ تريد اضافه شود.

رمزارزهاي اليمپ تريد كدام هستند؟

شما مي‌توانيد در بروكر معتبر اليمپ تريد رمزارزهاي بيت كوين، اتريوم، لايت كوين، ريپل و دش را خريد و فروش كنيد. علاوه بر اين مي‌توانيد با استفاده از بيت كوين،‌ اتريوم و تتر از بروكر اليمپ تريد برداشت كرده يا به آن مبالغي را واريز كنيد.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagramhttps://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparathttps://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: شارژ حساب با كريپتوكارنسي، واريز و برداشت اليمپ تريد، مزاياي معامله با اليمپ تريد، معاملات در بروكر Olymp trade، واريز برداشت ريالي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۱:۴۸ توسط:روزبه افشاري موضوع:

نحوه كار با سايت اليمپ تريد Olymp Trade

بروكر اليمپ تريد يكي از معتبر ترين بروكرهاي معاملاتي در سرتاسر دنيا تلقي مي‌شود و با 8 سال خدمت رساني به مشتريان و فعاليت مستمر در بازارهاي معاملاتي توانسته توجه بسياري از معامله گران و سرمايه گذاران را به خود جلب كند.

بروكر اليمپ تريد Olymp Trade از سال 2014 آغاز به كار كرده است و در اين مدت پلتفرم معاملاتي خود را با انواع و اقسام قابليت ها و تكنولوژي ها بهبود داده است.

خوشبختانه اخيرا بروكر معتبر اليمپ تريد خدمت رساني به مشتريان ساكن ايران را از سر گرفته است و مشتريان ايراني مي‌توانند به راحتي در اين بروكر حساب باز كرده و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

آيا اليمپ تريد معتبر است؟

بروكر اليمپ تريد OlympTrade تا به حال توانسته است به بيش از 60 ميليون حساب جديد از طرف كاربران دست پيدا كند. همينطور پرداخت ميانگين ماهانه در اين پلتفرم 16 ميليون دلار بوده و به طور ماهانه 30 ميليون دلار تراكنش در آن انجام مي‌شود و گردش معاملاتي ماهانه نيز به مبلغ 211 ميليون دلار مي‌رسد.

علاوه بر اين بروكر معاملاتي اليمپ تريد به معامله گران بيش از 194 كشور در سرتاسر دنيا خدمات ارائه مي‌كند كه ايران نيز جزوي از آن است و رابط كاربري اين پلتفرم به 13 زبان دنيا در دسترس قرار گرفته است.

خدمات مشتريان اين بروكر روزانه بيش از 7000 مشكل را براي مشتريان برطرف كرده و مدت زمان ميانگين انتظار براي پاسخگويي از طرف خدمات مشتريان، تنها 13 ثانيه است و اين پاسخگويي به 14 زبان مختلف دنيا انجام مي‌شود.

از لحاظ اعتماد و امنيت بروكر اليمپ تريد،‌ توجه داشته باشيد كه اين بروكر عضوي از كميسيون مالي FinaCom است كه قابل اعتماد بودن اين بروكر و كيفيت بالاي خدمات آن را تاييد مي‌كند.

علاوه بر اين، كيفيت اجراي معاملات در اين پلتفرم توسط نهاد مستقل Verify My Trade داراي مجوز است.

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

جوايز بروكر اليمپ تريد OlympTrade

اگر بخواهيم به دستاوردهاي ديگر بروكر اليمپ تريد در زمينه جوايز بپردازيم، شاهد افتخارات بسياري هستيم كه در زير به برخي از آنها اشاره كرده‌ايم:

  • بهترين پلتفرم معاملاتي از طرف Le Fonti در سال 2016
  • بهترين بروكر مالي از طرف CPA Life Awards در سال 2017
  • خلاق ترين بروكر از طرف IAFT Awards در سال 2017
  • بهترين پلتفرم معاملاتي از طرف TheForeX Awards در سال 2018
  • بهترين خدمات مشتريان از طرف Global Brand Awards در سال 2019
  • بهترين پلتفرم معاملاتي فاركس از طرف Forex Expo در سال 2020
  • بهترين بروكر سرمايه گذاري از طرف The Forex Awards در سال 2021
  • بهترين پلتفرم معاملاتي موبايل از طرف World Finance Award در سال 2021

ورود به اليمپ تريد | سايت رسمي اليمپ تريد

اليمپ تريد از يك سايت كاربرپسند و بدون فيلتر بهره‌مند است كه خدمات مناسبي به مشتريان ارائه مي‌كند و شما مي‌توانيد براي ثبت نام اليمپ تريد و همينطور استفاده از ديگر خدمات اين بروكر از طريق لينك زير وارد آن شويد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

آدرس وب سايت رسمي اليمپ تريد OlympTrade

بروكر اليمپ تريد به تازگي دوباره ارائه خدمات به مشتريان ايراني و ساكن ايران را از سر گرفته است و شما مي‌توانيد بدون مشكل ثبت نام كرده و از داخل ايران به سودآوري معاملاتي بپردازيد. البته توجه داشته باشيد كه وب سايت اين بروكر هنوز زبان فارسي را اضافه نكرده است.

وب سايت بروكر اليمپ تريد Olymp Trade از آخرين تكنولوژي ها در رمزنگاري استفاده مي‌كند تا اطمينان حاصل كند كه داده هاي معاملاتي شما امن باقي مي‌ماند. مشتريان مي‌توانند حساب هاي خود را با استفاده از كيف پول هاي الكترونيك شارژ كند كه در اين حالت نيازي نيست اطلاعات بانكي خود را در وبسايت وارد كنند.

🔥انواع نمادهاي معاملاتي اليمپ تريد تعداد نمادها
💱جفت ارزهاي معاملاتي بيش از 35 جفت ارز
💵نماد سهام بيش از 110 نماد سهام
⚡فلزات 7 فلز پرطرفدار
📊شاخص ها 15 شاخص معتبر
💥كالاها 5 كالاي محبوب از جمله نفت برنت
✔رمزارز يا كريپتوكارنسي 5 رمزارز محبوب از جمله بيت كوين
💰ETF يا صندوق هاي قابل معامله 5 صندوق قابل معامله پرطرفدار

حساب هاي بروكر اليمپ تريد OlympTrade

براي هر دو حالت دمو و زنده (Live)، دو نوع حساب با نام هاي استاندارد و ECN وجود دارد. با بهره گيري از حساب ECN، شما مي‌توانيد با اسپرد صفر و يك كميسيون ثابت به معامله بپردازيد.

از طرف ديگر اگر به سراغ حساب استاندارد برويد، بايد اسپرد كه از 1.1 پيپ شروع مي‌شود را پرداخت كنيد اما ديگر نيازي به پرداخت كميسيون براي باز كردن معامله نداريد.

براي اينكه متوجه شويد هر كدام چطور عمل مي‌كنند و با جزئيات حساب هاي استاندارد و ECN آشنا شويد،‌ براي هر دو مورد حساب دمو باز كنيد و به معامله با آنها بپردازيد تا گزينه‌اي كه با شرايط شما مناسب تر است را انتخاب كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

همينطور به ياد داشته باشيد كه گزينه معامله بدون سوآپ را نيز امتحان كنيد كه هزينه باز ماندن معامله تا روز بعد را حذف مي‌كند.

براي باز كردن اين نوع حساب مشتريان تنها لازم است به واريز 10 دلار بپردازند. معامله گران مي‌توانند با حداقل يك دلار تا حداكثر 2 هزار دلار براي هر معامله، فعاليت كنند.

حداقل مقدار برداشت از اين نوع حساب تنها 10 دلار است و هيچ محدوديتي براي حداكثر برداشت در نظر گرفته نشده است. حساب استاندارد در اليمپ تريد اسپردهايي در محدوده 1.1 پيپ به مشتريان ارائه مي‌كند.

از طرف ديگر براي استفاده از حساب VIP اليمپ تريد واجد شرايط باشيد، بايد حداقل 2000 دلار واريز انجام دهيد. دارندگان حساب VIP در بروكر اليمپ تريد اجازه دارند كه تا حداكثر 5000 دلار به هر معامله اختصاص دهند و همينطور به يك مشاور VIP نيز دسترسي خواهند داشت.

اين مشاوران در واقع تحليل گران مالي باتجربه‌اي هستند كه مي‌توانند به شما راهنمايي كنند كه چه معامله‌اي را در چه زماني انجام دهيد.

دارندگان حساب VIP در اليمپ تريد همينطور مي‌توانند به ابزار معاملاتي اضافه كه براي دارندگان حساب استاندارد در دسترس نيست، دسترسي داشته باشند.

حساب دمو اليمپ تريد | حساب آزمايشي OlympTrade

حساب دمو يا آزمايشي در بروكر اليمپ تريد براي تمام مشتريان در دسترس است و تنها كافي است ثبت نام كنيد تا براي هميشه به حساب دمو دسترسي داشته باشيد.

 

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

همانطور كه ممكن است بدانيد حساب دمو به عنوان يك تمرين و امتحان كردن استراتژي هاي مختلف براي معامله گران ارزش بالايي دارد. معامله گران تازه كار مي‌توانند در ابتدا در اين حساب به تمرين بپردازند و يك استراتژي مناسب و سودآور پيدا كنند و سپس به سراغ معامله واقعي بروند و با ريسك روبه‌رو شوند.

حتي معامله گران باتجربه نيز استراتژي هاي جديد خود را در حساب آزمايشي اليمپ تريد امتحان مي‌كنند تا از كارايي آن مطمئن شده و بهترين نحوه پياده‌سازي آن را فرا بگيرند.

خوشبختانه استفاده از حساب دموي بروكر اليمپ تريد به صورت هميشگي در دسترس معامله گران اين بروكر است و محدوديت زماني يا سرمايه خاصي ندارد. هر زماني كه 10 هزار واحد پول مجازي شما در حساب دمو تمام شد مي‌توانيد به راحتي دوباره آن را شارژ كرده و به استفاده بپردازيد.

شارژ و برداشت حساب اليمپ تريد Olymp Trade

مشتريان بروكر اليمپ تريد مي‌توانند از بين طيف وسيعي از روش هاي واريز و برداشت، انتخاب كنند.

واريز و برداشت از پلتفرم اليمپ تريد از طريق روش هاي زير قابل انجام است:

  • كارت هاي اعتباري و انتقال بانكي
  • UnionPay
  • نتلر (Neteller)
  • اسكريل (Skrill)
  • پرفكت ماني (Perfect Money)
  • وب ماني (WebMoney)
  • بيت كوين Bitcoin
  • تتر Tether
  • اتريوم Ethereum

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

با اين حال اين نكته را فراموش نكنيد كه برداشت ها بايد تا زماني كه به ميزان واريز برداشت انجام دهيد، با همان روش واريز انجام شود. پس از آن بقيه مبالغ را مي‌توانيد با روش هاي ديگر در دسترس برداشت نماييد.

اين يك روند استاندارد در صنعت معاملات محسوب مي‌شود كه به منظور جلوگيري از پولشويي تدارك ديده شده است.

اكثر واريزها به طور آني پردازش مي‌شوند با اين حال ممكن است انتقال هاي بانكي چند ساعت به طول انجامد. هزينه و كميسيون واريز اليمپ تريد وجود ندارد و حداقل واريز تنها 10 دلار يا يورو است.

سرعت برداشت ها نيز بالا است و اكثر برداشت ها در همان روز پردازش مي‌شوند، با اين مدت زمان حداكثر سه روز كاري در نظر گرفته شده كه بيشتر مربوط به انتقال هاي بانكي مي‌شود. به طور كلي به ندرت مشتريان بيش از يك روز براي مبلغ برداشت خود در اليمپ تريد صبر مي‌كنند.

مسابقات بروكر اليمپ تريد Olymp Trade

بروكر اليمپ تريد Olymp Trade علاوه بر ارائه خدمات معاملاتي در بازارهاي معاملاتي مختلف، مسابقات مختلفي را نيز برگزار مي‌كند تا مشتريان راهي ديگر براي درآمدزايي داشته باشند و هيجان حضور در بازارهاي معاملاتي بيشتر شود.

شركت كردن در مسابقات بروكر اليمپ تريد شامل تكميل كردن وظايف روزانه و معامله كردن بر روي يك حساب زنده يا واقعي مي‌شود. امتياز شركت كننده در مسابقه به تعداد معاملات سودآور اليمپ تريد كه شركت كننده انجام مي‌دهد بستگي دارد.

با جمع آوري امتيازات مي‌توانيد به سطوح بالاتر در مسابقه صعود كنيد و به جوايز بيشتري دست پيدا كنيد. وظايفي كه بايد انجام دهيد انواع مختلفي دارند و هر 2 تا 3 روز يك بار به روز رساني مي‌شوند. براي معامله گران با تجربه تر وظايف بيشتري در دسترس است تا بتوانند امتيازهاي بيشتري به دست آورند.

تمام معامله گران ثبت نام شده در بروكر اليمپ تريد مي‌توانند در مسابقات بروكر اليمپ تريد شركت كنند و تراكنش هاي واقعي به منظور جمع آوري امتياز بيشتر بپردازند.

وظايف داراي امتياز مسابقات،‌ تا پايان روز مسابقات در دسترس خواهند بود. پس از پايان زمان مسابقه امتيازات جمع آوري شده و برندگان اعلام خواهند شد. شركت كنندگان لازم نيست از همان روز شروع مسابقه به آن ملحق شوند و تا پايان دوره مسابقه امكان شركت كردن در آن وجود دارد.

حداقل و حداكثري براي تعداد معاملاتي كه بايد انجام دهيد وجود ندارد. اما در نظر داشته باشيد كه هر چقدر معاملات بيشتري انجام دهيد، شانس برنده شدن شما بيشتر خواهد بود.

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد  olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

مسابقات بروكر اليمپ تريد از طريق تمام پلتفرم هاي اليمپ تريد موجود در دسترس است و تمام شركت كنندگان از طريق اپليكيشن دسكتاپ، مرورگر وب و اپليكيشن موبايل، قادر به شركت در مسابقه هستند.

احراز هويت اليمپ تريد | بونوس واريز اليمپ تريد

توجه داشته باشيد كه براي واريز حتما نيازي به انجام احراز هويت نداريد اما پيشنهاد مي‌شود كه به احراز هويت شماره تلفن و آدرس ايميل خود بپردازيد تا به طور امن تر در بروكر اليمپ تريد فعاليت كنيد.

همينطور براي امنيت سرمايه خود بهتر است احراز هويت دو مرحله‌اي از طريق پيامك يا گوگل را فعال كنيد تا فرد ديگري نتواند با رمز عبور شما وارد حساب معاملاتي‌تان شود.

مقدار حداقل واريز به حساب بروكر اليمپ تريد Olymp Trade تنها 10 دلار يا يورو است. اين باعث مي‌شود افرادي كه ميخواهند با ريسك كم وارد بازارهاي معاملاتي شوند نيز بتوانند از امكانات اين بروكر استفاده كنند.

نكته جذاب در مورد واريز به حساب اليمپ تريد اين است كه اگر در بازه قبل از يك ساعت پس از ثبت نام اقدام به واريز كنيد، براي اولين واريز خود بونوس 100 درصدي دريافت خواهيد كرد.

بونوس 100 درصدي اليمپ تريد به اين معنا است كه به همان ميزاني كه واريز كرده‌ايد، مبلغ بونوس نيز دريافت مي‌كنيد. براي مثال اگر 100 دلار واريز كنيد، با استفاده از بونوس 100 درصدي، 200 دلار موجودي براي معامله كردن در حساب معاملاتي اليمپ تريد خواهيد داشت.

حداكثر مبلغ براي واريز نيز 15 هزار يورو است. اگر به واريز بيشتر از اين مبلغ نياز داريد به راحتي مي‌توانيد واريز خود را در چند مرحله انجام دهيد تا موجودي خود را افزايش دهيد.

سوالات متداول بروكر اليمپ تريد

حساب دمو اليمپ تريد چيست؟

حساب دمو اليمپ تريد در واقع يك قابليت براي تمرين سرمايه گذاران و معامله گران است. در هنگام استفاده از حساب دمو محيطي شبيه سازي شده از معاملات واقعي در دسترس شما قرار مي‌گيرد كه بدون ريسك مي‌توانيد در آن فعاليت كنيد.

بهترين حساب اليمپ تريد كدام است؟

اليمپ تريد دو نوع حساب استاندارد و VIP براي معامله گران فراهم كرده است. شما بايد بر اساس سرمايه‌اي كه مي‌توانيد به حساب واريز كنيد، يكي از اين دو حساب را انتخاب كنيد.

آيا اليمپ تريد فارسي است؟

بروكر اليمپ تريد به تازگي دوباره ارائه خدمات به مشتريان ايراني و ساكن ايران را از سر گرفته است و شما مي‌توانيد بدون مشكل ثبت نام كرده و از داخل ايران به سودآوري معاملاتي بپردازيد. البته توجه داشته باشيد كه وب سايت اين بروكر هنوز زبان فارسي را اضافه نكرده است.

آيا اليمپ تريد معتبر است؟

در مورد اعتماد و امنيت بروكر اليمپ تريد،‌ توجه داشته باشيد كه اين بروكر عضوي از كميسيون مالي FinaCom است كه قابل اعتماد بودن اين بروكر و كيفيت بالاي خدمات آن را تاييد مي‌كند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد  olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

آيا اليمپ تريد براي واريز كميسيون دريافت مي‌كند؟

خير،‌ بروكر اليمپ تريد هزينه هاي واريز معامله گران را بر عهده دارد و كميسيوني براي آن دريافت نمي‌كند.

چطور از بونوس اليمپ تريد استفاده كنيم؟

براي دريافت بونوس واريز شما بايد از يك كد بونوس استفاده كنيد كه بروكر اليمپ تريد معمولا در سايت خود اين كد بونوس اليمپ تريد را ارائه مي‌كند. همينطور ممكن است به عنوان پاداش در هنگام فعاليت معاملاتي در بروكر اليمپ تريد اين بونوس ها را دريافت كنيد.

 

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagramhttps://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparathttps://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: اموزش كار با اليمپ تريد، حساب دمو اليمپ تريد، شارژ ريالي در اليمپ تريد، بونوس Olymp Trade، حساب هاي بروكر اليمپ تريد، معتبر ترين بروكرهاي معاملاتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۵:۰۰ توسط:روزبه افشاري موضوع:

بروكر OlympTrade اليمپ تريد

مشاوره رايگان آموزش، برنامه ريزي معاملاتي و افتتاح حساب در كنار شارژ حساب معاملاتي تا 500 تومان زير قيمت بيت كوين(bitcoin) و يا وب ماني(webmoney) انجام مي شود. مشاورين ما آماده پاسخ گويي به شما از طريق پيام رسانهاي تلگرام، واتس آپ، ايمو و وايبر با شماره 00971555406880 هستند.

💎نام بروكر باينري OlympTrade اليمپ تريد
🟢حداقل شارژ 10 دلار
🔥 بونوس واريز دارد
📍ديجيتال آپشن ندارد
🔷حداقل معاملات 1 دلار
🏆ربات – اكسپرت دارد
💰 وب ماني – پرفكت ماني دارد
💵شارژ با ارز ديجيتال دارد



براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.



بروكر باينري آپشن OlympTrade
در 22 فوريه 2016 در موسسه International Finance Commission ثبت شده و عضو FinaCom مي باشد.

ميزان گارانتي و تضمين توسط رگولاتوري فوق بابت هر معامله 20 هزار دلار در هر معامله مي باشد.

بروكر اليمپ تريد با نام Smartex International Ltd با شماره 144540 در كشور Seychelles ثبت شده و وفعاليت خود را از سال 2014 شروع كرده.

در سال 2016، مبلغ پرداختي بروكر OlympTrade در ماه به مشتريان در حدود 6.4 ميليون دلار رسيد و حدود 190 هزار مشتري در طول روز به معاملات باينري آپشن پرداختند. حجم معاملات ماهانه مشتريان در يك ماه در حدود 124 ميليون دلار بود.

بروكر معاملاتي اليمپ تريد Olymp Trade به مشتريان بيش از 194 كشور دنيا خدمات ارائه مي‌كند و در سال 2022 داراي بيش از 60 ميليون حساب معاملاتي و ميانگين تراكنش ماهانه 30 ميليون دلار است.

به طور كلي گردش مالي ماهانه بروكر اليمپ تريد تا سال 2022 به 211 ميليون دلار رسيده است و ميانگين پرداختي هاي ماهانه 16 ميليون دلار است.

بروكر اليمپ تريد در گذشته به مشتريان ساكن ايران خدمات معاملاتي ارائه مي‌كرد اما در سالهاي اخير اين كار امكان پذير نبود و مشتريان ايراني نمي‌توانستند از خدمات اين بروكر مانند گذشته استفاده كنند.

خبر خوب اين است كه بروكر اليمپ تريد Olymp Trade دوباره همكاري با معامله گران و سرمايه گذاران ايراني را شروع كرده است و خدمات خود را به افراد ساكن ايران ارائه مي‌كند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

بروكر OlympTrade اليمپ تريد - بروكر باينري آپشن معتير با آموزش و وبينار معاملات باينري آپشن-تحليل تكنيكال فيلم-آموزش تحليل تكنيكال فيلم

صفحه آموزش افتتاح حساب بروكر اليمپ تريد OlympTrade

حساب معاملاتي بروكر OlympTrade

اليمپ تريد Olymp Trade يك بروكر با سابقه و مشهور است كه از چندين نوع حساب معاملاتي پشتيباني مي‌كند تا مشترياني كه به تازگي شروع به آشنايي با دنياي معاملات باينري آپشن كرده‌اند، بتوانند شروع بهتري را تجربه كنند.

در اين كارگزار باينري آپشن 3 نوع حساب معاملاتي وجود دارد كه بعد از افتتاح حساب يا ثبت نام ايجاد مي شود.

حساب معاملاتي استاندارد اليمپ تريد OlympTrade

تمامي افرادي كه ثبت نام كرده و وجه واريز مي كنند، حساب معاملاتي استاندارد يا معمولي  براي آنها افتتاح مي شود.

براي باز كردن اين نوع حساب مشتريان تنها لازم است به واريز 10 دلار بپردازند. معامله گران مي‌توانند با حداقل يك دلار تا حداكثر 2 هزار دلار براي هر معامله، فعاليت كنند.

حداقل مقدار برداشت از اين نوع حساب تنها 10 دلار است و هيچ محدوديتي براي حداكثر برداشت در نظر گرفته نشده است. حساب استاندارد در اليمپ تريد اسپردهايي در محدوده 1.1 پيپ به مشتريان ارائه مي‌كند.


براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

حساب معاملاتي وي آي پي VIP اليمپ تريد

افرادي كه وجه خود را به 2000 دلار افزايش دهند حساب آنها به VIP ارتقا پيدا مي كند و از خدمات ويژه بازگشت سود 90% در معاملات، مشاوره شخصي، قابليت معاملات بدون ريسك، وبينارهاي ويژه شخصي، استراتژيهاي معاملاتي خاص و افزايش سقف هر معامله به 5000 دلار.

همانطور كه گفتيم، براي اينكه براي استفاده از حساب VIP واجد شرايط باشيد، بايد حداقل 2000 دلار واريز انجام دهيد. در مقايسه با حساب استاندارد، حساب VIP قابليت هاي ويژه‌اي به مشتريان ارائه مي‌كند كه باعث بهبود كيفيت معاملات و سودآوري آنها مي‌شود.

دارندگان حساب VIP در بروكر اليمپ تريد اجازه دارند كه تا حداكثر 5000 دلار به هر معامله اختصاص دهند و همينطور به يك مشاور VIP اليمپ تريد نيز دسترسي خواهند داشت. اين مشاوران در واقع تحليل گران مالي باتجربه‌اي هستند كه مي‌توانند به شما راهنمايي كنند كه چه معامله‌اي را در چه زماني انجام دهيد.

دارندگان حساب VIP در اليمپ تريد همينطور مي‌توانند به ابزار معاملاتي اضافه كه براي دارندگان حساب استاندارد در دسترس نيست، دسترسي داشته باشند.


براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

بروكر OlympTrade اليمپ تريد - افتتاح حساب معاملاتي دمو و بدون ريسك با تضمين و گارانتي-آموزش تحليل تكنيكال بورس فيلم-تحليل تكنيكال اعداد فيبوناچي

صفحه آموزش افتتاح حساب بروكر اليمپ تريد OlympTrade

حساب دمو Demo اليمپ تريد OlympTrade

براي افرادي كه تازه شروع به كار كردن، اين امكان فراهم است كه بعد از ثبت نام از طريق حساب دمو Demo Account به معاملات شبيه سازي شده در فضاي واقعي اما با پول مجازي بپردازند.

تمام مشترياني كه از طريق وب سايت در بروكر اليمپ تريد ثبت نام مي‌كنند، به يك حساب معاملاتي دمو يا تمريني دسترسي خواهند داشت. در واقع اين يك حساب تمريني است كه دنياي واقعي معاملات را شبيه‌ سازي مي‌كند و در آن مي‌توانيد بدون اينكه سرمايه خود را در معرض ريسك قرار دهيد، با پول مجازي به معامله بپردازيد و با بازارهاي معاملاتي آشنايي پيدا كنيد.

خبر خوب اين است كه استفاده از اين دموي شبيه ساز محدوديت زماني ندارد و تا هر زماني كه بخواهيد مي‌توانيد از آن استفاده كرده و استراتژي هاي مختلف خود را تست كنيد و مهارت هاي معاملاتي خود را بهبود ببخشيد.

در ابتداي معامله با حساب دمو شما 10000 واحد پول مجازي دريافت مي‌كنيد كه مي‌توانيد با آن به معامله بپردازيد. اگر پس از مدتي معامله كردن موجودي پول مجازي شما كمتر از 5000 دلار شود، به راحتي مي‌توانيد با دو كليك ساده و بدون پرداخت هيچ مبلغي، آن را به ميزان 10000 بازگردانيد.

تجربه معامله در حساب دمو تا جايي كه ممكن است به حساب واقعي و دنياي واقعي معاملات نزديك است و حتي در هنگام معامله در حساب واقعي نيز مي‌توانيد براي تست استراتژي هاي جديد خود از حساب دمو بهره بگيريد.

اما توجه داشته باشيد كه حساب دمو يكي از شاخصه‌ هاي اصلي بازارهاي معاملاتي يعني احساسات بازار را منعكس نمي‌كند و در واقع زماني كه با پول مجازي معامله مي‌كنيد آن فشار رواني بر روي شما قرار ندارد. بنابراين در هنگام معامله در حساب دمو بايد اين نكته را در ذهن داشته باشيد.

براي افرادي كه به دنبال حساب اسلامي يا بدون سواپ شبانه هستند، بروكر اليمپ تريد اين امكان را براي شما فراهم كرده است.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

رگولاتور و اعتبار كارگزاري اليمپ تريد OlympTrade

از لحاظ اعتماد و امنيت بروكر اليمپ تريد،‌ توجه داشته باشيد كه اين بروكر عضوي از كميسيون مالي (FinaCom) است كه قابل اعتماد بودن بروكر اليمپ تريد و كيفيت بالاي خدمات آن را تاييد مي‌كند.

در واقع FinaCom يك كميسيون مالي بين‌المللي است كه براي حفاظت از منافع معامله گران ايجاد شده است. اين نهاد شفافيت، درستي و اطلاع رساني به معامله گران را در صدر اهداف خود قرار داده است.

بروكر معاملاتي اليمپ تريد (Olymp Trade) ار سال 2016 عضوي از بروكرهاي تاييد شده‌ي اين نهاد بوده است و تا حالا تخلفي در اين زمينه از اليمپ تريد مشاهده نشده است.

اگر احيانا هر مشكل يا كلاهبرداري در بروكر اليمپ تريد به وجود بيايد و معامله گران مبالغ خود را از دست بدهند، اين معامله گران امكان دريافت خسارت تا مبلغ 20 هزار يورو هستند.

همينطور كيفيت اجراي معاملات در اين پلتفرم توسط نهاد مستقل Verify My Trade داراي مجوز است. تمام قيمت هاي ارائه شده در پلتفرم معاملاتي اليمپ تريد توسط شركت هاي معتبر تاييد شده و تمام داده هاي در هر زماني قابل دسترسي است تا معامله گران بتوانند بهترين تجربه را در اجراي معاملات خود داشته باشند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

اسپرد و لوريج در بروكر اليمپ تريد Olymp Trade

اسپردهاي ارائه شده در بروكر اليمپ تريد Olymp Trade جزو بهترين اسپردها بين بروكر هاي معاملاتي مشهور است. اين اسپردها در بروكر اليمپ تريد از 1.1 پيپ براي حساب استاندارد شروع مي‌شود. اين اسپرد در مقايسه با حساب استاندارد ديگر بروكرها، كمتر است.

قيمت گذاري مربوط به نمادهاي سهام و كريپتوكارنسي ها بسته به نماد معاملاتي متفاوت است و شما مي‌تواند پس از ثبت نام و در هنگام ثبت معامله در پلتفرم معاملاتي اليمپ تريد، آن را به صورت زنده مشاهده كنيد.

لوريج يا اهرم در اليمپ تريد نيز در كنار اسپرد يكي از مهمترين مواردي است كه معامله گران را جذب يك پلتفرم معاملاتي مي‌كند. خبر خوب اين است كه بروكر اليمپ تريد لوريج يا اهرمي تا 1:400 يا 1 به 400 ارائه مي‌كند.

البته لوريج در هر نماد معاملاتي متفاوت است. مثلا براي جفت ارزهاي مشهور معمولا لوريج 1:30 ارائه مي‌شود و در برخي از جفت ارزهاي كمتر شناخته شده اين لوريج به 1:200 مي‌رسد. به طور كلي بايد توجه داشته باشيد كه لوريج بالاتر با اينكه امكان سودآوري را افزايش مي‌دهد اما ريسك معامله را نيز بيشتر مي‌كند.

واريز و برداشت در بروكر OlympTrade

امكان واريز و برداشت براي مشتريان از راههاي مختلف بسته به سليقه آنها موجود است و حداقل واريز 10 دلار يا 10 يورو است و دقيقا ميزان حداقل برداشت مانند حداقل واريز يا شارژ است.

به معامله گر يا تريدر اجازه داده مي شود تا از حداقل 1 دلار يا 1 يورو سرمايه گذاري خود را شروع كند و حداكثر در يك معامله 200 دلار يا 200 يورو است.

يكي از مزاياي منخصر به فرد باينري آپشن OlympTrade اين است كه هزينه براي واريز و برداشت به مشتري تحميل نمي كند و دقيقا همان مبلغ واريزي و برداشت را منتقل مي كند. سياست خوبي كه در معدود بروكرهاي براي رضايت مشتري انجام مي شود و خود بروكر هزينه انتقال را تقبل مي كند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

بروكر OlympTrade اليمپ تريد - واريز و برداشت وب ماني Webmoney و اسكريل گزيبنه هاي باينري-فيلم تحليل تكنيكال سهام-فيلم تحليل تكنيكال طلا

صفحه آموزش افتتاح حساب بروكر اليمپ تريد OlympTrade

روشهاي واريز و برداشت باينري OlympTrade

روشهاي مختلفي براي واريز و برداشت وجود دارد كه به شرح زير است:

  • QIWI كي وي
  • Webmoney وب ماني
  • Yandex.Money ياندكس ماني
  • Skrill اسكريل
  • Neteller نتلر
  • FasaPay فساپي

البته روش هاي ديگري مانند ويزا كارت، مستر كارت نيز موجود است و قصد اضافه كردن روشهاي ديگري در بروكر مورد نظر است.

تنها راه پيشنهادي و قابل انجام براي مشتريان ايرانِ حساب وب ماني مي باشد، و در بخش مربوط به آموزشهاي پولهاي الكترونيك قسمت وب ماني مي توانيد اطلاعات خوبي را براي ايجاد كيف پول يا ولت وب ماني كسب كنيد.

پلتفرمهاي معاملاتي باينري آپشن OlympTrade

بروكرهاي فاركس و باينري آپشن هميشه سعي در ارائه بالاترين كيفيت و راحتي مشتريان در معاملات هستند. بروكر اليمپ تريد، با بهره گيري از پلتفرمهاي زير به مشتريان خدمات ارائه مي‌كند.

  • تحت وب Web Based
  • اندرويد Android
  • اي او اس Ios

صفحه آموزش افتتاح حساب بروكر اليمپ تريد OlympTrade

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.


امكانات پلتفرم اليمپ تريد و نسخه هاي موبايل و دسكتاپ

بروكر اليمپ تريد با طراحي يك پلتفرم اختصاصي براي مشتريان خود، راحتي كاربران و سرعت در انجام معاملات را هدف قرار داده است.

اين پلتفرم به گونه‌اي طراحي شده است كه به راحتي مي‌توانند ابزار موردنياز خود را براي معامله پيدا كنيد.

اين پلتفرم اليمپ تريد به راحتي از طريق مرورگر وب، يك اپليكيشن اختصاصي دسكتاپ (در دسترس براي ويندوز و مك) و همينطور يك اپليكيشن براي گوشي هاي هوشمند و تبلت‌‌ها (در دسترس براي اندرويد و iOS) قابل دسترسي است.

وب سايت اين پلتفرم معاملاتي نه تنها ابزار لازم را براي معامله آسان فراهم مي‌كند بلكه اطلاعات و راهنمايي هاي لازم را براي موفق بودن شما در معاملاتتان به شما گوشزد مي‌كند.

چارت هاي اين پلتفرم معاملاتي قابليت شخصي‌ سازي از نظر نوع چارت و رنگ دارند. همينطور در انتهاي صفحه اين پلتفرم قابليت كمك گرفتن و چت با اليمپ تريد در دسترس است.

هر دو اپليكيشن مربوط به اليمپ تريد در گوشي هاي هوشمند و تبلت ها در اندرويد و iOS داراي امتيازات بالايي از طرف كاربران هستند و از تمام قابليت هاي مهم نسخه وب بهره مند هستند. به همين دليل بيش از 44 ميليون نفر اين اپليكيشن‌ ها را دانلود كرده‌اند.

برنامه و منابع آموزشي بروكر اليمپ تريد OlympTrade

بروكر معاملاتي اليمپ تريد براي معامله گران تازه‌كاري كه به تازگي وارد دنياي معاملات شده‌اند،‌ منابع آموزشي مناسبي را فراهم كرده است تا بدون نياز به منابع ديگر، نحوه تحليل تكنيكال، فاندامنتال و تكنيك هاي سودآوري را ياد گرفته و مهارت هاي معاملاتي خود را بهبود ببخشند.

زماني متوجه مي‌شويد كه اليمپ تريد آموزش و توقف مهارت هاي مشتريان خود را جدي مي‌گيرد كه در همان هنگام ثبت نام اوليه، با يك آموزش و آشنايي بصري بسيار سريع از نحوه ساده معامله آشنا مي‌شويد.

علاوه بر مقاله‌هاي تكنيكال مفصل در بخش بلاگ وب سايت اين بروكر، اليمپ تريد از طريق منابع آموزشي ويديويي، جلسات وبينار و همينطور تقويم هاي اقتصادي، ابزار لازم براي آموزش و بهبود را براي مشتريان فراهم مي‌كند.


براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

بروكر OlympTrade اليمپ تريد - پلتفرم معاملاتي دانلود متاتريدر 4 و 5 و تجارت با اندرويد و اي او اس-تحليل تكنيكال فرابورس-تحليل تكنيكال فراچارت

بونوس و مسابقات باينري آپشن اليمپ تريد OlympTrade

بروكر OlympTrade براي افزايش رقابت در بين مشتريان و ايجاد انگيزه معاملاتي به صورت دوره اي مسابقات متعددي را در طول سال برگزار مي كند و جوايز ارزنده اي به برندگان تقديم مي كند. اين مسابقات در سطوح مختلف براي حسابهاي معمولي و وي آي پي برگزار مي شود.

بروكر اليمپ تريد Olymp Trade علاوه بر ارائه خدمات معاملاتي در بازارهاي معاملاتي مختلف، مسابقات مختلفي را نيز برگزار مي‌كند تا مشتريان راهي ديگر براي درآمدزايي داشته باشند و هيجان حضور در بازارهاي معاملاتي بيشتر شود.

بروكر اليمپ تريدر يك بودجه كلي بالغ بر 100 هزار دلار به مسابقات معاملاتي اختصاص داده است. هر معامله گري كه در جدول رتبه‌بندي بتواند جايگاه يك تا 100 را به خود اختصاص دهد، سهمي از 100 هزار دلار خواهد داشت.

نفر اول 40 هزار دلار دريافت مي‌كند. نفر دوم و سوم مسابقات به ترتيب 16 هزار دلار و 10 هزار دلار دريافت مي‌كنند. شركت كردن در مسابقات بروكر اليمپ تريد شامل تكميل كردن وظايف روزانه و معامله كردن بر روي يك حساب زنده يا واقعي مي‌شود.

امتياز شركت كننده در مسابقه به تعداد معاملات سودآوري كه شركت كننده انجام مي‌دهد بستگي دارد. با جمع آوري امتيازات مي‌توانيد به سطوح بالاتر در مسابقه صعود كنيد و به جوايز بيشتري دست پيدا كنيد.

وظايفي كه بايد انجام دهيد انواع مختلفي دارند و هر 2 تا 3 روز يك بار به روز رساني مي‌شوند. براي معامله گران با تجربه تر وظايف بيشتري در دسترس است تا بتوانند امتيازهاي بيشتري به دست آورند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

مزاياي اليمپ تريد OlympTrade

معامله با بروكر اليمپ تريد OlympTrade شامل مزاياي فراواني مي‌شود كه قبل از شروع به معامله با اين بروكر مشهور بهتر است آنها را بدانيد و حداكثر استفاده را از آنها بكنيد. در زير به برخي از مهمترين مزاياي معامله با اين بروكر اشاره كرده‌ايم:

معايب و نكات منفي معامله با بروكر Olymp Trade

اگر نگران كلاهبرداري بروكر اليمپ تريد OlympTrade يا اعلام ورشكستگي اليمپ تريد هستيد، با توجه به سابقه مناسب اين بروكر،‌ اگر اقدامات احتياطي را انجام دهيد و در چارچوب قوانين اين بروكر عمل كنيد، با مشكلي مواجه نخواهيد شد.

با اين حال هيچ بروكري وجود ندارد كه بي‌نقص باشد و اليمپ تريد نيز داراي مشكلات محدودي است كه مي‌تواند در آينده آن را برطرف كند.

يكي از بزرگترين مشكلات بروكر اليمپ تريد اين بود كه مشتريان ساكن ايران نمي‌توانستند ثبت نام كرده و از امكانات آن استفاده كنند. خوشبختانه اين مشكل به زودي حل خواهد شد و پشتيباني از معامله گران و سرمايه گذاران ايراني در بروكر اليمپ تريد ارائه مي‌شود.

از ديگر نكات منفي بروكر اليمپ تريد مي‌توان به بونوس هاي محدود آن نسبت به ديگر بروكرهاي معاملاتي اشاره كرد.

خدمات مشتريان اليمپ تريد OlympTrade

خدمات مشتريان اين بروكر روزانه بيش از 7000 مشكل را براي مشتريان برطرف كرده و مدت زمان ميانگين انتظار براي پاسخگويي از طرف خدمات مشتريان، تنها 13 ثانيه است و اين پاسخگويي به 14 زبان مختلف دنيا انجام مي‌شود.

به طور كلي خدمات مشتريان بروكر اليمپ تريد Olymp Trade به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته در دسترس است و شما مي‌توانيد از روش هاي زير با مشاوران بروكر اليمپ تريد ارتباط برقرار كنيد:

علاوه بر اين موارد،‌ يك بخش بسيار مفيدي با عنوان سوالات متداول در وب سايت بروكر اليمپ تريد OlympTrade وجود دارد كه در آن به بسياري از سوالاتي كه معمولا مشتريان دارند، پاسخ كاملي داده شده است.

به طور كلي در مقايسه با ديگر بروكرهاي معاملاتي باينري آپشن و فاركس، اليمپ تريد توانسته است يك خدمات مشتريان معقول و راضي‌كننده را ارائه كند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

افزايش سطح سودآوري در اليمپ تريد OlympTrade

با قابليت سطح‌ها يا Statuses كه بروكر معاملاتي اليمپ تريد براي مشتريان خود فراهم كرده است، شما هر چقدر بيشتر واريز كنيد و به معامله بيشتري بپردازيد، قادر خواهيد بود كه سودآوري بيشتري در معاملات خود داشته باشيد.

اين قابليت Statuses در واقع يك برنامه وفاداري مشتريان است كه به عنوان يك سيستم پويا از سطح‌هاي حساب ارائه شده است. هر چقدر مقام و سطح شما در اين طرح بالاتر باشد، به عنوان يك مشتري، داراي امتيازات و مزاياي معاملاتي بيشتري خواهد بود.

در حال حاضر شما مي‌توانيد مقام تازه‌كار (Starter)، پيشرفته (Advanced) و متخصص (Expert) را كسب كنيد. براي كسب وضعيت متخصص شما بايد بيش از 2 هزار دلار به طور يكباره به حساب خود واريز كنيد. كسب مقام پيشرفته نيز براي حساب هايي كه به آن بيش از 500 دلار در يك بار واريز مي‌شود، تعلق مي‌گيرد.

سطح پيشرفته (Advanced): در سطح پيشرفته شما تا 85 درصد نرخ بازده خواهيد داشت و تا 10 درصد نيز كاهش كميسيون را تجربه خواهيد كرد. همينطور در اين سطح شما به توقف ضرر دنباله دار و ربات معاملاتي دسترسي خواهيد داشت.

در سطح پيشرفته حداكثر تعداد معاملات باز مي‌تواند به 100 عدد برسد و شما همينطور به يك مشاور شخصي دسترسي خواهيد داشت كه مي‌تواند هر ماه يك بار از آن بهره بگيريد. علاوه بر اين 90 درصد درخواست هاي برداشت شما تا يك روز پردازش خواهند شد.

سطح متخصص (Expert): در سطح مختصص شما مي‌توانيد تا 92 درصد نرخ بازده را تجربه كنيد و همينطور مي‌توانيد در هنگام اولين واريز، 5 درصد از مبلغ واريزي را به معامله بدون ريسك اختصاص دهيد. با افزايش سرعت برداشت و در اولويت قرار گرفتن درخواست هاي برداشت شما، مي‌توانيد شاهد اين باشيد كه 90 درصد از درخواست‌هايتان در طي چند ساعت پردازش مي‌شوند.

در اين سطح مانند سطح پيشرفته به وبينارهاي تخصصي و همينطور توقف ضرر دنباله دار دسترسي خواهيد داشت و در يكي از مهمترين مزايا، تا 20 درصد كاهش كميسيون را براي معاملات خود شاهد خواهيد بود.

صفحه آموزش افتتاح حساب بروكر اليمپ تريد OlympTrade

بروكر OlympTrade اليمپ تريد - بهترين بروكرهاي باينري آپشن فارسي در ايران و جهان-تحليل تكنيكال فراتر از كاربردي-تحليل تكنيكال فراهاني

انواع نمادهاي معاملاتي اليمپ تريد Olymp Trade

بروكر معاملاتي اليمپ تريد OlympTrade انواع مختلفي از نمادهاي معاملاتي را براي مشتريان خود فراهم كرده است. تنوع در تعداد نمادها و نوع آنها باعث مي‌شود مشتريان بتوانند بهتر به تنوع بخشي پرتفوي خود بپردازد و ريسك سرمايه خود را به حداقل برسانند.

اين نمادها شامل موارد زير مي‌شود:

  • بيش از 33 جفت ارز
  • كريپتوكارنسي ها
  • نمادهاي سهام
  • كالاها
  • ETF ها

به طور كلي بيش از 80 گزينه مختلف براي معامله در بروكر اليمپ تريد در دسترس مشتريان است.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

همانطور كه مشاهده مي‌كنيد بروكر اليمپ تريد تنوع بسيار بالاي در ارائه نمادهاي معاملاتي مختلف دارد. در زير به صورت جزئي ‌تر نمادهاي معاملاتي مختلف بروكر اليمپ تريد را نام مي‌بريم.

مطمئنا مهمترين نوع نمادهاي معاملات جفت ارزهاي معاملاتي اليمپ تريد است و بسياري از معامله گران در دنياي معاملات فاركس و باينري آپشن، عمدتا به سراغ جفت ارزهاي مشهور مي‌روند كه داراي نقدينگي بالايي هستند و اسپرد آنها كم است. در زير به برخي از مهمترين جفت ارزها اشاره كرده‌ايم:

  • EUR/USD
  • AUD/CHF
  • AUD/NZD
  • CAD/CHF
  • CHF/JPY
  • EUR/CAD
  • EUR/GBP
  • EUR/NZD
  • GBP/AUD
  • GBP/CHF
  • GBP/NZD
  • NZD/CAD
  • NZD/JPY
  • USD/CAD
  • USD/CLP
  • USD/MXN
  • USD/SGD

در رتبه دوم محبوب‌ترين نوع نمادهاي معاملاتي سهام شركت هاي بزرگ است. پس از جفت ارزهاي معاملاتي، سهام مشهور بسياري از معامله گران را به معامله جذب مي‌كند.

در بروكر اليمپ تريد حالتي با نام حالت سهام وجود دارد كه با فعال كردن آن مي‌توانيد به طور كلي نمادهاي مبتني بر سهام را معامله كنيد. اين شامل خود سهام و همينطور خريد و فروش انواع نمادهاي مشتقه مبتني بر سهام مي‌شود. برخي از سهام مشهور كه در بروكر اليمپ تريد ارائه مي‌شود را در زير نام برده‌ايم:

  • Adidas
  • AIG
  • Alibaba
  • AMD
  • BMW
  • Boeing
  • eBay
  • Fox
  • Goldman Sachs
  • McDonald’s
  • Microsoft
  • Nike
  • Spotify
  • Target
  • Visa

شاخص هاي معاملاتي برتر نيز يكي از جذاب ترين و سودآورترين و همينطور قابل اعتمادترين نمادهاي معاملاتي محسوب مي‌شوند كه در اليمپ تريد به مشتريان ارائه مي‌شود. مهمترين شاخص هاي معاملاتي اليمپ تريد شامل موارد زير مي‌شود:

  • CAC 40
  • Dow Jones
  • FTSE 100
  • NASDAQ
  • Quickler
  • S&P 500

نمادهاي ETF يا صندوق هاي قابل معامله نيز به دليل راحتي و ساختار جذابي كه دارند، توجه معامله گران كلان و همينطور خرده را به خود جلب كرده‌اند. تمام ETFهايي كه بروكر اليمپ تريد ارائه مي‌كند شامل موارد زير مي‌شود:

  • ETF MSCI Brazil 2x
  • ETF S&P 500 Volatility 1.5x
  • SPDR S&P 500 ETF Trust
  • ETF NASDAQ Reversal 2x
  • ETF U.S. Real Estate

معامله كريپتو و رمزارزها در بروكر اليمپ تريد Olymp Trade

براي افرادي كه دنبال معامله كريپتوكارنسي يا رمزارزها هستند،‌ بروكر اليمپ تريد اين امكان را فراهم مي‌كند كه به معامله چندين رمزارز مشهور و پرطرفدار بپردازيد و از تغييرات قيمتي در اين رمزارزها سودآوري كنيد.

اين رمزارزها شامل موارد زير مي‌شوند:

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

  • بيت كوين (Bitcoin)
  • اتريوم (Ethereum)
  • لايت كوين (Litecoin)
  • ريپل (Ripple)
  • دش (Dash)

خدمات مشاور سيگنال بروكر اليمپ تريد OlympTrade

امروزه معامله كردن ساده تر از هميشه است و به راحتي در چند دقيقه مي‌توانيد حساب معاملاتي باز كرده و شروع به معامله كنيد.

يكي از ابزاري كه مي‌تواند به شما در سرعت بخشيدن و آسان كردن تجربه معاملاتي‌تان كمك كند، طرح يا برنامه مشاور سيگنال معاملاتي است كه بروكر اليمپ تريد Olymp Trade براي بهبود نحوه معامله مشتريان خود راه‌اندازي كرده است.

البته سرعت بخشيدن به تمام جنبه‌هاي معامله توصيه نمي‌شود. براي مثال براي خلق استراتژي كه با شرايط و سرمايه شما منطبق باشد نيازمند ساعت ها تحليل داده ها، ترندهاي بازار و چارت ها است.

اما پس از اينكه استراتژي مناسب خود را پيدا كرديد، ديگر نيازي نيست كه مدت ها روبه‌روي كامپيوتر يا موبايل خود منتظر سيگنال بمانيد. به راحتي اين امكان وجود دارد كه با استفاده از برنامه مشاور سيگنال معاملاتي، سيگنال هاي خود را به طور رايگان و اتوماتيك براي انجام معامله دريافت كنيد.

نحوه استفاده از مشاور سيگنال معاملاتي اليمپ تريد Olymp Trade

اين مشاور سيگنال معاملاتي به تحليل چارت ها مي‌پردازد، ترندها را در بازار تفسير مي‌كند و حركات ميانگين متحرك ها را دنبال مي‌كند. در اتاق معاملاتي بروكر اليمپ تريد، به پايين سمت چپ توجه كنيد و بر روي گزينه Advisors كليك كنيد.

با فعال كردن مشاور سيگنال معاملاتي، به شما پيشنهادهايي براي ورود به معامله داده مي‌شود. در واقع اين مشاوران مانند ربات هاي معاملاتي باينري آپشن نيستند كه به طور اتوماتيك معامله را انجام مي‌دهند.

در واقع هنوز كنترل ورود به معامله در دست خود شما است و مشاور سيگنال معاملاتي تنها به شما پيشنهاد داده و در تفسير بازارهاي معاملاتي كمك مي‌كند.

انتخاب استراتژي مناسب براي شرايط خودتان و همينطور شناسايي فرصت هاي معاملاتي مناسب مي‌تواند وظيفه‌ي سنگيني باشد. به اين منظور مشاور سيگنال معاملاتي مي‌تواند به شما كمك كرده و از بار اين وظيفه بكاهد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

آدرس سايت اليمپ تريد بدون فيلتر OlympTrade

آدرس وب سايت رسمي اليمپ تريد OlympTrade

سايت اليمپ تريد از امكانات مناسبي بهره‌مند است و با ظاهري مدرن به مشتريان خود در بيش از 190 كشور دنيا خدمات ارائه مي‌كند.

البته براي مدتي اليمپ تريد به مشتريان ايراني خدمات ارائه نمي‌كند كه به زودي اين محدوديت برداشته مي‌ش
برچسب: پلتفرم معاملات اندرويد اليمپ تريد، استراتژي باينري رولت آپشن اليمپ، افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد، مزاياي معامله با اليمپ تريد، پشتيباني بروكر اليمپ تريد، معاملات باينري فارسي چيست،
ادامه مطلب

امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۶:۳۵ توسط:روزبه افشاري موضوع:

🔥بهترين سايت هاي صرافي ارز ديجيتال براي ايرانيان💰

با افزايش روزافزون محبوبيت ارزهاي ديجيتال يا در واقع رمزارزها كه با نام كريپتوكارنسي نيز شناخته مي‌شوند،‌ شركت هاي مختلفي وارد دنياي ارزهاي ديجيتال شده‌اند. از اين رو شاهد گسترش فعاليت در اين زمينه و شكل گيري صرافي هاي ارز ديجيتال مختلفي بوده‌ايم كه هر كدام خدمات مختلف و متفاوتي براي مشتريان ايراني فراهم مي‌كنند.

بنابراين شما به عنوان فردي كه به معامله يا خريد و فروش ارزهاي ديجيتال علاقه‌ مند هستيد، بايد شناخت كافي را با اين سايت هاي صرافي ارز ديجيتال داشته باشيد تا بتوانيد گزينه مناسب را براي خود و نيازهاي خود انتخاب كنيد.

در اين مطلب سعي كرده‌ايم به تمام سايت هاي صرافي مهم ارز ديجيتالي براي ايرانيان اشاره كنيم و آن را معرفي كرده و بررسي كنيم. شما با مطالعه اين مطلب به راحتي مي‌توانيد صرافي ارز ديجيتال مناسب خود را پيدا كرده و نيازهاي خود را برطرف كنيد. البته قبل از هر چيز بهتر است با دنياي ارزهاي ديجيتال آشنا شويد.



براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

كريپتوكارنسي يا رمزارز چيست؟

يك كريتوكارنسي يا رمزارز در واقع يك ارز ديجيتالي است كه نوعي جايگزين از پرداخت آنلاين محسوب مي‌شود و با استفاده از الگوريتم‌ هاي رمزگذاري ساخته شده است.

استفاده از تكنولوژي هاي رمزگذاري شده به اين معنا است كه رمزارزها هم به عنوان يك ارز و هم به عنوان يك سيستم حسابداري مجازي عمل مي‌كنند. براي استفاده از رمزارزها، شما بايد يك كيف پول كريپتوكارنسي داشته باشيد.

اين كيف پول‌ ها مي‌توانند نرم‌افزار هايي باشند كه در واقع يك سرويس مبتني بر تكنولوژي ابري هستند يا اينكه به صورت محلي بر روي كامپيوتر يا دستگاه موبايل شما ذخيره شوند.

اين كيف پول ها ابزاري هستند كه شما كليدهاي رمزگذاري شده خود را كه هويت‌تان را تاييد مي‌كنند و به كريپتوكارنسي شما متصل مي‌شوند، در آن ذخيره مي‌كنيد.

بايد توجه داشته باشيد كه كريپتوكارنسي ها هنوز نسبتا جديد هستند و بازار اين رمزارزها بسيار پرنوسان است. از آنجايي كه كريپتوكارنسي ها نيازي به بانك يا ديگر سازمان ها ندارند تا بر آنها نظارت كنند، مي‌توان گفت تا حد زيادي نيازمند اين هستند كه خود شما امنيت آنها را تامين كنيد و رمزارزهاي خود را با توجه به راهنما ها، به صورت امني ذخيره نماييد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

البته با توجه به نوسان بالاي رمز ارزها يا كريپتوكارنسي ها، معامله آنها براي معامله‌ گران فرصت‌ هاي سودآوري بسياري فراهم مي‌كند.

با اين حال، نوسان بالا به اين معناي ريسك بيشتر نيز است بنابراين قابل درك است كه برخي معامله‌ گران از خريد و فروش رمز ارزها سر باز بزنند چون چنين سرمايه‌ گذاري مي‌تواند بي‌ثبات باشد.

تفاوت و مقايسه صرافي با بروكر ارز ديجيتال

با توجه به گسترش خدمات بروكرها و همينطور صرافي ها، مرز بين بروكرها و صرافي ها كمتر از هميشه شده است اما هنوز هم مي‌توان با توجه به نحوه كاركرد صرافي ها و بروكرها، تفاوت هاي آنها را تشخيص داد.

صرافي هاي ارز ديجيتال با ارائه خدمات مبادله ارزها، از انجام تراكنش ها و خريد و فروش كارمزد دريافت مي‌كنند در حالي كه بروكرها در حيطه‌اي گسترده‌ تر به عنوان واسطه‌اي بين معامله گران و سرمايه گذاران عمل كرده و با انجام معاملات، كميسيون دريافت كرده يا از اسپرد در قيمت ارزها سودآوري مي‌كنند.

براي معامله گران ايراني معمولا هر دو صرافي و بروكر مهم هستند و شما بايد با بررسي جنبه ‌هاي مختلف هر كدام، بهترين گزينه را انتخاب كنيد. بروكر هاي معتبر معمولا داراي قابليت واريز و برداشت ريالي نيستند. از اين رو صرافي ها اهميت بالايي براي ايرانيان دارند چون به راحتي مي‌توانند ريال شما را به ارزها و رمزارزهاي مختلف تبديل كنند تا شما بتوانيد در بروكر معاملاتي خود به معامله بپردازيد.

صرافي رمزارز ايراني يا صرافي كريپتو خارجي؟

انتخاب كردن مناسب‌ ترين صرافي كريپتوكارنسي براي ساكنان ايران يكي از چالش هاي بزرگ محسوب مي‌شود زيرا از چند جنبه مختلف بايد صرافي ها را بررسي كرده و تصميم خود را بگيرند.

صرافي هاي خارجي معمولا با اينكه معتبر‌تر هستند اما ممكن است براي ساكنان ايران دردسر شوند زيرا به دلايلي مانند تحريم و ديگر شرايط، ممكن است پس از مدتي مبالغ شما مسدود شده يا اينكه امكان ادامه فعاليت در آن صرافي نداشته باشيد.

از طرف ديگر صرافي ايراني ممكن است به اندازه صرافي هاي خارجي داراي امكانات و امنيت بالايي نباشند اما مي‌توانيد مطمئن باشيد كه ديگر تحريم شما و سرمايه شما را تهديد نمي‌كند.

با اين حال شما در هنگام انتخاب خود حتما بايد صرافي هاي ايراني و همينطور خارجي را در نظر بگيريد و از هيچكدام غافل نشويد. ممكن است با توجه به شرايط شما يك صرافي خارجي يا يك صرافي ايراني برايتان مناسب باشد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

معيارهاي انتخاب بهترين صرافي ارز ديجيتال

چندين معيار مهم وجود دارد كه در هنگام انتخاب بهترين صرافي براي نيازهاي خودتان بايد به آنها توجه ويژه‌اي بكنيد. در واقع در صورت امكان صرافي ارز ديجيتالي را انتخاب كنيد كه همه اين معيارها را با هم داشته باشد و بتواند بهترين تجربه معاملاتي را به شما ارائه كند.

براي ساكنان ايران مهمترين معيار اين است كه صرافي از ساكنان ايران پشتيباني كند و ايرانيان را تحريم نكرده باشد. بنابراين بهتر است از همان ابتدا يا به سراغ صرافي ايراني برويد يا اينكه يك صرافي خارجي را انتخاب كنيد كه با ساكنان ايران مشكلي نداشته باشد و احراز هويت آن اجباري نباشد.

معيار بعدي تعداد رمزارزهايي است كه آن صرافي براي خريد و فروش فراهم مي‌كند. برخي صرافي ها تنها بر روي مهمترين رمزارزها تمركز دارند و تعداد رمزارزهاي آنها به بالاتر از 20 رمزارز نمي‌رسد. اين نوع صرافي ها براي مواقعي كه مي‌خواهيد پرتفوي خود را تنوع بخشي كنيد يا زماني كه به طور ناگهاني يك رمزارز به محبوبيت بالايي مي‌رسد مناسب نيستند و نمي‌توانند نيازهاي شما را برطرف كنند.

بنابراين يك صرافي را انتخاب كنيد كه داراي طيف وسيعي از رمزارزها باشد يا حداقل پيشرفت از خود نشان دهد و به شما اطمينان بدهد كه به طور مداوم رمزارزهاي جديد و بيشتري به ليست موارد پشتيباني شده خود خواهد افزود.

كارمزد صرافي هاي ارز ديجيتال كريپتوكارنسي

معيار ديگري كه بايد توجه ويژه‌اي به آن داشته باشيد كارمزدها و كميسيوني است كه صرافي هاي ارز ديجيتالي براي واريز، برداشت و خريد و فروش از كاربران دريافت مي‌كنند. اين كارمزدها در هنگام معاملات زياد و فعاليت بيشتر جمع مي‌شوند و ناگهان به مبالغ بالايي مي‌رسند كه ممكن است شما را غافل گير كنند.

پس توجه داشته باشيد از همان ابتدا به سراغ صرافي برويد كه كارمزد كمي براي خدمات خود دريافت مي‌كند. مخصوصا كارمزد برداشت در بسياري از صرافي ‌ها مبلغ بالايي است تا شما را مجبور كند سرمايه خود را در آن صرافي ذخيره كنيد.

همينطور از پيشنهادهاي ويژه‌اي كه صرافي ها براي كاهش كارمزد ارائه مي‌كنند،‌ غافل نشويد. برخي صرافي ها در صورتي كه شما بيش از يك حد نصاب حجم معاملاتي داشته باشيد كارمزد معاملات شما به اندازه قابل توجهي كاهش مي‌دهند. برخي ديگر نيز در صورت طي كردن مراحل احراز هويت كارمزد كمتري از شما مي‌خواهند.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

امنيت صرافي هاي ارز ديجيتال كريپتوكارنسي

امنيت و حفاظت از سرمايه و اطلاعات شما بايد يكي از اولويت هاي صرافي ارز ديجيتالي باشد كه شما انتخاب مي‌كنيد. چيزي كه بايد از همان ابتدا بدانيد اين است كه هيچ صرافي در مقابل هك شدن و كلاهبرداري به صورت 100 درصد حفاظت شده نيست.

با اين حال برخي از صرافي ها تمركز بالايي روي امنيت دارند و همينطور با توجه به مجوزهاي مختلفي كه دريافت كرده‌اند و استفاده از تكنولوژي هاي رمزگذاري پيشرفته، مي‌توانند بيش از بقيه امنيت سرمايه و اطلاعات شما را تامين كنند.

شما نيز مي‌توانيد اقداماتي انجام دهيد كه باعث شود احتمال از دست رفتن سرمايه كمتر شود. يكي از اين اقدامات اين است كه ترجيحا مبالغ رمزارز خود را داخل صرافي ذخيره نكنيد و پس از انجام خريد و فروش و معامله، مبالغ خود را به كيف پول امن خود منتقل كرده و در آنجا ذخيره كنيد. با اين كار امنيت سرمايه خود را تا اندازه زيادي تامين مي‌كنيد.

همينطور در هنگام كار كردن با صرافي هاي خارجي بهتر است نهايت احتياط را داشته باشيد و گزينه‌اي را انتخاب كنيد كه كمتر احتمال دارد معامله گران ساكن ايران را تحريم كند و دسترسي آنها را مسدود سازد.

در جدول زير به برخي از صرافي هاي ارز ديجيتال خارجي و همينطور ايراني كه داراي امكانات مناسب و مشتريان زيادي هستند و در بازار كريپتوكارنسي توانسته‌اند توجه بسياري را به خود جلب كنند را آورده‌ايم. در مورد هر كدام از اين صرافي ها بهتر است به صورت دقيق تحقيق كرده و سپس انتخاب خود را انجام دهيد:

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

💰صرافي ارز ديجيتال مناسب ساكنان ايران نقاط قوت نقاط ضعف
🏆تاپ چنج

TopChange

بله امنيت و سرعت بالاي تراكنش ها _
✔گرين چنج

Green Change

بله معتبر و سياست هاي سبز _
💰باينسنس

Binance

خير معتبر، رمزارزهاي متنوع و امن عدم پشتيباني از ايرانيان
🔥كوينكس

CoinEx

بله معتبر، كارمزد پايين و تنوع بالاي رمزارزها _
✨نوبيتكس

Nobitex

بله سرعت بالا و معتبر تنوع پايين رمزارزها
💵بيت 24

Bit 24

بله كارمزدهاي كم و تنوع بالا عدم برخورداري از امكانات كيف پول
💥كوكوين

Kukoin

بله تنوع بالا، كارمزدهاي كم و امن _
💱اكسير

EXIR

بله سرعت بالا و داراي مجوز كارمزدهاي بالا
📈اكس كوينو

Excoino

بله امكانات و سرعت بالا عدم پشتيباني مناسب
💲باي بيت

BY BIT

خير معتبر، سريع و امن عدم پشتيباني از ايرانيان
💶والكس

Wallex

بله تراكنش سريع و داراي مجوز كارمزدهاي بالا
📊كوين بيس

Coinbase

خير امنيت بالا و خدمات عالي عدم پشتيباني از ايرانيان

صرافي ارز ديجيتال تاپ چنج TopChange

اگر در بازار معاملاتي ايران فعاليت كرده باشيد، به احتمال زياد نام تاپ چنج TopChange را شنيده‌ايد. تاپ چنج در واقع يكي از پرطرفدارترين و معتبرترين صرافي هاي اينترنتي مخصوصا در ايران محسوب مي‌شود.

با استفاده از امكانات صرافي تاپ چنج TopChange به راحتي مي‌توان انواع ارزهاي مختلف را به يكديگر تبديل كرد و از همه مهمتر به راحتي ريال خود را به ارزهاي ديگر يا برعكس تبديل كنيد.

تعداد قابل توجهي از بروكرهاي معاملاتي معتبر در زمينه فاركس و باينري آپشن صرافي تاپ چنج را به عنوان يكي از راه هاي اصلي واريز و برداشت به بروكر معرفي كرده‌اند. تاپ چنج مخصوصا براي معامله گران و سرمايه گذاران ايراني يكي از بهترين گزينه‌ هاي واريز و برداشت محسوب مي‌شود.

سايت رسمي صرافي تاپ چنج با آدرس زير در دسترس مشتريان و معامله گران است. شما مي‌توانيد بدون نياز به فيلترشكن به سايت بدون فيلتر تاپ چنج وارد شويد و عمليات هاي معاملاتي خود را انجام دهيد.

www.topchange.net

از آنجايي كه بسياري از مشتريان اين صرافي ايراني هستند، تاپ چنج خدمات و سايت خود را به طور كامل به زبان فارسي ارائه مي‌كند تا معامله گران و سرمايه گذاران ايراني مشكلي در استفاده از خدمات نداشته باشند. زبان ديگري كه در وب سايت تاپ چنج ارائه مي‌شود انگليسي است.

سايت رسمي صرافي تاپ چنج از يك طراحي ساده و كاربرپسند بهره‌مند است و شما مي‌توانيد به راحتي با يك ثبت نام ساده از خدمات اين صرافي استفاده كنيد.

عمده اين خدمات شامل ارزهاي الكترونيك از جمله وبماني، پرفكت ماني، كي وي، ياندكس ماني، يوني استريم و وسترس يونيون و همينطور ووچرها از جمله ووچر وب ماني و ووچر پرفكت ماني مي‌شود.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

آيا صرافي تاپ چنج معتبر است؟

تاپ چنج كه با نام TC Pay نيز شناخته مي‌شود، در نظر معامله گران و سرمايه گذاران ايراني معتبر است و با اينكه در سطح بين‌المللي چندان شناخته شده نيست اما به دليل ارائه خدمات ريالي، معامله گران و سرمايه گذاران بسياري از آن در ايران استفاده مي‌كنند و نظر مثبتي به آن دارند.

تاپ چنج TopChange در سال 2007 ميلادي با دفتر مركزي در منطقه قبرس تاسيس شد و از آن زمان توانسته پيشرفت قابل توجهي در خدمات خود نشان دهد.

اگر با ديگر صرافي هاي اينترنتي كه خدمات ريالي ارائه مي‌كنند مقايسه كنيم، بدون شك تاپ چنج مشهورترين و پرطرفدارترين گزينه در بازار ايران است و افرادي كه در بازارهاي معاملاتي از جمله فاركس و باينري آپشن فعاليت مي‌كنند، معمولا انتخاب اول آنها تاپ چنج است.

امكانات تاپ چنج فارسي TopChange

به طور كلي با توجه به اينكه اكثر مشتريان اين صرافي ايراني هستند، تاپ چنج تمركز خود را به روي ارائه خدمات كامل به زبان فارسي قرار داده است و شما مي‌توانيد تمام صفحات و راهنمايي‌ ها از جمله ثبت نام تاپ چنج را به زبان فارسي در اين صرافي انجام دهيد.

علاوه بر اين پشتيباني مشتريان تاپ چنج نيز به زبان فارسي در روزهاي يكشنبه تا جمعه از ساعت 9 تا 24 و در روز شنبه از ساعت 9 تا 18 به وقت تهران، به مشتريان خدمات ارائه مي‌كنند و شما مي‌توانيد هر سوال يا مشكل خود را به زبان فارسي با آنها مطرح كرده و پاسخ دريافت نماييد.

همينطور وب سايت رسمي صرافي تاپ چنج داراي يك بخش پرسش هاي متداول است كه شما مي‌توانيد بسياري از سوال هايي كه ممكن است برايتان پيش بيايد را در آن پيدا كنيد و بدون نياز به برقراري ارتباط با پشتيباني مشتريان، مشكل خود را حل كنيد.

صرافي تاپ چنج يك اپليكيشن براي خدمات خود ارائه كرده است كه به راحتي مي‌توانيد آن را دانلود كرده و به جاي استفاده از اين صرافي از طريق مرورگر، به روشي ساده‌تر از خدمات آن استفاده كنيد.

امكان دانلود اين اپليكيشن به صورت مستقيم از سايت تاپ چنج وجود دارد. توجه داشته باشيد كه اين اپليكيشن در حال حاضر تنها بر روي سيستم عامل اندرويد در دسترس است و براي آي او اس iOS در دسترس نيست.

ثبت نام و احراز هويت تاپ چنج TopChange

ثبت نام در تاپ چنج بسيار ساده است و كافي است پس از ورود به سايت روي گزينه ثبت نام كليك كنيد و سپس ايميل خود را وارد كرده و تيك مقررات اين صرافي را بزنيد.

پس از آن با دريافت كدي كه به ايميل شما ارسال شده است، به صفحه بعدي منتقل مي‌شويد تا اطلاعات هويتي خود را وارد كنيد و مرحله ثبت نام را به پايان برسانيد. پس از اين مرحله شما به راحتي مي‌توانيد وارد حساب كاربري خود در تاپ چنج شويد.

براي استفاده از امكانات صرافي تاپ چنج مرحله بعدي احراز هويت و تاييد اطلاعات است. براي اين كار وارد پروفايل خود شويد و موبايل و كشور محل سكونت خود را انتخاب كنيد. كد پيامك شده را وارد كرده و به بخش بعدي منتقل شويد.

در اين مرحله پس از ورود اطلاعات شخصي بايد يكي از مدارك كارت ملي، گواهينامه يا پاسپورت را براي آپلود انتخاب كنيد و تصوير آن را ارسال نماييد. پس از بررسي و تاييد اين مدارك، شما بايد با مدارك هويتي خودتان يك عكس انداخته و آن را طبق اصول توضيح داده شده در سايت تاپ چنج ارسال كنيد. پس از تاييد اين مرحله شما مي‌توانيد بدون مشكل از امكانات تاپ چنج استفاده كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

مزاياي صرافي تاپ چنج TopChange

صرافي تاپ چنج امكانات مناسب با قابليت‌ هاي جذابي براي مشتريان خود فراهم مي‌كند كه همين باعث شده است بين ايرانيان بتواند به محبوبيت بالايي دست پيدا كند. برخي از اين مزايا شامل موارد زير مي‌شود:

  • امنيت سرمايه و اطلاعات
  • سرعت بالاي تراكنش ها
  • نقدينگي بالاي تاپ چنج
  • پشتيباني مشتريان از راه هاي مختلف
  • جوايز ويژه تاپ چنج

صرافي ارز ديجيتال گرين چنج GreenChange

گرين چنج در واقع بخشي از صرافي تاپ چنج محسوب مي‌شود. بنابراين اگر در وب سايت تاپ چنج ثبت نام كرده باشيد، ديگر نيازي به ثبت نام و احراز هويت دوباره در گرين چنج نداريد. تاپ چنج براي جداسازي خدمات ارزي و كريپتوكارنسي خود گرين چنج را به وجود آورده است.

از اين رو شما مي‌توانيد براي خريد و فروش و مبادله رمزارزهاي مختلف از گرين چنج بهره بگيريد. همانطور كه از نام آن مشخص است،‌ گرين چنج بر اساس سياست هاي سبز و مبتني بر حفاظت از محيط زيست عمل مي‌كند.

براي شروع به كار در پلتفرم گرين چنج (Green Change)، كافي است چند گام ساده را برداريد. اين گام ‌ها شامل ثبت نام، احراز هويت و صندوق ‌هاي واريز مي‌شود.

شركت گرين چنج بر اساس ارزش ‌ها و سياست ‌هاي خود، به دنبال خلق آينده‌اي است كه مي‌خواهيم تجربه كنيم. تصميم‌ هايي كه گرين چنج مي‌گيرد نيز ناشي از اين ارزش‌ها و سياست‌ هاي سبز است و اين تصميم‌ ها هميشه هدف خاصي را دنبال مي‌كنند كه در زير به آنها مي‌پردازيم.

1 – رشد كسب و كار و خدمات خود: گرين چنج به دنبال رشد تدريجي و گام به گام در ارائه خدمات و كسب و كار خود است.

2 – ذهنيت مبتني بر نتيجه‌ گيري: Green Change به شدت بر روي به دست آوردن بهترين نتيجه براي ارائه خدمات خود متمركز است.

3 – ارائه خدمات سازگار با محيط زيست: خدمات مالي سبز

4 – آساني در هنگام استفاده: يادگيري راحت عمليات‌ ها، طراحي شده با اصول تحمل خطا و وب‌سايت موثر و درگيركننده.

5 – پرورش رابطه‌ مشتريان: مهمترين دارايي گرين چنج، كسب و كار مشتريان است. اين شركت نهايت سعي خود را مي‌كند تا به نياز مشتريان توجه كند و انتظارات آنها را برآورده كند.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

انواع خدمات كريپتوكارنسي گرين چنج GreenChange

با دنبال كردن سياست‌ ها و ارزش‌ هايي كه اين شركت طبق آن عمل مي‌كند اين خدمات ارائه مي‌شود:

يك راه ساده و امن براي خريد، فروش و تبادل رمزارز ها يا كريپتوكارنسي‌ ها با هزينه‌اي واقعي.

  • واريز
  • برداشت
  • ارسال و دريافت
  • تبادل

گرين چنج اعتقاد دارد كه دنياي كريپتوكارنسي‌ ها بهتر است با مصرف انرژي پاك تلفيق پيدا كند. انتقال پول هزينه دارد صرف نظر از اينكه اين پول اسكناس باشد، اعتبار باشد يا كريپتو باشد.

هزينه صرفا به هزينه‌ي تراكنش محدود نمي‌شود بلكه انرژي را نيز شامل مي‌شود. هر تراكنشي كه انجام مي‌دهيد، انرژي مصرف مي‌كند و بدين ترتيب آلاينده‌ هايي را به محيط زيست وارد مي‌كند.

زماني كه به تعداد كل تراكنش‌ ها در طول يك سال براي هر نوع از ارز نگاهي بياندازيم، اين مصرف انرژي به ميزان قابل توجهي مي‌رسد. گرين چنج در واقع در مسيري قرار دارد تا انتخاب‌هايي انجام دهد كه تراكنش‌ هاي مشتريان خود بدون هزينه‌هاي بسيار زياد و ناپايدار انرژي انجام بگيرد.

مزاياي صرافي گرين چنج GreenChange

  • اعتبار بالاي گرين چنج
  • امنيت واريز و برداشت
  • تراكنش هاي پر سرعت
  • سياست هاي سبز و مبتني بر حفظ محيط‌ زيست

صرافي ارز ديجيتال بايننس Binance

صرافي بايننس Binance يكي از مشهورترين صرافي هاي ارز ديجيتال محسوب مي‌شود كه به صورت بين‌المللي فعاليت مي‌كند و به طور كلي مي‌توانيد گفت گسترده‌ ترين صرافي ارز ديجيتال در جهان محسوب مي‌شود. از اين رو اين صرافي داراي كريپتوكارنسي اختصاصي خود با نام Binance Coin و نماد BNB است كه حجم معاملاتي بالايي نيز دارد و جزو مهمترين رمزارزها محسوب مي‌شود.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

استفاده از صرافي بايننس متاسفانه براي كاربران ايراني داراي موانع جدي است و با توجه به تحريم ها و احراز هويتي كه كاربران بايد براي استفاده از صرافي بايننس انجام دهند، فعاليت كاربران ايراني در بايننس داراي ريسك فراواني است.

اما با توجه به امكانات بالاي اين صرافي و امنيت تبادلات و تنوعي كه ارائه مي‌كند، هنوز هم كاربران ايراني بسياري با استفاده از روش هاي مختلف در حال استفاده از اين صرافي هستند. با اين حال هميشه ريسك از دست دادن دسترسي و سرمايه اين افراد را تهديد مي‌كند و اگر ايراني بودن كاربر شناسايي شود، دسترسي او مسدود خواهد شد.

صرافي ارز ديجيتال كوينكس CoinEx

يكي ديگر از صرافي هاي مشهور و خارجي دنياي كريپتوكارنسي ها، كوينكس CoinEx است كه مخاطبان بسياري دارد و همينطور از امكانات فراواني بهره‌مند است. با اينكه اين صرافي به اندازه بايننس پرطرفدار نيست اما خبر خوب اين است كه كاربران ايراني نيز به راحتي مي‌توانند از اين صرافي ارز خارجي استفاده كنند و محدوديتي براي ايرانيان در كار نيست.

اين صرافي از كارمزدهاي كمي بهره مند است و امكانات مناسبي مانند رمزارزهاي متنوع را ارائه مي‌كند تا در هنگام انتخاب رمزارزها تقريبا به همه كريپتوهاي شناخته شده و حتي برخي كريپتوهاي جديد دسترسي داشته باشيد.

شما مي‌توانيد با استفاده از خدمات صرافي ايراني تاپ چنج و گرين چنج، ريال خود را به ديگر ارزها يا كريپتوكارنسي ها تبديل كنيد و سپس از آن در كوينكس بهره بگيريد.

البته در هنگام استفاده از صرافي هاي ارز ديجيتال خارجي هميشه اين ريسك وجود دارد كه آن صرافي به تحريم كاربران ايراني پرداخته و سرمايه شما را در معرض ريسك قرار دهد. بنابراين هميشه با احتياط فعاليت كنيد و آماده خارج كردن سرمايه خود از صرافي باشيد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari اينجا را كليك كنيد.

صرافي ارز ديجيتال نوبيتكس Nobitex

به راحتي مي‌توان گفت كه صرافي ارز ديجيتال نوبيتكس Nobitex شناخته شده ترين و همينطور محبوب‌ ترين صرافي ديجيتال ايراني است كه داراي مشتريان بسياري زيادي بوده و با توجه به ايراني بودن، امكانات مناسبي را نيز براي مشتريان فراهم مي‌كند.

نوبيتكس با اينكه تمام ارزهاي ديجيتال مشهور را پشتيباني نمي‌كند اما تقريبا مي‌توان گفت اكثر كريپتوهاي شناخته شده را در آن مي‌توان خريد و فروش كرد. البته بايد به محدود بودن ميزان واريز و برداشت در اين صرافي نيز اشاره كنيم. در سطوح متفاوت احراز هويت در اين صرافي، ميزان واريز و برداشت ممكن متفاوت است.

بنابراين براي داشتن يك تجربه بدون محدوديت بهتر است هر چه سريعتر احراز هويت را به طور كامل انجام دهيد. با اين حال احراز هويت نوبيتكس كمي زمان‌بر است و ممكن است چند روز طول بكشد تا سطح كاربري شما ارتقا پيدا كرده و بتوانيد به برداشت بپردازيد.

البته توجه داشته باشيد كه اگر حالت معامله‌گر يا تريدر را فعال كنيد، امكان انتقال سرمايه به صورت رمزارز به كيف پول هاي ديگر را نخواهيد داشت و تنها قادر خواهيد بود مبالغ خود را به صورت ريالي دريافت كنيد. نكته مثبت اين حالت نيز كارمزدهاي كمتر آن است.

صرافي ارز ديجيتال Bit24 بيت 24

صرافي بيت 24 نيز جزو صرافي هاي خوب ايراني است كه شما مي‌توانيد از امكانات آن براي تبادل و خريد و فروش رمزارزهاي مختلف استفاده است. اين صرافي تعداد بالايي از كوين ها را در اختيار شما قرار مي‌دهد و مي‌توانيد به راحتي به اكثر ارزهاي ديجيتال جذاب دسترسي داشته باشيد.

سرعت خريد و فروش در اين صرافي نسبت بالا است و با ارائه كارمزدهاي مناسب، بيت 24 به يكي از گزينه هاي جذاب تبديل شده است.

البته لازم به ذكر است كه برخلاف صرافي هايي مانند نوبيتكس اين صرافي داراي كيف پول اختصاصي نيست و نمي‌توانيد مبالغ خود را در آن به طور موقت ذخيره كنيد.

صرافي ارز ديجيتال كوكوين Kucoin

كوكوين Kucoin يك صرافي خارجي امن و معتبر است كه به كاربران خود اجازه مي‌دهد به راحتي به خريد و فروش و ذخيره رمزارزهايي مانند بيت‌ كوين، اتريوم، دوج و غيره بپردازند.

اين صرافي داراي مشتريان بسياري است و امكانات پيشرفته و مناسبي را براي مخاطبان خود فراهم مي‌كند. خريد و فروش در اين صرافي معتبر به سرعت و تقريبا آني انجام مي‌شود بنابراين مي‌توانيد اطمينان داشته باشيد كه در زمان نياز، كوكوين بدون معطلي نياز شما را برطرف مي‌كند.

نكته مثبت ديگر اين است كه استفاده از كوكوين براي كاربران ايراني نيز قابل انجام است و برخلاف بايننس اين صرافي مشتريان ايراني را تحريم نكرده است و شما مي‌توانيد از تمام امكانات آن از جمله اپليكيشن هاي كاربردي و پيشرفته آن بهره بگيريد و يك تجربه روان در مبادله رمزارزها داشته باشيد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari اينجا را كليك كنيد.

صرافي ارز ديجيتال كوين بيس Coinbase

كوين بيس Coinbase بدون شك يكي از برترين صرافي هاي ارز ديجيتال در دنيا محسوب مي‌شود كه خدمات درجه يكي به مشتريان خود ارائه مي‌كند و ميليون كاربر روزانه در حال استفاده از آن هستند.

اما متاسفانه كوين بيس از كاربران ايراني پشتيباني نمي‌كند و با توجه اينكه داراي احراز هويت اجباري است، با انجام اين كار و مشاهده مدارك هويتي ايراني، حساب شما مسدود شده و ديگر قادر به ادامه فعاليت در آن نخواهيد بود.

بنابراين با وجود امكانات ويژه و امنيت بالاي اين صرافي براي ساكنان ايران قابليت فعاليت در كوين بيس به صورت آسان در دسترس نيست و اگر نمي‌خواهيد ريسك كنيد بهتر است از صرافي ديگري بهره بگيريد.

اين صرافي بيش از 200 توكن مختلف را در اختيار مشتريان مي‌گذارد و با پشتيباني 24 ساعته به صورت آنلاين، تجربه راحت و آساني را براي معامله گران فراهم مي‌كند.

صرافي ارز ديجيتال اكسير EXIR

صرافي اكسير نيز يكي از صرافي هاي رمزارز ايراني است كه اخيرا كاربران بسياري را جذب خود كرده است و امكانات مناسبي را براي آنها فراهم مي‌كند.

يكي از جذابيت هاي اكسير اين است كه برخلاف برخي ديگر از صرافي هاي ايراني، رمزارزهاي پرطرفداري را ارائه مي‌كند كه ممكن است در ديگر صرافي ها ديده نشود. واريز و برداشت نيز در اين صرافي به صورت آني انجام مي‌شود و نيازي به صرف زمان قابل توجه براي معامله نيست.

البته توجه داشته باشيد كه كارمزد برداشت اين صرافي بالا است و بهتر است از راه هاي مختلف مانند استفاده از معرف و رسيدن به حد نصاب حجم معاملات ماهانه، كارمزد را كاهش دهيد. همينطور روند احراز هويت صرافي ارز ديجيتال اكسير طولاني است و ممكن است چند روز مجبور شويد چند روز را به صبر كردن براي دسترسي به اين صرافي بگذرانيد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari اينجا را كليك كنيد.

صرافي ارز ديجيتال اكس كوينو excoino

اگر دنبال يك صرافي ايراني هستيد كه تعداد رمزارزهاي بالايي را براي شما فراهم كند و ديگر به چند رمزارز محدود نباشيد، اكس كوينو excoino يكي از گزينه هاي مناسبي است كه مي‌تواند نيازهاي معاملاتي شما را برطرف كرده و تنوع بالايي را براي شما فراهم آورد.

صرافي اكس كوينو بيش از 60 رمزارز مختلف را ارائه مي‌كند و با امكانات مناسب مانند اپليكيشن اختصاصي و خريد و فروش آسان، مي‌توانيد تجربه قدرتمندي از معامله ارزهاي ديجيتال داشته باشيد.

با اين حال هيچ صرافي بي نقص نيست و اكس كوينو نيز با وجود نقاط قوت خود، داراي نقاط ضعفي مانند عدم وجود پشتيباني مناسب است. از اين رو نمي‌توانيد چندان به حفظ سرمايه خود در اين صرافي اطمينان كنيد و اطلاعات كافي در مورد نحوه انجام معاملات و امنيت و اعتبار صرافي وجود ندارد.

صرافي ارز ديجيتال باي بيت BYBIT

باي بيت (ByBit) يكي از صرافي هاي مشهور و معتبر خارجي است كه امكانات مختلف و متنوعي را براي مشتريان در دسترس قرار داده است.

اين صرافي با يك رابط كاربري ساده و امنيت عالي و همينطور پشتيباني مناسب و پر سرعت يك تجربه خيلي خوب از خريد و فروش كريپتو را براي شما فراهم مي‌كند.

با اين حال خبر بد اين است كه اين صرافي از كاربران ايراني پشتيباني نمي‌كند و شما بايد براي استفاده از خدمات اين صرافي آي پي خود را تغيير دهيد تا مشخص نشود كه از داخل ايران در حال معامله هستيد.

علاوه بر اين يكي از خصوصيت هاي ويژه باي بيت ارائه مشتقات مربوط به رمزارزها است كه باعث مي‌شود شما دسترسي گسترده‌اي به انواع سرمايه گذاري و خريد و فروش قراردادهاي فيوچرز داشته باشيد و تنها به خريد و فروش خود رمزارزها محدود نباشيد.

صرافي ارز ديجيتال والكس Wallex

صرافي ارز ديجيتال والكس جزو صرافي هاي معتبر و داراي مجوز ايراني است كه مشتريان نسبتا بالايي نيز دارد. اين صرافي با امنيت بالا سعي كرده است حفاظت اطلاعات و سرمايه مشتريان را در راس تمركز خود قرار دهد.

با اين حال رمزارزهاي زيادي در اين صرافي در دسترس نيست و تنها مهمترين رمزارزها را مي‌توان خريد و فروش كرد. همينطور كارمزد برداشت در اين صرافي بالا است و شما بهتر است قبل از هر چيزي از روش هاي مختلفي كه اين صرافي در اختيارتان گذاشته است، كارمزد معاملات را پايين بياوريد تا در هنگام تعداد بالاي معاملات، ضرر چنداني را متحمل نشويد. در اين صرافي مي‌توانيد هم از ريال و هم از تتر براي معامله بهره بگيريد.

صرافي ارز ديجيتال بينگ ايكس BingX

بينگ ايكس BingX در واقع يك صرافي ارز ديجيتالي بين‌المللي است كه در ابتدا با نام Bingbon به فعاليت مي‌پرداخت.

به جرات مي‌توان گفت بهترين قابليت اين صرافي اين است كه نيازي به احراز هويت نيست و شما مي‌توانيد به عنوان يك كاربر ايراني تا سقف 50 هزار دلار در اين صرافي خريد و فروش كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari اينجا را كليك كنيد.

علاوه بر ارائه رمزارزهاي مشهور براي خريد و فروش بينگ اكس يك جامعه از معامله‌ گران را دور هم جمع كرده است كه مي‌توانند از اطلاعات يكديگر و تجربيات هم استفاده كرده و با بينش بهتري به خريد و فروش بپردازند. همينطور امكان كپي معاملات نيز در صرافي ارز ديجيتال بينگ ايكس وجود دارد.

نكته مثبت ديگر اين است كه اين صرافي به زبان فارسي نيز پشتيباني انجام مي‌دهد و در حال حاضر فارسي زبانان بسياري مشغول استفاده از امكانات اين صرافي هستند كه مي‌توانيد با آنها ارتباط برقرار كنيد.

احراز هويت در صرافي هاي ارز ديجيتال

همه صرافي هاي ارز ديجيتال معتبر داراي مراحل احراز هويت هستند و برخي نيز در چند مرحله مختلف اين كار را انجام مي‌دهند. با اين حال برخي از اين صرافي ها اين احراز هويت ها را اجباري كرده‌اند و همه مشتريان بايد آن را انجام دهند تا بتوانند از خدمات صرافي استفاده كنند.

برخي ديگر نيز داراي احراز هويت اختياري هستند و با احراز هويت در اين صرافي ها محدوديت‌ هايي برداشته مي‌شود و شما مي‌توانيد با حجم بيشتري به معامله بپردازيد يا اينكه كارمزد كمتري براي خريد و فروش ارز يا واريز و برداشت بپردازيد.

نكته مهم اين است كه احراز هويت اجباري براي افزايش امنيت گزينه مناسبي است و با اين كار كمك بزرگي در راستاي مبارزه با پولشويي انجام مي‌دهيد. البته برخي صرافي هاي خارجي از آنجايي كه مشتريان ايراني را تحريم كرده‌اند، با انجام احراز هويت مي‌توانند افراد را شناسايي كرده و حساب آنها را مسدود كنند.

از اين رو احراز هويت اجباري يك شمشير دو لبه براي كاربران ايراني محسوب مي‌شود و شما بهتر است هر دو مورد را در ذهن داشته باشيد. صرافي هاي داخلي داراي امكانات و امنيت كمتري نسبت به صرافي هاي خارجي هستند. به همين دليل است كه بهتر است همه صرافي ها را به خوبي بررسي كرده و بهترين گزينه را براي خود انتخاب كنيد.




ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagramhttps://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparathttps://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: صرافي ارز ديجيتال، معيارهاي انتخاب بهترين صرافي، صرافي تاپ چنج، اعتبار سايت TopChange، ثبت نام در سايت صرافي، سايت GreenChange، صرافي ارز ديجيتال نوبيتكس، صرافي excoino،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۲:۲۶ توسط:روزبه افشاري موضوع:

✨آموزش كامل بروكر اليمپ تريد OlympTrade

بروكر اليمپ تريد (Olymp Trade) با هشت سال سابقه از سال 2014 يكي از بروكرهاي برتر آنلاين در دنيا به شمار مي‌آيد كه داراي مشتريان بسياري است.

به طور كلي بروكر معاملاتي پرطرفدار اليمپ تريد Olymp Trade يكي از بروكرهاي سودآوري است كه معامله گران حرفه اي بسياري از خدمات آن در حال استفاده هستند.

به عنوان يكي از بروكرهاي محبوب در بازار معاملاتي، اليمپ تريد يك رابط كاربري كاربرپسند را ارائه كرده، خدمات مشتريان قدرتمندي داشته و گزينه هاي مختلفي براي يادگيري معامله در بازار معاملاتي ارائه مي‌كند.

اين پلتفرمي است كه هم براي كاربران تازه وارد و هم معامله گران باتجربه مناسب است و سطح بالاي كاربران روزانه آن نيز تاييدي بر معتبر بودن آن است.

بروكر معتبر اليمپ تريد در گذشته به معامله گران و مشتريان ايراني اليمپ تريد خدمات ارائه مي‌كرد اما در چند سال اخير اين پشتيباني قطع شده بود. خبر خوب اين است كه بروكر اليمپ تريد دوباره در آينده نزديك ارائه خدمات به معامله گران ايراني را از سر خواهد گرفت و شما مي‌توانيد به راحتي از خدمات اليمپ تريد بهره بگيريد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

آموزش كامل بروكر اليمپ تريد OlympTrade معرفي بروكر اليمپ تريد بهترين روش معامله با بروكر اليمپ تريد صفر تا صد معامله در اليمپ تريد انواع حساب بروكر اليمپ تريد

جوايز و دستاوردهاي بروكر اليمپ تريد OlympTrade

اليمپ تريدر از سال 2014 تا به حال توانسته است به بيش از 60 ميليون حساب جديد از طرف كاربران دست پيدا كند.

همينطور پرداخت ميانگين ماهانه در اين پلتفرم 16 ميليون دلار بوده و به طور ماهانه 30 ميليون دلار تراكنش در آن انجام مي‌شود و گردش معاملاتي ماهانه نيز به مبلغ 211 ميليون دلار مي‌رسد.

علاوه بر اين بروكر معاملاتي اليمپ تريد به معامله گران بيش از 190 كشور در سرتاسر دنيا خدمات ارائه مي‌كند و رابط كاربري اين پلتفرم به 13 زبان دنيا در دسترس قرار گرفته است.

اگر بخواهيم به دستاوردهاي ديگر بروكر اليمپ تريد در زمينه جوايز بپردازيم، شاهد افتخارات بسياري هستيم كه در زير به برخي از آنها اشاره كرده‌ايم:

اعتبار بروكر اليمپ تريد OlympTrade | آيا اليمپ تريد معتبر است؟

از لحاظ اعتماد و امنيت بروكر اليمپ تريد،‌ توجه داشته باشيد كه اين بروكر عضوي از كميسيون مالي (FinaCom) است كه قابل اعتماد بودن اين بروكر و كيفيت بالاي خدمات آن را تاييد مي‌كند.

در واقع FinaCom يك كميسيون مالي بين‌المللي است كه براي حفاظت از منافع معامله گران ايجاد شده است. اين نهاد شفافيت، درستي و اطلاع رساني به معامله گران را در صدر اهداف خود قرار داده است.

بروكر معاملاتي اليمپ تريد (Olymp Trade) ار سال 2016 عضوي از بروكرهاي تاييد شده‌ي اين نهاد بوده است و تا حالا تخلفي در اين زمينه از اليمپ تريد مشاهده نشده است.

اگر احيانا هر مشكل يا كلاهبرداري در بروكر اليمپ تريد به وجود بيايد و معامله گران مبالغ خود را از دست بدهند، اين معامله گران امكان دريافت خسارت تا مبلغ 20 هزار يورو هستند. همينطور كيفيت اجراي معاملات در اين پلتفرم توسط نهاد مستقل Verify My Trade داراي مجوز است.

تمام قيمت هاي ارائه شده در پلتفرم معاملاتي اليمپ تريد توسط شركت هاي معتبر تاييد شده و تمام داده هاي در هر زماني قابل دسترسي است تا معامله گران بتوانند بهترين تجربه را در اجراي معاملات خود داشته باشند.

آدرس سايت اليمپ تريد OlympTrade | اليمپ تريد بدون فيلتر

آدرس وب سايت رسمي اليمپ تريد OlympTrade

سايت اليمپ تريد از امكانات مناسبي بهره‌مند است و با ظاهري مدرن به مشتريان خود در بيش از 190 كشور دنيا خدمات ارائه مي‌كند.

البته براي مدتي اليمپ تريد به مشتريان ايراني خدمات ارائه نمي‌كند كه به زودي اين محدوديت برداشته مي‌شود و مشتريان قادر خواهند بود به راحتي به اين وب سايت دسترسي پيدا كرده و از امكانات آن استفاده كنند.

وب سايت بروكر اليمپ تريد Olymp Trade از آخرين تكنولوژي ها در رمزنگاري استفاده مي‌كند تا اطمينان حاصل كند كه داده هاي معاملاتي شما امن باقي مي‌ماند. مشتريان مي‌توانند حساب هاي خود را با استفاده از كيف پول هاي الكترونيك شارژ كند كه در اين حالت نيازي نيست اطلاعات بانكي خود را در وبسايت وارد كنند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

 

آموزش كامل بروكر اليمپ تريد OlympTrade معرفي بروكر اليمپ تريد بهترين روش معامله با بروكر اليمپ تريد صفر تا صد معامله در اليمپ تريد انواع حساب بروكر اليمپ تريد

كلاهبرداري و مشكلات بروكر اليمپ تريد OlympTrade

اگر نگران كلاهبرداري بروكر اليمپ تريد OlympTrade يا اعلام ورشكستگي اليمپ تريد هستيد، با توجه به سابقه مناسب اين بروكر،‌ اگر اقدامات احتياطي را انجام دهيد و در چارچوب قوانين اين بروكر عمل كنيد، با مشكلي مواجه نخواهيد شد.

بروكر معتبر اليمپ تريد اقدامات مناسبي انجام داده است تا از كلاهبرداري و هك شدن حساب و اقدامات پيش بيني نشده در امان باشد. از جمله اين اقدامات مي‌توان به لايه هاي امنيتي مختلف و همينطور قابليت دريافت خسارت اشاره كرد.

با اين حال هيچ بروكري وجود ندارد كه بي‌نقص باشد و اليمپ تريد نيز داراي مشكلات محدودي است كه مي‌تواند در آينده آن را برطرف كند.

يكي از بزرگترين مشكلات بروكر اليمپ تريد اين بود كه مشتريان ساكن ايران نمي‌توانستند ثبت نام كرده و از امكانات آن استفاده كنند. خوشبختانه اين مشكل به زودي حل خواهد شد و پشتيباني از معامله گران و سرمايه گذاران ايراني در بروكر اليمپ تريد ارائه مي‌شود.

براي اطلاع از زمان و نحوه ارائه خدمات به مشتريان ايراني شما مي‌توانيد به راحتي با پشتيباني مشتريان اليمپ تريد كه به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته در دسترس است ارتباط برقرار كنيد يا اينكه از مشاوران ما كمك بگيريد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

 

پلتفرم معاملاتي بروكر Olymp Trade | اپليكيشن موبايل اليمپ تريد

بروكر اليمپ تريد با طراحي يك پلتفرم اختصاصي براي مشتريان خود، راحتي كاربران و سرعت در انجام معاملات را هدف قرار داده است.

اين پلتفرم به گونه‌اي طراحي شده است كه به راحتي مي‌توانند ابزار موردنياز خود را براي معامله پيدا كنيد.

اين پلتفرم اليمپ تريد به راحتي از طريق مرورگر وب، يك اپليكيشن اختصاصي دسكتاپ اليمپ تريد (در دسترس براي ويندوز و مك) و همينطور يك اپليكيشن براي گوشي هاي هوشمند و تبلت‌‌ها (در دسترس براي اندرويد و iOS) قابل دسترسي است.

وب سايت اين پلتفرم معاملاتي نه تنها ابزار لازم را براي معامله آسان فراهم مي‌كند بلكه اطلاعات و راهنمايي هاي لازم را براي موفق بودن شما در معاملاتتان به شما گوشزد مي‌كند.

چارت هاي اين پلتفرم معاملاتي قابليت شخصي‌ سازي از نظر نوع چارت و رنگ دارند. همينطور در انتهاي صفحه اين پلتفرم قابليت كمك گرفتن و چت با اليمپ تريد در دسترس است.

هر دو اپليكيشن مربوط به گوشي هاي هوشمند و تبلت ها در اندرويد و iOS داراي امتيازات بالايي از طرف كاربران هستند و از تمام قابليت هاي مهم نسخه وب بهره مند هستند. به همين دليل بيش از 44 ميليون نفر اين اپليكيشن‌ ها را دانلود كرده‌اند.

اسپرد بروكر اليمپ تريد Olymp Trade

اسپردهاي ارائه شده در بروكر اليمپ تريد Olymp Trade جزو بهترين اسپردها بين بروكر هاي معاملاتي مشهور است. اين اسپردها در بروكر اليمپ تريد از 1.1 پيپ براي حساب استاندارد شروع مي‌شود. اين اسپرد در مقايسه با حساب استاندارد ديگر بروكرها، كمتر است.

قيمت گذاري مربوط به نمادهاي سهام و كريپتوكارنسي ها بسته به نماد معاملاتي متفاوت است و شما مي‌تواند پس از ثبت نام و در هنگام ثبت معامله در پلتفرم معاملاتي اليمپ تريد، آن را به صورت زنده مشاهده كنيد.

براي دريافت بهترين اسپرد ممكن از بروكر اليمپ تريد پيشنهاد مي‌كنيم از حساب ECN اين بروكر بهره مند شويد كه كمترين را براي مشتريان در دسترس قرار مي‌دهد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

 

حساب دمو در بروكر اليمپ تريد Olymp Trade

تمام مشترياني كه از طريق وب سايت در بروكر اليمپ تريد ثبت نام مي‌كنند، به يك حساب معاملاتي دمو يا تمريني دسترسي خواهند داشت.

در واقع اين يك حساب تمريني است كه دنياي واقعي معاملات را شبيه‌ سازي مي‌كند و در آن مي‌توانيد بدون اينكه سرمايه خود را در معرض ريسك قرار دهيد، با پول مجازي به معامله بپردازيد و با بازارهاي معاملاتي آشنايي پيدا كنيد.

خبر خوب اين است كه استفاده از اين دموي شبيه ساز اليمپ تريد محدوديت زماني ندارد و تا هر زماني كه بخواهيد مي‌توانيد از آن استفاده كرده و استراتژي هاي مختلف خود را تست كنيد و مهارت هاي معاملاتي خود را بهبود ببخشيد.

در ابتداي معامله با حساب دمو شما 10000 واحد پول مجازي دريافت مي‌كنيد كه مي‌توانيد با آن به معامله بپردازيد. اگر پس از مدتي معامله كردن موجودي پول مجازي شما كمتر از 5000 دلار شود، به راحتي مي‌توانيد با دو كليك ساده و بدون پرداخت هيچ مبلغي، آن را به ميزان 10000 بازگردانيد.

تجربه معامله در حساب دمو تا جايي كه ممكن است به حساب واقعي و دنياي واقعي معاملات نزديك است و حتي در هنگام معامله در حساب واقعي نيز مي‌توانيد براي تست استراتژي هاي جديد خود از حساب دمو بهره بگيريد.

اما توجه داشته باشيد كه حساب دمو يكي از شاخصه‌ هاي اصلي بازارهاي معاملاتي يعني احساسات بازار اليمپ تريد را منعكس نمي‌كند و در واقع زماني كه با پول مجازي معامله مي‌كنيد آن فشار رواني بر روي شما قرار ندارد. بنابراين در هنگام معامله در حساب دمو بايد اين نكته را در ذهن داشته باشيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

 

آموزش كامل بروكر اليمپ تريد OlympTrade معرفي بروكر اليمپ تريد بهترين روش معامله با بروكر اليمپ تريد صفر تا صد معامله در اليمپ تريد انواع حساب بروكر اليمپ تريد

انواع حساب بروكر اليمپ تريد | حساب واقعي OlympTrade

براي هر دو حالت دمو و زنده (Live)، دو نوع حساب با نام هاي استاندارد و ECN وجود دارد. با بهره گيري از حساب ECN، شما مي‌توانيد با اسپرد صفر و يك كميسيون ثابت به معامله بپردازيد.

از طرف ديگر اگر به سراغ حساب استاندارد برويد، بايد اسپرد كه از 1.1 پيپ شروع مي‌شود را پرداخت كنيد اما ديگر نيازي به پرداخت كميسيون براي باز كردن معامله نداريد.

براي اينكه متوجه شويد هر كدام چطور عمل مي‌كنند و با جزئيات حساب هاي استاندارد و ECN آشنا شويد،‌ براي هر دو مورد حساب دمو باز كنيد و به معامله با آنها بپردازيد تا گزينه‌اي كه با شرايط شما مناسب تر است را انتخاب كنيد.

همينطور به ياد داشته باشيد كه گزينه معامله بدون سوآپ را نيز امتحان كنيد كه هزينه باز ماندن معامله تا روز بعد را حذف مي‌كند.

اهرم معاملات بروكر اليمپ تريد Olymp Trade

لوريج يا اهرم نيز در كنار اسپرد يكي از مهمترين مواردي است كه معامله گران را جذب يك پلتفرم معاملاتي مي‌كند. خبر خوب اين است كه بروكر اليمپ تريد لوريج يا اهرمي تا 1:400 يا 1 به 400 ارائه مي‌كند.

البته لوريج در هر نماد معاملاتي متفاوت است. مثلا براي جفت ارزهاي مشهور معمولا لوريج 1:30 ارائه مي‌شود و در برخي از جفت ارزهاي كمتر شناخته شده اين لوريج به 1:200 مي‌رسد.

به طور كلي بايد توجه داشته باشيد كه لوريج بالاتر با اينكه امكان سودآوري را افزايش مي‌دهد اما ريسك معامله را نيز بيشتر مي‌كند.

واريز و شارژ حساب اليمپ تريد OlympTrade

در ابتدا براي شما يك حساب دمو در دسترس قرار داده شده است كه مبالغ موجود در آن مجازي است. براي اينكه در يك حساب واقعي معامله كنيد، بايد در اين پلتفرم، بر روي گزينه Make a Deposit در بالاي صفحه سمت راست كليك كنيد.

پس از آن به صفحه جديدي منتقل مي شود كه در آن روش هاي مختلفي را نشان مي‌دهد كه به وسيله آنها مي‌توانيد به واريز كردن به حساب معاملاتي خود در اليمپ تريد بپردازيد.

علاوه بر روش هاي پرداخت معمول با كارت هاي اعتباري و نقدي Visa و Mastercard، اليمپ تريد از بسياري از برترين كيف پول هاي الكترونيك پشتيباني مي‌كند.

به طور كلي در بروكر اليمپ تريد Olymp Trade روش هاي زير براي واريز و برداشت در دسترس است:

  • كارت هاي اعتباري و نقدي Visa و Mastercard
  • نتلر Neteller
  • اسكريل Skrill
  • وب ماني WebMoney
  • Epayments
  • QIWI Wallet
  • Yandex
  • FasaPay
  • بيت كوين Bitcoin، اتريوم Ethereum و تتر Tether

 

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.



پس از انتخاب روش واريز موردنظر خود، صفحه‌اي ديگر براي انتخاب مبلغ واريزي خود ظاهر مي‌شود.

 

نكته جذاب در مورد واريز به حساب اليمپ تريد اين است كه اگر در بازه قبل از يك ساعت پس از ثبت نام اقدام به واريز كنيد، براي اولين واريز خود بونوس 100 درصدي دريافت خواهيد كرد.

بونوس 100 درصدي به اين معنا است كه به همان ميزاني كه واريز كرده‌ايد، مبلغ بونوس نيز دريافت مي‌كنيد. براي مثال اگر 100 دلار واريز كنيد، با استفاده از بونوس 100 درصدي، 200 دلار موجودي براي معامله كردن در حساب معاملاتي اليمپ تريد خواهيد داشت. پس از اينكه مبلغ را تعيين كرديد، بر روي گزينه Deposit كليك كنيد.

در اين مرحله به صفحه پرداخت مرتبط با روشي كه براي واريز انتخاب كرده‌ايد منتقل مي‌شويد و بايد اطلاعات بانكي يا كيف پول الكترونيك خود را وارد كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

برداشت از حساب بروكر اليمپ تريد Olymp Trade

برداشت مبالغ نسبت به واريز تا حدودي آسان تر است و اگر مراحل ساده‌اي كه بروكر اليمپ تريد براي شما تعيين كرده است را دنبال كنيد، به راحتي قادر به برداشت پول خود خواهيد بود.

در سالهاي اخير بهبودهاي بسياري در زمينه واريز و برداشت و همينطور سرعت اين تراكنش ها در بروكر اليمپ تريد رخ داده است.

مواردي كه در زمينه برداشت مبالغ خود از حساب اليمپ تريد Olymp Trade بايد از آن اطلاع داشته باشيد، به شرح زير است:

  • هيچ هزينه و كميسيوني براي برداشت از طرف بروكر اليمپ تريد از مشتري دريافت نمي‌شود. از اين رو برداشت در بروكر اليمپ تريد به طور كامل رايگان است.
  • هيچ محدوديتي براي حداكثر مبلغي كه مي‌توانيد از حساب بروكر اليمپ تريد برداشت كنيد وجود ندارد و حداقل مبلغ نيز 10 دلار است كه براي افرادي كه سرمايه كمي دارند يا فعلا ميخواهند با ريسك كم وارد بازار شوند، بسيار مناسب است.
  • تنها يك روز كاري زمان مي‌برد تا مبلغ خود را برداشت كنيد. بيش از 90 درصد از برداشت هاي مربوط به حساب هاي بروكر اليمپ تريد در همين بازه انجام مي‌شوند.
  • اگر سطح معامله گر حرفه‌اي داشته باشيد، زمان برداشت 100 درصد يك روز كاري خواهد بود.

بروكر اليمپ تريد سعي كرده است نحوه برداشت از حساب هاي اين بروكر به ساده ترين نحو ممكن باشد.

در بروكر اليمپ تريدر برداشت كردن تنها يك كليك با شما فاصله دارد و با كليك كردن بر روي گزينه Withdrawal در اتاق معاملات خود مي‌توانيد اين روند را شروع كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

با كليك كردن بر روي اين گزينه به صفحه برداشت منتقل مي‌شويد. در اين صفحه شما بايد با توجه به موجودي در دسترس و موجودي كل كه به نمايش درمي‌آيد، مقدار برداشتي خود را انتخاب كنيد.

پس از تاييد كردن مقداري كه براي برداشت در نظر داريد، فرايند انتقال مبلغ شروع مي‌شود. مبلغ مستقيما به كيف پول الكترونيكي، كارت بانكي يا حساب بانكي كه توسط مشتري استفاده مي‌شود،‌ منتقل خواهد شد.

همانطور كه گفتيم يك روز زمان براي پردازش درخواست برداشت شما زمان نياز است اما برخي مواقع اين زمان بيشتر مي‌شود. براي سرعت بخشيدن به اين روند، اقدامات زير را توصيه مي‌كنيم:

  • بهترين راه سرعت بخشيدن به برداشت، ارتقاي وضعيت خود به معامله گر حرفه‌اي يا Expert است. معامله گران داراي اين سطح مزاياي زيادي را برخوردار هستند از جمله مشاوره با تحليلگران در مورد مديريت ريسك، معامله بدون ريسك، استراتژي هاي معاملاتي، برداشت سريعتر و غيره.
  • كيف پول هاي الكترونيكي مانند نتلر و اسكريل سريعتر از راه هاي برداشت ديگر مانند انتقال بانكي هستند و مي‌توانيد با اين روش ها سريعتر به مبلغ خود دست پيدا كنيد.
  • استفاده از گوگل يا خدمات ديگر براي احراز هويت در بالاترين سطح مي‌تواند به شما در سرعت بخشيدن به روند برداشت و عدم نياز به احراز هويت اضافي، كمك فراواني كند.
  • براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

رمزارزها در بروكر اليمپ تريد | كريپتو OlympTrade

براي افرادي كه دنبال معامله كريپتوكارنسي يا رمزارزها در قالب معاملات باينري آپشن هستند،‌ بروكر اليمپ تريد اين امكان را فراهم مي‌كند كه به معامله چندين رمزارز مشهور و پرطرفدار بپردازيد.

اين رمزارزها شامل موارد زير مي‌شوند:

  • بيت كوين (Bitcoin)
  • اتريوم (Ethereum)
  • لايت كوين (Litecoin)
  • ريپل (Ripple)
  • دش (Dash)

مسابقات بروكر اليمپ تريد | روش هاي سودآوري Olymp Trade

بروكر اليمپ تريد Olymp Trade علاوه بر ارائه خدمات معاملاتي در بازارهاي معاملاتي مختلف، مسابقات مختلفي را نيز برگزار مي‌كند تا مشتريان راهي ديگر براي درآمدزايي داشته باشند و هيجان حضور در بازارهاي معاملاتي بيشتر شود.

بروكر اليمپ تريدر يك بودجه كلي بالغ بر 100 هزار دلار به مسابقات معاملاتي اختصاص داده است. هر معامله گري كه در جدول رتبه‌بندي بتواند جايگاه يك تا 100 را به خود اختصاص دهد، سهمي از 100 هزار دلار خواهد داشت.

نفر اول 40 هزار دلار دريافت مي‌كند. نفر دوم و سوم مسابقات به ترتيب 16 هزار دلار و 10 هزار دلار دريافت مي‌كنند.

شركت كردن در مسابقات بروكر اليمپ تريد شامل تكميل كردن وظايف روزانه و معامله كردن بر روي يك حساب زنده يا واقعي مي‌شود. امتياز شركت كننده در مسابقه به تعداد معاملات سودآوري كه شركت كننده انجام مي‌دهد بستگي دارد.

با جمع آوري امتيازات مي‌توانيد به سطوح بالاتر در مسابقه صعود كنيد و به جوايز بيشتري دست پيدا كنيد.

وظايفي كه بايد انجام دهيد انواع مختلفي دارند و هر 2 تا 3 روز يك بار به روز رساني مي‌شوند. براي معامله گران با تجربه تر وظايف بيشتري در دسترس است تا بتوانند امتيازهاي بيشتري به دست آورند.

 

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

 

قوانين مسابقات بروكر اليمپ تريد Olymp Trade

تمام معامله گران ثبت نام شده در بروكر اليمپ تريد مي‌توانند در مسابقات بروكر اليمپ تريد شركت كنند و تراكنش هاي واقعي به منظور جمع آوري امتياز بيشتر بپردازند.

وظايف داراي امتياز مسابقات،‌ تا پايان روز مسابقات در دسترس خواهند بود. پس از پايان زمان مسابقه امتيازات جمع آوري شده و برندگان اعلام خواهند شد. شركت كنندگان لازم نيست از همان روز شروع مسابقه به آن ملحق شوند و تا پايان دوره مسابقه امكان شركت كردن در آن وجود دارد.

برخي وظايف روزانه و مسابقات به بازار فاركس اختصاص دارند. بنابراين اگر فاركس در كشور شما در دسترس نباشد، شما قادر به تكميل كردن آن وظايف و دريافت امتيازات مربوط به آن نخواهيد بود.

حداقل و حداكثري براي تعداد معاملاتي كه بايد انجام دهيد وجود ندارد. اما در نظر داشته باشيد كه هر چقدر معاملات بيشتري انجام دهيد، شانس برنده شدن شما بيشتر خواهد بود.

مسابقات بروكر اليمپ تريد از طريق تمام پلتفرم هاي موجود در دسترس است و تمام شركت كنندگان از طريق اپليكيشن دسكتاپ، مرورگر وب و اپليكيشن موبايل اليمپ تريد، قادر به شركت در مسابقه هستند.

آموزش كامل بروكر اليمپ تريد OlympTrade معرفي بروكر اليمپ تريد بهترين روش معامله با بروكر اليمپ تريد صفر تا صد معامله در اليمپ تريد انواع حساب بروكر اليمپ تريد

خدمات مشتريان اليمپ تريد | پشتيباني 24 ساعته Olymp Trade

خدمات مشتريان اين بروكر روزانه بيش از 7000 مشكل را براي مشتريان برطرف كرده و مدت زمان ميانگين انتظار براي پاسخگويي از طرف خدمات مشتريان، تنها 13 ثانيه است و اين پاسخگويي به 14 زبان مختلف دنيا انجام مي‌شود.

به طور كلي خدمات مشتريان بروكر اليمپ تريد Olymp Trade به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته در دسترس است و شما مي‌توانيد از روش هاي زير با مشاوران بروكر اليمپ تريد ارتباط برقرار كنيد:

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

علاوه بر اين موارد،‌ يك بخش بسيار مفيدي با عنوان سوالات متداول در وب سايت بروكر اليمپ تريد OlympTrade وجود دارد كه در آن به بسياري از سوالاتي كه معمولا مشتريان دارند، پاسخ كاملي داده شده است.

به طور كلي در مقايسه با ديگر بروكرهاي معاملاتي باينري آپشن و فاركس، اليمپ تريد توانسته است يك خدمات مشتريان معقول و راضي‌كننده را ارائه كند.

مزاياي معامله در بروكر اليمپ تريد Olymp Trade

  • حداقل معامله با 1 دلار يا يورو
  • پلتفرم اختصاصي معامله اليمپ تريد
  • رگوله شده توسط FinaCom
  • دسترسي به حساب دمو
  • اپليكيشن هاي معاملاتي ويندوز، اندرويد و iOS
  • حساب بدون سواپ | حساب اسلامي اليمپ تريد
  • اهرم يا لوريج تا 1:400
  • بيش از 77 نماد معاملاتي
  • پشتيباني مشتريان 24 ساعته در 7 روز هفته


ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagramhttps://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparathttps://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي

 


برچسب: معامله ارزهاي ديجيتال، بروكر اليمپ تريد OlympTrade، رمزارزها در بروكر اليمپ تريد، مسابقات بروكر اليمپ تريد، روش هاي سودآوري Olymp Trade، مزاياي معامله در بروكر اليمپ تريد، پلتفرم اختصاصي معامله اليمپ تريد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۸:۲۵ توسط:روزبه افشاري موضوع:

معرفي و بررسي كارگزاري اليمپ تريد Olymp trade

معرفي و بررسي كارگزاري اليمپ تريد Olymp trade

بروكر معاملاتي اليمپ تريد به تازگي فعاليت خود در ارائه خدمات به معامله گران و سرمايه گذاران ساكن ايران را دوباره آغاز كرده است. پس شما مي‌توانيد به راحتي در اين بروكر حساب باز كرده و بدون نگراني به سودآوري بپردازيد.

در ابتدا با استفاده از لينك زير وارد سايت كارگزاري اليمپ تريد ( olymptrade ) شويد

https://olymptrade.com/l/LPL09-03-01en/affiliate?affiliate_id=83675&subid1=

Video Player

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد  olymp tradeاينجا را كليك كنيد.



براي ثبت نام و كسب اطلاعات بيشتر با ما در ارتباط باشيد

💎آموزشي تصويري معرفي و بررسي كارگزاري اليمپ تريد Olymp trade
📚گروه آموزشي ساير بروكر هاي فاركس و آپشن
💰شماره جلسه 235
🎓مدرس امين افشاري
🕔زمان 6:07
🔥قابل مشاهده كانال آپارات
💸لينك مشاهده كانال يوتيوب

 

اليمپ تريد يك بروكر باينري اپشن ميباشد كه به معامله گران اجازه ميدهد تا با استفاده از پلتفرم تحت وب يا وب بيس اقدام به معامله در اين كارگزاري كنند اين كارگزاري در سال 2014 شروع به فعاليت كرده است.

معامله كردن در اين بروكر به دليل تكنولوژي هاي استفاده شده براي معامله گران هيجان انگيز و راحت ميباشد

اين كارگزاري عضو International financial commission ميباشد كه هر معامله را تا سقف 20000$ گارانتي و ضمانت ميكند

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد  olymp tradeاينجا را كليك كنيد.



اين كارگزاري در هر ماه بيش از 8 ميليون دلار به معامله گران پرداخت ميكند

و در حال حاظر بيش از 25 ميليون كاربر در اين كارگزاري ثبت نام كرده اند ،حجم معاملات معامله گران در اين بروكر در هر ماه بيش از 150 ميليون دلار ميباشد

نمادهاي معاملاتي اليمپ تريد OlympTrade

پس از ورود به سايت اليمپ تريد و شروع به استفاده از كابين اليمپ تريد، چيزي كه ممكن است توجه شما را به خود جلب كند، نمادهاي معاملاتي مختلف و متنوع بروكر اليمپ تريد است. در اين بخش به انواع مختلف نمادهاي موجود در بروكر اليمپ تريد مي‌پردازيم.

جفت ارزهاي معاملاتي جزو مهمترين نمادهايي هستند كه معامله گران اليمپ تريد براي معامله از آنها استفاده مي‌كنند. در زير به برخي از مهمترين جفت ارزهاي اليمپ تريد اشاره كرده‌ايم:

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد  olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

  • AUD/CAD
  • AUD/JPY
  • AUD/USD
  • CAD/JPY
  • EUR/AUD
  • EUR/CHF
  • EUR/JPY
  • EUR/USD
  • GBP/CAD
  • GBP/JPY
  • GBP/USD
  • NZD/CHF
  • NZD/USD
  • USD/CHF
  • USD/JPY
  • USD/NOK
  • USD/TRY

سهام شركت هاي مهم و بزرگ نيز بخش قابل توجهي از معاملات در بروكر اليمپ تريد را براي كسب درآمد از اليمپ تريد در نظر مي‌گيرد.

توجه داشته باشيد كه در بروكر اليمپ يك حالت به نام Stocks Mode يا حالت سهام وجود دارد كه در آن معاملات تماما بر پايه نمادهايي كه بر اساس سهام هستند انجام مي‌شوند. اين يعني نمادها در اين حالت بر اساس نمادهايي تغيير پيدا مي‌كند كه بر اساس سهام هستند.

در اين حالت دو نوع معامله خريد و فروش مي‌توان انجام داد و سود يا ضرر به تغييرات سهامي كه نماد بر اساس آن است،‌ محاسبه مي‌شود.

در زير به برخي از سهام موجود در اليمپ تريد اشاره كرده‌ايم:

  • Adobe
  • Airbus
  • Allianz
  • Amazon
  • Amercian Airlines
  • American Tower
  • Apple
  • Bank of America
  • Cisco
  • Coca-Cola
  • Disney
  • Google
  • Meta
  • Netflix
  • Nintendo
  • PayPal
  • Pfizer
  • Tesla
  • Twitter
  • Walmart

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد  olymp tradeاينجا را كليك كنيد.


فلزات گرانبها نيز يكي از دلايلي است كه معامله به شارژ حساب اليمپ تريد مي‌پردازند و براي سودآوري به سراغ اين موارد مي‌آيد. فلزات ارائه شده در اليمپ تريد شامل اين موارد مي‌شود:

  • طلا
  • نقره
  • مس
  • پلاتينيوم

شاخص هاي بازار معاملاتي نيز در بروكر اليمپ تريد ارائه مي‌شود و معامله گران مي‌توانند پس از ثبت نام در بروكر اليمپ تريد از اين موارد استفاده كنند كه در زير به برخي از مهمترين آنها اشاره كرده‌ايم:

  • Basic Dollar Index
  • DAX
  • Euro STOXX 50
  • Hang Seng Index
  • Nikkei 225
  • RUSSELL 2000

كالاهاي ارائه شده در اليمپ تريد نيز شامل نفت برنت و گاز طبيعي مي‌شود. در بخش كريپتوكارنسي ها كه اين روزها اهميت بسيار بالايي دارند بروكر معتبر اليمپ تريد اين موارد را ارائه مي‌كند:

  • بيت كوين Bitcoin
  • اتريوم Ethereum
  • دش Dash
  • لايت كوين Litecoin
  • Basic Altcoin Index

انواع حساب بروكر اليمپ تريد 

حساب اول ( مبتدي ) Starter ، حساب دوم  (پيشرفته ) Advance  و حساب  Expert  (متخصص )

و همچنين اين كارگزاري داراي حساب دمو يا آزمايشي رايگان ميباشد

كه تمامي افراد علاقه مند ميتوانند از اين حساب به سادگي استفاده كنند و با فضاي اين كارگزاري بيشتر آشنا شوند

اين حساب ها با يكديگر تفاوت هايي دارند كه ميتوان به مقدار سود در معاملات اشاره كرد به طور مثال در حساب مبتدي اين عدد 82% – در حساب پيشرفته اين عدد 85% و براي حساب 92 % ميباشد

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد  olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

چگونگي واريز و برداشت در بروكر اليمپ تريد 

روش هاي واريز و برداشت در اين كارگزاري بسته به سليقه معامله گران متفاوت است

معامله گران مي توانند با استفاده از روش هاي مانند ويزا و مستر كارت ، وب ماني ، پرفكت ماني و همچنين ميتوان با استفاده از ارزهاي ديجيتال مانند بيت كوين و اتريوم …  اقدام به شارژ حساب كرد

معامله گران ميتوانند از يك دلار اقدام به شارژ حساب خود كنند

اين كارگزاري پلتفرم هاي معاملاتي تحت وب ، اندرويد و اي او اس ( IOS) را به معامله گران خود ارائه ميكند

براي افتتاح حساب در بروكر معتبر اليمب تريد مي توانيد به راحتي از طريق اين لينك اقدام كنيد و يا با تيم فاركس حرفه اي در واتساپ و تلگرام در ارتباط باشيد تا در كمتر از 1 دقيقه ثبت نام تان را انجام دهند

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد  olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagramhttps://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparathttps://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي

 



برچسب: آشنايي با olmyp trade، راهنماي فارسي اليمپ تريد، ربات معامله گر اليمپ تريد، بروكرهاي باينري آپشن در ايران، بررسي بروكر معتبر اليمپ تريد، نحوه كار با olymp trade،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۱:۵۸ توسط:روزبه افشاري موضوع:

كابين شخصي آلپاري Alpari

بروكر معاملاتي آلپاري با 24 سال سابقه فعاليت در بازارهاي معاملاتي، يكي از معتبرترين و شناخته شده ترين بروكر هاي دنيا محسوب مي‌شود.

معمولا بسياري از معامله گران دنياي فاركس و باينري آپشن يكي از اولين بروكرهايي كه براي انتخاب كردن بررسي مي‌كنند،‌ آلپاري است. آلپاري با دليل داشتن مجوزهاي معتبر از رگولاتورها بزرگ و همينطور گسترده بودن امكانات معاملاتي‌اش مجبوبيت بالايي پيدا كرده است.

از اين رو تقاضاي بسياري براي آموزش آلپاري و نحوه ورود به كابين شخصي آلپاري و همينطور ثبت نام آلپاري وجود دارد. در اين مطلب ما سعي خواهيم كرد ابهامات شما را در مورد كابين آلپاري و نحوه استفاده از خدمات اين بروكر معتبر برطرف كنيم.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

ورود به كابين شخصي آلپاري Alpari

ورود به آلپاري و استفاده از امكانات اين بروكر از چيزي كه فكر مي‌كنيد ساده‌تر است و تنها نياز است چند نكته را در ذهن داشته باشيد و مواردي كه در اين مطلب به آن اشاره مي‌كنيم را دنبال كنيد.

در ابتدا لازم است از طريق لينك زير وارد وبسايت بروكر آلپاري شويد:

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

سايت رسمي بروكر آلپاري

پس از منتقل شدن به صفحه اصلي بروكر آلپاري براي ثبت نام، لازم است كه اطلاعات اوليه خود را وارد كنيد. اين اطلاعات تنها شامل نام و نام خانوادگي، ايميل، شماره تلفن و اطلاعات جزئي ديگر مي‌شود. اين اطلاعات مهم هستند و شما بايد دقت كنيد كه درست آنها را وارد مي‌كنيد.

پس از آن بايد اطلاعات كشور و محل سكونت خود را وارد كنيد. حالا لازم به تاييد ايميل يا شماره تلفن شما است. اين تاييد كردن به وسيله ارسال يك ايميل يا يك پيامك به شماره تلفني كه وارد كرده‌ايد،‌ انجام مي‌شود. كافي است كد ارسالي را در كادر مربوط به آن وارد كنيد و گزينه ادامه را انتخاب كنيد.

پس از اين كار به راحتي به كابين شخصي آلپاري دسترسي خواهيد داشت و مي‌توانيد از امكانات وب سايت آلپاري استفاده كنيد. حالا چند راه پيش روي شما است. شما مي‌توانيد به سراغ انتخاب حساب معاملاتي برويد يا اينكه مراحل احراز هويت را دنبال كنيد و به شارژ حساب خود بپردازيد.

شماره كابين آلپاري چيست؟

يكي از سوالات پرتكرار در زمينه ورود به كابين شخصي آلپاري اين است كه چگونه شماره كابين شخصي آلپاري كجاست و چطور از آن استفاده كنيم. بايد توجه داشته باشيد كه شماره كابين در آلپاري در هنگام ثبت نام به ايميل شما ارسال مي‌شود.

بنابراين با مراجعه به ايميل خود مي‌توانيد شماره كابين آلپاري خود را پيدا كنيد. سپس از كادر مربوطه اين شماره كابين آلپاري را براي ورود به كابين وارد كنيد. تنها كار ديگري كه لازم است انجام دهيد، وارد كردن رمز عبوري است كه در هنگام ثبت نام انتخاب كرده‌ايد. با وارد كردن رمز عبور و انتخاب گزينه ادامه به راحتي وارد كابين بروكر آلپاري خواهيد شد.

در كابين شخصي آلپاري شما مي‌توانيد انواع اطلاعات مختلفي كه در هنگام ثبت نام و پس از آن وارد كرده‌ايد را به طور كامل تكميل كرده و ويرايش كنيد. در اين مرحله نيازي نيازي به تاييد يا احراز هويت وجود ندارد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

نحوه ي كار با كابين شخصي بروكر آلپاري

نحوه كار با كابين شخصي بروكر آلپاري ابدا سخت و پيچيده نيست و تمام اطلاعاتي كه نياز داريد در همان كابين شخصي به شما داده مي‌شود.

در واقع پس از ورود به كابين آلپاري،‌ روند معاملاتي كه شما را به سمت سودآوري هدايت مي‌كند، شروع مي‌شود. كافي است انتخاب هاي درستي انجام دهيد و در هنگام معامله از اطلاعات كافي و تكنيك هاي معاملاتي تست شده بهره مند باشيد.

از طريق كابين شخصي بروكر آلپاري شما مي‌توانيد حساب هاي معاملاتي مختلف بروكر آلپاري كه شامل حساب ميكرو، حساب استاندارد و حساب ECN آلپاري مي‌شود را انتخاب كنيد. هر كدام از حساب هاي بروكر آلپاري داراي مشخصات و نقاط قوت خود است.

بنابراين شما بايد طبق اولويت هاي خود، نوع و سبك معاملاتي خود و همينطور ميزان سرمايه‌اي كه داريد بهترين حساب را براي خود انتخاب كنيد تا بعد از انجام معاملات، بهترين خروجي و سودآوري را داشته باشيد و در زنجيره ضرر گرفتار نشويد.

از طرف ديگر بهتر است قبل از هر انتخابي، قوانين بروكر آلپاري را به طور كامل مطالعه كنيد تا بعد از شروع فعاليت درگير مشكلي نشود. بروكرهاي مختلف معمولا قوانين متفاوتي دارند كه در صورت عدم پيروي از انها ممكن است حساب شما مسدود شده و سرمايه‌تان از بين برود.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

احراز هويت بروكر آلپاري Alpari

به منظور احراز هويت بروكر آلپاري، شما بايد مدارك موردنياز را در اختيار بروكر آلپاري قرار دهيد تا آنها بتوانند تشخيص دهند كه خود شما حساب را در بروكر آلپاري افتتاح كرده‌ايد و وارد كابين شخصي آلپاري شده‌ايد.

احراز هويت در بروكرهاي معاملاتي قدمي بزرگ و ضروري است كه شما را در مقابل كلاهبرداري ها و سود استفاده هاي احتمالي حفاظت مي‌كند و براي مثال در صورت احراز هويت، احتمال اينكه فرد ديگري بتواند وارد حساب شما شده و بدون احراز سرمايه و اطلاعات شما را بدزدد كمتر مي‌شود.

البته احراز هويت قدم بزرگي در مقابل پولشويي نيز به شمار مي‌آيد كه مقابله با آن مي‌تواند به نفع همه مخصوصا معامله گراني باشد كه سرمايه كمي دارند.

مدارم لازم براي احراز هويت در بروكر آلپاري معمولا شامل مدرك اثبات محل سكونت و همينطور كارت شناسايي مانند كارت ملي، گواهينامه يا پاسپورت مي‌شود. شما بايد تصوير اين مدارك را به صورت اسكن شده از طريق كابين آلپاري به اين بروكر ارسال كنيد.

بررسي مدارك موردنظر در بروكر آلپاري معمولا چند روز به طول مي‌انجامد و پس از آن شما آماده هستيد كه به راحتي به فعاليت در بروكر آلپاري پرداخته و از تمام امكانات اين بروكر براي سودآوري استفاده كنيد.

حساب ميكرو Micro در بروكر آلپاري Alpari

اين نوع حساب براي افرادي كه مي‌خواهند با سرمايه كمي وارد معاملات شوند و ريسك كمتري را متحمل شوند مناسب است.

با اين حساب مي‌توانيد از بيشتر امكانات ارائه شده توسط بروكر آلپاري با كمترين ريسك بهره مند شويد. جزئيات اين حساب در جدول زير آمده است:

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

پلتفرم معاملاتي در دسترس متاتريدر 4
نحوه اجراي معاملات اجراي آني Instant Execution
مارجين پوششي 50 درصد از مارجين پوششي
حجم حداكثر هر معامله 100 لات
حداكثر اهرم يا لوريج 1:500
حداكثر معاملات باز همزمان 50
حداكثر حجم معاملاتي بين تمام معاملات باز 1000 لات
سطح استاپ اوت Stop Out 10 درصد
كميسيون بدون كميسيون
ارز پايه حساب سنت دلار آمريكا، سنت يورو اروپا
حداقل واريز به حساب 0 دلار

حساب استاندارد در بروكر آلپاري Alpari

اين نوع حساب انعطاف پذيري بيشتري نسبت به حساب نانو دارد و بين معامله گران نيز محبوبيت زيادي دارد.

براي استفاده از حساب استاندارد Standard آلپاري بهتر است تجربه كافي معاملاتي و آمادگي كافي براي ريسك كردن را داشته باشيد. جزئيات اين حساب به شكل زير است:

پلتفرم معاملاتي در دسترس متاتريدر 4 و متاتريدر 5
نحوه اجراي معاملات اجراي آني Instant Execution
مارجين پوششي 50 درصد از مارجين پوششي
حجم حداكثر هر معامله 50 لات
حداكثر اهرم يا لوريج 1:1000
حداكثر معاملات باز همزمان 050
حداكثر حجم معاملاتي بين تمام معاملات باز 1000 لات
سطح استاپ اوت Stop Out 20 درصد
كميسيون بدون كميسيون
ارز پايه حساب دلار آمريكا، يورو اروپا
حداقل واريز به حساب 20 دلار در متاتريدر 4

100 دلار در متاتريدر 5

حساب معاملاتي ECN در بروكر آلپاري

اگر مي‌خواهيد اسپردهاي بهتري براي معاملاتي خود دريافت كنيد و دسترسي بهتر و سريعتري به نقدينگي بدون واسطه با فراهم كنندگان نقدينگي داشته باشيد، حساب معاملاتي ECN مناسب شما است.

جزئيات اين حساب به شكل زير است:

پلتفرم معاملاتي در دسترس متاتريدر 4 و متاتريدر 5
نحوه اجراي معاملات اجراي بازار Market Execution بدون تغيير قيمت پس از ثبت معامله
مارجين پوششي 50 درصد از مارجين پوششي
حجم حداكثر هر معامله 100 لات
حداكثر اهرم يا لوريج 1:3000
حداكثر معاملات باز همزمان 10000
حداكثر حجم معاملاتي بين تمام معاملات باز بدون محدوديت
سطح استاپ اوت Stop Out 60 درصد
كميسيون بدون كميسيون در متاتريدر 4

كميسيون 16 دلار به ازاي هر 1 ميليون دلار معامله

ارز پايه حساب دلار آمريكا، يورو اروپا
حداقل واريز به حساب 300 دلار در متاتريدر 4

500 دلار در متاتريدر 5

حساب معاملاتي Pro ECN در بروكر آلپاري Alpari

اگر داراي سرمايه اوليه كافي هستيد و به دنبال بهترين شرايط براي معامله هستيد، بهترين گزينه شما حساب معاملاتي Pro ECN است كه اسپردهاي بسيار كم و تجربه معاملاتي پرسرعتي را براي شما فراهم مي‌كند.

جزئيات اين حساب ويژه به صورت زير است:

پلتفرم معاملاتي در دسترس متاتريدر 4
نحوه اجراي معاملات اجراي بازار Market Execution بدون تغيير قيمت پس از ثبت معامله
مارجين پوششي 50 درصد از مارجين پوششي
حجم حداكثر هر معامله 250 لات
حداكثر اهرم يا لوريج 1:300
حداكثر معاملات باز همزمان بدون محدوديت
حداكثر حجم معاملاتي بين تمام معاملات باز بدون محدوديت
سطح استاپ اوت Stop Out 100 درصد
كميسيون بدون كميسيون
ارز پايه حساب دلار آمريكا، يورو اروپا
حداقل واريز به حساب 25 هزار دلار


حساب پم PAMM بروكر آلپاري Alpari

سرمايه گذاري موفق در حساب هاي پم نه تنها به شما كمك مي‌كند كه ارزش سرمايه خود را حفظ كنيد بلكه آن را به مراتب افزايش دهيد. اغلب ديده مي‌شود كه سودآوري مديران حساب PAMM به 100 درصد در ماه يا حتي بيشتر مي‌رسد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

سرمايه گذاراني كه استراتژي بهينه‌اي براي همكاري با مديران حساب پم پيدا كرده‌اند، حداقل 30 تا 50 درصد سود به طور سالانه در بازار فاركس كسب مي‌كنند. اين مقدار سودآوري براي مشتريان بانك ها و صندوق هاي سرمايه گذاري بسيار رويايي به شمار مي‌آيد.

مي‌توان گفت تنها مشكل جدي حساب هاي پم اين است كه هيچ تضميني براي سودآوري در سرمايه گذاري وجود ندارد. به همين دليل انتخاب مدير حساب مناسب اهميت بالايي دارد.

وظيفه اصلي يك معامله گر يا سرمايه گذار در هنگام معامله در واقع قابليت سودآوري نيست و به قابليت ارزيابي ريسك ها و مديريت آنها مربوط مي‌شود.

زماني كه در حساب هاي پم آلپاري سرمايه گذاري مي‌كنيد يك نكته مهم اين است كه توجه ويژه‌اي به مديران حسابي داشته باشيد كه از توقف ضرر استفاده مي‌كنند. حتي در هنگام سرمايه در حساب هاي پم نيز اگر توقف ضرري بر روي معامله وجود نداشته باشد، امكان از دست رفتن تمام سرمايه تنها با يك معامله وجود دارد.

همينطور بهتر است كاملا استفاده از مارتينگل را كنار بگذاريد. در واقع در هنگام استفاده از مارتينگل، به ازاي ضرر كردن، به حجم معامله اضافه مي‌شود تا پوششي محسوب شود براي ضرر قبلي اما به طور كلي اين متد براي سرمايه‌گذاري بدون توقف ضرر بسيار خطرناك است.

بهترين راه براي سودآوري در حساب هاي پم اين است كه يك پرتفوي تشكيل دهيد كه سرمايه شما بين چندين مدير حساب پم تقسيم مي‌شود.

با اين استراتژي محافظه‌ كارانه حتي اگر انتخاب اشتباهي داشته باشيد و يكي از سرمايه گذاري‌ ها به شدت با ضرر مواجه شود، به طور كل سرمايه شما آسيب بسياري نمي‌بيند و ريسك كلي شما كاهش يافته و درآمدزايي شما ثبات بيشتري خواهد داشت.

البته قابل درك است كه در اين روش، احتمال سودآوري 100 درصد در يك ماه كاهش پيدا مي‌كند اما كاهش ريسك و عدم مواجهه با ريسك از دست دادن بخش بزرگي از سرمايه، ارزشش را دارد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

طرح كش بك Cashback بروكر آلپاري

با طرح كش بك بروكر معتبر آلپاري، براي واريزهاي حساب،‌ معامله كردن و ديگر عمليات هاي معاملاتي روزانه خود، بونوسي به صورت امتيازهاي ALP دريافت كنيد.

اين امتيازهاي ALP را مي‌توانيد براي تخفيف ها، بازپرداخت ها يا دريافت مبلغي معادل، استفاده كنيد. ميزان دريافت بونوس در اين طرح كش بك در واقع به ميزان موجودي مجموع شما در بين تمام حساب هايي كه داريد، بستگي دارد.

داشتن سطح بالاتري در طرح كش بك آلپاري براي شما فرصت هاي معاملاتي و بونوس هاي بيشتري فراهم مي‌كند. اين سطح‌ ها شامل موارد زير مي‌شود:

طلا: داشتن موجودي 1000 دلار يا بيشتر در حساب هاي خود و دريافت 15 درصد امتياز بونوس بيشتر.

پلاتينيوم: داشتن موجودي 5000 دلار يا بيشتر در حساب هاي خود و دريافت 20 درصد امتياز بونوس كش بك بيشتر.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari اينجا را كليك كنيد.

الماس: داشتن موجودي 10 هزار دلار يا بيشتر در حساب هاي خود و دريافت 25 درصد امتياز بونوس كش بك بيشتر.

VIP: داشتن موجودي 40 هزار دلار يا بيشتر در حساب هاي معاملاتي خود و دريافت 30 درصد امتياز بونوس كش بك بيشتر.

اگر به سطح VIP دست پيدا كنيد،‌ به مدير شخصي حساب، بازپرداخت كميسيون واريز به صورت 100 درصدي، 10 درصد تخفيف اسپرد و 10 درصد تخفيف در كميسيون بروكر دست پيدا خواهيد كرد.

همينطور قادر خواهيد بود به ميزان نامحدودي معامله ثبت كنيد و به واريز پيشرفته تا 10 هزار دلار دسترسي داشته باشيد.



ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagramhttps://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparathttps://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي

 


برچسب: حساب معاملاتي ECN در بروكر آلپاري، احراز هويت در بروكرهاي معاملاتي، كابين شخصي آلپاري، Cashback بروكر آلپاري، تاييد حساب در بروكر الپاري، نحوه انجام معاملات در بروكر Alpa،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۷:۵۷ توسط:روزبه افشاري موضوع:

نحوه كار با كابين شخصي بروكر آلپاري

بروكر آلپاري Alpari يكي از مشهورترين و معتبرترين بروكرهاي معاملاتي در سرتاسر دنيا محسوب مي‌شود. بدين منظور معامله گران بسياري از داخل ايران و ديگر كشورهاي دنيا علاقه‌مند هستند تا به طور كامل از امكانات آلپاري بهره مند شده و از آن استفاده كنند.

به منظور استفاده از قابليت هاي معاملاتي گسترده بروكر آلپاري كه هر سال در حال پيشرفت و بهينه‌سازي است، بايد در ابتدا به ثبت نام در بروكر آلپاري اقدام كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

ثبت نام آلپاري | ورود به بروكر آلپاري Alpari

ثبت نام و شروع به معامله در بروكر آلپاري آسان تر از چيزي است كه تصور مي‌كنيد. تنها با دنبال كردن گام هاي زير مي‌توانيد در بروكر آلپاري ثبت نام كرده و شروع به معامله كنيد.

بهتر است قبل از شروع ثبت نام از فيلترشكن استفاده كنيد. با اين حال امكان ثبت نام بدون فيلترشكن نيز وجود دارد.

در ابتدا روي لينك ثبت نام Alpari كليك كنيد تا به صفحه اول ثبت نام بروكر آلپاري منتقل شويد. در اين صفحه كافي است اطلاعات اوليه و ساده از خودتان مانند نام و نام خانوادگي، ايميل و شماره تلفن را وارد كنيد. يادتان باشد اين اطلاعات را اشتباه وارد نكنيد چون ارتباط بروكر با شما از اين طريق خواهد بود.

در ادامه بايد محل سكونت خود را معين كنيد و كشور خود را انتخاب كنيد. پس از آن نياز است اطلاعاتي كه وارد كرده‌ايد را از طريق ايميل يا پيامك به شماره همراه، تاييد كنيد. اين تاييد از طريق ارسال ايميل يا يك پيامك به شماره همراه شما انجام مي‌شود و شما با وارد كردن شماره ارسالي در صفحه مربوطه به تاييد ايميل يا شماره مي‌پردازيد.

حالا ديگر به راحتي مي‌توانيد به كابين شخصي آلپاري خود دسترسي داشته باشيد و به ويرايش كابين آلپاري خود بپردازيد و اطلاعات جانبي را تكميل كنيد يا اينكه به سراغ احراز هويت برويد و حساب خود را براي معامله كردن آماده كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

ورود به كابين شخصي آلپاري | شماره كابين آلپاري چيست؟

پس از اين براي هر بار ورود به حساب آلپاري نياز به شماره كابين در آلپاري داريد. براي جواب سوال اينكه شماره كابين شخصي آلپاري كجاست، بايد به سراغ ايميل خود برويد. در هنگام ثبت نام اين شماره كابين به ايميل شما ارسال مي‌شود و از اين طريق مي‌توانيد به شماره كابين در آلپاري دسترسي پيدا كنيد.

پس از ورود شماره كابين كافي است رمز عبور خود را كه در هنگام ثبت نام انتخاب كرده‌ايد وارد كنيد تا به راحتي در آلپاري ورود به كابين كنيد و به سراغ اهداف معاملاتي خود برويد.

كابين شخصي آلپاري داراي بخش هاي مختلفي است كه مي‌توانيد از آن براي تكميل اطلاعات خود، تنظيمات حساب كاربري خود در آلپاري و ديگر مسائل مانند احراز هويت و ارتباط با پشتيباني بهره بگيريد.

احراز هويت بروكر آلپاري | ورود كارگزاري آلپاري

همانطور كه مي‌دانيد براي ادامه فعاليت در بروكر آلپاري مانند هر بروكر معتبر ديگري نياز به احراز هويت داريد تا از سو استفاده هاي احتمالي، كلاهبرداري آلپاري و ديگر مسائل مانند پولشويي در امان باشيد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari اينجا را كليك كنيد.

احراز هويت در اكثر بروكرها روند مشابهي دارد و در احراز هويت بروكر آلپاري نيز شما بايد اطلاعات و مدارك لازم را براي تاييد هويت خود در اختيار بروكر آلپاري قرار دهيد.

اين مدارك معمولا شامل تصوير كارت شناسايي يا گواهينامه، پاسپورت و همينطور مدركي براي اثبات سكونت شما در محلي كه در فرم ثبت نام ارائه مي‌كنيد،‌ مي‌شود.

اين مدارك بايد به صورت فايل اسكن شده از طريق كابين آلپاري ارسال شود. شما مي‌توانيد در كنار اين موارد، در صورت ناقص بودن اطلاعات شناسايي خود، آنها را از طريق الپاري كابين شخصي ويرايش كنيد.

معمولا چند روز طول مي‌كشد تا بروكر آلپاري مدارك شما را بررسي كرده و آنها را تاييد كند. پس از تاييد مدارك شما آماده هستيد كه به واريز به بروكر آلپاري بپردازيد و از حساب هاي متنوع آن براي معامله استفاده كنيد.

حساب دمو بروكر آلپاري Alpari

بروكر پر طرفدار و معتبر آلپاري Alpari يك حساب دمو يا تمريني را براي مشتريان خود فراهم كرده است تا بدون استرس و ريسك، به معامله با سرمايه مجازي بپردازند و مهارت هاي معاملاتي خود را بهبود ببخشند.

در واقع معامله بر روي يك حساب دمو Demo آلپاري راهي آسان براي يادگيري نحوه معامله موثر بدون در معرض ريسك قرار دادن هيچ سرمايه شخصي، محسوب مي شود.

با اينكه حساب رايگان دمو در بروكر آلپاري به طور اختصاصي براي معامله گران تازه كار طراحي شده است، اما معامله گران با تجربه نيز مي‌توانند از امكانات آن بهره‌ مند شوند.

به اين شكل كه بسياري از معامله گران حرفه‌اي و با تجربه معمولا در ابتدا استراتژي هاي معاملاتي و تكنيك هاي جديد خود را بدون ريسك بر روي حساب دمو امتحان مي‌كنند و پس از اينكه نتيجه مثبتي از آن دريافت كردند، آن را به حساب زنده و واقعي منتقل مي‌كنند.

حساب معاملاتي دمو يا تمريني براي بسياري از معامله گران ابزاري بسيار كاربردي و آموزنده محسوب مي‌شود. از مزاياي اصلي اين نوع حساب مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari اينجا را كليك كنيد.

  • يك رويكرد كاربري براي يادگيري مباحث مقدماتي معامله در بازارهاي معاملاتي
  • معامله كردن بدون در معرض ريسك قرار دادن سرمايه شخصي خودتان
  • يك راه آسان براي آشنا شدن با پلتفرم هاي معاملاتي محبوب متاتريدر 4 و متاتريدر 5

حساب ميكرو Micro در بروكر آلپاري

اگر هنوز آماده استفاده از حساب استاندارد نيستيد و پس از فعاليت با حساب دمو مي‌خواهيد طعم واقعي معاملات را با سرمايه اندكي بچشيد، حساب ميكرو آلپاري براي شما طراحي شده است.

در واقع با حداقل واريز بسيار كم و ارائه بسياري از امكانات حساب استاندارد، مي‌توانيد استراتژي خود را ريسك محدود به سرمايه اندك، امتحان كنيد و سپس سراغ معاملات بزرگتر برويد.

بنابراين اين نوع حساب براي افرادي كه مي‌خواهند با سرمايه كمي وارد معاملات شوند و ريسك كمتري را متحمل شوند مناسب است.

حداقل واريز در حساب ميكرو تنها 5 دلار است. اهرم در اين حساب نيز تا 1 به 400 در دسترس قرار داده شده است. اين نوع حساب نيز بدون كميسيون بوده و سقف حداكثر واريز ندارد. با اجراي آني معاملاتي اين حساب مي‌توانيد اسپردي از 1.7 در معاملات دريافت كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari اينجا را كليك كنيد.

سطح مارجين كال اين حساب بر روي 50 درصد تنظيم شده است و استاپ اوت (Stop Out) نيز بر روي 30 درصد قرار گرفته است. براي معامله در اين حساب بايد حداقل حجم معاملاتي 0.01 لات و حداكثر 1 لات را در هر معامله رعايت كنيد.

حداكثر تعداد دستورهاي معاملاتي در اين حساب 1000 دستور بوده و حجم حداكثر آنها بايد تا 5 لات باشد. همينطور مي‌توانيد تا 100 دستور در حال انتظار داشته باشيد.

حساب استاندارد Standard در آلپاري

حساب استاندارد آلپاري به افرادي پيشنهاد مي‌شود كه داراي حداقل كمي تجربه هستند و مي‌توانند ريسك را تحمل كنند.

اين نوع حساب انعطاف پذيري بيشتري نسبت به حساب ميكرو دارد و بين معامله گران نيز محبوبيت زيادي دارد.

در اين نوع حساب تنها نياز به واريز 100 دلار يا بيشتر است و لوريج معاملات 1 به 1000 است. ارزهاي پشتيباني شده در حساب استاندارد شامل USD، EUR، GBP و NGN مي‌شود. اين نوع حساب بدون كميسيون بوده و معاملات در آن معمولا به صورت آني اجرا مي‌شوند.

اسپرد در حساب استاندارد از 1.2 شروع مي‌شود و سطح مارجين كال بر روي 60 درصد و سطح استاپ اوت بر روي 40 درصد تنظيم شده است.

حداقل حجم در هر معامله 0.01 لات و حداكثر حجم نيز 30 لات تعيين شده است. با اين حال شما مي‌توانيد به تعداد نامحدودي دستور معاملاتي داشته باشيد كه حجم كل آنها به 100 لات مي‌رسد.

حساب ECN بروكر آلپاري Alpari

براي افرادي كه تجربه‌اي حرفه‌اي از معاملات فاركس مي‌خواهند، بهره‌گيري از حساب‌ هاي ECN كه مجهز به شبكه ارتباطي الكترونيك (Electronic Communication Network) است، پيشنهاد مي‌شود.

با اين سيستم اتوماتيك به طور مستقيم با بانك‌ ها، بروكرها و ديگر فراهم‌ كنندگان نقدينگي ارتباط خواهيد داشت و به بهترين قيمت Ask و Bid و كمترين اسپرد دسترسي پيدا خواهيد كرد.

به دليل امكانات اين حساب،‌ حداقل واريز آن 500 دلار تعيين شده است و لوريج ارائه شده تا 1 به 1000 است. كميسيون اين نوع 1.5 به ازاي هر لات بوده و سقفي براي حداكثر واريز آن تعيين نشده است.

اسپرد در اين نوع حساب تنها از 0.4 شروع مي‌شود و مارجين كال حساب ECN بر روي 100 درصد تنظيم شده است و سطح استاپ اوت نيز 80 درصد است.

حداقل حجم معاملاتي 0.01 لات و حداكثر حجم نيز 50 لات است. تعداد و حجم حداكثر دستورهاي معاملاتي در اين حساب نامحدود است.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari اينجا را كليك كنيد.

حساب ECN Pro بروكر آلپاري Alpari

اگر حتي امكانات حساب ECN معمولي براي نيازهاي معاملاتي شما كافي نيست، مي‌توانيد به باشگاه حرفه‌اي‌ها بپيونديد و از قابليت‌هاي ويژه حساب ECN Pro با پلتفرم معاملاتي MT4 بهره بگيريد.

با اين حساب اسپردهاي بهتري براي معاملاتي خود دريافت مي‌كنيد و دسترسي بهتر و سريعتري به نقدينگي بدون واسطه با فراهم كنندگان نقدينگي خواهيد داشت.

البته براي استفاده از اين حساب بايد سرمايه حداقل موردنياز آن را دارا باشيد. حداقل واريز در اين نوع حساب مبلغ بالاي 25 هزار دلار است كه به دليل قابليت‌ هاي ويژه حساب ECN Pro تعيين شده است.

اهرم حداكثر در اين نوع حساب 1 به 300 است و معاملات در اين نوع حساب بدون كميسيون و بدون سقف براي حداكثر واريز انجام مي‌شود. اسپرد نيز مانند حساب ECN از 0.4 شروع مي‌شود.

مارجين كال اين نوع حساب 120 درصد بوده و سطح استاپ اوت نيز بر روي 100 درصد تنظيم شده است. حداقل و حداكثر حجم معاملاتي نيز به ترتيب 0.01 لات و 250 لات است. تعداد و حجم حداكثر دستورهاي معاملاتي نيز نامحدود است.

فراموش نكنيد كه اسپردها شناور هستند و ممكن است در دوره هاي زماني خاص و تغيير شرايط بازار، افزايش پيدا كنند.

حساب PAMM در بروكر آلپاري Alpari

اگر به سرمايه گذاري در بازارهاي معاملاتي علاقه‌مند هستيد و سرمايه كوچك مناسبي در اختيار داريد اما هنوز تجربه كافي براي معامله به طور مستقل نداريد، سرمايه گذاري در يك يا چند حساب PAMM و استفاده از تجربيات ديگران براي درآمدزايي ايده بسيار مناسبي براي شما محسوب مي‌شود.

پتانسيل سودآوري از اين روش به هيچ روشي محدود نشده است و اگر انتخاب درستي داشته باشيد مي‌توانيد به سودآوري بسيار خوبي برسيد و امكان برداشت در هر زماني براي شما مهيا خواهد بود.

به منظور بررسي عملكرد مديران حساب مختلف و همكاران احتمالي خود در اين زمينه، بررسي رتبه بندي مديران حساب و ميزان سودآوري آنها در گذشته مي‌تواند كمك بسياري به شما بكند.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari اينجا را كليك كنيد.

بروكر معتبر آلپاري به معامله گران باتجربه‌اي كه نتايج مثبت و تحسين برانگيزي در معاملات نشان مي‌دهند پيشنهاد مي‌كند كه به يك مدير حساب PAMM تبديل شوند تا با سرمايه بيشتري بتوانند سودآوري كنند.

سرمايه گذاران همينطور مي‌توانند يك پرتفوي PAMM را براي سرمايه گذاري انتخاب كنند. پرتفوي PAMM در واقع مجموعه‌اي از چندين حساب پم محسوب مي‌شود كه به وسيله‌ي آن سرمايه گذاران مي‌توانند تنوع بخشي كرده و ريسك خود را كمتر نگه دارند و در واقع تمام سرمايه خود را تنها به يك حساب اختصاص ندهند.

در هنگام بررسي رتبه‌ بندي حساب هاي PAMM بهتر است مديران تازه كاري كه داراي سطح بالايي از سودآوري هستند را انتخاب نكنيد بلكه به سراغ مديران حسابي برويد كه در بلند مدت يا حداقل يك سال نتايج مثبتي از خود نشان داده‌اند.


 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagramhttps://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparathttps://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: آموزش بروكر Alpari، ورود به بروكر آلپاري Alpari، حساب دمو بروكر آلپاري، سرمايه گذاري در بازارهاي معاملات، خدمات PAMM آلپاري، حساب سنتalpari،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۱:۱۷ توسط:روزبه افشاري موضوع:

⚡بررسي كابين شخصي در كارگزاري آلپاري💰

⚡بررسي كابين شخصي در كارگزاري آلپاري💰

در ابتدا با استفاده از لينكي كه در قسمت توضيحات مشاهده ميكنيد وارد سايت كارگزاري آلپاري شويد.

 

 



براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

كارگزاري آلپاري | ورود به كابين شخصي آلپاري

💎آموزشي تصويري معرفي كابين شخصي كارگزاري آلپاري
📚گروه آموزشي بروكر آلپاري
💰شماره جلسه 211
🎓مدرس امين افشاري
🕔زمان 07:30
🔥قابل مشاهده كانال آپارات
💸لينك مشاهده كانال يوتيوب

پس از ورود به سايت در صورتي كه هنوز در اين كارگزاري ثبت نام نكرده ايد ميتونيد به راحتي با استفاده از فيلم آموزشي جلسه 207 ام

از سري ويديوهاي آموزش بازار مالي فاركس حرفه اي اقدام به ثبت نام در اين كارگزاري كنيد و در صورتي كه در اين كارگزاري كابين شخصي داريد كافيه تا برروي گزينه ي ورود در سمت چپ بالاي صفحه كليك كنيد.

پس از كليك برروي گزينه ي ورود وارد صفحه ي خواهيد شد كه در ان ميبايست با استفاده از شماره كابين شخصي آلپاري و يا ايميلي كه با استفاده از ان در اين كارگزاري ثبت نام كرده ايد را وارد كنيد و در قسمت دوم پسورد يا رمز عبور خودرا بنويسيد و سپس برروي گزينه ي ورود كليك كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

پس از ورود به كابين شخصي خود با صفحه ي همانند تصوير زير روبرو خواهيد شد.

ورود به سايت آلپاري | ورود به بروكر آلپاري

ورود به حساب آلپاري و كابين شخصي الپاري كه بدون فيلتر در اختيار معامله گران است، از طريق سايت زير امكان پذير است.

ورود به كابين شخصي الپاري

همانطور كه مي‌دانيد براي آلپاري ورود به كابين شخصي نياز به شماره كابين در آلپاري هستيد. ممكن است سوالتان اين باشد كه شماره كابين آلپاري چيست و به طور كلي شماره كابين شخصي آلپاري كجاست و چگونه مي‌توانيم از آن براي ورود به آلپاري استفاده كنيم.

شماره كابين آلپاري در ايميلي است كه در هنگام ثبت نام در بروكر آلپاري براي شما ارسال شده است. كافي است پس از وارد كردن شماره كابين، رمز عبور خود را وارد كرده و به راحتي در بروكر آلپاري ورود كرده و از امكانات آن استفاده كنيد.

به منظور آشنايي بيشتر با نحوه ي كار با كابين شخصي بروكر آلپاري مي‌توانيد از مشاوران ما كمك بگيريد و تمام مراحل ورود به بروكر الپاري و حتي بروكرهاي ديگر مانند ورود به كابين شخصي amarkets را فرا بگيريد.

البته به ياد داشته باشيد بروكر الپاري كابين شخصي ساده‌اي دارد و حتي بدون نياز به كمك نيز مي‌توانيد در چند دقيقه با الپاري بروكر آشنا شويد و ورود به كابين آلپاري انجام دهيد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

بررسي انواع حساب در بروكر معتبر الپاري و ساخت حساب

شما در صفحه ي اصلي كابين شخصي خود دسته بندي هايي مانند حساب هاي شخصي ، حساب هاي تجاري من و سرمايه گذاري من و امتيازات آلپاري مشاهده خواهيد كرد.

بخش حساب هاي شخصي من همانند كيف پول براي شما عمل خواهند كرد شما ميتوانيد با يكبتر شارژ كردن اين حساب ها با استفاده از اين حساب ها بدون كميسيون حساب هاي معاملاتي خودرا شارژ كنيد.

دسته بندي بعدي حساب هاي تجاري در اين دسته بندي ميتوانيد تمامي حساب هاي معاملاتي كه تا به امروز در اين كارگزاري در اين حساب ساخته ايد را آزمايشي يا نمايشي و يا واقعي مشاهده كنيد.

دسته بندي حساب هاي سرمايه گذاري مربوط به حساب هاي PAMM  و يا حساب سرمايه گذاري ميباشد.

در صورتي كه شما حساب سرمايه گذاري در اين كارگزاري ساخته باشيد ميتوانيد در اين قسمت حساب خودرا مديريت كنيد.

بخش امتيازات آلپاري بخشي است كه در صورتي كه شما اين امتيازات را با استفاده از فعاليت خود در اين كارگزاري بدست اورده باشيد ميتوانيد در اين قسمت اين امتيازات را به دلار تبديل كنيد و برداشت كنيد.

و در صورتي كه شما علاقه داريد تماميه تراكنش هاي واريز و برداشت و تمامي فعاليت هاي مالي خود در اين كارگزاري را بررسي كنيد كافيه تا برروي بخش درخواست ها و قالب هاي پرداختي من كليك كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

در منوي سمت چپ صفحه شماا ميتوانيد بعضي از موارد جذاب و پركاربرد مانند واريز و برداشت و بخش مسابقات را مشاهده كنيد.

اكثر معامله گران ايراني در اين كارگزاري براي شارژ حساب از روش تاپ چنج استفاده ميكنند و پيشنهاد ما به شما نيز استفاده از اين روش ميباشد.

و بخش جذاب ديگري وجود دارد بخش مسابقات است كه در فيلم آموزشي جلسه 210 ميتوانيد به صورت كامل توضيحات مربوط به روش ثبت نام و انواع مسابقات اين كارگزاري را مشاهده كنيد.

در صورتي شما بخواهيد تا اطلاعات حقيقي و حقوقي خودرا تغيير دهيد كافيه تا برروي گزينه ي اطلاعات شخصي در سمت راست بالاي صفحه كليك كنيد تا بتوانبد تمامي اطلاعات كابين خود را تغيير دهيد.

حساب دمو بروكر آلپاري Alpari

معاملات دمو در واقع استفاده از يك نرم‌افزار معاملاتي براي شبيه ‌سازي محيط معاملاتي واقعي در بازار است.

تقريبا تمام پلتفرم ‌هاي معاملاتي امروزي نوعي از معامله دمو يا تمريني را ارائه مي‌كند كه تجربه‌ واقعي معامله را با يك نرم‌افزار به طور دقيق يا مشابه به آن شبيه‌ سازي مي‌كند.

اين حساب‌ هاي دمو به شما اجازه مي‌دهند كه دقيقا مانند بازار واقعي معامله كنيد اما در اين روند، نيازي به استفاده از سرمايه واقعي نيست و با پول مجازي معامله خواهيد كرد.

شما همينطور مي‌توانيد پارامترهاي حساب دمو را خودتان تنظيم كنيد. اين يك مزيت بزرگ است زيرا دقيقا مانند يك ورزشكار، معامله ‌گران نياز به تمرين مهارت ‌هاي خود دارند تا در رقابت عقب نمانند.

آموزش حساب دمو بروكر آلپاري Alpari

در حالي كه شروع كردن با يك دوره‌ آموزشي آنلاين آلپاري براي يك حرفه‌ معاملاتي ضروري است،‌ گام ضروري بعدي، صرف زمان و تلاش براي تست كردن مهارت ‌ها و ايده ‌ها در يك محيط واقعي است.

از نظر تئوري اين عالي است اما هيچ چيزي نمي‌تواند شما را براي عمل واقعي خريد و فروش آماده كند؛‌ به جز محيط شبيه ‌سازي شده‌ يك حساب دمو.

معامله با حساب دمو اين امكان را به شما مي‌دهد كه در واقع نتيجه‌ ايده‌ ها و مهارت‌ هاي خود را در مواجهه با ريزه‌كاري ‌ها، پيچيدگي و استرس تصميم‌ گرفتن در بازار معاملاتي ببينيد.

به ياد داشته باشيد كه براي هر معامله‌اي كه انجام مي‌دهيد شما بايد دقيقا بدانيد كه چرا به معامله وارد شده يا از آن خارج شده‌ايد و چه كاري مي‌توانيد انجام دهيد تا سودآوري خود را افزايش داده و ريسك خود را به حداقل برسانيد.

حساب هاي دمو در واقع جايي هستند كه معامله گران و سرمايه گذاران در آن به تمرين روش ها معاملاتي و استراتژي هاي خود مي‌پردازند و قبل از شروع به معامله با مبالغ واقعي، سيستم هاي مختلف را ياد مي‌گيرند.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari اينجا را كليك كنيد.

بسياري از بروكرهاي معاملاتي فاركس حساب دمو را به صورت رايگان در اختيار مشتريان مي‌گذارند تا آنها بدون درگيري با ريسك و ترس از دست دادن سرمايه خود، حس معامله در بازار معاملاتي را درك كنند.

حساب هاي دمو به طور كلي جذابيت بالايي براي معامله گران و سرمايه گذاران تازه‌ كار دارد و با اينكه اين نوع حساب هاي تمريني يا مجازي داراي فوايد بسياري هستند، باعث ايجاد برخي ذهنيت هاي غلط نيز مي‌شوند.

نحوه ثبت نام حساب دمو آلپاري Alpari

براي ثبت نام و استفاده از حساب دموي بروكر معاملاتي آلپاري، بايد مراحل زير را طي كنيد.

1 – از طريق وب سايت رسمي بروكر آلپاري روي گزينه باز كردن حساب دمو كليك كنيد.

2 – فرم ثبت نام را با ارائه نام و نام خانوادگي، انتخاب كشور محل اقامت، شماره تلفن همراه، ايميل و كلمه عبور، تكميل كنيد.

3 – پس از اين مرحله يك رمز به شماره تلفن شما ارسال مي شود و از آن بايد براي تاييد شماره تلفن همراه خودتان استفاده كنيد.

4 –  پس از تكميل كردن اطلاعات لازم، معامله گر بايد قوانين بروكر آلپاري را بپذيرد و روي گزينه ثبت نام يا Register Now كليك كند.

5 – پس از اين مرحله از ثبت نام به پروفايل شخصي آلپاري منتقل مي‌شويد كه در آنها بايد اطلاعات بيشتري وارد كنيد تا ثبت نام شما تكميل شود.

حساب استاندارد فاركس آلپاري Alpari

حساب استاندارد MT4 به افرادي پيشنهاد مي‌شود كه داراي حداقل كمي تجربه هستند و مي‌توانند ريسك را تحمل كنند.

اين نوع حساب انعطاف پذيري بيشتري نسبت به حساب ميكرو دارد و بين معامله گران نيز محبوبيت زيادي دارد.

مشخصات اين نوع حساب:

  • حداقل واريز 100 دلار
  • لوريج / مارجين موردنياز: شناور از 1:1000
  • ارزهاي پيشتيباني شده: USD، EUR، GBP و NGN
  • بدون كميسيون و بدون سقف براي حداكثر واريز.
  • اجراي آني معاملات
  • اسپرد از 1.2
  • مارجين كال (Margin Call) برابر با 60 درصد.
  • Stop Out در 40 درصد.
  • حداقل حجم معاملاتي در هر معامله: 0.01 لات
  • حداكثر حجم معاملاتي در هر معامله: 30 لات
  • تعداد حداكثر دستورهاي معاملاتي: نامحدود
  • حجم حداكثر دستورهاي معاملاتي: 100 لات
  • حداكثر تعداد دستورهاي در حال انتظار: 100

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari اينجا را كليك كنيد.

حساب ميكرو در بروكر آلپاري Alpari

اگر هنوز آماده استفاده از حساب استاندارد نيستيد و پس از فعاليت با حساب دمو مي‌خواهيد طعم واقعي معاملات را با سرمايه اندكي بچشيد، حساب ميكرو آلپاري براي شما طراحي شده است.

در واقع با حداقل واريز بسيار كم و ارائه بسياري از امكانات حساب استاندارد، مي‌توانيد استراتژي خود را ريسك محدود به سرمايه اندك، امتحان كنيد و سپس سراغ معاملات بزرگتر برويد.

بنابراين اين نوع حساب براي افرادي كه مي‌خواهند با سرمايه كمي وارد معاملات شوند و ريسك كمتري را متحمل شوند مناسب است.

مشخصات اين نوع حساب:

  • حداقل واريز 5 دلار
  • لوريج / مارجين موردنياز: ثابت 1:400
  • ارزهاي پيشتيباني شده: USD، EUR، GBP و NGN
  • بدون كميسيون و بدون سقف براي حداكثر واريز.
  • اجراي آني معاملات
  • اسپرد از 1.7
  • مارجين كال (Margin Call) برابر با 50 درصد.
  • Stop Out در 30 درصد.
  • حداقل حجم معاملاتي در هر معامله: 0.01 لات
  • حداكثر حجم معاملاتي در هر معامله: 1 لات
  • تعداد حداكثر دستورهاي معاملاتي: 1000
  • حجم حداكثر دستورهاي معاملاتي: 5 لات
  • حداكثر تعداد دستورهاي در حال انتظار: 100

حساب ECN بروكر آلپاري Alpari

براي افرادي كه تجربه‌اي حرفه‌اي از معاملات فاركس مي‌خواهند، بهره‌گيري از حساب‌هاي ECN كه مجهز به شبكه ارتباطي الكترونيك (Electronic Communication Network) است، پيشنهاد مي‌شود.

با اين سيستم اتوماتيك به طور مستقيم با بانك‌ها، بروكرها و ديگر فراهم‌كنندگان نقدينگي ارتباط خواهيد داشت و به بهترين قيمت Ask و Bid و كمترين اسپرد دسترسي پيدا خواهيد كرد.

  • حداقل واريز 500 دلار
  • لوريج / مارجين موردنياز: شناور از 1:1000
  • ارزهاي پيشتيباني شده: USD، EUR، GBP و NGN
  • كميسيون 1.5 دلار به ازاي هر لات و بدون سقف براي حداكثر واريز.
  • اجراي بازار (Market Execution) بدون رد شدن درخواست مشتري در صورت تغيير قيمت.
  • اسپرد از 0.4
  • مارجين كال (Margin Call) برابر با 100 درصد.
  • Stop Out در 80 درصد.
  • حداقل حجم معاملاتي در هر معامله: 0.01 لات
  • حداكثر حجم معاملاتي در هر معامله: 50 لات
  • تعداد حداكثر دستورهاي معاملاتي: نامحدود
  • حجم حداكثر دستورهاي معاملاتي: نامحدود
  • حداكثر تعداد دستورهاي در حال انتظار: 300

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari اينجا را كليك كنيد.

حساب ECN Pro بروكر آلپاري Alpari

اگر حتي امكانات حساب ECN معمولي براي نيازهاي معاملاتي شما كافي نيست، مي‌توانيد به باشگاه حرفه‌اي‌ها بپيونديد و از قابليت‌ هاي ويژه حساب ECN Pro با پلتفرم معاملاتي MT4 بهره بگيريد.

با اين حساب اسپردهاي بهتري براي معاملاتي خود دريافت مي‌كنيد و دسترسي بهتر و سريعتري به نقدينگي بدون واسطه با فراهم كنندگان نقدينگي خواهيد داشت.

البته براي استفاده از اين حساب بايد سرمايه حداقل موردنياز آن را دارا باشيد.

  • حداقل واريز 25000 دلار
  • لوريج / مارجين موردنياز: شناور از 1:300
  • ارزهاي پيشتيباني شده: USD، EUR، GBP و NGN
  • بدون كميسيون و بدون سقف براي حداكثر واريز.
  • اجراي بازار (Market Execution) بدون رد شدن درخواست مشتري در صورت تغيير قيمت.
  • اسپرد از 0.4
  • مارجين كال (Margin Call) برابر با 120 درصد.
  • Stop Out در 100 درصد.
  • حداقل حجم معاملاتي در هر معامله: 0.01 لات
  • حداكثر حجم معاملاتي در هر معامله: 250 لات
  • تعداد حداكثر دستورهاي معاملاتي: نامحدود
  • حجم حداكثر دستورهاي معاملاتي: نامحدود
  • حداكثر تعداد دستورهاي در حال انتظار: 300

حساب پم PAMM بروكر آلپاري

حساب پم در واقع يك محصول منحصربفرد از بروكر آلپاري است كه به سرمايه گذاراني كه داراي دانش يا زمان كافي براي معامله نيستند، اين امكان را فراهم مي‌كنند كه به سودآوري دست پيدا كنند.

اين سودآوري از طريق سرمايه گذاري مبالغ موردنظر سرمايه‌ گذار در مسيري است كه معامله گران حرفه‌اي ارائه مي‌كنند.

در واقع در حساب پم PAMM، معامله گران بروكر آلپاري Alpari با سرمايه‌اي كه از سرمايه گذاران دريافت مي‌كنند،‌ به معامله مي‌پردازند و سپس با دريافت درصدي از سود حاصل شده، مبلغ را به سرمايه گذار بازمي‌گردانند.

از اين طريق هر دو سرمايه گذار و معامله گر با همكاري يكديگر و قرار دادن سرمايه و دانش در كنار هم، به سودآوري دست پيدا مي‌كنند.

پرتفوي پم PAMM همانطور كه از نام آن پيداست،‌ در واقع مجموعه‌اي از چند حساب پم PAMM در كنار هم است كه مشتريان مي‌توانند از آنها براي تنوع بخشي به معاملات خود بهره بگيرند.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari اينجا را كليك كنيد.

به لطف قابليت جذاب انتخاب كردن حساب هاي پم PAMM با سطوح مختلفي از ريسك، بنابراين مي‌توانيد به خوبي به پوشش ريسك سرمايه گذاري خود بپردازيد و از از دست رفتن قسمت بزرگي از سرمايه خود تنها با حركت خلاف جهت يك جفت ارز خودداري كنيد.

مسابقات و رقابت در بروكر آلپاري Alpari

بروكر معتبر و محبوب آلپاري به طور مرتب مسابقات و رقابت هايي را در اختيار مشتريان قرار مي‌دهد كه هم باعث هيجان انگيزتر شدن روند معاملات و هم سودآوري بيشتر مي‌شود.

بروكر Alpari در همين سال 2021 بيش از 70 هزار دلار آمريكا به عنوان جوايز مسابقات خود در نظر گرفته است و 18 هزار دلار آمريكا نيز به مسابقات حساب دمو اختصاص يافته است.

به طور كلي بيش از 80 جايزه به طور ماهانه به مشتريان بروكر آلپاري اهدا مي‌شود.

براي برنده شدن و جلو زدن از رقبا كافي است عملكرد معاملاتي عالي داشته باشيد و بتوانيد بيشتر از ديگر به معامله و سودآوري بپردازيد.

در واقع اين نوع مسابقات شما را تشويق مي‌كند تا بهتر از هميشه به معامله بپردازيد و دقت بيشتري به استراتژي در حال استفاده خود اختصاص داده و بيشتر در مورد تكنيك هاي معاملاتي مطالعه كنيد.

جهت افتتاح حساب در اين بروكر محبوب و پرطرفدار بر روي اينجا كليك كنيد و فايل مربوطه را مشاهده كرده

و براي دريافت سرويس هاي ويژه با تيم فاركس حرفه اي در واتساپ و تلگرام در ارتباط باشيد تا به بهترين نحو ممكن راهنمايي شويد.



ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagramhttps://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparathttps://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي

 


برچسب: آموزش استراتژي آلپاري، افتتاح حساب در بروكر آلپاري، آموزش افتتاح حساب Alpari، ورود به حساب تجاري الپاري، حساب سرمايه گذاري بروكر الپاري، تاپ چنچ الپاري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۶:۵۳ توسط:روزبه افشاري موضوع:

💥آموزش كامل بروكر آلپاري Alpari💰

تاسيس بروكر آلپاري به 24 سال پيش يعني سال 1998 ميلادي بازمي‌گردد. اين بروكر محبوب و معتبر يكي از مهم ترين و پرطرفدارترين بروكرهاي فاركس و باينري آپشن محسوب مي‌شود و در سرتاسر دنيا داراي مشتريان بسياري است.

بروكر Alpari در بيش از 150 كشور دنيا فعال است و در حال حاضر بيش از 2 ميليون معامله گر از خدمات آن استفاده مي‌كنند. اين بروكر در سالهاي فعاليت خود جوايز بسياري را دريافت كرده است كه در زير به برخي از آنها اشاره مي‌كنيم:

بروكر آلپاري مدام در حال گسترش و اضافه كردن قابليت هاي جديد،‌ نمادهاي جديد، راه هاي جديد سودآوري و اعمال كردن لايه هاي امنيتي بيشتري براي حفاظت از سرمايه و اطلاعات مشتريان است. بنابراين مي‌توانيد در كنار آلپاري بهترين تجربيات معاملاتي خود را داشته باشيد و بدون نگراني از كلاهبرداري و مشكلات بروكر آلپاري، به معامله و گسترش سرمايه خود بپردازيد.

آموزش كامل بروكر آلپاري Alpari⚡ معامله در بروكر آلپاري 💵بهترين حساب هاي معاملاتي آلپاري💰 معاملات كپي بروكر Alpari🔥 حساب پم pamm بروكر آلپاري مسابقات آلپاري

حساب دمو آلپاري | حساب آزمايشي Alpari

معاملات دمو در واقع استفاده از يك نرم‌افزار معاملاتي براي شبيه ‌سازي محيط معاملاتي واقعي در بازار است. تقريبا تمام پلتفرم ‌هاي معاملاتي امروزي نوعي از معامله دمو يا تمريني را ارائه مي‌كند كه تجربه‌ واقعي معامله را با يك نرم‌افزار به طور دقيق يا مشابه به آن شبيه‌ سازي مي‌كند.

اين حساب‌ هاي دمو به شما اجازه مي‌دهند كه دقيقا مانند بازار واقعي معامله كنيد اما در اين روند، نيازي به استفاده از سرمايه واقعي نيست و با پول مجازي معامله خواهيد كرد.

شما همينطور مي‌توانيد پارامترهاي حساب دمو را خودتان تنظيم كنيد. اين يك مزيت بزرگ است زيرا دقيقا مانند يك ورزشكار، معامله ‌گران نياز به تمرين مهارت ‌هاي خود دارند تا در رقابت عقب نمانند.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

در حالي كه شروع كردن با يك دوره‌ آموزشي آنلاين براي يك حرفه‌ معاملاتي ضروري است،‌ گام ضروري بعدي، صرف زمان و تلاش براي تست كردن مهارت ‌ها و ايده ‌ها در يك محيط واقعي است. از نظر تئوري اين عالي است اما هيچ چيزي نمي‌تواند شما را براي عمل واقعي خريد و فروش آماده كند،‌ به جز محيط شبيه ‌سازي شده‌ يك حساب دمو.

معامله با حساب دمو اين امكان را به شما مي‌دهد كه در واقع نتيجه‌ ايده‌ ها و مهارت‌ هاي خود را در مواجهه با ريزه‌كاري ‌ها، پيچيدگي و استرس تصميم‌ گرفتن در بازار معاملاتي ببينيد.

به ياد داشته باشيد كه براي هر معامله‌اي كه انجام مي‌دهيد شما بايد دقيقا بدانيد كه چرا به معامله وارد شده يا از آن خارج شده‌ايد و چه كاري مي‌توانيد انجام دهيد تا سودآوري خود را افزايش داده و ريسك خود را به حداقل برسانيد.

حساب هاي دمو در واقع جايي هستند كه معامله گران و سرمايه گذاران آلپاري در آن به تمرين روش ها معاملاتي و استراتژي هاي خود مي‌پردازند و قبل از شروع به معامله با مبالغ واقعي، سيستم هاي مختلف را ياد مي‌گيرند.

بسياري از بروكرهاي معاملاتي فاركس حساب دمو را به صورت رايگان در اختيار مشتريان مي‌گذارند تا آنها بدون درگيري با ريسك و ترس از دست دادن سرمايه خود، حس معامله در بازار معاملاتي را درك كنند.

حساب هاي دمو به طور كلي جذابيت بالايي براي معامله گران و سرمايه گذاران تازه‌ كار دارد و با اينكه اين نوع حساب هاي تمريني يا مجازي داراي فوايد بسياري هستند، باعث ايجاد برخي ذهنيت هاي غلط نيز مي‌شوند.

آموزش ثبت نام حساب دمو آلپاري Alpari

براي ثبت نام و استفاده از حساب دموي بروكر معاملاتي آلپاري، بايد مراحل زير را طي كنيد.

1 – از طريق وب سايت رسمي بروكر آلپاري روي گزينه باز كردن حساب دمو كليك كنيد.

2 – فرم ثبت نام را با ارائه نام و نام خانوادگي، انتخاب كشور محل اقامت، شماره تلفن همراه، ايميل و كلمه عبور، تكميل كنيد.

3 – پس از اين مرحله يك رمز به شماره تلفن شما ارسال مي شود و از آن بايد براي تاييد شماره تلفن همراه خودتان استفاده كنيد.

4 –  پس از تكميل كردن اطلاعات لازم، معامله گر بايد قوانين آلپاري را بپذيرد و روي گزينه ثبت نام يا Register Now كليك كند.

5 – پس از اين مرحله از ثبت نام به پروفايل شخصي آلپاري منتقل مي‌شويد كه در آنها بايد اطلاعات بيشتري وارد كنيد تا ثبت نام شما تكميل شود.

مشخصات حساب استاندارد آلپاري Alpari

حساب استاندارد MT4 به افرادي پيشنهاد مي‌شود كه داراي حداقل كمي تجربه هستند و مي‌توانند ريسك را تحمل كنند.

اين نوع حساب انعطاف پذيري بيشتري نسبت به حساب ميكرو دارد و بين معامله گران نيز محبوبيت زيادي دارد.

در اين نوع حساب تنها نياز به واريز 100 دلار يا بيشتر است و لوريج معاملات 1 به 1000 است. ارزهاي پشتيباني شده در حساب استاندارد شامل USD، EUR، GBP و NGN مي‌شود. اين نوع حساب بدون كميسيون بوده و معاملات در آن معمولا به صورت آني اجرا مي‌شوند.

اسپرد در حساب استاندارد از 1.2 شروع مي‌شود و سطح مارجين كال آلپاري بر روي 60 درصد و سطح استاپ اوت بر روي 40 درصد تنظيم شده است.

حداقل حجم در هر معامله 0.01 لات و حداكثر حجم نيز 30 لات تعيين شده است. با اين حال شما مي‌توانيد به تعداد نامحدودي دستور معاملاتي داشته باشيد كه حجم كل آنها به 100 لات مي‌رسد.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

آموزش كامل بروكر آلپاري Alpari⚡ معامله در بروكر آلپاري 💵بهترين حساب هاي معاملاتي آلپاري💰 معاملات كپي بروكر Alpari🔥 حساب پم pamm بروكر آلپاري مسابقات آلپاري

معرفي حساب ميكرو در بروكر آلپاري Alpari

اگر هنوز آماده استفاده از حساب استاندارد نيستيد و پس از فعاليت با حساب دمو مي‌خواهيد طعم واقعي معاملات را با سرمايه اندكي بچشيد، حساب ميكرو آلپاري براي شما طراحي شده است.

در واقع با حداقل واريز بسيار كم و ارائه بسياري از امكانات حساب استاندارد، مي‌توانيد استراتژي خود را ريسك محدود به سرمايه اندك، امتحان كنيد و سپس سراغ معاملات بزرگتر برويد.

بنابراين اين نوع حساب براي افرادي كه مي‌خواهند با سرمايه كمي وارد معاملات شوند و ريسك كمتري را متحمل شوند مناسب است.

حداقل واريز در حساب ميكرو تنها 5 دلار است. اهرم در اين حساب نيز تا 1 به 400 در دسترس قرار داده شده است. اين نوع حساب نيز بدون كميسيون بوده و سقف حداكثر واريز ندارد. با اجراي آني معاملاتي اين حساب مي‌توانيد اسپردي از 1.7 در معاملات دريافت كنيد.

سطح مارجين كال اين حساب بر روي 50 درصد تنظيم شده است و سطح استاپ اوت (Stop Out) آلپاري نيز بر روي 30 درصد قرار گرفته است. براي معامله در اين حساب بايد حداقل حجم معاملاتي 0.01 لات و حداكثر 1 لات را در هر معامله رعايت كنيد.

حداكثر تعداد دستورهاي معاملاتي در اين حساب 1000 دستور بوده و حجم حداكثر آنها بايد تا 5 لات باشد. همينطور مي‌توانيد تا 100 دستور در حال انتظار داشته باشيد.

معرفي حساب ECN بروكر آلپاري Alpari

براي افرادي كه تجربه‌اي حرفه‌اي از معاملات فاركس مي‌خواهند، بهره‌ گيري از حساب‌هاي ECN آلپاري كه مجهز به شبكه ارتباطي الكترونيك (Electronic Communication Network) است، پيشنهاد مي‌شود.

با اين سيستم اتوماتيك به طور مستقيم با بانك‌ها، بروكرها و ديگر فراهم‌كنندگان نقدينگي ارتباط خواهيد داشت و به بهترين قيمت Ask و Bid و كمترين اسپرد دسترسي پيدا خواهيد كرد.

به دليل امكانات اين حساب،‌ حداقل واريز آن 500 دلار تعيين شده است و لوريج ارائه شده تا 1 به 1000 است. كميسيون اين نوع 1.5 به ازاي هر لات بوده و سقفي براي حداكثر واريز آن تعيين نشده است.

اسپرد در اين نوع حساب تنها از 0.4 شروع مي‌شود و مارجين كال حساب ECN بر روي 100 درصد تنظيم شده است و سطح استاپ اوت نيز 80 درصد است.

حداقل حجم معاملاتي 0.01 لات و حداكثر حجم نيز 50 لات است. تعداد و حجم حداكثر دستورهاي معاملاتي در اين حساب نامحدود است.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

آشنايي با حساب ECN Pro بروكر آلپاري Alpari

اگر حتي امكانات حساب ECN معمولي براي نيازهاي معاملاتي شما كافي نيست، مي‌توانيد به باشگاه حرفه‌اي‌ها بپيونديد و از قابليت‌ هاي ويژه حساب ECN Pro با پلتفرم معاملاتي MT4 بهره بگيريد.

با اين حساب اسپردهاي بهتري براي معاملاتي خود دريافت مي‌كنيد و دسترسي بهتر و سريعتري به نقدينگي بدون واسطه با فراهم كنندگان نقدينگي خواهيد داشت.

البته براي استفاده از اين حساب بايد سرمايه حداقل موردنياز آن را دارا باشيد. حداقل واريز در اين نوع حساب مبلغ بالاي 25 هزار دلار است كه به دليل قابليت‌ هاي ويژه حساب ECN Pro تعيين شده است.

اهرم حداكثر در اين نوع حساب 1 به 300 است و معاملات در اين نوع حساب بدون كميسيون و بدون سقف براي حداكثر واريز انجام مي‌شود. اسپرد نيز مانند حساب ECN از 0.4 شروع مي‌شود.

مارجين كال اين نوع حساب 120 درصد بوده و سطح استاپ اوت نيز بر روي 100 درصد تنظيم شده است. حداقل و حداكثر حجم معاملاتي نيز به ترتيب 0.01 لات و 250 لات است. تعداد و حجم حداكثر دستورهاي معاملاتي نيز نامحدود است.

فراموش نكنيد كه اسپردها شناور هستند و ممكن است در دوره هاي زماني خاص و تغيير شرايط بازار، افزايش پيدا كنند.

معامله با تقويم اقتصادي آلپاري Alpari

با تقويم اقتصادي بروكر معتبر آلپاري Alpari كه FXStreet نام دارد، مي‌توانيد با آخرين اخبار اقتصادي و رويدادها به روز بمانيد و به بهترين شكل ممكن به تحليل فاندامنتال بپردازيد. تقويم اقتصادي بروكر آلپاري در واقع ابزاري بسيار كاربردي است كه تمام داده‌ هايي كه در مورد رويدادها و انتشار اطلاعات مالي نياز داريد را در اختيار شما قرار مي‌دهد.

بنابراين براي بيش از دو ميليون نفر معامله گري و سرمايه گذاري كه بروكر معاملاتي آلپاري را انتخاب كرده‌اند، اين يك ابزار بسيار كاربردي به شمار مي‌آيد. همينطور با تقويم اقتصادي FXStreet تمام اخبار مربوط به بازارهاي مالي و توضيحات پرجزئيات از تمام انديكاتورهاي مرتبط را دريافت مي‌كنيد.

پس از استفاده از تقويم اقتصادي بروكر آلپاري متوجه خواهيد شد كه اين تقويم بهترين دوست شما براي اطلاع از وضعيت بازارهاي آمريكا، اروپا، ژاپن و غيره است. تقويم اقتصادي FXStreet در واقع با زمانبندي دقيق رويدادها و شاخص هاي مرتبط را براي شما ليست مي‌كند.

شما مي‌توانيد رويدادها را به طور رويدادهاي اخير، رويدادهاي امروز، رويدادهاي فردا، رويدادهاي هفته جاري و هفته بعدي و پس از آن مشاهده كنيد. همينطور قابليت فيلتر كردن نتايج در تقويم اقتصادي وجود دارد و شما مي‌توانيد رويدادها را بر اساس كشور موردنظر، تاريخ شروع و پايان رويداد و همينطور كلمات كليدي كه وارد مي‌كنيد، پيدا كنيد.

براي راحتي كار مشترياني كه از سرتاسر دنيا در حال معامله با بروكر پرطرفدار آلپاري هستيد،‌ به راحتي اين امكان وجود دارد كه ساعت محل سكونت فعلي خود را وارد كرده و نتايج را بر اساس آن تنظيم كنيد.

در تقويم اقتصادي FXStreet قادر هستيد نوسان هر رويداد را به طور مجزا مشاهده كنيد و همينطور تنها با يك كليك بر روي رويداد موردنظر آن، در مورد آن اطلاعات بيشتري كسب نماييد. لازم به ذكر است كه تقويم اقتصادي بروكر آلپاري بيش از 16 زبان زنده دنيا را پشتيباني مي‌كند.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

معامله آلپاري موبايل | اپليكيشن Alpari

خدمات آلپاري در دستگاه هاي موبايل شامل 4 اپليكيشن موبايل مي‌شود كه هر كدام داراي برند خود مي‌باشد:

  • Alpari Fix-Contracts
  • Alpari Invest
  • Alpari Mobile
  • Alpari Mobile Analytics

اپليكيشن سرمايه ‌گذاري آلپاري شامل كامل‌ ترين و به روز ترين اطلاعات در مورد محصولات سرمايه ‌گذاري، حساب ‌هاي PAMM و پرتفوي‌ هاي PAMM مي‌شود.

اين اپليكيشن كه در اوايل سال 2014 منتشر شده است به مشتريان آلپاري اين اجازه را مي‌دهد كه سرمايه ‌گذاري ‌هاي خود را مديريت كرده و به طور آني نتايج آن را ببينند. در اواسط سال 2016، محدوده‌ خدمات آلپاري با اضافه شدن اپليكيشن موبايل قراردادهاي Fix-Contracts تكميل‌تر شد.

به دليل سادگي و آسان بودن تنظيمات آن، اين اپليكيشن حتي به يك تازه‌ كار نيز اين امكان را مي‌دهد كه به سادگي در مقدمات معاملات مهارت كسب كرده و در هر زمان و مكاني به طور مستقل به معامله بپردازد.

اين پلتفرم موبايل وابستگي به منابع خارجي ندارد و بدون خروج از آن شما مي‌توانيد به حساب myAlpari خود وارد شويد، آن را شارژ كنيد و همينطور مبالغ خود را برداشت نماييد.

اپليكيشن موبايل ‌Alpari Mobile در اوايل سال 2017 عرضه شد. اين اپليكيشن براي معامله ‌گران دسترسي به نقل‌قول ‌هاي قيمتي آني را براي تمام ابزارهاي معاملاتي شناخته شده در بازار فاركس فراهم مي‌كند.

اين موارد شامل شاخص ‌هاي سهام، قرارداد هاي آتي، سهام، نرخ ‌هاي بهره مربوط به بانك ‌هاي مركزي و غيره مي‌شود. شما همينطور مي‌توانيد با استفاده از اين اپليكيشن به حساب myAlpari خود وارد شده و حساب خود را شارژ كنيد.

اپليكيشن جديد Alpari Mobile Analytics در سال 2019 عرضه شد. مانند اپليكيشن ‌هاي قبل از خود اين اپليكيشن به طور داخلي در آلپاري طراحي و ساخته شده است.

مخاطب هدف اين اپليكيشن معامله ‌گران و سرمايه ‌گذاراني هستند كه مي‌خواهند به سرعت به آخرين اخبار بازار دسترسي پيدا كنند و از آخرين تغييرات بازار اطلاع داشته باشند.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

آموزش كامل بروكر آلپاري Alpari⚡ معامله در بروكر آلپاري 💵بهترين حساب هاي معاملاتي آلپاري💰 معاملات كپي بروكر Alpari🔥 حساب پم pamm بروكر آلپاري مسابقات آلپاري

سرعت معاملات آلپاري | معامله آني Alpari

به عنوان يكي از پيشروترين بروكر هاي صنعت فاركس، بروكر آلپاري اين مسئوليت را دارد كه بهترين خدمات با بالاترين سرعت و كيفيت را به مشتريان خود ارائه كند.

به عنوان نتيجه‌اي بر تلاش هاي بروكر آلپاري، ميليون ها معامله گر از كشورهاي مختلف در سرتاسر دنيا با اين بروكر همراه شده‌اند و در حال حاضر شاخص اعتماد به خدمات بروكر آلپاري بر روي عدد تحسين برانگيز 97 درصد قرار گرفته است.

يكي از دلايل اصلي موفقيت و محبوبيت بروكر آلپاري كه باعث اعتماد مشتريان براي بيش از 20 سال شده است، استانداردهاي بالاي اين بروكر در كيفيت اجراي معاملات و همينطور سرعت بالا است.

با توجه به آماري كه بروكر معتبر آلپاري ارائه كرده است، 82 تا 87 درصد از درخواست هاي واريز اين بروكر در كمتر از تنها 5 دقيقه پردازش مي‌شوند.

همينطور حداقل 66 درصد از درخواست هاي مربوط به برداشت از حساب آلپاري نيز در زير 5 دقيقه انجام مي‌شوند.

در صورتي كه مشكلي در سيستم هاي پرداخت وجود نداشته باشد،‌اكثر درخواست هاي باقي مانند بين يك ساعت تا حداكثر يك روز انجام مي‌شوند.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

كيفيت خدمات آلپاري | معامله ECN Alpari

يكي از بزرگترين اقدامات بروكر آلپاري در بهبود كيفيت خدمات به مشتريان، توسعه و پياده سازي سيستم ECNCore بود.

اين سيستم ECN باعث مي‌شود كيفيت و سرعت خدمات به سطح جديدي برسد. در واقع ECNCore باعث مي‌شود تا در بازارهاي مالي به فراهم كنندگان نقدينگي بهتري متصل شويد و بدون واسطه به معامله بپردازيد.

از زمان پياده سازي اين سيستم شاهد جهش قابل توجهي در كيفيت خدمات بروكر آلپاري به مشتريان بوده‌ايم. در زير به شواهد ثابت شده اين جهش در كيفيت خدمات مي‌پردازيم:

پس از اجرايي شدن سيستم ECN اسپردها براي مشتريان بسيار كاهش پيدا كرد. براي مثال در جفت ارز EUR/USD شاهد كاهش اسپرد به ميزان بسيار كم 0.13 هستيم.

با اين پيشرفت بزرگ، معامله گران شاهد كاهش هزينه هاي معاملاتي خود به طور قابل توجهي خواهند بود. با پياده سازي سيستم ECN، حالا استاندارد جديدي در سرعت اجراي معاملات بروكر آلپاري ايجاد شده است.

براي مثال در حساب نانو Nano شاهد اجراي معاملات در كمتر 160 ميلي ثانيه هستيم و در حساب استاندارد اجراي معاملات در كمتر از 140 ميلي ثانيه انجام مي‌شود.

حالا اگر اين اعداد را با حساب هاي ECN آلپاري مقايسه كنيم، تفاوت را مي‌توانيد احساس كنيد.

در حساب ECN دستورهاي معاملاتي تا زير 70 ميلي ثانيه مي‌رسد و در حساب Pro ECN مي‌توانيد از اجراي معاملات در كمتر از 60 ميلي ثانيه لذت ببريد.

حساب پم PAMM بروكر آلپاري Alpari

حساب پم در واقع يك محصول منحصربفرد از بروكر آلپاري است كه به سرمايه گذاراني كه داراي دانش يا زمان كافي براي معامله نيستند، اين امكان را فراهم مي‌كنند كه به سودآوري دست پيدا كنند.

اين سودآوري از طريق سرمايه گذاري مبالغ موردنظر سرمايه‌ گذار در مسيري است كه معامله گران حرفه‌اي ارائه مي‌كنند.

در واقع در حساب پم PAMM، معامله گران بروكر آلپاري Alpari با سرمايه‌اي كه از سرمايه گذاران دريافت مي‌كنند،‌ به معامله مي‌پردازند و سپس با دريافت درصدي از سود حاصل شده، مبلغ را به سرمايه گذار بازمي‌گردانند.

از اين طريق هر دو سرمايه گذار و معامله گر با همكاري يكديگر و قرار دادن سرمايه و دانش در كنار هم، به سودآوري دست پيدا مي‌كنند.

پرتفوي پم PAMM همانطور كه از نام آن پيداست،‌ در واقع مجموعه‌اي از چند حساب پم PAMM در كنار هم است كه مشتريان مي‌توانند از آنها براي تنوع بخشي به معاملات خود بهره بگيرند.

به لطف قابليت جذاب انتخاب كردن حساب هاي پم PAMM با سطوح مختلفي از ريسك، بنابراين مي‌توانيد به خوبي به پوشش ريسك سرمايه گذاري خود بپردازيد و از از دست رفتن قسمت بزرگي از سرمايه خود تنها با حركت خلاف جهت يك جفت ارز خودداري كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

آموزش كامل بروكر آلپاري Alpari⚡ معامله در بروكر آلپاري 💵بهترين حساب هاي معاملاتي آلپاري💰 معاملات كپي بروكر Alpari🔥 حساب پم pamm بروكر آلپاري مسابقات آلپاري

سودآوري با مسابقات بروكر آلپاري Alpari

بروكر معتبر و محبوب آلپاري به طور مرتب مسابقات و رقابت هايي را در اختيار مشتريان قرار مي‌دهد كه هم باعث هيجان انگيزتر شدن روند معاملات و هم سودآوري بيشتر مي‌شود.

بروكر Alpari در همين سال 2021 بيش از 70 هزار دلار آمريكا به عنوان جوايز مسابقات خود در نظر گرفته است و 18 هزار دلار آمريكا نيز به مسابقات حساب دمو اختصاص يافته است. به طور كلي بيش از 80 جايزه به طور ماهانه به مشتريان بروكر آلپاري اهدا مي‌شود.

براي برنده شدن و جلو زدن از رقبا كافي است عملكرد معاملاتي عالي داشته باشيد و بتوانيد بيشتر از ديگر به معامله و سودآوري بپردازيد.

در واقع اين نوع مسابقات شما را تشويق مي‌كند تا بهتر از هميشه به معامله بپردازيد و دقت بيشتري به استراتژي در حال استفاده خود اختصاص داده و بيشتر در مورد تكنيك هاي معاملاتي آلپاري مطالعه كنيد.

كپي معاملات بروكر آلپاري | معاملات اجتماعي Alpari

كپي معاملات و تراكنش ها در بازار معاملاتي فاركس در واقع نوعي از همكاري است كه به هر دو طرف سود مي‌رساند.

در هنگام كپي كردن معاملات در بروكر معتبر آلپاري، معامله گر يا سرمايه گذار سيگنال هاي معاملاتي قابل اطميناني از طرف مدير استراتژي يا در واقع معامله گري كه از آن كپي صورت گرفته، دريافت مي‌كند و در عوض مدير استراتژي سهم خود را از سود دريافت كرده يا اينكه پرداختي خود را به صورت يك نرخ ثابت دريافت مي‌كند.

يكي از مهمترين تفاوت هاي كپي كردن معاملات و استفاده از حساب هاي PAMM اين است كه در هنگام كپي معاملات، معامله در همان حساب سرمايه گذار انجام مي‌شود و انتقال پول به حساب معامله گر باتجربه ديگر صورت نمي‌گيرد.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

در صنعت معاملات فاركس، بسياري از بروكرهاي بزرگ و كوچك امكان كپي كردن معامله گران برتر را فراهم مي‌كنند و آلپاري نيز از اين قائده مستثني نيست.

با بهره گيري از طرح كپي تريدينگ (CopyTrading) شما مي‌توانيد مديران استراتژي را انتخاب كرده، فعاليت هاي آنها را دنبال كرده و به طور اتوماتيك معاملات آنها را كپي كنيد.

يك نكته مهم و بسيار جذاب در مورد معاملات كپي اين است كه تنها وقتي با كپي كردن به معامله موفقيتي دست پيدا كنيد نيازمند به پرداخت هزينه كميسيون هستيد.

 

 

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagramhttps://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparathttps://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  info@pforex.com

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي

 

 

 

 


برچسب: نحوه انجام معاملات در بروكر Alpa، پشتيباني بروكر الپاري، كيفيت خدمات آلپاري، معامله با تقويم اقتصادي آلپاري، حساب ميكرو در بروكر آلپاري، انواع حساب بروكر الپاري، حساب نانو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۵:۲۸ توسط:روزبه افشاري موضوع: